35 (42 minuta limit)
7%
50 (60 minuta limit)
14%

Total votes: 14

Dzon Vejn

Re: WM/H doubles turnir, subota 6. jun, poll

Post by Dzon Vejn »

Drugi post sam editovao sa spiskom prijavljenih.

Nikice: Nemanja zauzet u smislu ne moze da dodje ili je vec uparen? Nisam nasao gde mu je prijava ako je uparen, pa samo da proverim jos jednom da li sam slep :).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Nakon smrti controling castera jackovi postaju intertni. I dalje su modeli, ali ne mogu da se aktiviraju ne mogu da rade ništa. Drugi warcaster ili jack marshal može da ih reaktivira.
Jack postaje autonoman samo ako zagine jack marshal koji ga kontroliše.

Wild warbeast može samo da trči.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Turnir ce verovatno biti pomeren nedelju dana ranije, posto imaju 3 osobe za koje vec sada znam da im ovaj termin ne odgovara. Nadam se da ostalima to ne remeti nesto?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Ja ne mogu 30. maja.
rekurzivno glupilo
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A nedelju dana kasnije?

Glory to Arstotzka!
PainBringer

Post by PainBringer »

30. ni meni ne igra opciju - idem na dve svadbe, jednu za drugom (30. maj i 6. jun) :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, onda cemo pomeriti nedelju dana kasnije, posto to odgovara tebi, Ricku i Sunki, a to je vec 4 igraca. Mozda i Mikaanu odgovara nedelju dana kasnije?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Re: WM/H doubles turnir, subota 13. jun, poll

Post by Dzon Vejn »

Editovan je prvi post, u kome vam je kompletno opisano kako beastovi i jackovi reaguju na smrt svog castera.

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Post by Nemanja »

Dzon Vejn wrote:OK, onda cemo pomeriti nedelju dana kasnije, posto to odgovara tebi, Ricku i Sunki, a to je vec 4 igraca. Mozda i Mikaanu odgovara nedelju dana kasnije?
Mislim da ću 13. moći i ja. Mogu da igram Mercove,Menoth ili Khador
Resurrection

Post by Resurrection »

Dzon Vejn wrote:Drugi post sam editovao sa spiskom prijavljenih.

Nikice: Nemanja zauzet u smislu ne moze da dodje ili je vec uparen? Nisam nasao gde mu je prijava ako je uparen, pa samo da proverim jos jednom da li sam slep :).
Nemanja planira da se upari sa rodjenom devojkom.

Javio mi se Srki pa cu dvidim s njim.
Rick

Post by Rick »

Nemanja K has 4* and is looking for a dance partner.....
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Ma uzmi Duleta Nikice.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Pajaga

Post by Pajaga »

Prijava Cygnar (Ja) i Khador (RatGod)
Rick

Post by Rick »

Is anything happening with pairings?
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

It's springtime, love is in the air!
ImageImageImageImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Well, we have 4 pairs already, plus 5 players that are still not paired, plus maybe Nemanja with his girfriend. Since we still have a month or so 'till the tournament, I'll wait 2 weeks before the tournament and then check everything up.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Danas samo slao poruke, i koliko vidim imacemo dosta ljudi koji bi mogli da dodju, ali ne zele unapred da se prijavljuju i uparuju, da ne bi nekoga ispalili. Mislim da cemo, shodno tome, dosta ljudi uparivati na licu mesta.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto se polako priblizavamo terminu turnira, molim samo one koji ustanove da nece moci da dodju, da nas o tome obaveste na vreme.

Sa dosta ljudi sam bio u kontaktu preko PM, fejsa, itd., tako da okvirno znam ko ce se jos prijaviti. Ako je neko presao sa "mozda" na "dolazim", isto neka se slobodno prijavi.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto nema dodatnih prijavljenih, niti onih koji odustaju, mislim da necemo imati preko 8 timova. To znaci da su 3 runde dovoljne. A to znaci da mozemo komotno da pocnemo u 12, od kada i radi klub.

Za slucaj da se nekim neverovatnim sklopom okolnosti dogodi da se u narednih par dana prijavi veliki broj ljudi, organizovacemo satnicu tako da mozemo da se uklopimo sa vremenom.

Jos jednom - ukoliko medju prijavljenima ima onih koji vec sada znaju da ce odustati, iz kojih god razloga, molio bih iste da to kazu sto pre. Prijavljeni su:
Timovi:
Sunka i Kosanovic - Merc / Menoth
Rick i Nemanja - Legion / Minions
Histericni i Deka - Cygnar / Khador

Igraci:
Nenad - Orboros (ako Vilena bude raspolozena da proba, igracu sa njom u timu)
Milos? - Minions prasici
Srdajn? - Orboros? / Khador?
Nikica - Cryx
Last edited by Dzon Vejn on Fri Jun 12, 2015 8:33 pm, edited 7 times in total.

