Pocetnicka pitanja tj. kako poceti sa Warmachinom/Hordama

Moderators: TheSerbianRaven, Rick, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bathory wrote:Ovo si vec jednom spomenuo, da nije posao poceo da utice na mozdane funkcije, pa je pocelo polako da se zaboravlja? :D
Ali u drugom kontekstu :lol:... Nego sve jedno, evo sta trenutno vidim kao prepreke (ako zanemarim novce jelte):

1. Nigde na njihovom sajtu nisam uspeo da nadjem normalan cenovnik
2. Ne znam da neko kod nas ima "sve" (naravno ne mozes imati bas bas sve, ali ono - da bude svega po malo vise) da prodaje
3. Osim ako Rick nije "veza", interesuje me koliko destina procenata je skuplje kod nas
4. Hocu da budem siguran da ce se igra igrati... to znaci da hocu da sacekam da vidim koliko ljudi ima i koliko cesto igraju... i naravno sa obzirom na to da ti igras, da li igra moze da propadne :lol:
5. Kada saznam cene interesuje me koliko ce mi okvirno trebati za armiju novaca
6. Malo mi smeta sto nije sarolika igra, tj. imas samo 5 frakcija, ali kontam da je uradjeno tako da izbor warjackova i castera pravi veliku razliku u stilu igre... ovo mozda i nije minus, ali eto, potencijalno jeste, dok ne procitam pravila... koja usput budi receno nisam mogao da nadjem ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Evo odgovora:
1. Cenovnik ima u sekciji ritejler suport (pdf)
2. Trenutno niko, ali radi se na tome 8)
3. Kod Rika su cene tu negde, ali ne postoji pravilo
4. Sudeci po turniru u NS - igra ce se. Ja licno bi igrao svaki dan.
5. Po normalnim cenama (ne evropskim ili americkim), oko 150 jevra
6. Ne zaboravi da postoje i Horde, te trenutno postoji 9 frakcija, a "sarolikost" u okviru svake frakcije je zagarantovana (kao sto si napomenuo)
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cekaj sta je sada taj Horde? Jel to neki dodatak (kao anal za warhammer)?

edit: uspeo sam konacno da nadjem cenovnik... evo linka ako jos nekom treba da se ne muci (kao neki :lol:)

http://www.privateerpress.com/docs/reta ... ctlist.pdf
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Hordes je 'sestra' Warmachine-u. Vuce pravila iz iste osnovne ideje ali funkcionise drugacije. Ima svoje nove cetri frakcije i zasniva se umesto na upravljanju ogromnim warjack-ovima na kontrolisanju ogromnih warbeast-ova. Umesto focusa imas rage i generalno je feel prilicno drugaciji (licno, mislim da je rage management mnogo zanimljiviji al' to mu dodje licna preferencija).

Ja, u stvari, nisam ni igrao Warmachine (a ni Hordes) tako da ne znam koliko je to u praksi zaista funkcionalno ali bi trebalo da Hordes frakcije mozes da suprotstavis Warmachine frakcijama najnormalnije. Isto postoji glavni baja caster kao u Warmachine, isto postoje trupe, isto grdosije imaju health rasporedjen po kategorijama... ako je neko probao voleo bi hda vidim kakav je rezultat ali mi 'gut feeling' kaze da Hordes vs. Warmachine moze da bude cak i jako zanimljiva stvarcica.

EDIT: Jebo me Rage. Nije Rage nego Fury. Previse lici na WoD Werewolf terminologiju.
Last edited by Dawngreeter on Tue Oct 09, 2007 9:53 am, edited 1 time in total.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
warlord

Post by warlord »

najlaksi odgovor na tvoje pitanje je:

http://www.privateerpress.com/HORDES/default.php

protrci ako imas vrmena malo kroz ovo, verujem da ce ti se svideti, u pitanju je, kako PIP kaze, Warmachine Feral Twin.

