Post by Bathory »

Od 29.06.2016.godine

na sajtu slike novih battleboxova
Shunka
Jožin z bažin

Re: MK III

Post by Shunka »

https://www.youtube.com/watch?v=9UBBcOV ... tml5=False

Dakle novi battleboxovi, nova edicija pravila downloadable zadžaba, novi faction deckovi za sve fakcije.
Moram priznati da jedva čekam jun!

Ono čemu se ja pre svega nadam je da će se desiti timeskip u priči, da će se nastaviti sa novom generacijom likova i novim ratom, a stari karakteri će svakako ostati igrivi jer što da ne...

I naravno spremamo se na zakukavanje kako su sve upropastili i ništa više neće biti isto :D
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

to znaci ubiva svu kupovinu do juna, then... :-)
ImageImageImageImageImage
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Taman da do tad ofarbamo sve što smo pokupovali. Ja za Mercove ionako imam SVEEEE (skoro sveee zapravo, fale mi piratski jackovi i opskurne opcije za tier liste) tako da me ne brine rebalansiranje unutar fakcija. Nesreća je što Mercovi neće dobiti novi battlebox. Ni minioni. Ali ko zna, možda prasići postanu malo kompetitivniji?
rekurzivno glupilo
Bathory

Post by Bathory »

Bathory

Post by Bathory »

premeasuring... kao sto sam pretpostavljao....

What has changed? - [3:50]
We have rebalanced every model in the game. - Jason Soles
Each warcaster has a unique, flavorful spell/ability. Some casters already had, some had to be added.
Doubled the point scale.
Addresses difference between Focus and Fury.
New Mechanics:
Power Up = Warjack are allocated a focus for starting in the caster's battlegroup.
Spirit Bonds: As warbeasts die, Warlocks can gain fury "from the grave"
Upped warjack/warbeast points. 28-30 points now.
Games are still similar sized.

kolosali jos jaci, nova frakcija za Horde,
Đura_Samurajac

Post by Đura_Samurajac »

Koliko će ovo promeniti stil igre pojedinačnih armija i da li je bilo mudro što sam sada kupio Orboros starter ili je trebalo da čekam? :iiam: :grin:
Dzon Vejn wrote:
This advanced bot stole my avatar!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Shunka pazi sta trazis, ja sam doziveo te nove heroje i gasenje sveta tj kraj rata u jednoj igri i ne bi i u drugoj nije previse zabavno veruj mi !
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Facepalm - kupio pre mesec ili dva minion dek.

Dobro, generalno gledano, napisane stvari mi se vise svidjaju nego sto mi se ne svidjaju. Jedino sto mi se stvarno ne svidja jeste sto ce biti promenjen $$$ prag ulaska u igru - battleboxovi ce sada biti zapravo 0-point kutije :-({|=
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Hmm ja nisam to tako shvatio s obzirom da je poentaza drukcija ali odnos poena isti, i da jackovi i colosi rade vise nego pesadija :D
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nisi obratio paznju na to koliko caster poena sada dobijas ;).

+28/30 ce sada biti standard (sto je nekadasnjih +14/15 poena, naspram +5/6 koliko je sada).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Mislim da ti se i sa time svede na isto. Poenta je verovatno da dzekove i zverinje uzimas iz tog kasterovog pula, a da ti se drugacije i ne isplate. Mada ko zna videcemo, dobih ja poruku preko fejsa od Majk Plumer- a sinoc ali me mrzelo da kuckam.
Mislim da je pomenuo da vec kupljeni dekovi preko alikacije ce kostati nas koji ih imamo duplo manje koliko sam shvatio.
I starteri ce valjda biti 39.99$. Znaci i oni jeftinije idu, a inace ove godine u swagbag na Adeptikonu su poklanjali starter za dva igraca (prvih 1000 ja mislim) svi ostali koliko sam shvatio dobise klasicni starter.
Gospodska/domacinska kompanija nema sta. :)
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni je delovalo da je ideja tih povecanih poena da se poveca kolicina jack / beast modela (kako bi igra opravdala naziv warmachine).

