Zainteresovanost

Moderators: TheSerbianRaven, Rick, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Zainteresovanost

Post by Dzon Vejn »

Da li postoji dalja zainteresovanost za turnire, kojih datuma i po kojem formatu?

Ako ne, da znamo da nemamo nikakav master, niti neke eventove tokom godine.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Re: Zainteresovanost

Post by Pendargon »

zainteresovan
ImageImageImageImageImage
ZergLord

Post by ZergLord »

I ja.
Rick

Post by Rick »

In May? If it is not the 19th then zainteresovan
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Rick wrote: Fri May 04, 2018 2:42 pm In May? If it is not the 19th then zainteresovan
I wasn't thinking about May - I was thinking "in general". So far, I see that we have 4 interested people (that's including me). Last several "tournaments", regardless of the town (although I AM speaking about Belgrade), struggled to pull in 8 players (including last Master - where I jumped in as a reserve).

If we can't get 8 players, on a regular basis, I'm prone to "let's call it a draw" and either wait for a happier time for WMH, or someone who is better magician than me. In either case, I expect 8 players not to be a problem to pull in, on a regular basis. Which, currently, is not a case.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Bjelajac je zainteresovan, samo lenj da proverava forum. Pretpostavljam i shunka. Posle toga, doduse, nisam bas siguran...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

6 ljudi ce tesko uspeti da naprave turnir od 8 ljudi :). Posebno ne na regularnoj bazi, i posebno ne ako uzmemo u obzir da svi radimo, imamo neke obaveze, itd.

Nije ni to problem - uvek mozemo da se dogovorimo neki dan da se okupimo i igramo svako sa svakim. Ali da onda znamo da nemamo nikakav master, da se ne cimamo nesto posebno oko turnira, itd.

Glory to Arstotzka!
Rick

Post by Rick »

It is a funny time for the game. For the first year of MK3 most people on European forums were selling or reducing the number of armies. It has picked up a bit and despite everything the big events across Europe sell out amazingly quickly. And yet here, even without a supplier, any new player can get models cheaply and find experienced players to learn from and get games 2-3 times a week without any problem whatsoever but we can't get anywhere. The rules are really good - the CID stuff is improving the game every month but I think we lack positive energy and one or two promoters willing to dedicate a significant portion of their free time to building this (no slur meant at anyone and as someone that ran events for 18 months - it is a thankless task that used to make me miserable for days due to the lack of interest and response and the zero return on any extra effort put in).

Personally my enthusiasm for the game is at a low ebb. Huge based models are no longer being shipped to suppliers and having to go direct to PP in America is b*llsh*t, prices are borderline extortionate and the company direction is all about tournament rule sets and pushing new models out into an already saturated product line. If I break for 6 weeks I feel like I don't know the current rules and have to revise and study in order to play. They seem to be making all the mistakes that GW did to a player base that already went through that with GW. The suckers that like that crap still play Warhammer and those that didn't and left for something different are recognising the warning signs.

Maybe the best way is to break for a while and see if players really want to have a community that supports and runs events or to simply play between themselves.
Guns don't kill people. People that say "Guns don't kill people" kill people. With guns.
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

I think the game is fine, in best design space it has been in years, at least i think so.
So the game is not at fault.
Lack of organised and constructed play is. I said it many times... if we want to have people playing, we need to play, and be visible, and do it regularely, so people can SEE it is being played and get interested and motivated to play.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Everything is ready for tournaments when we, as WMH players, get some interest in playing the game again. Until then, I guess it'll be other games played.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

I dalje mislim kada bi ustanovili jedan fiksan dan, jednom nedeljno, jednom u DVE nedelje, svaka poslednja subota u mesecu, ili kakogod da odgovra ljudima da bude WARMACHINE dan, i onda svi to znaju, i dodju da se igraju, dobili bi mnogo i na entuzijazmu i na kolicini igranja.

