FoW - Mini turniri u Zmaju

Tabletop wargame baziran na tematici WW2

Moderator: deka

Dzon Vejn

Re: FoW - Mini turniri u Zmaju

Post by Dzon Vejn »

Ako je u pitanju ova subota, vodite samo racuna da ce odredjeni broj stolova biti zauzet za WM / H turnir. Bice sigurno i nekih slobodnih stolova.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Kaže covek u grenadiru.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

:-# #-o

Izvinjavam se, nisam uopste primetio.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Post by Nemanja »

Pošto vidim da su ove subote svi zauzeti hajde da probamo da se organizujemo za subotu 21.03.
To bi mogao da bude mini turnir, sa tim da onda proširimo temu i na Desperate measures.
Koba

Post by Koba »

Ако буду и Desperate measures онда је то то :)
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Da, da Nemanja je poznata ljenčina, i njemu je teško da "tegli te silne figure uz stepenice u Zmaj"...
Image Image
TheMarko

Post by TheMarko »

Ajd za nedelju ako moze, meni su nesto sve subote radne ovog meseca . . . a tek cu da vidim kako je u sledecem . . . Ima nas dvojica iz Kragujevca u istom sosu koji bi voleli da dodjemo . . . I dodajte mi overlod ako vec mogu da izmisljam . . . :D
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Nemanja

Post by Nemanja »

Da zaključimo:
-mini turnir u Grenadiru
-nedelja 22.03. ili alternativno nedelja 29.03.(molim da se u narednih 2-3 dana izjasnite)
-igramo LW u 1780 pts., samo severno ratište (bez Italije, molim)
-igramo 2 partije, a sledeće 2 u nekom narednom vikendu-kad bude odgovaralo gostima iz KG i Kobi
-dozvoljeno je da neko igra samo jedan vikend(naravno dobija poene samo za te bitke)
Koba

Post by Koba »

Мени подједнако одговарају субота и недеља и оба понуђена датума.
Даћу све од себе да дођем на мини турнир(е) мада не могу да обећам јер су моји укућани већ кивни на слатке мале фигурице. Мене дакле не узимајте у рачуницу а ја ћу се потрудити да дођем. Ако дођем понећу војску свакако па ако има места за мене супер ако нема дружићемо се свеједно :)
TheMarko

Post by TheMarko »

Pitanje: Jel mogu neofarbane i neprajmovane figure? Jbg. tek smo poceli. (Ja cu svoje figure do tada verovatno prajmovati, ali ne znam da li moze Mare 2).

:) Ako mi dozvolite jos malo, mogu ja jos i na glavu da vam se popnem . . . :D

Sto se mene tice nedelje 22. je odlicna (u koliko sati?) Ali 29. je jos bolja . . . Moj glas za 29.
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Bojan Tiger Ace

Post by Bojan Tiger Ace »

Ja sam 22. Jos uvek u norveskoj ali sam raspolozen za 29.ti

29. ++
Hertz

Post by Hertz »

I ja sam za 29.-ti
TheMarko

Post by TheMarko »

Jel se igra sa otvorenim ili zatvorenim listama?
Scenariji?
Nemanja

Post by Nemanja »

ja ću svoju listu postovati unapred, biće ili ona nova,luda engleska sa Čelendžerima ili neka od teških nemačkih. Ostali mogu da mi je pošalju kad se odluče.
Scenario- random od onih 6 koji se igraju na ETCu.
Cilj je da nas što više igra, zabavlja se, isprobava liste...
Verovatno će opet biti i Španac-Katalonac.
Računajte na 29.
E, da ne zaboravim-u prvom krugu ćemo gledati da bude blue vs red, a posle po švajcarskom
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Igraj sa Englezima, vredi imati 17pdrove tog RoFa, a i to su Englezi oni su bizarni.
U jednog Bocu, mi verujemo!
TheMarko

Post by TheMarko »

Iz Kragujevca stizu US 1st rifle infantry (Overlord) i najverovatnije German Grenadiers (Open Fire) . . .
MarkoKG Mitra

Post by MarkoKG Mitra »

Ja i TheMarko dolazimo 29. Ako uspemo da pronadjemo jos nekog i njega-nju dovodimo. Tako da se vec unapred radujem da ukrstimo tenkove. Pa ko prezivi neka prica. :)
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

i šta bi sa ovim?
29 je za par dana...
TheMarko

Post by TheMarko »

Pa mi dolazimo, bolje bi bilo da ima nekog turnira . . .

