Koferi ...

Tabletop wargame baziran na tematici WW2

Moderator: deka

žubor

Koferi ...

Post by žubor »

vezano za torbe ...
5. i 6. Novembra sam u Becu ... pa onda opet 18. i 19.
svaki put mogu doneti po jedan kofer ... tamo gde ja idem imaju Feldherr-ove ...
mislite o tome ... kome treba i prvi se javi moze dobiti svoj kofer vec 7. Novembra ...
B.
P.S. U stvari mala ispravka ... 18. i 19. cu SIGURNO imati vremena da odem do radnje ... a za 5. i 6. se NADAM da cu moci ... jbg kurs mi je na aerodromu :-(
Grof Bronza

Re: P IV - MOLBA

Post by Grof Bronza »

žubor wrote:vezano za torbe ...
svaki put mogu doneti po jedan kofer ... tamo gde ja idem imaju Feldherr-ove ...
mislite o tome ... kome treba i prvi se javi moze dobiti svoj kofer vec 7. Novembra ...
B.
P.S. U stvari mala ispravka ... 18. i 19. cu SIGURNO imati vremena da odem do radnje ... a za 5. i 6. se NADAM da cu moci ... jbg kurs mi je na aerodromu :-(

koja je cena tih kofera? i koliko figura moze da stane u jedan....?
meloras

Post by meloras »

odguglaj i videces i kako izgleda i cene i sve.Mene jedino zanima ono sto nema na sajtu od informacija koliko fow modela i kojih moze da stane u te kofercice ili one gw-oe,pa ko ima iskustva moze o tome da napise par redaka a mod ce vec ovo da prepakuje u novu temu :D
žubor

Post by žubor »

melekith wrote:odguglaj i videces i kako izgleda i cene i sve.Mene jedino zanima ono sto nema na sajtu od informacija koliko fow modela i kojih moze da stane u te kofercice ili one gw-oe,pa ko ima iskustva moze o tome da napise par redaka a mod ce vec ovo da prepakuje u novu temu :D
Evo ovako ... svi moji ameri su stali u jedan kofer ...

Evo kako izgleda moj raspored cisto da imas osecaj sta sve moze stati ...

I Sundjer
30 srednjih pesadijskih postolja

II Sundjer
6 srednjih pesadijskih postolja
25 malih pesadijskih postolja
3 x Scot
1 x Sherman Dozer
(i ima mesta za jos 6 malih postolja)

III Sundjer
Staff Team
3 x Priest
6 x Sherman (samo tela)
12 x Halftruck

IV Sundjer
10 x Stuart
5 x Jeep
2 x M8
4 x M10
4 x SPAA
(ima mesta za jos 4 jeep-a ili 4 mala intantry postolja)

V Sundjer
12 x Sherman
18 x Sherman - Kupola
3 x Halftruck
(mesto za jedno veliko postolje)

Eto :D
Skobra

Re: Koferi ...

Post by Skobra »

I moja verzija - ja sam za razliku od Zubora modele vozila stavljao bocno i rupe oblikovao prema vozilu tako da mi vozilo staje kompletno sa sve kupolom.

I Sundjer
11 T-34
10 T-70
2 Su 152
4 BM-10

II Sundjer
5 KV-85
7 KV1s
4 SU 85
(ovde moze jos jedno 4-5 vozila)

i ostalo je mesta za jos 3 sundjera

Ukoliko se odlucite za kupovinu predlazem da uzmete one modularne sundjere (self-adhesive) i to po mogustvu 30mm (staje ih isto kao i onih od 20mm). Takodje obavezno uzmite jednu vise podlogu tako da mozete da pokrijete i gornji deo najgornjeg sundjera.
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Grof Bronza

Post by Grof Bronza »

uh... pa ovo je sjajno... meni bi deff trebao bar jedan takav.......
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

žubor wrote:vezano za torbe ...
B.

Jel bi mogao meni da doneses nesto od tih torbi i sundjera?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
žubor

Post by žubor »

Mrzimsvee wrote: Jel bi mogao meni da doneses nesto od tih torbi i sundjera?
Za sada je samo Pedja narucio koferce ...

Tako da ako njemu uspem da donesem sledece nedelje ... tebi mogu 19. Novembra ...