Tako bi ljudi mogli da planiraju svoje slobodno vreme oko tog dana/datuma. To smo nekada imali u sigilu, i dok se znalo da je nedelja warmachine dan, svi su dolazili...
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Evo samo ja da bacim svoja dva centa, mene igra ne vuče toliko jednostavno iz hobi razloga.
Igrao sam i kada je bilo ljudi i kada nije bilo ljudi, čak i par puta pokušavao da organizujem turnire, i generalno promovisao Warmahorde gdegod sam mogao... I nikada nisam odustajao od igre, prodao sve armije i tako to.
Ali trenutno mi je zanimljivije da konvertujem Warhammer modele nego da farbam WM.
Iako je WM mnogo zanimljivija igra sa boljim pravilima.

A što se turnira tiče, kao bih učestvovao ali onda se ispostavi da taj vikend putujem negde na con ili radim već nešto drugo.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Rick

Post by Rick »

Well what if we make a change for 2018? We run a full 2018 Serbian Open sometime in Autumn/Winter and we do it properly? Announce it 3/4 months ahead of schedule so everyone can earmark that weekend as something to arrange stuff around. A decent entry fee so there can be good prizes, printed t-shirts and maybe we could offer food? We try and get a couple of lads from Croatia and Hungary to come along - maybe offer a spare bed option so they have no hotel costs and organise a post Saturday night drinks at a bar. We aim for 24 players with 3 games on Saturday afternoon and 2 games on Sunday morning and try to finish by Sunday late lunch time.

The basic idea of it is this - all bullsh*t aside if you have an army and you want to keep playing the game then turn out for this. Yes it will cost you 20 euros but it is for your future option to play the game and not have a several hundred euros worth of metal in a box with (currently) no chance of reselling it and so make a commitment.

The interested players (I'm thinking mainly Novi Sad here) will organise themselves to practice and improve and while I am sure we would get murdered if any of the stronger players from Budapest turn up - wouldn't we all like to have just one decent competitive event in a year?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I'm open for any and all ideas, as long as we can pull in 8 or more players without a last minute "are we going to have 8 players". If we are going to make something like that, I want to know a month or even 2 in advance how many players we are going to have (that means paying in advance).

Personally, I don't care how big entry fee is. I'm OK with 20 EUR, I'm OK with more, I'm OK with less. I understand how low standard in Serbia is, so I'm not quite sure if everyone is OK with that. But I'd guess that if you have 200+EUR for an army (some of us spent quite more... but I think you can't get an army under 200 EUR), you have 10% of that for once-a-year-tournament too.

I'm, however, not OK with bickering, and I'm not going to explain every decision TO makes to every player (whoever is TO - be it me, you, Devil, or some other entity).
Last edited by Dzon Vejn on Fri May 11, 2018 10:24 am, edited 1 time in total.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Rick wrote: Fri May 11, 2018 8:58 am I am sure we would get murdered if any of the stronger players from Budapest turn up - wouldn't we all like to have just one decent competitive event in a year?
who's we? :psyboom: :twisted: :twisted:
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

Rick wrote: Fri May 11, 2018 8:58 am The interested players (I'm thinking mainly Novi Sad here) will organise themselves to practice and improve...
Our ears are burning... :mrgreen:

A few words on the Novi Sad situation - while our scene is once again showing signs of life, with some new players picking up the game, it's still at a casual level. The thing is - we don't really have a problem with that, as long as we have regular games and a healthy, active community of players. What we want is for people to play the game and have fun. For some, this means spending time and effort sharpening their skills and perfecting their lists, for others it's enough to get their army out and put forth their best :efortless: .

We all liked Rick's qualifier tournaments because they were fun yet competitive one-day events, and even newbies didn't mind paying the more-or-less symbolic entry fee (even knowing they had a slim chance of making it to the masters event) because it gave them a chance to play against some new players/armies. However, I'm not sure how many would be up for a two-day event where the entry fee alone is 20e. Many of them are playing with loaned armies, so the "honor your investment" angle wouldn't really work.

I think Dule's got the right idea - regular, visible play will do more to help the WMH scene than throwing one or two really big events a year. The game took a hit in MKIII and we need to rebuild our respective player bases. Once we do that, putting together a decent tournament will be easier.
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
Rick

Post by Rick »

TheSerbianRaven wrote: Sat May 12, 2018 11:30 am I think Dule's got the right idea - regular, visible play will do more to help the WMH scene than throwing one or two really big events a year. The game took a hit in MKIII and we need to rebuild our respective player bases. Once we do that, putting together a decent tournament will be easier.
Ah the good ole 'Chicken or Egg' debate. If we work hard to build our metas and encourage new players we could put on a kick ass event BUT we risk doing nothing OR if we put on a kick ass event to encourage play and get new players we risk not having enough players to run the event.

