Priblizavaju se regionalsi...

T2, Extended, T1, Block rasprave o MtG deck-ovima...

Moderator: Moderators

valhalla

Priblizavaju se regionalsi...

Post by valhalla »

..pa bilo bi lepo da malo osvezimo dekliste:

NarcoDredge

4 Snow-Covered Forest
2 Snow-Covered Swamp
1 Snow-Covered Island
4 Overgrown Tomb
2 Svothgos, the Restless Tomb
4 Horizon Canopy
2 Watery Grave
2 Gemstone Mine

4 Greenseeker
4 Llanowar Mentor
3 Magus of the Bazaar
4 Narcomoeba
4 Golgari Grave Troll
2 Golgari Thug
3 Stinkweed Imp
2 Akroma, Angel of Wrath
1 Blazing Archon
1 Angel of Despair

4 Dread Return
3 Life from the Loam
4 Bridge from Below

Sideboard
4 Leyline of the Void
4 Delirium Skeins
2 Voidstone Gargoyle
4 Naturalize
1 Stinkweed Imp

Dragonstorm

9 Island
1 Mountain
4 Shivan Reef
4 Steam Vents
2 Calciform Pools
1 Dreadship Reef

1 Grozoth
4 Bogardan Hellkite
2 Hunted Dragon
4 Sleight of Hand
4 Telling Time
4 Remand
4 Gigadrowse

4 Lotus Bloom
4 Rite of Flame
4 Seething Song
4 Dragonstorm

Sideboard

4 Mana Leak
4 Ignorant Bliss
4 Repeal
3 Dizzy Spell

Dralnu

7 Island
4 Hallowed Fountain
4 Watery Grave
2 Dreadship Reef
1 Calciform Pools
2 Urza's Factory
2 Urborg, Tomb of Yawgmoth
3 Tolaria West

2 Teferi, Mage of Zhalfir
1 Skeletal Vampire
1 Draining Whelk

3 Spell Snare
4 Rune Snag
3 Remand
1 Cancel
4 Rewind
4 Mystical Teachings
3 Damnation
3 Tendrils of Corruption
1 Sudden Death
3 Repeal
1 Extirpate
1 Pull from Eternity

Sideboard

4 Leyline of the Void
3 Persecute
2 Shadow of Doubt
3 Circle of Protection; Red
3 Pull from Eternity

UWR Tron

1 Snow-Covered Island
1 Snow-Covered Plains
4 Urza's Tower
4 Urza's Mine
4 Urza's Power Plant
1 Urza's Factory
3 Steam Vents
3 Hallowed Fountain
1 Sacred Foundry
2 Tolaria West
1 Academy Ruins

1 Izzet Signet
3 Azorius Signet
4 Coalition Relic
4 Court Hussar
3 Aeon Chronicler
3 Tidings

2 Spell Burst
4 Wrath of God
4 Repeal
3 Faith's Fetters

2 Detrivore
2 Bogardan Hellkite

Sideboard

4 Sacred Ground
4 Aven Mindcensor
3 Tormod's Crypt
3 Bottle Gnomes
1 Detrivore

Rack

4 Godless Shrine
2 Plains
2 Caves of Kolios
10 Swamp

3 Mindlash Sliver
4 Plagued Rusalka
4 Augur of Skulls
4 Dark Confident
4 Ravenous Rats
3 Jotun Grunt
4 The Rack

4 Cry of Contrition
4 Funeral Charm
4 Stupor
4 Bad Moon

Sideboard

4 Castigate
4 Last Gasp
4 Aven Riftwatcher
3 Call to the Netherworld

Angelfire

3 Tolaria West
1 Plains
1 Prahv, Spires of Order
2 Island
1 Adarkar Wastes
2 Izzet Boilerworks
2 Boros Garrison
2 Flagstones of Trokair
3 Hallowed Fountain
2 Sacred Foundry
3 Steam Vents
1 Urza's Factory

2 Azorius Signet
3 Boros Signet
2 Detrivore
3 Aeon Chronicler
4 Court Hussar
4 Calciderm
4 Lightning Angel
3 Sulfur Elemental

3 Wrath of God
3 Lightning Helix
2 Compulsive Research
1 Tidings
3 Remand

Sideboard

1 Detrivore
1 Aeon Chronicler
1 Lightning Helix
3 Tormod's Crypt
3 Disenchant
4 Pull from Eternity
1 Academy Ruins
1 Sulfur Elemental

Project X

1 Plains
1 Swamp
3 Forest
4 Flagstones
4 Godless Shrine
4 Overgrown Tomb
4 Temple Garden

3 Saffi Eriksdotter
4 Wall of Roots
4 Birds of Paradise
3 Loxodon Hierarch
4 Crypt Champion
4 Dark Confident
3 Essence Warden
1 Teysa, Orzhov Scion
1 Ghost Council of the Orzhova

