Pocetnicka pitanja tj. kako poceti sa Warmachinom/Hordama

Moderators: TheSerbianRaven, Rick, Dzon Vejn

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Re: Pocetnicka pitanja tj. kako poceti sa Warmachinom/Hordam

Post by Histericni Istoricar »

Posle spirit doora ne mozes pomerati niti sa zverkom, niti sa Kayom. This model se odnosi na tacno odredjeni model, a a model na neki model.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa to me i buni - deluje mi da "this" model znaci Kaya, a "a model" znaci bilo koji drugi model. A u tom slucaju ona moze da se pomera. Moracu da potrazim FAQ, siguran sam da ovo ima tamo.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

This spell targets either the warlock or a warbeast in her battlegroup and control area. If she targets herself, you can place her within 2" of a warbeast in her battlegroup and control area. If this targets a warbeast, you can place it within 2" of her. In both cases, the target of the spell cannot move or attack after being placed. With the first use, you can escape from a dangerous position to relative safety before ending your activation. For example, advance forward, cast an offensive spell at an enemy model, and then retreat to cover with Spirit Door. The second use is very similar. Send a warbeast into an advanced position, and use this spell to pull it out of immediate danger. This is the origin of the so-called "yo-yo" tactics.

Dakle - sad sam shvatio ulogu tog spella :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Da znas za ubuduce this se odnosi na neki tacno odredjeni model, po specifikaciji akcije ili cega vec, a model na bilo koji model.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sta je tacno attack? Da li mozes posle tog spella da nastavis da bacas magije?

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Ako sam ja dobro razumeo, warlock/warcaster moze da baca magije, upotrebi feat, krece se i napada bez ikakvog ogranicenja u toku poteza dok god ima fury/focus za to.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne kada spell kaze "nakon ovog spella ne mozes vise da napadas ni da se kreces" ;)

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Naravno, osim u izuzetnim slucajevima koji su jasno naglaseni (jer postoje i magije koje kazu da se posle nje zavrsava aktivacija modela) :)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

caster isto mora da se prvo krece, pa onda napada. Magije i feat moze da baca kada god hoce tokom svoje aktivacije, osim kada traje neka druga akcija (ne moze da baci magiju u sred movementa npr., ali moze jednu pre a jednu posle itd.)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ne nemora da se krece, pa da napada, moze samo da napada ako je recimo u HtHu ili ako ima pistolj, pusku, top, raketu, par pistolja, par topova moze da puca iz mesta. Ali posle toga ne moze da se krece, osim ako nije neki od par baja na konju, a uradio je Ride by attack. Mocice to da uradi i buduci kasteri koji ce biti laka konjica. Jedino, a imaju ga sve armije sto po rodjenju moze da se krece, napada i opet se krece je konjica i laka konjica. Odredjeni modeli imaju posebne akcije kojima mogu to da izvedu, kada naprimer pogode sa incijalnim napadima istu metu, naranvno ima i magija koje dozvoljavaju ovako nesto, ali je jednino konjica u stanju da to radi bez nekog posebnog preduslova.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajde da mi neko samo objasni zasto sledece ne radi onako kako pise u pravilima (posto sam siguran da ne radi tako):

Pravila za anime beastova kazu "beast moze biti afektovan samo jednim animusom, a ako bacite drugi onaj prvi prestaje da vazi".

Pravila za Goraxov animus kazu da beast dobije + / + nebitno sta, i onda automatski podivlja u sledecem krugu.

Kastujem na beasta Goraxov animus, odradim nabildovanog beasta. Kastujem na tog istog beasta neki drugi animus. Goraxov animus je prestao da radi i ovaj nece da podivlja sledeci krug.

Znam sigurno da to ne radi tako, samo mi treba da mi neko objasni zasto?

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Ovo je odgovor na brzinu (bez provere po kartizama i "istrazivanja"), animusi nisu "upkeep", ondosno trenutno afektuju/odrade nesto i obicno traju do kraja runde. Goraksov kaze da "ziva zver (jer konstrukti nemaju opciju/mogucnost frenziranja), dobija odredjene bonuse do kraja runde, a potom automatski frenzira u sledecem krugu".