Tricky.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Chicken or egg is easy - the egg is older. Some pre-chicken species laid an egg that was mutation to what is now a chicken. And from then on, we had a chicken. So the egg is older.

We are not in that simple situation. Because, currently, we have about 0 interest in the game.

Glory to Arstotzka!
sharpshooter

Post by sharpshooter »

Well, there is another small pocket of interested players in Novi Sad... But competitive play is something that will never take hold in this group.

It's hard to keep smaller games in Serbia active, because we don't have an abundance of players... Many players play more then one system, and they will almost always go for the most popular one.

My opinion about the matter is that, in spite of the fact that MK3 and wmh altogether is at the top rule-wise and gives a great experience, 40k is much more popular and people will always tend to flock to the most popular thing. There is also another problem, which was pointed out to me by someone that isn't a wmh player, and with a reason. Apparently, new players and people who want to play casually are chased away early by bad experience with competitive players. Now, that became a mess, because those players have now switched to 40k, but wmh still has a bad name for being too harsh for new players or that there is no way to play it except competitively.
Also, a word about new players. The lore is not nearly popular enough to take in any new players as it is with 40k. It is super hard to get new players, and the reason is that the only way to get someone into it is to personally get involved in presenting the lore and game to that particular individual. And that approach is much easier with boardgames.

Rick will lend me some terrain, books, and a board. Hopefully that will be enough to immerse interested people and start playing this game more often.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

40k nista manje ne prasta novim igracima. Probaj da pustis novog igraca da igra sa nekime kompetativno da vidis kako ce izgledati :). Mnogo gore nego WMH :).

A samo da se zna - ja sebe ne smatram kompetativnim WMH igracem, a ipak sam dobijao neke takve.

Jedina razlika je - u WMH izgubis u drugom krugu u smilu da je kraj partije, caster ti je mrtav i partija se zavrsava. U 40k u drugom krugu ti je mrtvo 80% armije i onda imas utisak da se jos igras.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I jos jedan note - posto cu sada dosta cesce biti u Hydri, videcu da li mogu da se obezbede ormarici i videcu da neki odredjeni dan u nedelji budem uvek tamo za WMH na raspolaganju.

Glory to Arstotzka!
stefaz

Post by stefaz »

Da se i zvanicno izjasnim, turniri me ne interesuju preterano. Za razliku od prosle godine, kada sam se trudio da dolazim, ove godine mi to ne polazi za rukom niti mislim da ce se to promeniti. Verovatno bih se pojavio na tom velikom turniru ako bi ga bilo.

A da bih voleo da se vrati nedelja kao dan za igranje u klubu, voleo bih.
Ognjen Todorovic

Post by Ognjen Todorovic »

sharpshooter wrote: Sat May 19, 2018 11:16 am Well, there is another small pocket of interested players in Novi Sad... But competitive play is something that will never take hold in this group.

It's hard to keep smaller games in Serbia active, because we don't have an abundance of players... Many players play more then one system, and they will almost always go for the most popular one.

My opinion about the matter is that, in spite of the fact that MK3 and wmh altogether is at the top rule-wise and gives a great experience, 40k is much more popular and people will always tend to flock to the most popular thing. There is also another problem, which was pointed out to me by someone that isn't a wmh player, and with a reason. Apparently, new players and people who want to play casually are chased away early by bad experience with competitive players. Now, that became a mess, because those players have now switched to 40k, but wmh still has a bad name for being too harsh for new players or that there is no way to play it except competitively.
Also, a word about new players. The lore is not nearly popular enough to take in any new players as it is with 40k. It is super hard to get new players, and the reason is that the only way to get someone into it is to personally get involved in presenting the lore and game to that particular individual. And that approach is much easier with boardgames.