Dodje mu kao posebna igra ali se moze, bez problema kombinovati sa masinom sto smo isprobali i jako lepo radi.

i tako dalje i tako blize...
Bathory

Post by Bathory »

Ono sto ja mogu da ti kazem, ako igra ne propadne naravno :) , je da je prednost ove igre u dobrim, jednostavnim pravilima, ne prevelikoj ceni za 500 poena figura (150-200 jevreja), igrivosti i sto je najbitnije, da nema najjace armije ili fore koja uvek pobedjuje. Cinjenica je da u rukama Donevskog Bojana svaka armija bice ubojita (Khadorski Vijenac :) ), ali nema gluposti tipa tzench lord na zmaju, bretonske kante itd. Takodje ono sto se meni jako svidja je to da u tvom krugu sve zavisi od tebe, i kako koncipiras strategiju, sto znaci da neprijatelj sedi, cuti i gleda, tako da sve zavisi iskljucivo od tebe, kao i da je uticaj kocke dosta manji nego u warhammeru.

Takodje igra poznaje vise od 4-5 nijansi zelene,braon i oker boje, za razliku od onih malih vojnicica koje Duc preferira :)

P.S. Nista te ne kosta da probas igru sa 'iznajmljenim figuricama' kao sto sam ja dosad radio :(

A sto se tice nabavke figura, nadam se da ce koalicija cygnar/khador doneti ocekivane rezultate :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Daklem, evo kada bih skupljao, sracunao sam da bi me ispalo 152 dolara izbor figura (nemam pojma sta koja radi, birao sam one koje mi se svidjaju kao figure... verovatno da takva armija ne radi nista), evo i spiska:

1. Feora pristess of the flame
2. Grand Scrutator Severius
3. Avatar of Menoth heavy warjack
4. Devout light warjack
5. Paladin of the Order of the Wall (pise samo cena za alta, ali kontam da je i obicni isti - posto mi se taj vise svidja)
6. Choir of menoth (3 valjda mala + 1 neki leader... koliko sam shvatio to su 2 blistera, onaj glavni sa akolitom, plus onaj drugi sa dva akolita)
7. Temple Flameguard (8 komada... to je valjda ona kutija od 6 + onaj blister sa standardom... tako sam racunao)
8. Exemplar Senechal

to je 152 dolara... i verovatno ne radi nista :lol:

Glory to Arstotzka!
warlord

Post by warlord »

ne bih se slozio sa konstatacijom da ne radi nista!

Br 2 izbacis, jer ti ne treba 2 kastera,za pocetak, sve ostalo moze i treba jako lepo da radi!!!!

to ti je 442 poena i to je super!!

Da napomenem, ne kazem da je savrsena armija ali je sasvim ok za igru!
Bathory

Post by Bathory »

Severius je baja! Iako je star, najbolji warcaster u igri sto se tice magija(inace, i ja vodim Menoth, tako da igra sigurno propada :) ). Choir je neophodan za warjacke (drednote po 40k). Temple flameguarda, je dobra 'core' jedinica koja moze da napravi vise problema nego sto izgleda. Paladin nije los (bolji je seneschal). Doduse sve zavisi ko ti je warcaster. Od toga ti i zavisi koncepcija igre (magije, pucanje, close-combat). Tako da od toga sto si ti izabrao, u principu sve radi i mahom su kvalitetne jedinice i warcasteri (nisi izabrao nista sto bas ni u jednoj kombinaciji ne radi dobro) Uostalom te figure ima Zeka u klubu, pa mozes probati neku partiju...
warlord

Post by warlord »

naravno, ne kazem da je pod br. 2 losa figura, cak sta vise ali mi nekako feora ide uz ostale...barem mi se tako cini...
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Cini mi se da bi se iz navedenog dala sklepati funkcionisuca armija...
Mada sigurno da nije najpromisljenija kombinacija.

