ETC 15./16.

Tabletop wargame baziran na tematici WW2

Moderator: deka

Nemanja

Re: ETC 15./16.

Post by Nemanja »

Od septembra počinjemo sa kvalifikacionim mesečnim turnirima. Ideja je da do kraja godine odigramo 3 ili 4 MW turnira i završni u januaru ili februaru.
U međuvremenu će biti i LW turnira, tako da možete da računate da svaki mesec imamo ,,zvanično" druženje.

Peđa će ovih dana da potvrdi, ali nezvanično 19.septembra igramo u Domu omladine MW 1650.poena.

Pošto se igra dosta turnira, mislim da svako treba da proba različite nacije i liste.
Bojan Tiger Ace

Post by Bojan Tiger Ace »

Pozdravljm inicijativu da se igraju turniri :)

Mozda ne bi bilo lose da se usklade sa turnirima u regionu pa da potenciramo na dolasku nasih blizih i daljih komsija, radi prosirenja igracke zajednice ? :)
Bojan Tiger Ace

Gledam sada liste (uglavnom samo nemce) i kapiram koliko je zapravo MW neizbalansiran :)

Sta su rekli, jel ce izbacivati neke update do sledeceg ETC?

Ako ne izbace, bice munchkinovanja kolko oces :D
Nemanja

Post by Nemanja »

Bice Pacifik sigurno. Pedja je pitao BF, ali za ostalo ni oni ne znaju.
Mogu se opusteno voditi 3 nemacke liste na ETC i to ce dobar deo timova i da uradi.
Pravila ce biti sredjena,makar preko LftF.
Nemanja

Post by Nemanja »

Danas je zvanično objavljeno da se igra i dalje po principu 2-2-2, scenarija se određuju odmah po objavljivanju lista i nema klauda.
Bojan Tiger Ace

BF izbacuje MW u digital formi sa doradama. Verujem da ovo resava gomilu dilema :)

Izvor: www.flamesofwar.com

Text:

Mid War Is Going Digital
We are pleased to annouce that we plan to add the Mid War Intelligence Briefings North Africa and Eastern Front toForces Of War, the Flames Of War online company builder, and the Flames Of War Digital iPad app in the next few weeks. They will have had some work done on them, to integrate the relevant updates from Lessons From the Front, and to make them fully compatible with Version 3.
North Africa
Forces Of War
Flames Of War Digital
Eastern Front
We support Mid War and we definitely still love the period. It was, after all, where we started when Flames Of War was launched. It is very much in our plans to return to Mid War as soon as we can give it the love and care that it warrants. In the meantime, this smaller measure will ensure that it stays as easy as possible for players to enjoy Flames Of War in this period.

Return to “Flames of War”