Rick will lend me some terrain, books, and a board. Hopefully that will be enough to immerse interested people and start playing this game more often.
Gde se to igra WMH (Iliti Ratmasina i Marva) u Novome Sadu a da nije Gilda ?

@Dzon Vejn

Tvoja skarabudzena pravila ljudi ne zele da igraju u kompedetivnoj igri, sve je to ok da sa drugarom i kojim pivcem iz zabave igras. Ali na turniru svi ocekujemo zvanicna pravila, jer su dozvoli balansirana i kompetetivna.

Samo te interesuju pare za turnire, sto je jako neprijatno i veoma, veoma tere ljude da ne dolaze na doticne karakondzule koje ti nazivas turnirima. Poenta turnira nije nagrada, poenta turnira je nadmetanje, igranje sa drugim ljudima i druzenje.

Ajde molim te, nemoj da se "cimas" i bivas organizator turnira. Nije to za tebe, ne ide ti.
"Männer sind grundsätzlich schlau oder dumm und faul oder ehrgeizig. Die Dummen und Ehrgeizigen sind gefährlich und ich werde sie los. Den Stummen und Faulen gebe ich weltliche Pflichten. Die schlauen ehrgeizigen, die ich meinen Angestellten anvertraute. Die klugen und faulen, die ich meinen Kommandanten mache."
-Erwin Rommel
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jel bas svih 6 igraca sa proslog turnira u NS ocekuju kompetativna pravila? :roll:

Tako je, samo me pare interesuju, u zivotu mi bas lose ide, pa gledam da tebi uzmem 200 dinara i time napravim neki smisao svom zivotu :grin: Od silnih nagrada cu sebi kupiti jedan stan na Dedinju i jedan u NS kod sajma, stanove cu pretvoriti u klubove, pa cu vam onda uzimati jos para :grin: . Nego, jebiga, ne znam sta cu sad kad si me provalio :grin: .

Ne mozes ti da pokusavas da budes pametan, niti dovoljno bezobrazan, koliko mene moze da ne dodiruje to kakav si ;).

Ti si u hobiju od pre 3 dana, i kada malo porastes, ko zna sta ce te interesovati i cime ces se baviti. Mene ipak vise interesuju ovi koji su tu 20+ godina, i bice tu i u narednim godinama (naravno, da bih mogao da im uzimam pare od turnira :grin: ).

Glory to Arstotzka!
Ognjen Todorovic

Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 7:47 am Jel bas svih 6 igraca sa proslog turnira u NS ocekuju kompetativna pravila? :roll:
Naravno da da, to je turnir oni su takmicarski. Nelogicno je koristiti pravila koja nisu isprobana i izbalansirana na turnirima. Pritom je nesmisleno igrati kada se ne koriste zvanicna pravila, jer niko nije tu dosao da igra sa CP iz 40K.
Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 7:47 am Tako je, samo me pare interesuju, u zivotu mi bas lose ide, pa gledam da tebi uzmem 200 dinara i time napravim neki smisao svom zivotu :grin: Od silnih nagrada cu sebi kupiti jedan stan na Dedinju i jedan u NS kod sajma, stanove cu pretvoriti u klubove, pa cu vam onda uzimati jos para :grin: . Nego, jebiga, ne znam sta cu sad kad si me provalio :grin: .
Rekao si da treba 20-10 E za ucesce na "Grand" turniru. Nemoj sada da se izvlacis da trazis 200 rsd. Trazio si minimum 3500 dinara da se pika kao qualifier od novca za ulaz. Zbog toga nismo igrali qualifier, iako bi po tvojim pravilima nakupili tonu bodova :wink: .
Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 7:47 am Ne mozes ti da pokusavas da budes pametan, niti dovoljno bezobrazan, koliko mene moze da ne dodiruje to kakav si ;).
Image Govorim sto ne zelis da cujes i odma me smatras bezobrazim i spodobom :roll: .
Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 7:47 am Ti si u hobiju od pre 3 dana, i kada malo porastes, ko zna sta ce te interesovati i cime ces se baviti. Mene ipak vise interesuju ovi koji su tu 20+ godina, i bice tu i u narednim godinama (naravno, da bih mogao da im uzimam pare od turnira :grin: ).
Hobi o kojem pricamo je nastao 2003, tako da je nemoguce da bilo ko bude tu vise od 20+ godina sto se tice WMH. Warmachinu igram od 2015, ali to nije nikakav argument. Koliko je neko dugo u hobiju nije bitno, objektivno gledano to sto ti radis i zelis da provuces nije dobro i ne prija ljudima. Ali sta ja znam, ja sam samo limun koji je tri dana u hobiju i koga nece to kasnije interesovati i koga briga za moje misljenje.

