Turniri u NS na Iskusinjovim eventima

Moderators: TheSerbianRaven, Rick, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Turniri u NS na Iskusinjovim eventima

Post by Dzon Vejn »

Iskusinjo ce praviti 2 turnira 26. + 27. maj i 3. + 4. novembar. Bice i nekih jednodnevnih turnira za WMH, mozda boardgamese i neke druge stvari koje ce pratiti glavni event (pretpostavicu da je to 9. doba). Da li bi bilo zainteresovanih iz BG da odemo tamo na neki (i koji) event (ove)?

maj zainteresovani:
1. Nenad Nikolic - orboros
2. Stefaz - Khador?
3. Rick - ?
4. Bjelajac - ?
5. Dule Kosanovic - ?

Novembar zainteresovani:
1. Nenad Nikolic - Orboros
2. Rick - ?
3. Stefaz - Khador?
4. Sunka - ?
5. Djura - Orboros?
6. Bjelajac - ?
Last edited by Dzon Vejn on Thu Mar 15, 2018 8:09 pm, edited 3 times in total.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
stefaz

Re: Turniri u NS na Iskusinjovim eventima

Post by stefaz »

Uvek sam raspoložen da idem u NS na igranje samo ako okolnosti dozvole.
Što se mene tiče, oba.
Đura_Samurajac

Post by Đura_Samurajac »

Ja ću u novembru sigurno biti slobodan.
Dzon Vejn wrote:
This advanced bot stole my avatar!
Rick

Post by Rick »

I'd try and come to both
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Ja bih vrlo rado ali neću biti tu u maju a za novembar još je rano...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I'll edit my first post, as people post here.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bjelajac

Post by bjelajac »

Išao već par puta, u principu svaki put je bilo zabavno.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

bjelajac wrote: Thu Mar 15, 2018 11:54 am Išao već par puta, u principu svaki put je bilo zabavno.
isao bi opet? oba termina?

Glory to Arstotzka!
bjelajac

Post by bjelajac »

Da, ako se obaveze poklope, išao bih na WMH u Novi Sad
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Zainteresovan za maj. Predaleko mi je da znam gde sam u novembru
ImageImageImageImageImage
Rick

Post by Rick »

Cryx
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

Pa, posto cu svakako biti tamo - prijava Menot. A mi iz Gilde smo zvanicni ucesnik DF ove godine, pa mozemo da sredimo sve sto treba oko organizacije, terena itd.
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
stefaz

Post by stefaz »

Sta se desava sa sa ovim?
Videh da je uredno izlistan turnir za nedelju ali nikakvih dodatnih informacija nema.
Last edited by stefaz on Mon May 21, 2018 7:52 am, edited 1 time in total.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovde mozes ispratiti koliko zainteresovanosti ima za WMH :) :

viewtopic.php?f=35&t=14219

Glory to Arstotzka!
stefaz

Post by stefaz »

Tjah, pa dobro.

Mozda odem onako, rekreativno, sa detetom na izlet.
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

stefaz wrote: Mon May 21, 2018 7:52 am Tjah, pa dobro.

Mozda odem onako, rekreativno, sa detetom na izlet.
Evo Stef, ja cu igrati sa tobom! :mrgreen:

Sto se turnira tice, to je Mladen (iskusinjo) hteo nesto sam da organizuje, ali nisam nigde uspeo da nadjem ni rulespack, samo da je upisano na rasporedu za nedelju. Nisam siguran ni da li ima prijavljenih, za nas Gildase je za...guljeno jer ove godino drzimo dva standa pa treba organizovati dezurstva za ista. Ako bi iz BG dolazili, videcemo svakako da donesemo stolova i terena, pa da se odigraju neke partije na tipa 75pt, vise u exibition karakteru. WMH turnir je inace zeznuto drzati na DF jer dosta zainteresovanih ima posla oko con-a ili igra Warhammer/9th Age.
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
stefaz

Post by stefaz »

TheSerbianRaven wrote: Tue May 22, 2018 7:48 am
Sto se turnira tice, to je Mladen (iskusinjo) hteo nesto sam da organizuje, ali nisam nigde uspeo da nadjem ni rulespack, samo da je upisano na rasporedu za nedelju. Nisam siguran ni da li ima prijavljenih, za nas Gildase je za...guljeno jer ove godino drzimo dva standa pa treba organizovati dezurstva za ista. Ako bi iz BG dolazili, videcemo svakako da donesemo stolova i terena, pa da se odigraju neke partije na tipa 75pt, vise u exibition karakteru. WMH turnir je inace zeznuto drzati na DF jer dosta zainteresovanih ima posla oko con-a ili igra Warhammer/9th Age.
Tako mi je mirisalo al', rekoh, da pitam.
Na brini N, igracemo se drugi put.

Nego, hoce li biti praznih stolova za drustvene igre?

Return to “Warmachine i Hordes”