Super je ovo sa smanjenjem cene. OK, i dalje malo vise uzimaju za start, ali makar su "domacinski" :) pristupili, za razliku od... nekih drugih firmi :).

Super i za dekove stvarno.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Pa da i meni tako deluje. Pazi ako su poeni otisli za sve duplo, a kaster dobio 5 puta veci bonus, to je u proseku dva hevija po bonusu (pre je bilo dve trecine ili pola jednog hevija).

Znaci "suptilno ti kazu" imaces par (bukvalno) dzekova/zveri vise i to je to. Ostalo bi trebalo da bude isto sto se tice kolicine soloa pesadije itd.

Naravno sve ovo ako sam dobro shvatio sta su oni hteli da kazu. Mada oni nemaju rumore nego izbacuju delove koje zele da obznane pre zvanicnig datuma.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Rick

Post by Rick »

Hmmm, didn't see that one coming.

The good (imho) -
- No more errata document for 6 months (until the new errata starts)
- New casters look great
- A refresh and possible improvement

The bad (again imho) -
- MK2 wasn't necessarily broken - maybe a 2.5 would have been better
- Jason Soles as lead on this means that Cryx is still going to be the toughest faction
- By doubling the points and giving Warnouns effectively free battle groups they have changed the normal game from 50pts (old money) to about 65pts-70pts, which is what they wanted
- I liked fear and terror checks - I think they added a dimension of risk to the game which could swing the game rapidly. Are they getting rid of all command checks (ie massive casualties)?
- I liked moving models roughly 10"-11" away from enemy front lines to see if I could tempt the charge. Premeasuring will slow the game down imo. "So if I charge, how many models can I make a charge with? Oh this guy can get all the way there which means that this guy can get there and if he goes there - no wait yadda, yadda, yadda". I think it will mean that even casual games will need clocks

Mk2 was an improvement - let's hope MK3 will be too.
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

Mandatory deathclocks will solve the slow pre-mesuring dillema - if someone wants to fuss over their models, measuring and remeasuring to make sure they have optimal coverage, let them pay for it with precocious seconds and minutes!

And here's hoping Reznik gets his Brand of Heresy back, and once again becomes a 'jack caster!
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Dakle, vracamo poene na MKI?
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Rick

Post by Rick »

I think I read on chain attack that 75pts will be the new norm and this will feel like the old 50pts because of the extended battle groups (75pts + 30ish WJ points). As the new battle boxes are going to come out at zero points and (for example) with the Cygnar one there is;
Major Maddox
Firefly (Previously 5pts)
Lancer (Previously 6pts)
Iron Clad (Previously 7pts)
Assuming that Maddox is +30 WJ points then I imagine the warjack costs will be something like;
Firefly now 8 pts
Lancer now 10 pts
Iron Clad now 12 pts
This to me looks like less than a doubling of points but saying that from what was heard on the PP Primecast Conquest then might be 45 points (but insanely badass). So maybe the rebalancing will change point costs all over the place. All I can say is that it is going to be interesting.

ON A SIDE NOTE - eBay UK is alive with very good bargains at the moment!! A lot of people fear a GW style burn coming.
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

pa da... kad koristis te floskule tipa :"premeasured" , "streamlining the rules", i " more newbie friendly" nekako iskusnim igracima nije svejedno
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

http://privateerpress.com/community/pri ... 04-20-2016

cao Eyriss, nikada te nisam ni voleo
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

takodje, 1 inch melle range!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Znači sada je kao u Age of Sigmaru! :D
rekurzivno glupilo
Zekina banda

Post by Zekina banda »

A zašto Dule, ima disruption, assault i blessed, pri tome je weapon master ?
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
bjelajac

Post by bjelajac »

Evo prvih efekata rebalansiranja.

Kao dežurni troll, evo se oglasim sa: Doooooooooooooooom!