Glory to Arstotzka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Trebalo bi da mogu i ja da dođem, pa ako bude bilo potrebe, mogu da odigram...
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Uvek :)

Glory to Arstotzka!
takasunmc

Post by takasunmc »

Nazalost necu moci da dodjem na turnir, imam obaveze van Beograda. Nadam se da ce biti jos koji dubl turniri. Srecno i lepa zabava.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OKi, drugi put ;).

Glory to Arstotzka!
stefaz

Post by stefaz »

Usled neplaniranih porodicnih obaveza moram da otkzem.
Izvinjavam se svima, narocito Nenadu i Djoletu.
Lepu zabavu svima zelim.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OKi, drugi put ;).

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Stef ima porodicne obaveze. Medvede primljen si.
U jednog Bocu, mi verujemo!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Jel ostaje da cemo imati turnir s obzirom na broj timova?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da.

Kao sto sam ranije naveo, ja necu odustajati od turnira ukoliko se ne pojavi onoliki broj ljudi koliki bih ja zeleo. Posebno necu odustajati od turnira par dana pre njega. I posebno ne kada ima dovoljan broj prijavljenih da se ipak odrzi nesto.

Trenutno imamo 13 prijavljenih (od kojih 6 igraca vec imaju formirana 3 tima). Pored toga postoji i neki broj ljudi koji se iz raznih razloga nisu prijavljivali, a mogu se mozda pojaviti (npr. Nikola, Ota, ... ostali koji nisu hteli unapred da se prijave iz raznih razloga).

Za 4 tima potrebno je 8 ljudi, a to je vec dovoljno da se odigraju 3 partije (svako sa svakim). Nadam se da nece 6+ ljudi ispaliti na dan turnira.

Jos jednom - ukoliko ima jos ljudi koji su se prijavili, a koji vec sada znaju da ne mogu da dodju, molim iste da nam jave na vreme.

Glory to Arstotzka!
PainBringer

Post by PainBringer »

Ja sam trenutno u "minus fazi" kada je WM/H u pitanju - zapravo, igra mi se bilo sta drugo osim Warmachine-a. Ovo traje vec neko vreme, tako ja necu ucestvovati - nema razloga, jer bih igrao na silu. Izvinjavam se Nenadu, jer sam mislio da ce se situacija promeniti do turnira, ali nije - a najmanje od svega zelim da se igram na silu.
Naravno, ovo ne znaci da odustajem od igre, ili ista slicno. Jednostavno, igram i neke druge igre i odlucio sam da njima posvetim vise vremena u ovom trenutku.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, drugi put ;).

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Post by Nemanja »

Dzon Vejn wrote:OK, drugi put ;).
samo da najavim da ćemo Rick i ja igrati zajedno- Minion/Legion kombinacija
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ah, javio mi je Rik, ali sam ja mislio da se radi o Cryx Nemanji... evo sad cu da ispravim.

Glory to Arstotzka!
Rick

Post by Rick »

so noon on saturday - probably a 3 rounder right?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Yes.

In a highly improbable case that we get closer to 16 than 8 teams, we will have 4 rounds. In a case that we have 9 or so teams, 4th round will be played only if there is no clear winner. edit: and only by those that need to play for the first place (plus any other players that just wish to play 1 more game).

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

E mala promena - umesto sa Ljubicom biću uparen sa dr. Kosanovićem. Mercs+Protectorate.
rekurzivno glupilo
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Oki.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Klub ce biti otvoren od 12h, molim vas sve da dodjete na vreme jer u 12:15 pocinjemo sa prvom partijom.

Nadam se da nece niko ispaliti u poslednji trenutak. Ja cu poneti dovoljno figura za 2 armije, tako da ako jedan igrac ispali, da mogu ja da igram oba igraca za taj tim. U slucaju da 2 igraca ispale u poslednji trenutak, videcemo na licu mesta kako cemo se organizovati - verovatno cu onda zamoliti Histericnog da i on vodi "dupli" tim. Ako ispale 3 igraca, ja sam onda "rezervni igrac" te ne igram. Ako 4 igraca ispale sve je ok. Ako ispali 5+ ljudi, videcemo na licu mesta sta cemo raditi.

Nadam se da nece doci do ovoga, posto sam vise puta sve zamolio da jave na vreme ako odustaju.

Neuparene ljude cemo upariti na licu mesta, u skladu sa zeljama.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi, moracu da ispalim, Paja ima da radi u subotu, iskrslo mu nesto na poslu. Sori, zelim vam lep provod.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Azurirao spisak.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Bilo je super, iako su bila 4 tima. Hvala na druzenju, drugari!
ImageImageImageImageImage

Return to “Warmachine i Hordes”