LW Turnir?

Tabletop wargame baziran na tematici WW2

Moderator: deka

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Re: LW Turnir?

Post by deka »

Ukoliko na poslu ne iskrsne nešto nepredviđeno, dolazim...
Biće neka US tenkovska lista...
2'nd Armoured najverovatnije iz Turning Tide knjige...
Image Image
Olsianon

Post by Olsianon »

Nemanja wrote:Deko, Igore
Da li dolazite?
Ovog puta bez mog učešća.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da li ce doci neko u petak da postavi stolove i koliko vam je stolaova potrebno?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Nemanja

Post by Nemanja »

Mrzimsvee wrote:Da li ce doci neko u petak da postavi stolove i koliko vam je stolaova potrebno?
Dosli bi Chemperss i ja,predvece.
Uz malo srece trebace 6 stolova,minimum 5.
Ok?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ok. Hvala.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hertz

Post by Hertz »

503. Schwere panzekompanie (Earth and Steel str. 90)

HQ
1iC Tigar I
2iC Tigar I
430 p.

1st
2x Tigar I
430 p.

2nd
1x Konigstiger (Porsche)
340 p.

Div. support
-------------
2x Panzer IV + 1x Firefly VC
285 p. + 5 p.

2x SdKfz 7/1 (Quad 2 cm)
90 p.

2x AA 8.8 FlaK36 + transports
165 p. + 5 p.

TOTAL 1750 p.
Dorian

Post by Dorian »

Fallschirmjagerkompanie - Grey Wolf

Fallschirmjagerkompanie HQ/1 Pazerfaust/1 Panzerknacker/1 Panzershreck 55+10+5+30 100

Fallschirmjager Platoon/3 Squads/1 Paznerfaust 265+10 275

Fallschirmjager Platoon/3 Squads/1 Paznerfaust 265+10 275

Fallschirmjager Machine-gun Platoon/1 Section 80

Schwere Panzer Platoon/1 Konigstiger 345

StuG Platoon/3 StuG G 285

Motorised Heavy Artillery Battery/4 15cm sFH18 310

Fallschirmjager Anti-aircraft Platoon/3 2cm FlaK38 80
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
Mikaan

Post by Mikaan »

US Tank - Blood, Guts & Glory (7th AD - Confident Trained svi sem heroja)

HQ 2 x M4A1 76mm (210 pts)
Abrams u Thunderbolt-u VI M4A3 76mm (210 pts)

CP Jumbo + 2 x Easy 8 (350 pts)
CP Jumbo + 2 x M4A1 76mm (320 pts)

Wp 3 x M4 105mm Sherman (155 pts)
Wp Full recce + bazooka (85 pts)

Sp1 4 x M10 (310 pts)
Sp2 kratki rifle (110 pts)
Baneblade

Post by Baneblade »

finska panssarikomppania gray wolf:

HQ t34/85,t-26 150pts.

CP 3x t34/85 355pts.
CP 2x kv1e 215pts.

SP isu 152 105pts.
SP 2x pak40+toivo ilomaki 130pts.
SP pioneeri platoon,command panzerfaust smg team 250pts.
SP heavy artillery battery,4x 152H/43 howitzers 285pts.
SP 3x ba10 135pts.
SP 2x landswerk anti II 125pts.

okruglo 1750pts.,svi su FV. osim isu 152 koji je FT.
Александар Велики је заправо српски војсковођа Александар Карановић и он је трећи српски војсковођа који је у свом походу на исток дошао до Индије. Пре њега су то учинили Нино Белов и Сербо Макаридов.
Baneblade

Post by Baneblade »

e,koja je satnica turnira?nemoj da mnogo rano pocne,12h je pravo vreme.da se naspavam ko covek.
Александар Велики је заправо српски војсковођа Александар Карановић и он је трећи српски војсковођа који је у свом походу на исток дошао до Индије. Пре њега су то учинили Нино Белов и Сербо Макаридов.
Mikaan

Post by Mikaan »

samo da zavrsimo najkasnije u 19h, pozeljno u 18h ...
Nemanja

Post by Nemanja »

okupljanje od 9.00
I partija 9.30-12.30
II partija 13.00-16.00
III partija 16.30-19.30

parove ćemo izvlačiti u petak uveče, u prisustvu neutralnih posmatrača :mrgreen: .
ko dođe da pomaže oko terena može odmah da sazna sa kim igra. :D
da bi sve bilo regularno, postovaću parove čim se vratim kući

hranu mogu da nam donesu u klub, ne bi trebalo da bude problema sa vremenom

predlažem da za nagrade damo po 300 din.
Prva nagrada knjiga Nuts! druga nagrada Know your enemy LW

oni koji ne plaćaju članarinu u Zmaju treba da izdvoje dodatnih 300 din.
Nemanja

Post by Nemanja »