B.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Poslacu ti na PM sta me interesuje.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mikaan

Post by Mikaan »

Mene dojmi onaj Feldherr Hard Case - jel ima slucajno neko i jel valja?
Skobra

Post by Skobra »

Imam ja taj hard case... staje 7 20-30mm sundjera. Mislim da ce moci da stanu svi moji rusi unutra.
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Chempress

Post by Chempress »

Skobra wrote: Mislim da ce moci da stanu svi moji rusi unutra.
znaci ima prostora! :D
Chempress

Post by Chempress »

kako vam se cini fow army kit bag?
vama iskusnijim od mene ;)

http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=1642
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ako pitas i ljude koji ne igraju FOW... iako torba izgleda lepo na netu, cini mi se da nema cvrste strane, sto znaci da je podlozna udarcima, padanju i slicno... moze da se nagnjeci...

my two cents...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Chempress

Post by Chempress »

Megabaja wrote:cini mi se da nema cvrste strane, sto znaci da je podlozna udarcima, padanju i slicno... moze da se nagnjeci...
ima smisla
to je i meni palo napamet
tnx
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Figures in Comfort kofer takodje nema čvrste strane pa mu za godinu dana koliko ga imam ništa ne fali
sve se svodi na to kako rukuješ sa svojim figurama i koferom
ako ga bacaš unaokolo pojebaće se makar bio i od čelika
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

elem stigoše meni moja dva FOW kofera
prvi utisak odlični su
u oba su mi stali svi Rumuni, Kanađani, Englezi i Nemci i ima još mesta za LW Nemce
kuriozitet je da Sovjeti ne bi mogli da mi stanu ni u oba :D
slobodanns

Post by slobodanns »

Izvinjenje zbog tredomansije,
ali veoma sam zainteresovan za battlefoam torbu, pa me zanima da li ste direktno narucivali sa flames of war sajta ili na neki drugi nacin?

Koliko Vas je iznela postarina i ima li jos nekih informacija koje bi mi mogle koristiti za narucivanje kofera?

Hvala unapred...
žubor

Post by žubor »

naruci od cike ciji je post odmah iznad tvog :D ... nema postarine, cena u funtama puta kurs ;)
slobodanns

Post by slobodanns »

Mnogo hvala na informacijama.
Skobra

Post by Skobra »

Konacno sam se nakanio da popakujem sve ruse koji su mi do sada stajali po razlicitim koferima, policama i kutijama. Cisto radi obavestenja u vezi kofera sve sam zbudzio u onaj Feldherr Hard Case.
Vozila su pakovana bocno a rupe su oblikovane sto je moguce vise prema vozilu (sa kupolom) - pesadija i gun timovi su onako normalno postavljani.

1. sundjer
11 T-34
10 T-70
2 Su 152
4 BM-10

2. sundjer
5 KV-85
7 KV1s
4 SU 85
1 IS-2
1 T34/85

3. sundjer
16 Kozacka konjica (velika postolja)

4. sundjer
2 Kozacka konjica (velika postolja)
4 Tachanke (od kojih su 3 kod Slovica) :roll:
4 ZIS-2 (velika postolja)
4 atg 45mm (srednja postolja)
8 kozacka konjica (mala postolja)
2 observera

5. sundjer
27 kozacka pesadija (srednja postolja)
10 kozacka pesadija (mala postolja)
4 76mm regimental gun (mala postolja)

6. sundjer
6 IS-2
5 t34/85
15 pionira (srednja postolja)
2 pionira (mala postolja)

i stavio sam i ukupno 4 tanka sundjera - mozda je umesto toga moglo da ide i 20mm sundjer + 1 "prekrivac"

Sumarno:
26 velikih postolja
50 srednih postolja
22 mala postolja
55 vozila (14 manjih, 20 srednjih i 21 veliko)
tezina punog kofera: 8,5 kg :?

Mikaan

Post by Mikaan »

Sad kad si lepo popakovao ruje, mogao bi da ih malo vratis u aktivnu sluzbu :mrgreen:
Olsianon

Post by Olsianon »

Mikaan wrote:Sad kad si lepo popakovao ruje, mogao bi da ih malo vratis u aktivnu sluzbu :mrgreen:
pa lepo da se prvo pokrene kampanja Bagration ili da odigrate total war tematski KURSK 1943 ili najbolje turnir ....

Return to “Flames of War”