Mislim da je Bojan rekao da za 500 poena figura treba 100-120 jura.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
dublerius
Location: novi sad, vojvodina, srbija, balkan, europa, stari svet, zemlja, solarni sistem, mlecni put

Post by dublerius »

sto se tice jackova imas jednog koji samom sebi generise fokus i jednog koji se od miloste zove bodigard zato sto moze da ulece umesto warcastera :)

za severiusa bi ti trebala ark noda tj guardian ili revenger ali u globalu je ok varianta :)
burn the infidels in the holy flames of menoth
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ove figure su mi se najvise svidele, zato je isla feora.... Inace mogao bih umesto nje da ubacim recimo revengera, koji kosta 1 poen vise... taj mi se jos svidja...

edit: takodje cinilo mi se da su warcasteri bas bitni, pa sam zato stavio 2.... nisam znao da ne rade zajedno...

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Rade zajedno u vecim bitkama, za 1000 poena mogu 2, za 1500 mogu 3, itd. Mi igramo 500 (za sada) tako da je 1 warcaster dozvoljen.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Zar ne idu 2 castera i u 750 poena?!
rekurzivno glupilo
warlord

Post by warlord »

@bathory:sto jes jes...
@shunka: neidu

nego,sad se setih, kada smo se mi pripremali za igru, najlaski nacin za objasnjenje warmachine frakcija je zvecalo otprilike ovako:

Khador Fraction
Interesantna armija, jako podsećaju na Ruse, cela rasa je bazirana na “ruski” fazon, dosta interesantno je to sto nemaju male jack-ove već samo ogromne mašine...

Protectorate of Menoth Fraction
Verski fanatici, nekada deo Kingdom of Cygnar-a ali su se odvojili i sada pročišćavaju zemlju od nevernika, na svoj “specifičan” način. U nasem svetu mozemo ih smestiti iliti to mu dodje kao muslimani...

Cygnar Fraction
Kingdom of Cygnar je mesto gde je rođena warjack tehnologija.Nekada ogromno kraljevstvo ali sada rastureno/podeljeno na Protektorat i Cygnar. Ako smo Khador poredili sa rusima, Cygnar možemo slobodno porediti sa Amerima...

Cryx Fraction
Undead legije koje nikoga i nista ne ostavljaju iza sebe. Niko ih nevoli, smatraju se otpadnicima i nizom i zlom rasom, svi ih gledaju kao nesto sto nevalja...u nasem svetu to mu dodje kao Blkanci...ja bih rekao Srbi!

Ovo je iskljucivo nasa interpretacija koju smo ponudili kao kratko komicno objasnjenje sta su i ikakve su rase u Immorenu...NARAVNO DA NISMO OZBILJNI...ALI...

CRYX RULZZ BRE!!!Image Image ImageCRYX RULZZ BRE!!!

eto!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

warlord wrote:Protectorate of Menoth Fraction
Verski fanatici, nekada deo Kingdom of Cygnar-a ali su se odvojili i sada pročišćavaju zemlju od nevernika, na svoj “specifičan” način. U nasem svetu mozemo ih smestiti iliti to mu dodje kao muslimani...
Znaci ja ne verujem. U kom trenutk uste promasili svetleci neonski znak od dvadeset metara na kojem pise OVO JE SPANSKA INKVIZICIJA i u fusnoti (tj. bila bi da bog zaista postoji)? Imaju paladine, templare, bogomoljce koji cantraju, nose krstove, spaljuju ljude... de ste, majke vam mile, nasli makar i prolaznu slicnost sa muslimanima?
Last edited by Dawngreeter on Tue Oct 09, 2007 12:05 pm, edited 1 time in total.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
warlord

Post by warlord »

Opusteno...naravno da je inkvizicija najslicnija menotu :D ... ovo je zezanje interpretacija ne ozbiljno poredjenje :wink: ....opusteno tebra. :wink: :wink:

Inace, muslimani imaju svoje fanatike, slicnost smo trazili i pronasli u modernom/sadasnjem svetu ne u proslosti, u doba inkvizicije Srbi su bili u stotom planu a amera niej ni bilo, tako da...

apsolutno se slazem sa tobom.