Topli pozdravi !
Last edited by Ognjen Todorovic on Tue May 22, 2018 10:37 am, edited 3 times in total.
"Männer sind grundsätzlich schlau oder dumm und faul oder ehrgeizig. Die Dummen und Ehrgeizigen sind gefährlich und ich werde sie los. Den Stummen und Faulen gebe ich weltliche Pflichten. Die schlauen ehrgeizigen, die ich meinen Angestellten anvertraute. Die klugen und faulen, die ich meinen Kommandanten mache."
-Erwin Rommel
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sta cu sve si me provalio :). Propadose mi 2 stana i buducnost bazirana na ulaganju drugih gamera :).

Glory to Arstotzka!
arborsomniorum

Post by arborsomniorum »

Баш ми је жао што Ратмашина није више популарна као у време када сам је играо. Свака част Рику на организацији, било је божије. Хвала му и да зна да има нас који му нису заборавили.

Са друге стране, Ненад је узео да организује, нема шта да му се спочитава. Нема заинтересованости као пре, нека неко други организује боље или нека ћути. Пљунути друге због начина на који се они бесплатно цимају је јако ружно. Уозбиљите се, неће вам бити свеједно када неко други буде пљувао по вашем труду, ако се икада ухватите у коштац са организовањем, па видите какав је то баук. Свако може да организује турнир, да га назове како жели, али види се да многи немају жељу за тако нечим.

Уосталом, више игре, а мање приче, поготово глупости из претходних порука, довешће до бољег положаја и веће заинтересованости.

Надам се да ће се играти Ратмашине и на другим местима у граду, фали ми новосадска сцена минијатуриста. Било би лепо да има више заинтересованих у граду.
Ognjen Todorovic

Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 10:44 am Sta cu sve si me provalio :). Propadose mi 2 stana i buducnost bazirana na ulaganju drugih gamera :).
Sta da ti radim, nista od dva stana xD .
arborsomniorum wrote: Tue May 22, 2018 11:03 am Баш ми је жао што Ратмашина није више популарна као у време када сам је играо. Свака част Рику на организацији, било је божије. Хвала му и да зна да има нас који му нису заборавили.

Са друге стране, Ненад је узео да организује, нема шта да му се спочитава. Нема заинтересованости као пре, нека неко други организује боље или нека ћути. Пљунути друге због начина на који се они бесплатно цимају је јако ружно. Уозбиљите се, неће вам бити свеједно када неко други буде пљувао по вашем труду, ако се икада ухватите у коштац са организовањем, па видите какав је то баук. Свако може да организује турнир, да га назове како жели, али види се да многи немају жељу за тако нечим.

Уосталом, више игре, а мање приче, поготово глупости из претходних порука, довешће до бољег положаја и веће заинтересованости.

Надам се да ће се играти Ратмашине и на другим местима у граду, фали ми новосадска сцена минијатуриста. Било би лепо да има више заинтересованих у граду.
Po tebi "ozbiljne" osobe nece nikada, ni u kojem slucaju kritikovati stvari koje su lose u nadi da ce se one ispraviti. Vec ce ta "ozbiljna" osoba da cuti i da klima glavom, ok :geek: . Ruzno je dakle reci nekome da to sto radi ne valja?

Ma tako je, vise igre manje price. Nikada nemoj da raspravljas na FORUMU o turnirama i igri, samo klimaj glavom i cuti.