Mikaan wrote:samo da zavrsimo najkasnije u 19h, pozeljno u 18h ...
trebalo bi da stigneš do 7.Ipak, ne zaboravi da obično tvoje partije traju malo duže :mrgreen:
deka

Post by deka »

Ti si baš šaljivdžija...
I to baš brz šaljivdžija :lol: :lol: :lol:
Ako turnir stvarno počne u 12:00, i onda igraš 3 partije po 2,5 sata, bez pauza to ti je oko 19:30.
Čak i ako bi počeli u 11 nema šanse da se ti sve završi pre 19:30 - 20:00...
A usoput još znamo da ima ultra brzih igrača kod nas 8-) 8-) 8-)

Ali pošto ima i nas kojima treba više od 15 minuta da dođu do kluba (u zavisnosti od saobraćaja 1-1,h vožnje) onda ne preporučujem počinjanje pre 12:00

EDIT: Sada videh satnicu 8O :( :cry: U tom slučaju ja se odjavljujem, pošto ne mogu da krenem u pola 8 da bi stigao u klub na vreme, a još imam i neke obaveze taj dan
Sa srećom vam bilo...
Image Image
Mikaan

Post by Mikaan »

Nema potrebe da partije traju po 2,5 sata posto ja ne igram pesadiju :)

moj predlog:
11-13h
13:30-15:30h
16-18h

sa striktnim pridrzavanjem satnice
Last edited by Mikaan on Thu Dec 20, 2012 2:19 pm, edited 1 time in total.
Baneblade

Post by Baneblade »

i ja bi se morao odjaviti,stvarno ne mogu da ustajem ko vampir.
Nemanja

Post by Nemanja »

Mikaan wrote:Nema potrebe da partije traju po 2,5 sata posto ja ne igram pesadiju :)

moj predlog:
11-13h
13:30-15:30h
16-18h

sa striktnim pridrzavanjem satnice

meni ova satnica savršeno odgovara
plašim se da 2 h po partiji neće biti dovoljno, ali šta da se radi.
dajte bar da krenemo sa igranjem tačno u 11, pa posle možemo žrtvovati jednu pauzu
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Znaci da otvorim u 10h?

"Yes...yes."

Nemanja

Post by Nemanja »

Mrzimsvee wrote:Znaci da otvorim u 10h?
može i u 10.30 :D
u petak ćemo postaviti sve, subotu se samo pojavimo i odmah igramo :D
deka

Post by deka »

Vidi, ja ću da gledam da se pojavim u 11, ali to neće tako da funkcioniše...

Pogotovo u FoW-u koji u većini misija nema definisano trajanje partije...
Onda dodaj na to velike mislioce, pardon, taktičare...
Pa onda nas koji ne igramo redovno, i ne znamo pravila baš najbolje...

I tu si već u problemu oko satnice...

Sama najava turnira ti nije dobra, i tu ne bi trebalo da bude mnogo demokratije.
Osim možda oko datuma održavanja...
Ostalo ti (kao organizator) odrediš kako će da bude, pa kome odgovara će da dođe, a kome ne odgovara on neće doći, i tačka...
Napišeš koje knjige su dozvoljene, koja je satnica, i to je to :!:
Onda ti ostaje SAMO da se STROGO pridržavaš te satnice.

Ovako si sabio partije na dva sata, koje ćeš probiti sasvim sigurno, počinješ prerano, a završićeš prekasno...

Pogledaj malo kako Dule i Dete Nemanja najavljuju 40K turnie, pa će ti (možda) biti jasnije kako se to radi :idea: :idea: :idea:
Image Image
Nemanja

Post by Nemanja »

deka wrote:Vidi, ja ću da gledam da se pojavim u 11, ali to neće tako da funkcioniše...

Pogotovo u FoW-u koji u većini misija nema definisano trajanje partije...
Onda dodaj na to velike mislioce, pardon, taktičare...
Pa onda nas koji ne igramo redovno, i ne znamo pravila baš najbolje...

I tu si već u problemu oko satnice...

Sama najava turnira ti nije dobra, i tu ne bi trebalo da bude mnogo demokratije.
Osim možda oko datuma održavanja...
Ostalo ti (kao organizator) odrediš kako će da bude, pa kome odgovara će da dođe, a kome ne odgovara on neće doći, i tačka...
Napišeš koje knjige su dozvoljene, koja je satnica, i to je to :!:
Onda ti ostaje SAMO da se STROGO pridržavaš te satnice.

Ovako si sabio partije na dva sata, koje ćeš probiti sasvim sigurno, počinješ prerano, a završićeš prekasno...