@moderatori: otvorio sam nov topic za ovakave teme i price pa metite tamo
Zekina banda

Post by Zekina banda »

OT Al mi ide ovo administriranje, bre 8)
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Menoth i jeste koncipiran kao mesavina inkvizicije, templara i fanaticnosti muslimana.
Cak se jedan njihov warcaster zove Amon Ad-Raza.
Mada tacno je da su najvecim delom bazirani na zapadnom hriscanstvu.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Ma na islam podsecaju bombasi koji najcesce zavrse kao samoubice :lol:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A da se drzimo mi inkvizicije ;)...

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Menoth je mesavina krstasa/inkvizicije i arapa u odnosu 75-25. Arapa ima relativno malo (zealoti-bombasi teroristi, jedan warcaster, warjack-Dervish, i scouti). Doduse i ti zeloti bombasi su praceni warmachine isusom (monolith bearer), tako da se moze zakljuciti da se ipak bore za krst casni i kolac masni :)
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Kakav je zvanican stav Privateer Press-a prema konverzijama, scratch-built modelima i koriscenjem modela drugih firmi?

Naravno da nas ovde nista ne sprecava da se igramo kako mi hocemo, sto vec i radimo, cisto me zanimaju svetski standardi...

Ja imam ideju da moja armija polako postaje sve vise tematska, i to u stilu cobana budala Kosita (tj. Kozaka). Moji Widowmakeri su cobani sa puskama trubacama (doduse sa snajperima), u izradi je Greylord Thernion koji ce se dosta razlikovati od originalnog (mada ce ostati prepoznatljiv - subare i sikire), a planiram i Drakhuna koji jase na medjedu. Mortar Team takodje nece koristiti originalne modele, ali za to imam drugacije fluff-wise objasnjenje - matori artiljerac kome su dozvolili da koristi uniformu svog dede (a bogami i dedinu sikiru za drva - veca je od oficijalne gardijske).
rekurzivno glupilo
xclub

Post by xclub »

U nekom nq kod Saleta sam video kako ljudi prave konverzije...

Uostalom ako je wysiwyg nema problema nikakvih za igranje...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li bi neko mogao da mi da link ka pravillima? Mislim na full verziju?

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Nema ful verzije pravila online.
Ako ne racunamo pirateriju.

Mada ona quickstart pravila su prakticno dovoljna da pocnes da se igras.
rekurzivno glupilo
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Vec imam neka pitanja:

1. Kada trcis ne mozes da koristis combat akciju, a special?
2. Da li pomeras jednu po jednu figuru, i zavrsavas sve akcije koje ta figura moze da ima, ili pomeris svve figure, pa zavrsavas akcije (if any) jedne po jedne?

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Kada trcis ne koristis special akciju.

Aktiviras jednu po jednu figuru, osim ako je u pitanju jedinica, kada se prvo svi u jedinici pomere (jedan po jedan), pa odrade akciju (jedan po jedan). Za ovo nisam bas siguran kako to pise u pravilima (nije da sam ih procitao ;) ) ali ovako mi igramo.
rekurzivno glupilo
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

1. Kada bustujes kockice, da li to radis PRE ili POSLE bacanja 2d6 (tj. da li imas pravo da vidis sta si bacio pa da odlucis da li ti treba dodatna kockica, ili moras prvo da odlucis, pre bacanja, pa ako je bila visak, zajebao si se...)

2. Da li negde mogu da vidim sta rade oni special ability-ji koje imaju svi jack-ovi i jedinice?

3. Da li negde mogu da vidim kako izgleda dmg box svakog jack-a?

4. Kako umiru jedinice? Da li i one imaju dmg box-ove, ili svaki model = 1 wound?

Glory to Arstotzka!
xclub

Post by xclub »

Hajmo redom...