Šalu na stranu, šta nije radilo, izgleda ima da proradi. Pogledajmo donedavnog dežurnog krivca, Mountain Kinga.

Mountain King u trenutnoj ediciji košta 20 poena i najskuplji je gargantuan. Novi MK je:
- Po staroj poentaži ekvivalentan 18 poena
- Ima MAT 6
- Ima Bulldoze
- Dobio je RAGE za animus

Ako uračunamo da je dobio assault u prošloj errati, eto warbeasta za novu ediciju. Sad malo lošijih vesti. Činjenica da je MK dobio Rage verovatno znači da ga je Mauler izgubio. Samim tim, pitanje je šta treba da ima warbeast bez reacha sa dve open ruke snage 16 da bi bio dovoljno koristan da se stavi u listu.

Slayer trenutno košta 6 poena. U novoj ediciji je 10. Efektivno pojeftinio jedan poen.

Trencheri su mislim jeftiniji i sad su 5/8 ekvivalent. Mislim da su dobili assault.

Treba videti šta će se dešavati sa jedinicama i modelima na koje su se ljudi žalili. Nadam se da ću bar do izlaska nove edicije uspeti da croak raidere stavim na tablu jer su mi stigli bukvalno dan pre objave nove edicije.
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Zekina banda wrote:A zašto Dule, ima disruption, assault i blessed, pri tome je weapon master ?
nema upkeep removal, a to je glavni razlog da je vodis.
Weapon master snage 6, i 7 lol, to ti je kao dodje kao snaga 9 i 10 ne-weaponmaster
Resurrection

Post by Resurrection »

Cygnar
- Trenchers get Tough
- Ironclad PC 12, Quake hammer does 4" KD AOE (excepting the Ironclad) *Attack but still a normal attack.
- Second Cygnaran civil war - new ruler in Cygnar

Trollbloods
- A lot of things that mitigate tough now
- Only utilize tough while standing, not when lying down
- All models will have specific roles
- Warders extremely durable, Champs extremely hard hitting
- Far Strike - made balancing things difficult because you had to assume Far Strike would be applied. Now just Range Self. Lower cost. Renaissance of Trollblood ranged weapons. WarWagon has Rng 12 on big gun now.
- Trollbloods moving to subcontinent south of Menoth. Not all trolls went along.
- Going to give the Northkin some attention

Protectorate
- Feora still trying to take over the protectorate
- Warjacks got a +1 Mat boost (Mat 6) because Hymn of Battle was skewing what could be done with Warjacks. Battle doesn't do +2 any more. Choir is about more Strength instead of more Accuracy.
- Exemplar units differentiated.
- Cavalry changed a lot. Every Cav Unit gets reposition(*) Vengers = 3"

Circle Ourborous
- Rebuilding, fighting with Cyriss over ley lines
- More mobility in the story terms due to ley lines
- All about manipulating the board. Maneuverability, strike and fade.
- Will loves the Tharn
- Ravager Chieftan gets Mass Carnage (Overtake for a turn) still have heart tokens. Also gives Vengance (seems the same as previous)
- Skinwalkers vs. Ravagers, a little Def vs. Off. Each has a clearer role.
- Little changes to points, abilities result in a big shift in how it plays
- Tharn got cheaper.

Khador
- Conquest got new rule High Explosive. Blast damage is pow 10, not halved. Still shoot twice.
- Retooling Man- O- Wars. First Heavy Infantry but learned how to do HI better later.
- How do you do Heavy Armour without bogging down the game
- Man- O- Wars are most durable infantry in the game. Almost all med- based infantry get 5 wounds, but MoW get 8.
- Shocktroopers get a command attachment "he is crazy". Immoveable wall. Can't be pushed or KD'd. MoW can be repaired now.
- Sorscha almost unchanged. Same feat - freezes everyone in LoS- same spell list.
- Most casters have stuck with their core theme. Refinement of the themes.
- Most fearsome person in Khador is the Khadoran Accountant. Thornwood was very expensive. Time off from invading everyone.

