Ljubljana (SLO) MW turnir 2.2.2013

Tabletop wargame baziran na tematici WW2

Moderator: deka

Hertz

Ljubljana (SLO) MW turnir 2.2.2013

Post by Hertz »

Prijatelji iz Slovenije organizuju MW turnir. Propozicije su sledeće:

MW1942 turnir, 1625 pts, 2.2.2013. u tobačni tovarni!

3 bitke, 1x mobile, 1x defensive in 1x fair fight mission, koje će biti izvučene na početku turnira.

Vojske ne moraju biti ofarbane a proksiji su dozvoljeni u razumnoj meri.

Pošto se igra mid war 1942, postoje ograničenja u opremi:

Zabranjene liste:

Eastern Front

Germans
- 1943 Schwere Panzer
- Panzerkomapanie
- Pantherkompanie

Soviets
- Gwardyjski tank company

North Africa

Germans
- Schwere Panzerkompanie Italy
- Panzerkompanie Tunisia/Italy
- Gepanzerte PzGren Tunisia
- Pzgren Tunisia
- Pzpionier Tunisia
- PzSpäh Tunisia

Italians
- Battaglione Fucilieri

Great Britain
- all Tunesian excluding:
* Death or glory boys
* Paratroopers in Tunisia
* Comando in Tunisia – in support instead of churchills use armd platoon from Death or glory boys
* whole Italy

Zabranjena oprema:

British
- 17 pdr (but stays 17/25 pdr)
- no Churchill

Americans
- everything goes

Germany
- Panther
- Brumbär
- Tiger - max 1 piece (unless EF 1942 or PDF for NA)
- Sdkfz 251/16 flamm
- Flammpanzer
- Luchs
- StuG G
- Panzer IV G late/H
- Marder IIIM
- Hornisse
- Elefant/Ferdinant

Soviet
- Su 85
- Su 152
- Su 76 i/m
- Su 122
- Valentine MkVIII
- Churchill
- KV85

Kotizacija za učestvovanje se plaća. Medjutim, dosadašnja praksa je da je gosti iz inostranstva ne plaćaju.

Prijave na [email protected].
opsidiannight
Чика Дринки

Re: Ljubljana (SLO) MW turnir 2.2.2013

Post by opsidiannight »

Koliko ograničenja, luđaci.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Skobra

Post by Skobra »

I Slovenci Pedju za trku imadu :twisted:
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A zna li neko da mi odgonetne zasto bas ovakve zabrane? Npr. nije mi jasno iz kog razloga su zabranjeni tigar, panter, cercil, elefant (koliko razumem oklop >8), a dozvoljen npr. KV1 (oklop 9).

AT predpostavljam da je zabranjen onaj sa ogromnim AT value, mada mi ni tu nije jasno zasto je zabranjen 17pdr i marder, a nije 17/25...

Bas su me zainteresovali za razloge iza bas ovakvih ogranicenja :-k :-k :-k
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

istorijska tačnost
igraju 1942 kada te stvari nisu bile u opticaju

ko što Škobra reče :mrgreen:
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ovako na brzinu, bez provera, mogu da kažm da su flampanzeri korišćeni i pre 42, 99 % sam siguran da se u period uklapaju Brumbari, lend lis i obični Čerčili, Luhovi...
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Hertz

Post by Hertz »

opsidiannight wrote:Ovako na brzinu, bez provera, mogu da kažm da su flampanzeri korišćeni i pre 42, 99 % sam siguran da se u period uklapaju Brumbari, lend lis i obični Čerčili, Luhovi...
The Brummbär initial plans were shown to Hitler in October 1942, he liked the concept and demanded they be put into production as soon as possible. The first 40 were in production by April 1943.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

A što svi smatrate da morate znati zašto :?: :?: :?:

Neko je odlučio da tako bude, i tačka.
A vama ako se sviđa dođete, a ako vam se ne sviđa ne odete i to je to.

Zašto uvek oko svega mora da bude rasprava, kako, zašto, ovo, ono???
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Deko, ja rasparvku ovde ne vidoh nigde ;). A pitanje sam postavio zato sto sam mislio da je iza toga neko "popravljanje pravila", pa me je zainteresovalo sta i zasto smatraju prejakim.

Nema potrebe da se ljutis i uzbudjujes, niko nista lose nije mislio ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RedDragon

Post by RedDragon »

Zdravo!

Te restrikcije sem dobil od kolega iz Poljske. Pri njih in v Nemčiji jih že več kot leto dni uporabljajo za MW, predvsem zato, da se izenači moči med North Afrika in Eastern Front listami.

Meni se je zdelo zanimivo, zato bomo sprobali. Če nam ne bo sedlo, bomo pa kaj drugega sprobali naslednjič. :)

Drugače smo pri nas v preteklosti že sprobali omejitev za MW, da ne sme bit v vojski nobene opreme, ki ima direct fire range večji kot 24 inch. Ampak to se je izkazalo za malenkost pre hudo... ;)

Če se odločite, da pridete, naj povem še, da bo Tomislav iz Zagreba ostal do nedelje in bomo igrali še kak pick-up game ali dva. Tako da lahko tudi vi ostanete do nedelje za kak ekstra game, lahko pol tudi LW, ali pa EW. Po želji. :)

Lep pozdrav iz Ljubljane!
Primož
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Milinovicu samo su ljudi radoznali.
Nisu ovo bas "istorijska" ogranicenja vec kao sto rece prijatelj iz organizacije vec igriva. Jer da su istorijska svaki Britanac bi imao King Force npr. Ja sam licno protiv ukidanja stvari, ali posto me ovaj turnir nikako ne dotice, ni ne komentarisem.
U jednog Bocu, mi verujemo!
TomZG

Post by TomZG »

Ima li na kraju zainteresiranih za turnir? Nije vam Ljubljana tako daleko.

t.
Hertz

Post by Hertz »

Da li bi neko napravio dvodnevni izletu u SLO?
TomZG

Post by TomZG »

Napokon sam završio reportažu sa turnira pa ako nekoga zanima...

Link za download (15,8 Mb):
http://rapidshare.com/files/1287108146/Pilot.pdf

Return to “Flames of War”