1. ISKLJUCIVO PRE, znaci obicno se zajebes... Ne zaboravi da samo na to hit iliti kada bacas da pogodis svi kecevi su neuspeh... kod damagea kecevi su samo broj koji se dodaje na zbir...

2. Na vise mesta mozes videti... Skini najnovije verziju warmachine za armybuilder 3 i tamo je dosta objasnjeno.. Ili kupi knjige, odnosno pogledaj na netu za piratske verzije, tj. pdf...

3. Pogledaj pod 2.

4. Sve zavisi od jedinice. Obicno imaju samo jedan dmg, ali ima i onih sa deset dmga... Ako imaju vise od jedan na kartici je oznacena linija zivota... Makar to znacilo da na kartici imas 10 linija zivota iliti za svakog trupera po jednu...

E sada imam ja pitanja...

1.Ako imam jedinicu koja je uchargeovana, a ja i dalje imam deo trupera koji nisu u melee rangeu, da li oni mogu da pucaju, ili samo mogu da ulete...

2. Ako bokura postavim na tabli, i kazem da mu je onaj khador solo konjanik...Man o war drakhun klijent... Da li ce mu ostati klijent i kada umre mounted i postane unmounted... Pretpostavljam da je da...ali nikada se ne zna pa je bolje pitati...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imam AB 3, najnoviju verziju i ne vidim pravila za special ability-je... vidim pravila za spellove, feat, itd., ali ne i special ability-je weapona...

edit: koliko traje prosecna partija od 500 poena...

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Truperi koji nisu engaged mogu da pucaju.

Trebalo bi da ostaje klijent i kada mu ubiju konja. Proveri sta pise na kartici...

Partija od 500 poena traje sat-dva (u zavisnosti od toga koliko ljudi otezu sa razmisljanjem (tu se javlja problem utoliko sto ceo svoj potez moras da osmislis pre nego sto krenes da aktiviras figure, mada pretpostavljam da WH igracima to nije strano)).
rekurzivno glupilo
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

500 poena - sat/sat i po
750 poena - dva sata
1000 poena - 3-4h
ImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Postao sam ponosni vlasnik devout-a... jedine menoth stvari koju je FGS imao a da mi je trebala ;)

Jos samo sve ostalo :lol:

Glory to Arstotzka!
dublerius
Location: novi sad, vojvodina, srbija, balkan, europa, stari svet, zemlja, solarni sistem, mlecni put

Post by dublerius »

ono sto bi ti ja predlozio je da uzmes starter mozda ti netreba toliko ali sa time ces brzo doci do poena za igranje :D
a i kreos je prilicno jak zbog feata a i revenger je must have u 80% partija zbog ark node :D
burn the infidels in the holy flames of menoth
warlord

Post by warlord »

Dzon Vejn wrote:Postao sam ponosni vlasnik devout-a... jedine menoth stvari koju je FGS imao a da mi je trebala ;)

Jos samo sve ostalo :lol:
korak po korak...dva koraka...i sve tako redom :D
xclub

Post by xclub »

Ljudi pitanje, kako ja forcujem beastove... Kada oni dodju na red, ja skidam fury sa warlocka i stavljam njima...

I kako se radi animus... Moze li da ga uradi svaki beast u tvom armyju ako imas dovoljno furyja...
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

Animus pravi furry znaci mozes ga skoro uvek, samo moras da budes pazljiv. Warlock leechuje, tj skida furije u isto vreme kada bi caster delio fokuse, dakle to je pre bilo coga drugog u potezu. Force-ovanje se radi u aktivaciji beasta.
xclub

Post by xclub »

Aha znaci animus stvara fury na beastu sada mi je jasno...

Hvala Nikola...

Return to “Warmachine i Hordes”