4 Chord of Calling
2 Bitter Ordeal
3 Glittering Wish
3 Castigate

Sideboard

4 Leyline of the Void
4 Aven Mindcensor
1 Glare of Subdual
1 Mortify
1 Putrefy
1 Loxodon Hierarch
1 Saffi Eriksdotter
1 Teysa, Orzhov Scion
1 Culling Sun

MBC

2 Urza's Factory
12 Snow Covered Swamp
1 Snow Covered Plains
1 Snow Covered Mountain
4 Terramorphic Expanse
2 Blood Crypt
3 Godless Shrine

2 Phyrexian Totem
4 Korlash, Heir to Blackblade
2 Tombstalker
1 Skeletal Vampire
2 Detrivore

4 Castigate
2 Persecute
4 Last Gasp
3 Tendrils of Corruption
4 Damnation
1 Soul Spike
1 Consume Spirit
4 Phyrexian Arena
1 Diabolic Tutor

Sideboard

1 Detrivore
3 Cruel Edict
4 Leyline of the Void
3 Circle of Protection: Red
4 Deathmark

Boros

3 Mountain
7 Plains
4 Battlefield Forge
4 Sacred Foundry
2 Zoetic Caverns
1 Boros Garrison

4 Savannah Lions
3 Scorched Rusalka
3 Knight of the Holy Nimbus
4 Serra Avenger
2 Sulfur Elemental
3 Giant Solifuge

4 Seal of Fire
4 Rift Bolt
4 Lightning Helix
4 Volcanic Hammer
4 Char

Sideboard

1 Sulfur Elemental
4 Ronom Unicorn
4 Soltari Priest
4 Cyroclasm
2 Calciderm

Gruul

6 Forest
5 Mountain
4 Karplusan Forest
4 Stomping Ground
1 Skarrg, the Rage Pits
1 Pendelhaven

3 Scorched Rusalka
3 Llanowar Elves
4 Kird Ape
4 Scab-Clan Mauler
3 Riftsweeper
4 Burning-Tree Shaman
3 Call of the Herd
3 Giant Solifuge

4 Might of Old Krosa
4 Rift Bolt
4 Char

Sideboard

3 Tormod's Crypt
2 Magus of the Moon
4 Blood Moon
3 Krosan Grip
3 Volcanic Hammer
Luka

Post by Luka »

Sve je ovo lepo, pokretanje threada za regionalno i sl., ali vecinu ovih lista ne bih pipnuo ni *ovnavom motkom (pogotovo ne ovu Dralnu listu).

Takodje, mislim da ce daleko produktivnije biti raspravljati o dekovima nakon Americkih regionalsa iduceg vikenda. Jednostavno, bice veci uzorak pa cemo pouzdanije moci da utvrdimo sta vredi a sta ne...
Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu sam nasao u igli... i sada heklam i super mi je!
http://piv.pivpiv.dk/
http://kevan.org/brain.cgi?Grim%20Morieth
valhalla

Post by valhalla »

Luka wrote:Sve je ovo lepo, pokretanje threada za regionalno i sl., ali vecinu ovih lista ne bih pipnuo ni *ovnavom motkom (pogotovo ne ovu Dralnu listu).
Pa to je i ideja. Reci sta ne valja, da pokrenemo diskusiju ;)
Luka wrote:Takodje, mislim da ce daleko produktivnije biti raspravljati o dekovima nakon Americkih regionalsa iduceg vikenda. Jednostavno, bice veci uzorak pa cemo pouzdanije moci da utvrdimo sta vredi a sta ne...
Kada izadju rezultati vecih regionalsa, okacicu ih, sa sve statistikom
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Moze samo informacija odakle su ove dek liste uzete, posto neke od njih deluju bas cudno. UW tron i Dralnu-a sam ili igrao ili igram, i ove dve liste koje si dao mi se uopste ne svidjaju. Za vise komentara sacekacu Americke Regionalse.

P.S. Kada su nasi Regionalsi?
Extract taken from Devastation of Baal by Guy Haley

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
"What are you suggesting?" said Dante quietly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"What you suggest is treasonous!"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

Beginning of audio drama Hunger by Andy Smillie

Men crave food. They crave flesh. They crave power. We are not men.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

From the final data logs of Nassir Amit.
valhalla

Post by valhalla »

frenk_castle wrote:Moze samo informacija odakle su ove dek liste uzete, posto neke od njih deluju bas cudno. UW tron i Dralnu-a sam ili igrao ili igram, i ove dve liste koje si dao mi se uopste ne svidjaju. Za vise komentara sacekacu Americke Regionalse.

P.S. Kada su nasi Regionalsi?
Liste sam preuzeo sa mtgsalvationa. I meni je malo cudno da Dralnu nema Dralnua, i da tron igra coalition relic, ali ja sam poslednji put igrao T2 na natsima 2006,tako da cu se suzdrzati od komentara...
SerbZmaj

Post by SerbZmaj »

Pa dobro ljudi ima vise verzija...ove jesu malo cudne ali vazno je da su postavljene i da je pokrenuta tema...Kako kome odgovara moze da menja karte ali ideja je valjda da se prikazu aktuelni 'ozbiljniji dekovi'
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Kakvo je vaše mišljenje o projektu X?