U koliko sati i kako da vas nadjemo?
Nemanja

Post by Nemanja »

Igramo, igramo...
okupimo se do 11h, počinjemo do 11.30.
Molio bih sve da mi pošalju liste. Ja ću sutra okačiti svoju. Kao što sam rekao, u prvom krugu će biti axis vs allies, posle švajcarski sistem.
Misije ćemo odrediti na licu mesta, od onih 6 sa ETCa.
Nalazimo se u Grenadiru, Terazije 12. Probajte da parkirate u Balkanskoj(ona ispod hotela Moskva), jer je u nedelju besplatno.Ako ne bude mesta ima garaža na Zelenom vencu i Oblilevom vencu. Poslaću ti moj broj mobilnog na PM.
Bojan Tiger Ace

Post by Bojan Tiger Ace »

Ja dolazim sa tenkovskom listom iz nachtjager-a.

Ne znam jos koja je, u guzvi sam pa ne stizem da pogledam...
Nemanja

Post by Nemanja »

Moje liste:
Ge tank Nachtjager Pz Kmpfgruppe Wallenberg RV
Hq Panter 170+searchlight 10
2xPanter 335+searchlight 20+UHU 5
2xPanther 335+searchlight 20+UHU 5
2xStuG 175
2xJagdpanther 420+searchlight 20+UHU 5
3xMObelwagen 150
sporadic Me 262 105
ukupno 1775

US light tank Remagen bridge RV
Hq 2x Chafee 150
3xChafee 220
3xStuart 140
3xarmor mortar 100
2xJackson 285 (CV)
2xSherman 105mm 125
3xSherman 285+Jumbo 35+E8 40
3xSherman 285+Jumbo 35+2xE8 80
ukupno 1780
TheMarko

Post by TheMarko »

1st US rifle infantry - Overlord

Compulsory Rifle Company HQ (p.263) CinC Carbine, 2iC Carbine CV 15
2x Bazooka 40

Compulsory Rifle Platoon (p.263) Command Rifle, Bazooka, 9x Rifle CV 200 1
Compulsory Rifle Platoon (p.263) Command Rifle, Bazooka, 9x Rifle CV 200 1
Rifle Platoon (p.263) Command Rifle, Bazooka, 9x Rifle CV 200 1
Weapons Platoon (p.264) Command Carbine, 3x M2 60mm mortar, 2x M1919 LMG CV 115 Jeep equipped with .50cal AA MG 5 1

Intelligence & Recon Platoon (p.266) Command Recon Jeep with .50cal AA MG, 3x Recon Jeep CV 85 1
Veteran Sherman Assault Gun Platoon (p.235) Command M4 (105mm) Sherman, 2x M4 (105mm) Sherman CV 205 1

Independent Tank Platoon (p.269) Command M4 or M4A1 Sherman, 3x M4 or M4A1 Sherman CT 255 1
Field Artillery Battery (p.274) Command Carbine, Staff, Observer Carbine, Jeep, 4x M2A1 105mm howitzer CV 185 1
Field Artillery Battery (155mm) (p.275) Command Carbine, Staff, Observer Carbine, Jeep, 4x M1 155mm howitzer CV 275 1

Total 1780
Platoons 9
Duc d' Elchingen

zašto dve liste crni Nemanja?
Nemanja

Post by Nemanja »

Duc d' Elchingen wrote:zašto dve liste crni Nemanja?
igram na 2 table simultano \:D/

da u 1. krugu bude red vs blue
Duc d' Elchingen

i ge ti je recce u obe liste?
Hertz

Post by Hertz »

Ja dolazim sa Staljinovim tenkovima iz Deseprate measures.
MarkoKG Mitra

Post by MarkoKG Mitra »

Ja dolazim sa sledecom listom iz Open fire.