Skorne
- Lots of layers, like an onion.
- Will loves construct warriors. All Immortals have Soul Vessel - give souls on death.
- Cataphracts each have their own purpose
- All support pieces re- examined for their role in the army
- Skorne has specific themes, but can be brought in a wide expanse of choices
- Still going to be a problem in Ios
- Got hit hard by events at end of Mk2 storyline. Rebuilding

Cryx
- Toruk does appear in Wrath of the Dragonfather
- Toruk may have eaten another dragon, been wounded or destroyed; one or more of those
- Still have recursion mechanics
- Big change - Least amount of warjacks, mostly troops. Revision of point costing, Power Up rule, higher WJ points leads to more of a combined arms strategy. Viable warjack choices

Legion of Everblight
- Not wiped out by Krueger the Stormlord. :)
- Some close calls have Everblight a little skittish
- Twins entered into new phase of relationship with Everblight "It's Complicated"
- Legion was always about Warbeasts and they wanted to give other reasons to bring troops (Blighted Nyss, Ogrun) Points rebalancing. Overall, in hordes, Fury manipulation of running beasts hot but taking no risk. Legion best at doing this still, but not as good as they used to be.
- New Gross minis with matching abilities

Retribution of Scyrah
- They are included in Prime as a core faction now. Alien, unique compared to the rest of the IK factions.
- Myrmidons could regen power fields, but it's not worth it. Every Jack gets a free focus now, so regenning shield is viable now if there's nothing else going on.
- Units had roles redefined so they all fit well.
- Points rebalancing. First Mk2 faction, so being first is blessing and curse.
- Pending fiction will delve into Skorne/Ios war ending, after new edition release. Some tangible confirmation that their gods are still looking out for them. Perhaps costs associated.
- Retribution moving into the next phase of development; more houses joining. More accepted in Ios. Retribution is premiere military force. Defence of Ios is dependent on Retribution.

Convergence of Cyriss
- Not a core faction, but getting a Forces book
- Induction is defining faction feature. No Power Up. Induction is not limited. Spend it all and pass it all on.
- Still need to position your models well.
- Benefitted from retooling, reimagining models
- Convergence already benefitted from previous lessons because they came late in Mk2. Most unchanged of the factions.
- Corollary - still a nightmare. "It's a true battery now."
- Circle/Cyriss ley line wars
- CoC has had a number of successes in advancing their alignment and pushing Circle out. "Good couple of years"

Minions
- Pigs and Gators working together! Mass hysteria!
- Mercs, minions can mix and match units. There are still a few things that you can't mix (like Animosity). Cephalyx are questionable employers.
- Barnabus succeeded in becoming a god. Transcended into a new state of being; repurcussions incoming.
- Lot of Merc action in Blood of Kings
- Magnus has been seen in illustrations and on back of books. Lots of time in the limelight.
- Opening up contracts makes for interesting combos in fiction.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

DOOOOOOOOOOOM!!!!! UPROPAŠĆEN SAM!
Sad ću morati da kupim i sve krokodile.
rekurzivno glupilo
bjelajac

Post by bjelajac »

TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

bjelajac wrote:Pigs and Gators working together.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 4b3b00.jpg
Well the Blindwater pact also includes croak models, and at least we know that pigs and frogs work well together : http://rack.1.mshcdn.com/media/ZgkyMDE1 ... kermit.jpg :mrgreen:
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
Nemanja

Post by Nemanja »

Shunka wrote:DOOOOOOOOOOOM!!!!! UPROPAŠĆEN SAM!
Sad ću morati da kupim i sve krokodile.