Znaci frljnes na nekog vuka Goraksov animus, aktiviras vuka i uradis nesto, a on(taj vuk) ne umre, onda recimo bacis argusov animus na vuka i on ima "360stepeni vid do kraja runde", i ovo "skida" bonus od goraxovog animusa, ali ne i recenicu koja kaze "automatski frenziras u sledecoj rundi".

Ja to vidim kao "gotov efekat" - znaci kao da imas animus koji kaze dobijas bonus +x na nesto do kraja runde, ali gubis -x HPa u spirali po tvom izboru. Znaci bacanjem 2, 3 ili 28 animusa na tu zver nece obrisati onih 5 rana koje si morao negde da "stavis" ali ce ponistiti efekat pomenutog animusa (i svih prethodnih ukoliko si ih nabacao ko zna koliko).
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

"When a warbeast uses its animus, resolve its effect immediately".

Predpostavljam iz tvog opisa da je onda znacenje reci "effect" malo sire. Ali me je zbunilo sto u reference, pod E, ne postoji effect.

Inace, bi se desilo: "A model or unit can have only one friendly animus in play on it at a time. If another friednly animus is cast on a model or unit the older friendly animus expires and is replaced by new one when the affected model is hit by the animus".

Goraxov animus kaze: "Target friendly warbeast gains +2 STR and MAT for one round and automatically frenzies during your next Control Phase".

Glory to Arstotzka!
PainBringer

Post by PainBringer »

Mislim da ova situacija vuce poreklo jos iz MK1 pravila - cini mi se da je jos tada doneta errata po kojoj se Frenzy efekat prenosi u naredni potez, bez obzira na to sta se desilo sa animusom (zamenjen je drugim ili je unisten nekim efektom). Ta errata je postala zvanicni deo armijske knjige za Circle Orboros - tu je jasno naznaceno da ce zver uvek podivljati (strana 57, Gorax). Razlog donosenja ovakvog pravila nije jasan, posebno zato sto je u surpotnosti sa pravilima za koriscenje animusa (jer bi bacanje novog animusa zaista anuliralo Primal). U svakom slucaju, ovo je bio predmet prilicno velike rasprave i moguce je naci vise tema na PP forumu u kojima se postavlja upravo ovo pitanje. U ovoj temi moguce je videti Macallan-ov odgovor (to je jedna od osoba koja daje "zvanicne" odgovore na problematicna pitanja u vezi pravila): http://privateerpressforums.com/showthr ... imal+gorax

Inace, nisam siguran da postoji neki drugi animus kod kojeg je ovo slucaj. Mislim da je Primal jedinstven primer.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, ovo ima vise smisla, jer rec effect zaista nije dodatno pojasnjena kroz reference. Hvala!

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Da li su ovo aktuelna "Quick-start" pravila?
http://privateerpress.com/files/Hordes% ... es-WEB.pdf

Znam da nije Rulebook, pretpostavljam da moze da se skine, samo me trenutno zanima za ovo.. :wink:
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
milosh

Post by milosh »

Jesu Nemanja, to su ti pravila za igranje sa pocetnim setovima, zato imas i kartice sa jedinicama iz njih :) Par "naprednih" pravila su zanemarena ali ti je to i vise nego dovoljno da savladas dinamiku igre ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Hvalaa. :)
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Imas mala pravila u klubu. Stefova su, ali mislim da ce ti pozajmiti. Sta je Lasice i tebe privlaci ova razbibriga?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Hordes Skorne mi je kul, simpaticni su mi Titan Gladiator Heavy Warbeast-ovi, a vidim da za 50$ dobijes kastera/kako god se zove u Hordes, 2 Light Warbeast-a i Heavy Warbeast-a (kojeg zapravo dobijes za dzabe, jer ustedis oko 35$ (ako sam dobro video i sracunao)).

A sve to je oko 25 poena, opet, ako sam dobro video. :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Racunaj da su ti heavy warbeasti 8-10 poena. Light su 4-6. Ali caster dodaje poentazu (obicno 5-6 poena, mada ima i onih sa manje ili vise).

Dakle, tih 25 poena, zapravo je obicno 30-31 poen. A beastova dobijes oko ~19 poena. Dakle, za tih 25 poena ti fali jos recimo neki unit i neki beast.