Kako ne postoje "minijaturisti" u Novom Sadu ? Na osnovu onoga sto ja znam 5 ljudi je prosle godine uslo u hobi (generalno wargame hobi), tako da "scena" nije mrtva vec raste. Bilo bi super da se na dva-tri mesta igra u gradu, ali je realnost da se jedva okupi 12 ljudi iz grada da ih interesuje igra.
-Erwin Rommel
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Ognjen Todorovic wrote: Tue May 22, 2018 10:34 am Image Govorim sto ne zelis da cujes i odma me smatras bezobrazim i spodobom :roll: . Image
Topli pozdravi !
Ovo je iskreno najveci travesty na ovoj temi.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako ima neko ko bi ratovao uzivo, umesto na forumu, ja cu svakako ici do Hydre u sredu. Ako mi javite na vreme (pre nego sto krenem u sredu na posao), mogu poneti i figure pa da se igramo. U kojem god formatu vas lozi da igrate :).

Glory to Arstotzka!
STOKA

Post by STOKA »

Mnogi od vas imaju pravo a mnogi i samo kenjaju.
Jedina stvar koja se ovde spominje i nije tacna je scena u NS. Igra se redovno i odezavaju se turniri na svaka 2 meseca. Broj igraca i zainteresovanih se stalno menja jer se redovno ‘ulaze’ u nove igrace i svakim novim turnirom ima i novi ucesnik na njemu.
Organizovanje u BG je druga stvar i problem je sto vi sami iz BG ne mozete da se organizujete a ko sta i kako organizuje to je vec druga tema i mnogi su vec imali sta da kazu.
Pritom dragi SALE, prestani da jedes govna i da lazes ljude jer to sto ti MOZDA igras kod kucw sa bratom ne znaci da POSEDUJES scenu, isto si uradio i za 40k, pricas gluposti i lazes po forumu kako ti nesto organizujes a svi zanju da se u NS igra samo u Gildi wargaming, to sto ljudi igraju po kucama nije scena i prestani da iskoristavas ljude kao sto je Rik i drugi sa ‘tebi su potrebni tereni i ostalo da bi odrazavao scenu’, svi znaju sta radis po NS a po BG siris lazi! Pritom si jedina BANOVANA osoba i Gilde jer si ‘pokupio’ tudje stvari i nisi vratio (vrlo rado mogu da se jave osobe cike su to sve stvari u pitanju tako da ne pocinji o tome)
Stefan je bio od samog pocetka 100% u pravu za tebe i nasa greska je sto ga nismo poslusali kakva si ljiga nego te pustili da koristis tudje stvari!

Ovo nije nista licno pisano vec je sve cinjenicno stanje sto se tice kojekakvih gluposti koje se ovde spominju i polemisu!
Nikola je lepo napisao kako stoje stvari, Ognjen je napisao veoma direktno neke stvari za koje opet ima poentu ( iako je mozda prostije napisano), Stefan ima poentu i jeste u pravu ali situacija je takva kakva je jer se u NS ne nalazi zainteresovanost drugih klubova za wargame inace...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja vas ipak molim da ovde komunikaciju ucinite uljudnijom. Sto se NS tice - ja sam odavno poslao upitnik o cemu se radi, koji je problem i kako ga mozemo resiti. Odgovor nisam dobio do danas. Ne smatram da je to nesto o cemu se moram pravdati Ognjenu ili bilo kome drugom. Organizujem iz dobre volje i nemam nista od toga, iako mi to oduzima dragoceno slobodno vreme. Organizujem u BG, onako kako su mi BG igraci trazili.

Onda sam nakon toga bio upitan da li cu sad ja bojkotovati njihove turnire i dao sam odgovor "ne, ako je neko takav kakav je, ne moram i ja biti". Smatram da je to vise nego fer od mene. Samo ipak necu ici u NS na turnir, na kome ce biti 4 NS igraca i ja. Jer to vreme imam kako pametnije da potrosim.

Primecujem i da su na temi svi iz BG izneli prilicno sarenolika misljenja bez vredjanja. Molim i ostale ucesnike da se ugledaju i prate taj primer.

Ukoliko to nije moguce, zamolicu administratore da reaguju. Zaista vas molim da do toga ne dodje, svi ste bre dovoljno matori.