Pogledaj malo kako Dule i Dete Nemanja najavljuju 40K turnie, pa će ti (možda) biti jasnije kako se to radi :idea: :idea: :idea:

iskreno, meni je jedino bitno da se igramo. svako ovakvo okupljanje je uspešno onoliko koliko igrači to zaista žele...
organizujem turnir samo zato što niko drugi neće da se cima, a veće društvo=bolja zabava, jači, interesantniji turnir...
2,5 h po partiji je recimo ,,normalno" tako da ako počnemo u 11 realno završavamo oko 18.30-19 h.
ako se baš strašno oduži ili kasno počnemo odigraće se samo 2 partije.
lično bih najviše voleo 2 dana po 2 partije, ali to je u ovom trenutku misaona imenica
Grof Bronza

Post by Grof Bronza »

2 sata po partiji u opste nije malo.. uvedite pravilo da je u slucaju neresenog rezultata pobednik branilac pa ce to da malo ubrza napadace... ili nesto slicno... ograniciti vreme po potezu... nesto... sta je problem.. sve se moze dogovoriti.... :)
Baneblade

Post by Baneblade »

ja samo da potvrdim da me nema sutra
Nemanja

Post by Nemanja »

Baneblade wrote:ja samo da potvrdim da me nema sutra
nemoj da zezaš, zašto otkazuješ turnir dan pre odigravanja?
kako da nađemo zamenu u roku od 12 h?
ne shvatam poentu?nikada ni jedan turnir nije počeo kasnije!

AKO NAS NE BUDE PARAN BROJ TURNIRA NEĆE BITI!!!
NE NAMERAVAM DA SE CIMAM 2 DANA I DA ME JOŠ U ZADNJI ČAS ISPALJUJETE!!!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Ako bude neparan broj, ja necu igrati. Nemoj otkazivati turnir.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Baneblade

Post by Baneblade »

sa dekom i nevenkom ce biti paran broj i bez mene
badtaste

Post by badtaste »

Dobro, jel ima kvoruma na kraju za sutra?
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

skoro sa sigurnoscu mozes da racunas da ce najmanje 10% ljudi uvek ispaliti, najcesce pred sam turnir. nije to razlog da se ljutis i otkazujes ceo turnir.
Jedino sto si trebao da odmah das sve propozicije (satnica i sl.), da ljudi znaju da li im odgovara ili ne. Ali dobro, eto 1 (mozda 2) su odustali zbog toga, nije to nista strasno.

U 50% slucajeva ces imati neparan broj igraca. Vrlo verovatno ce se desiti da neko mora da ide usred turnira. Kad imas 10+ ljudi, desava se tu svasta. Posto mi je ovo prvi turnir posle dugacke pauze, ne mogu da ti pomognem za ovaj turnir, ali za sledeci mogu, u najmanju ruku mogu da dodjem dan ranije i namestim terene.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

pošto se Histerični doborovoljno povukao da bi bio paran broj turnir će se igrati
ne zamerite Nemanji on je nov u organizovanju tih stvari pa shvata te stvari suviše emotivno
biće 10 igrača od toga 3 relativno nova što je vrlo pozitivno
stara garda je zakazala iz raznoraznih razloga
Grof Bronza

Post by Grof Bronza »

i kako se zavrsio turnir?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Pobedio je Mikan.

"Yes...yes."

Nemanja

Post by Nemanja »

Mrzimsvee wrote:Pobedio je Mikan.
1.Miloš 2/11
2.Joggy 2/10
3.Hertz 1/9
4-5. Deka i Chempress 1/7
6.-7. Bad taste i Golub 1/6
8.Dorian 0/6
9.Histerični 0/4
10.Goran 0/3

igrale se 2 partije, jer nije bilo više vremena.verovatno je tako bolje nego da gomila partija bude nerešena.
Grof Bronza

Post by Grof Bronza »

Nemanja wrote:
Mrzimsvee wrote:Pobedio je Mikan.
1.Miloš 2/11
2.Joggy 2/10
3.Hertz 1/9
4-5. Deka i Chempress 1/7
6.-7. Bad taste i Golub 1/6
8.Dorian 0/6
9.Histerični 0/4
10.Goran 0/3

igrale se 2 partije, jer nije bilo više vremena.verovatno je tako bolje nego da gomila partija bude nerešena.
svaka cast milosu i svaka cast joggy-ju povratniku... :)
Baneblade

Post by Baneblade »

mikana u zatvor!
Nemanja

Post by Nemanja »

Baneblade wrote:mikana u zatvor!
Baneta na robiju :mrgreen:
Mikaan

Post by Mikaan »

:lol: :lol: :lol:

Return to “Flames of War”