Prelistaj battle colledge za svoju armiju i za castera koji ti je u boxu. Imaju dosta dobrih ideja, saveta i objasnjenja kako sta radi.

edit:
http://battlecollege.wikispaces.com/mkiiMorghoul
http://battlecollege.wikispaces.com/mkiiSkorne

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Razmisli i o njima: http://battlecollege.wikispaces.com/mkiiPaingivers
Pitaj Nikolu mozda ima modele da ti pozajmi da probas.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nikola ima (skoro) sve za skornu. Ima i nesto za prodaju, jer ima neke specijalne karaktere koji su 0-1 (a on ih ima vise komada - neki must have karakter solo). Ima oko 200 poena, tako da sam siguran da mogu da se sastave 2 vojske od po 25 poena za turnir ;).

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

gladijator je mislim 9 pona, a dva kiklopa su mislim po 6 poena (ili 5). Kaster ti oduzme od poentaze 5 poena mislim, sto ce reci da imas oko 15 poena u starteru (ne kazem da je los, naprotiv). Ja imam duplikat tog kastera iz startera. Slona imam 3 komata, medjutim sva tri su razlicita. Brute, doduse stari model, imas kod odlivera. Ako se ne varam jednog slona viska ima i dalibor. Samo me cimni, sasvim sam siguran da mozes da sastavis razne liste za probu ;)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Slonic je 8, kiklopi po 5, kaster oduzima 7 poena. Ako ti se svidjaju slonovi razmisli u pravcu velikog slona: http://battlecollege.wikispaces.com/mkiiBronzebackTitan. Potrazio bih i nesto sto povecava mobilnost armije, na bilo koji nacin jer su slonovi malko trapavi.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Imam ja jednog slona gladijatora i to u metalu. Ko ga želi moze da ga dobije. Takođe pMakedu (ofarbanu) i eMorghoula (nesklopljenog). I njih bi donirao ako bi to doprinelo razvoju scene kod nas (tj. novom igraču).

Edit: ne znam da li su Paingiveri autoinclude ovih dana, ali svakako su osnov beast-heavy Skornovske liste!
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
stefaz

Post by stefaz »

Nova erata.
milosh

Post by milosh »

Da li je prihvatljivo koristiti listu koja je izasla u casopisu NQ56 :) i evo je ovde: https://www.facebook.com/ChainAttack/ph ... =1&theater

Ne znam da li je to neki pandan Belog patuljka za Wm&Horde i koliko je prihvatljivo igrati sa tako necim, ali mi se svidja tematska lista sa ludim doktorom pogotovo jer ima veliki fokus na zverima :)
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Da, sve te liste su legalne. NQ je mnogo vise igracki casopis nego hobisticki. Vodi i ja jednu NQ listu, pa se mozemo nekada oprobati.
milosh

Post by milosh »

i hocemo kad nabavim par goraxa :D
milosh

Re: Pocetnicka pitanja tj. kako poceti sa Warmachinom/Hordama

Post by milosh »

Video sam da Skarre1 ima tematsku listu Ships in the Night, koja je bas onakva kako sam ja zamisljao da vodim kriks, jedna piratska nemrtvo-ziva horda :) e sad me zanima gde mogu da nadjem tu tier listu, imam samo njen opis na dnu strane http://battlecollege.wikispaces.com/Ska ... rate+Queen
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Knjiga Kriksovska? Ili neki NQ?
stefaz

Post by stefaz »

NQ37 zapravo.
Sredjeno je. :geek:
milosh

Post by milosh »

Upravo sam dobio zahvaljujuci Stefu :)
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Odluci se za jednu vojsku smaracu jedan.
milosh

Post by milosh »

Prasce sam ofarbao :D dok čekam da izadju novi modeli (Helga se već pojavila) valjda mogu da razmišljam o mojoj dominatorskoj vojsci :P
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Jos mi ti trebas sa dominatorskim kombinacijama, dosta mi je ovaj Stef.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Interesantan video za početnike...

https://www.youtube.com/watch?v=pxirCgRSzhA#t=230
Last edited by deka on Thu Dec 11, 2014 3:12 am, edited 1 time in total.
Image Image
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Nakon prvog WARMACHINE Gameplay Tutorial-a, evo ga i drugi...

WARMACHINE Gameplay: Using Terrain

https://www.youtube.com/watch?v=Q0BP1J4mE-M&list=UULj9pso-Tmp6PPPX6GL_9bA
Image Image
Snotling

Post by Snotling »

Ima li nesto ovakvo za horde? :D

Return to “Warmachine i Hordes”