Ima li deck šanse za prva 3 mjesta?
frenk_castle

Post by frenk_castle »

SerbZmaj wrote:ideja je valjda da se prikazu aktuelni 'ozbiljniji dekovi'
Apsolutno se slazem. Milanu svaka cast na ovome. Clanak na mtgsalvation-u iz koga su liste uzete mozete procitati ovde. Tamo imate i kratak opis svakog deka. Kako ga igrati i kako igrati protiv njega. Ne slazem se sa svime sto autor clanka tvrdi, ali opet mislim da clanak vredi procitati. U najmanju ruku ima zanimljivih ideja.

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

Andy

Post by Andy »

I ja ne bih komentarisao metagame za regionalno (US regionalni su uvek bili najbolje merilo), ali bih svakako da prokomentarisem gorepomenuti artikal sa mtg salvationa.

Stekao sam utisak da autor nema pojma o cemu pise. Dekliste su mu izlupane. Mislim, ako je vec hteo da pise o metagejmu za regionalno, trebao da je postuje "prave" deckliste (eventualno sa nekoliko manjih izmena), a ne kojekakve rogue varijante istih. U/G varijanta Trona??? Boros sa lavovima i sulfurom MD i Soltari Priest SB??? Dralnu lista je katastrofalna, U/B kontroli ne treba lifegain removal u vidu 3 Tendrilsa main (u SB mozda i moze protiv aggro matchupova) i belu splash za pull from eternity (takodje za SB). Kontroli treba card draw... eto, nema 4 Think Twice, ali zato ima tendrilse. Izbor i raspodela countermagica je ocajna, cak i za neku rogue varijantu decka.

Solar Flare i Angelfire su mu losi deckovi za regse a boros je dobar!? Slozio bih se kada su verzije koje je on napisao u pitanju (Calciderm based - wtf does that mean?).

Pozitivno je to sto se covek potrudio da napravi detaljnu analizu metagamea, za kritiku je sto je to uradio potpuno pogresno.
Luka

Post by Luka »

Odrazan je bio jedan NQ u Japanu tokom vikenda (tacnije prosle subote). Verovatno bi bilo korisno da vidimo sta su kosooki smislili (nemali broj amera ce ionako to da pokusa da kopira)...
Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu sam nasao u igli... i sada heklam i super mi je!
http://piv.pivpiv.dk/
http://kevan.org/brain.cgi?Grim%20Morieth
d00m1n80r

Post by d00m1n80r »

Covek je napisao deckove za Detritivore/Chronicler-anti Detritivore/Chronicler metagame. Koliko to ima veze sa nama pokazuje veliki t2 u subotu:

Mono black aggro x3
Angelfire x2
Dragonstorm x2
Bridge x2
Gruul x1
Glare x1
Boros x1
B/r gargadon control x1
U/W tron x1
Dralnu x1
Mono green Aggro x1
Project X x1
[B/W aggro - zakasnio]

A top 8 je:

Mono black aggro x1
Angelfire x1
Dragonstorm x1
Gruul x1
Glare x1
Boros x1
U/W tron x1
Project X x1

Sto nam govori dovoljno o efikasnosti Detritivore i chroniclera u partijama koje traju 5 poteza.

A evo i top8 breakdowna:

Mono black aggro x1 - 1/2 Mono black aggro
Glare x1
- Gruul final
U/W tron x1 - Gruul 1/2
Gruul x1
- Dragonstorm won
Angelfire x1 - Angelfire 1/2
Boros x1
- Dragonstorm 1/2
Dragonstorm x1 - Dragonstorm 1/2
Project X x1

Deep deck analysis u sledecem broju, mada koliko sam uzaludan verujem da znam 80% deck lista napamet :D
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Sta ti znaci kada covek igra Boros-e pa zavrsi za 15 minuta i ima kada da gleda konkurenciju. A ne kao ja. Igram Dralnu-a i stalno zavrsim poslednji. Sto se Aeon-a i Dertirivore tice. Aeon-e je koliko sam video igrao, i to u main-u, samo moj ortak CHuPa u U/W tronu, a Dertirvora-e je Edi drzao u side-u svog Angelfire-a. Nije imao kada da ih iskoristi jer smo odigrali samo jednu partiju. Malo mi je krivo zbog toga jer nisam testirao kako radi moj anti Dertirivore tech.

U ovako brzom metagame-u Dertirivora je mozda neefikasna. Igrao sam mali broj dekova pa ne znam koliko ih Dertirivora boli. Aeon je po meni ipak ok izbor. Big mana dekovi koji bi ga igrali moraju nekako da se rese pocetnog pritiska aggro deka, ili da na neki nacin sprece kombo dek da brzo okine. Posle imaju dovoljno mane da ga suspenduju, a da se ne potapuju potpuno. Ako igraju Teferi-a mogu i u protivnickom EOT. Kada takav dek ima dosta mane i vuce dve karte po potezu tesko je boriti se protiv njega.

"Gabriel!’"

Return to “MtG: Deck-ovi”