Ja pre mesec dana kupio svinje i ocigledno profitirao. \:D/
Rick

Post by Rick »

Pendargon wrote:
Zekina banda wrote:A zašto Dule, ima disruption, assault i blessed, pri tome je weapon master ?
nema upkeep removal, a to je glavni razlog da je vodis.
Weapon master snage 6, i 7 lol, to ti je kao dodje kao snaga 9 i 10 ne-weaponmaster
Spell Breaker?
bjelajac

Post by bjelajac »

Spell breaker can be countered by warcaster hitting him/herself for d3 damage. So, the only way this works is that Eiryss assaults the target and then one of these things will happen:

1. Upkeep is on some warrior unit in which case, warcaster will upkeep the spell and the warrior will likely die in the process (no additional attacks). Even with MAT7, additional hits are not guaranteed.
2. It is on a warjack in which case it may actually be removed.
3. If she doesn't charge, warcaster can take d3 and heal himself in the next turn, if needed.

However, the upkeeps with most impact actually tend to target large units. For this purpose, Eiryss is definitely not as good as she was. In addtion, even if she removes the said upkeep, with more than one attack, she dies next turn.
Rick

Post by Rick »

I wonder if Purification will go the same way.

Wrong Eye now has star-crossed and influence which is great.

Character restrictions removed from Steamroller - does this mean character units are going to be toned down or appropriately costed?
PainBringer

Post by PainBringer »

Nema vise "dodirivanja" terena - sada model mora biti kompletno u terenu ili zoni nekog efekta da bi imao koristi od toga. Objavljena je slika na kojoj su kutije svih faction spilova - i na svakoj od kutija je neki prepoznatiljiv Warjack ili Zver te armije - osim za Orboros, gde su na kutiju stavili Kromac-a. Moze biti da je Kromac postao Warbeast-Warlock.
takasunmc

Post by takasunmc »

Pale ocekivane izmene, nisam ocajan, mada mislim da su nesto pobrkali u opisu i pravilima. Naime, receno je da nam netreba gunline i da smo magic/melee frakcija, a onda ukinu stealt sa Bane Thrallova i skinu +2 kretanja sa BLT Cursa. Kako ja sad da dodjem i nekome zarijem sekirce u facu?? Idemo.

PDenny.
Njen fit vise ne dira fokus, sve ostalo je isto. Crippling grasp vise ne sprecava jurisanje i koriscenje specijalnil akcija. Umesto Influens spella dobila je spell Dark seductio, preuzme kontrolu nad jednim modelom i sa njim napravi kretanje i napad. Cena 4 fokusa, dimet 8.

Scarloc
Mozda najveci gubitnik. Sada ima Magic ability rule, znaci nije vise zavisan od fokusa kastera. Dobio je Dark Fire spell. Vise ne moze da baca upkip sepelove, samo ofanzivne i one koje ne zahtevaju upkip.

Ghost walk.
Kad smo kod madjija, GW sada kosta 2 fokusa, i moze se baciti samo na Cryx modele.

Necrotech
Posto vise nema wreck markera, sada kad warjack dumre u njegovoj kontroli on dobine tokene i tako pravi scraptrallove i moze da bustuje popravku dzekova.

Bane thralls
Dobili su novi naziv sada su Bane warriors. Vise nemaju Stealth, ali su dobili ghost walk. Domet im je 1 inch.

Bane knights
Izgubili su Weapon master, dobili Brutal charge, i cinimi se jos 1 na pover, sa 11 na 12 + 2 od jurisa dodju na 14 + 3 d6.

Curse.
Vise ne daje +2 na movment Bane jedinicama.

Bile thralls
Nema vise 6 incha purge 180 stepeni ispred njih, sada je zamenjeno sa SP 8 purge. Sto i nije lose, zamenili smo vecu pokrivenost sa dva dodatna inca dometa. Sada ce morati pametno da se postavlja, ali i dobro je po prijateljske jedinice, vise ne moram da zrtvujem svoje modele.

McThralls
Izgubili su 1 na defense i jedan na power. Tako da su sad 11 def, 10 pow i Chain attack je sada pow 13 a ne 15 koliko je sada.

Scaverus
Dobio je pravilo koje kaze sa kad neko baci kockice u njegovoj controli moze da potrosi dusu da natera na lonovno bacanje. Vec vidi Erebusa standardno sa njim.