Vidimo se u nedelju.

German Grenadier

Infantry Company, from Open Fire

Headquarters
Compulsory Grenadier Company HQ (p.40) 1x CinC Panzerfaust SMG, 1x 2iC Panzerfaust SMG, 1x Panzerschrek CV 70
Combat
Compulsory Grenadier Platoon (p.41) 1x Command Panzerfaust SMG, 6x Rifle/MG CV 165 1
Compulsory Grenadier Platoon (p.41) 1x Command Panzerfaust SMG, 6x Rifle/MG CV 165 1
Grenadier Platoon (p.41) 1x Command Panzerfaust SMG, 4x Rifle/MG CV 120 1
Weapons
Grenadier Machine-gun Platoon (p.41) 1x Command SMG, 2x MG34 HMG CV 70 1
Grenadier Anti-tank Gun Platoon (p.42) 1x Command SMG, 2x 7.5cm PaK40 gun CV 105 1
Support
Panzer Platoon (p.44) 1x Command Panther A, 3x Panther A CV 750 1
Artillery Battery (p.43) 1x Command SMG, 1x Staff, 2x Observer Rifle, 4x 15cm sFH18 howitzer CV 310 1
Last edited by MarkoKG Mitra on Thu Mar 26, 2015 9:57 pm, edited 1 time in total.
Nemanja

Post by Nemanja »

Duc d' Elchingen wrote:i ge ti je recce u obe liste?
Za Nemce ne postoji kao opcija u listi.
Za Amere sam morao da pravim truli kompromis i izabrao armor mortare.
MarkoKG Mitra

Post by MarkoKG Mitra »

Nemanja wrote:
Duc d' Elchingen wrote:i ge ti je recce u obe liste?
Za Nemce ne postoji kao opcija u listi.
Za Amere sam morao da pravim truli kompromis i izabrao armor mortare.

Hvala Nemanja. Ispravio sam se. :)
Koba

Post by Koba »

Ево моје листе. Надам се да се видимо бар за једну партију :)

Soviet Hero Tankovy

Tank Company, Guards, from Desperate Measures, page 38

Compulsory Hero Tankovy Brigada HQ (p.39) - CinC T-34/85 obr 1944 (95 pts)

Compulsory Hero Tankovy Company (p.39) - Command T-34/85 obr 1944, 2x T-34/85 obr 1944 (280 pts)

Compulsory Hero Tankovy Company (p.39) - Command T-34/85 obr 1944, 2x T-34/85 obr 1944 (280 pts)

Hero Anti-aircraft Platoon (p.40) - Command DShK AA truck, 2x DShK AA truck (75 pts)

Hero Mortar Company (p.44) - Command Rifle, 6x 82-BM-41 mortar (120 pts)

Guards Hero Heavy Assault Gun Company (p.52) - Command ISU-122, ISU-122 (235 pts)
- 2x .50 Cal AA MG (ISU-122 or ISU-152 only) (10 pts)

Hero Medium Assault Gun Company (p.51) - Command SU-100, 2x SU-100 (360 pts)

Hero Spetsnaz Platoon (p.53) - Command SMG, 4x SMG, 3x Captured Sd Kfz 251 half-track (170 pts)
- Replace Command SMG with Command Panzerfaust SMG (10 pts)

Hero Heavy Mortar Company (p.48) - Command Rifle, 4x 120-PM-38 mortar (125 pts)
- Observer Rifle (15 pts)
- 3-ton truck per gun (5 pts)

1780 Points, 8 Platoons
Nemanja

Post by Nemanja »

Trenutno prijavljeni
Marko US inf.
Ori Katalonac US inf.
Marko 2 German inf.
Bojan German (znajuci njega) tank
Hertz SSSR tank