ANET MCMXCII Predstavlja: Prvi Tradicionalni Flames of War Turnir 30. 31. 10. i 1.11.2020

Tabletop wargame baziran na tematici WW2

Moderator: deka

ANET MCMXCII

ANET MCMXCII Predstavlja: Prvi Tradicionalni Flames of War Turnir 30. 31. 10. i 1.11.2020

Post by ANET MCMXCII »

FB EVENT.png

ANET MCMXCII pravi prvi tradicionalni turnir FOW-a u prostorijama Anet-a ul. Nikole Tesle 3 Beograd (hotel Jugoslavija).

Pozivamo sve zainteresovane da se pridruže, dođu i da se igramo.

Turnir je dobrotvornog karaktera gde svi prihodi idu institutu za dečju onkologiju pod pokroviteljstvom "Uvek sa Decom" dobrotvorne grupe.

Kotizacija za takmičare je 1200,00 din.
Takmičari će imati obezbeđen ručak i osveženje tokom turnira.
Novac koji ostane od kotizacije će takođe biti dodat celokupnoj sumi koja će ići institutu za dečju onkologiju.

ANET obezbeđuje i prostoriju pod ključem gde tokom turnira možete ostaviti figure preko noći.

Satnica:

Petak od 12:00 do 18:00
Subota i Nedelja od 10:00 do 18:00

Turnir je u saradnji sa "Grenadirom" koji obezbeđuje da stolovi na kojima se igra budu živopisni kao i sa "Tvoj Potez" koji će imati svoj kutak i predstaviti vam svet "Board Game-a", tako da ako niste zainteresovani za Wargaming, ima šta da se vidi, nauči i zabavi.

Prijave za takmičare na email: [email protected], PM ovde u forumu ili na fejsbuk stranici ANET Mcmxcii

Ako niste u takmičarskom duhu ili ako želite da se tek upoznate sa ovim igrama, svi su pozvani, ulaz za ne-takmičare je besplatan.

Dobrodošli!!!
Last edited by ANET MCMXCII on Fri Oct 23, 2020 11:24 am, edited 2 times in total.
ANET MCMXCII

Re: ANET MCMXCII Predstavlja: Prvi Tradicionalni Flames of War Turnir 30. 31. 10. i 1.11.2020

Post by ANET MCMXCII »

Sa žaljenjem, moramo da obavestimo da je turnir otkazan.

Zbog povećanog broja zaraženih Covid-19, veliki broj prijavljenih takmičara je odustao.

Nadamo se da će se u skorijoj budućnosti steći uslovi za ovakav događaj.

Hvala.
bole

Re: ANET MCMXCII Predstavlja: Prvi Tradicionalni Flames of War Turnir 30. 31. 10. i 1.11.2020

Post by bole »

Ako čekaš da prodje kovid, načekaćeš se.
Bre uzeosam slobodne dane zbog turnira.
Javi kad će biti održan.
Last edited by bole on Fri Oct 30, 2020 8:09 am, edited 1 time in total.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

:)
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."

Return to “Flames of War”