Venetrax
Po meni najveci dobitnik. Njego fit je sada bolji i glasi da u njegovoj kontroli nema dodeljivanja fokusa dzekovima niti skidanje fyurija sa zveri. Izgubio je Soul harvest i Dragon blood spelove, a dobio Terminal Velocity i Mortarity, kao i Field Marsal pravilo koje daje dzekovima Counter Charge. Svakako Skeletor ce biti mnogo vise na bojnom polju.

Wrait Engine
Sada kad nesto umre u dva inca od njega, jednom po krugu, napravi Machine wraitha. Speed mu je sada 7, i u startu je Incorporial. Do sada je mogao da bira. I to svaki drugi krug bi postajao Incorporial.

Rengrave
Izgubio Ghost shot i point blank. Dobio Cleav (i ovo moram da proverim) i Gunfighter. Veteran leader je sada +1 i ne zahteva LOS, vec samo da su modeli u comandi.

Revenant Crew
Sada na pocetku kruga, ako imaju modela manje nego kad su pocelo partiju vracaju d3 modela nazad.

Leviathan
ROF je promenjen na d3 umesto 3.

Deathreaper
Defence je pao na 14, pow na 12, i mat na 5, ali su jeftini 6 poena.

Witch Coven.
Zadrzali su zasebne aktivacije.

Necrosurgeon
Ovo jos nije potvrdjeno, ali ce biti, jer su promenili pravilo za vracanje modela. Sada kada vrati Mcthralla on mora da odustabe od Combat akcihe, sto mu dodje da ostane u mestu i smrdi ili se pomeri, i opet smrdi. Ovo pravilo ce vaziti za ostale modele koji vracaju iz mrtvih ili stvaraju.

Neke druge stvari.

Tough sada radi jednom. Ako je model KD on ne moze da baci Tough.

Nema vise jurisanja u svoje modele.

UA su sada neograniceni.

Weapon atachment je ogranicen na tri modela kao i do sada, ali ako jedinica ima na raspolaganju dva tipa WA moze da kombinuje 2 od jednih 1 od drugih. Vec vidim invaziju WA.

Ako sam ponovio nesto sto je bilo, nije na odmet da se podsetimo ;).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moze li linkovi ka izmenama?

Malo off-topic, ali ima li neko knjige u kojima se nalazi pozadinska prica "od vremena pa do danas" posto "n'sam skolovao"?

Glory to Arstotzka!
takasunmc

Post by takasunmc »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pft, ovi insideri nemaju nista za orboros.

Glory to Arstotzka!
takasunmc

Post by takasunmc »

Polako, idu frakciju po frakciju, docice i druidi na red. ;)
PainBringer

Post by PainBringer »

Veceras objavise neke od promena za Everblight. Necu navoditi bas sve, ali evo najvaznijih:
- Eyeless sight vise ne ignorise sume, ali istovremeno cini modele koji ga imaju otpornim na Blind
- Shepherd ostao 1 poen, ali sada moze da sklanja samo po jedan Fury sa zveri
- Warmongers pojeftinili, svedeni na 5 rana, ali dobili Tough
- Za dva Feat-a se zna da su potpuno izmenjeni: eLylyth sada daje Gunfighter umesto +$ RNG, dok je Bethayne dobila vrlo zanimljiv feat, koji svim warrior modelima daje Flank [friendly faction Warbeast] (ovo je nesto sto zvuci krajnje razorno i sto bih zaista zeleo da probam)
- Proteus postao zver koja ubija caster-e: ako je u B2B kontaktu sa caster-om, daje mu -2 DEF i ne dozvoljava mu da se pomera. Usput, ima MAT 7 i kandze snage 16, Snacking i Unyielding
- Ravagore deluje bolje nego ikada: izgubio chain-attack, dobio Tresher i dodatnu kocku na napad protiv warrior modela
- Dosta promena koje su opisane opstim terminima, ne znaju se pojedinosti

Return to “Warmachine i Hordes”