Glory to Arstotzka!
STOKA

Post by STOKA »

Odakle stalno informacija da ima 4 igraca u NA a redovno odrzavamo turnire od 6-8 igraca???
STOKA

Post by STOKA »

E da a sto se tice admina, moze slobodno da sankcionuse banuje ili sta god vec. Dozvoljavate napacenom klincu (sale grbavi) da vas vuce za nos i laze a realnost se ne dozvoljava zato sto nije asertivno predstavljna i to nema nikakve veze sa ozbiljnoscu nego sa time sta sebi dopustate i cutite
TheSerbianRaven

Aj da malo spustimo loptu.

Nemamo mi iz Gilde nikakve probleme sa ljudima iz BG, sto mislim da dokazuje cinjenica da smo od 2015. bili na svakom eventu koji je Rick organizovao. Nije to zato sto smo kolektivno zaljubljeni u Ricka, vec zato sto su nam eventovi bili dobri.

Vejn ti si, siguran sam iz najbolje namere, napravio promene u tom formatu kada si preuzeo vodjenje, i te promene se vecini nas i nisu dopale. Sa jedne strane, mozda smo trebali odma da ti kazemo, sa druge, bilo nam je glupo da nekome saljemo zamerke posle prvog pokusaja.

Devijacija od steamroller formata je po meni bila greska, jer je u pitanju zvanicni format proizvodjaca koji ima dobru podrsku i generalno dobar odziv kod igraca. Kao neko ko uvek igra sa ofarbanom armijom, osim kada sam prinudjen da pozajmim neofarbane figure, na mene rangiranje po ofrabanosti svakako nije negativno uticalo, ali mi se opet ne svidja kao ideja. Rangira se uspeh na turniru, za kvalitet farbanja postoje best painted nagrade itd. a forsiranje ofarbanih armija se vrsi painting restrikcijama.

Sto se tice custom scenarija, iako se moze izneti argument da svi vec znamo napamet postojece SR scenarije, posto je rec o igri koja zahteva puno paznje i koncentracije, nije nuzno lose da postoje neke stvari koje svi znamo napamet i nemoramo stalno da obracamo paznju na njih.

Menjanje samih pravila igre, narocito nesto delikatno poput manipulacije focusa/furryja, bi bilo skakljivo cak i nakon iscrpnog playtestinga. Bez testiranja tako nesto nije trebalo ozbiljno da se razmatra.

Satnice su bile jos jedan problem. Posto si postavljao na net liste posto ih svi posalju (a samo TO znaju kolko su igraci tu azurni :effort: ), sto smatram da je bila super ideja, mislim da je mnogo izdvajati posebno po pet minuta vremena za diskutovanje listi. Svi su mogli da ih prostudiraju pre turnira, a ako neko treba nesto da se podseti (Sta ti je feat, da li ti nesto ima/vidi stealth, ko ti sve puca/baca magije, imas li magicna oruzija itd) dva igraca mogu da odrade za oko 2 minuta, umesto 10. Isto za diskusiju terena. Za minut igraci mogu da se dogovore sta je obstacle/obstruction, elevation/rough itd.

Sto se tice proslog turnira koji smo organizovali, ja sam u najavi naznacio 300din kao cenu ucesca jer se secam da si u ranoj verziji posta o mastersu navoe 300din za 8-15 ucesnika, a 150din za 16+. Posto nas je bilo 6 na turniru koji smo zamislili kao qualifier (odnosno turnir koji bi se bodovao za masters) u toku dana kada se odrzavao sam proverio da li moze da se boduje iako nas je manje od 8 posto ste vi pre toga odrzali jedan za 5 igraca. Kada sam dublje zagrebao po pravilima, video sam da nema kriterijuma za minimalan broj igraca, ali da ima za minimalan iznos koji se mora prikupiti, naime 2400din. Posto bi to znacilo da od igraca moram da trazim 100din vise nego sto sam najavio, objasnio sam im da turnir postoji minimum koji mora da se skupi svakog turnira i pitao da li bi hteli da doplate da bi se turnir zvanicno bodovao za masters. Ljudi nisu bili saglasni, i umesto toga smo presli na nasu lokalnu varijantu (200din po coveku, winner takes all).
Moram da primetim da preciziranje minimalne kolicine novca koji mora da se prikupi, umesto minimalne kolicine ucesnika ipak ostavlja utisak kod ljudi da je nagradni fond (ponavljam, ne neka licna zarada) bitniji od broja igraca na samom turniru. Ja sam uvek uspeh turnira (bio gost ili organizator) merio po broju potencijalnih protivnika koje sam imao, a ne po prize supportu ili nagradama na mastersu. Mislim da niko nije poceo da se bavi ovom igrom sa namerom da na turnirima osvaja nesto vise od bragging rightsa (nismo mi truli kapitalisti kao ovi sto igraju MtG). O:)
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 1:40 pm Ukoliko to nije moguce, zamolicu administratore da reaguju. Zaista vas molim da do toga ne dodje, svi ste bre dovoljno matori.
STOKA wrote: Tue May 22, 2018 2:29 pm E da a sto se tice admina, moze slobodno da sankcionuse banuje ili sta god vec. Dozvoljavate napacenom klincu (sale grbavi) da vas vuce za nos i laze a realnost se ne dozvoljava zato sto nije asertivno predstavljna i to nema nikakve veze sa ozbiljnoscu nego sa time sta sebi dopustate i cutite
Kao sto Đon Vejn rece, svi su dovoljno matori, tako da za sada necu reagovati, siguran sam da mozete ovo ljudski da resite kao odrasli ljudi koji jeste.

