Re: Warmachine learning camp

Post by Mikaan »

Doci cu i ja verovatno u nedelju
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja mogu sutra ranije?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja cu ipak morati sutra da dodjem. Posto imam samo jedan vikend dan slobodan, a sutra dolazi Mladja da probam WM/H, onda ce tako biti.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Imajte u vidu da ce sutra, 21.02. samo jedan sto biti slobodan, zbog WH40k turnira za koji je prijavljeno 16 ucesnika.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je ok.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mikaane, Nemanja, neki dan ove nedelje, pocevsi od srede na dalje? Sa vama jos nisam odigrao ni jednu partiju.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Ako hocete da vezbate za turnir, mogu vam se i ja pridruziti..
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma moze, ja ponesem sareno, pa se igramo sta god. Protiv tebe moram sledeci put da se uozbiljim (Kromac, beastovi, ...), ne ide vise ovako :).

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

:)
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ja sam sutra (subota, 21.03.2015.) u klubu, od 14h pa na dalje, pa ako je ko voljan sigrati se, stojim na raspolaganju...
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sa obzirom na to da ni jedna partija nije odigrana vise nedelja, postavlja se pitanje sta da radimo dalje?

Inicijelno je bilo planirano da ovo traje odredjen broj nedelja, i da svako sa svakim odigra 2 partije u idealnom slucaju. Ukoliko se ne varam, to istice ove nedelje.

Da li zelite da produzimo rok kako bi ostali stigli da zavrse svoje partije?

Da li zelite da organizujemo neki game day, kada ce se okupiti svi i kada ce se odigrati "onoliko partija koliko mozete da izdrzite taj dan" kako bi se broj partija sto vise priblizio tome da je svako odigrao sa svakim 2 partije?

Ili jednostavno zelite da kazemo da je ovo zavrseno?

Ili neki drugi predlog?

Generalno, meni je glupo da je ljudima naplaceno ucesce (barem onima koje sam uspeo da nahvatam da plate), i da onda ne odigraju te partije. Ja sam voljan da dodjem neki dan u klub i da odigram veci broj partija. A odluka kako cemo learning camp privesti kraju je samo na vama.

Misljenja?

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Zavrsi, proglasi Histericnog za pobednika.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Bathory

Post by Bathory »

Najbolje da se skupe jedan dan svi učesnici lige i da se malo izigraju, ali bez nekih ograničenja u pogledu armija (dosadno mi je da igram sa jednim kasterom, moram priznati). Bar nek odigra svako sa svakim po jednu partiju i da zavrsavamo. Po secanju, ja sam odigrao sa Histeričnim, Nenadom, Nemanjom i Lukom Pacovom. Znači još sa Šunkom,Mikanom i Dekom(ne mora dve) i to bi bilo to.

Očigledno da liga nije previše zanimljiv format (pogotovo sa fiksnim kasterima). Ali eto, bar nekako da privedemo kraju ovu ligu i da se još malo izigramo, i uvežbamo za turnire :)
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

@Bathory
Ja ne igram ligu, baš zato što stalno menjam castere.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto mislim da sam dao dovoljno vremena svima da se izjasne, zakljucicu sledece: neki od sledecih vikend dana (videcu sa Duletom sta je sve slobodno), cu organizovati "last chance day", da se odigra jos partija ko zeli, i da nakon toga zakljucimo stanje.

Glory to Arstotzka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Pa vidi 'vako, ja sam savake subote u klubu, najčešće od 14h, a najdalje 15.30, i to sam svima rekao...
Tako da što se mene tiče ko god se pojavi tada biti će uslužen partijom Warmachine-a.
Jedino bi bilo lepo da se najavi dan dva ranije kako bi rezervisali termin, da se ne pojave dva protivnika u isto vreme...

Ne znam šta više od toga mogu da uradim :?: :?: :?:
Mislim, ako treba da idem okolo i vučem ljude za rukav da se igraju sa mnom, kako bi oni ispunili ono što su preuzeli na sebe samim činom pristupanja ovom learnig camp-u, onda je najbolje da se raziđemo i batalimo sve...
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Savrseno ok sa tvoje strane.

Ako se budes bavio organizacijom bilo cega kod nas, shvatices da: da, moras da vuces ljude za rukav da bi se pojavili :).

Bicu sutra u klubu, pa cemo videti koji datum je najzgodniji za sve.

Glory to Arstotzka!

Return to “Warmachine i Hordes”