Ukratko, nemojte da reagujem.
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Mada cu mozda reagovati zbog animea
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nikola, sve OK sto se mene tice. Posebno postujem uljudni nivo komunikacije. Kontaktirao sam Nenada Jelovca 5. marta da vidim da li postoje problemi i kako ih mozemo resiti ako postoje. Ako treba, dam print screen sa kompletne FB prepiske. Odgovor nisam dobio do danas, pa sam zakljcio da vas ne zanima mnogo sta se desava "u susednom dvoristu", a da je Ognjen izolovani slucaj nezadovoljstva.

Na eventu koji si linkovao je bilo 5 ljudi. Na jednom eventu u BG je bilo mislim 6 ljudi, a na drugom mislim 4. Da li je 4, 5 ili 6 ljudi, meni licno, ne pravi razliku. To je moj licni stav - nekome mozda pravi, i postujem to. Sve manje od 8 ljudi ne zovem turnirom. Da se ne lazemo - ni 8 ljudi ne bih zvao turnirom, zato sto uvek neko ispali, ima neke prece obaveze, itd. Ali kao ajde... to je neki minimum.

Kao sto sam vise puta ponovio - ja sam otvoren za sve vrste dogovora i komunikacije. Dokle god je ona uljudna. Bezobrazlucima se ne bavim.

Alfa - ja te molim - Đon Vein "tacno onako kako se kaze" :).

Glory to Arstotzka!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 3:26 pm Alfa - ja te molim - Đon Vein "tacno onako kako se kaze" :).
I stand corrected.
TheSerbianRaven

Dzon Vejn wrote: Tue May 22, 2018 3:26 pm Na eventu koji si linkovao je bilo 5 ljudi. Na jednom eventu u BG je bilo mislim 6 ljudi, a na drugom mislim 4. Da li je 4, 5 ili 6 ljudi, meni licno, ne pravi razliku. To je moj licni stav - nekome mozda pravi, i postujem to. Sve manje od 8 ljudi ne zovem turnirom. Da se ne lazemo - ni 8 ljudi ne bih zvao turnirom, zato sto uvek neko ispali, ima neke prece obaveze, itd. Ali kao ajde... to je neki minimum.
Sest, uleteo nam je u poslednji cas Mladen Mirosavljev da nemamo Bye. Ali vi iz BG ne bi ste smeli da se poredite sa nama, vi ste obicno imali makar duplo vise igraca na turnirima. I da, znam da je realno sve ispod nekih 32 igraca prilicno skromno za turnir. Al onda moze uvek neko da dodje i kaze "E, nije turnir ako se igra samo jadan dan.", pa onda njemu dodje neko i kaze "E, nije turnir ako nemas 40tak timova od po 5-6 ljudi..." itd.
Nama odgovaraju - odrzimo ih, bodujemo, pravimo rang listu, i imamo dan kada se fino izigramo, malo kompetitivno ali pretezno 4 fun.

Return to “Warmachine i Hordes”