DA SE MALO NASMEJETE A MOZETE I VI DA DODATE NESTO

sa virtuelnim prijateljima

Moderator: Megabaja

turbo

Post by turbo »

kakva zemlja takav logo 8)
turbo

Post by turbo »

samo je umesto sljive trebalo da bude banana ili foka, posto je sljiva ozbiljno voce
ZergLord

Post by ZergLord »

Ovaj logo izgleda k'o da ga je napravilo dete sa 8 godina koje zna malo Illustrator/Photoshop.
turbo wrote:kakva zemlja takav logo 8)
Majke mi. Dokle cemo se blamirati...
Luka_Pancevo

Post by Luka_Pancevo »

Inace nisam neki ljubitelj evrovizije ali ovo je stvarno sramota.
slayer king

Post by slayer king »

Cekajte ljudi ovo je ozbiljno....pa jedva cekam da se izblamiraju sa .....
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
turbo

Post by turbo »

ovo ima smisla samo ako je neko namerno hteo da bude ovako glupo. verujem da je neko ponudio kockicu i trouglic koji su 15-20x bolje resenje. verovatno neko gleda evroviziju kao sprdacinu pa mu biranje loga bila super fora... glupo, jako glupo. dovoljno da izazove revolt gradjana javim servisom koji ima obaveze prema onima koji placaju pretplatu da dogadjaje koje organizuje odradi na odredjenom nivou. ako ce se oni zezati sa svojim ugledom i ugledom ove zemlje, onda ne treba da glume javni servis i novci ne treba da im se daju. gomila majmunolikih pedera :(
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Zna li neko kakvi su bili uslovi konkursa (dali su elementi bili zadati)?
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
argh

Post by argh »

http://z1.invisionfree.com/forums/Frien ... getnewpost

Dobro je da je ostalo samo na papiru. Ili ne. Sve zavisi kako se gleda.
Endure... In enduring grow strong.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo bi bilo bolje :lol:

EDIT: Sutic je izmenio link u sliku.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ova nova verzija mi se mnogo vise svidja :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Chamil

Post by Chamil »

Skoro se nisam tako dobro nasmejao. Nadao sam se prvih par minuta da je u pitanju ipak sala...ali avaj....

Sta covek da ocekuje od Srbije gde je najgledanija emisija zvezde granda, pa veliki brat?

Neko je lepo rekao na jednom od dizajnerskih foruma: "Necija mama je greskom poslala ovaj rad koji je dete radilo na likovnom citava dva casa."

Ali eto....dete je pobedilo....

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH kakav smehotres.....
Chamilov FAQ:
"Kako da smrsam hraneci se u kafani?"
Jedite chorbu i shopsku. Trenirajte 6 sati dnevno.

Chaplain umire samo na 1 a kocka ima 6 strana.Pa ti vidi...
Moj novi blog=> http://logaritam.rs/
Chamil

Post by Chamil »

http://ww1.rts.co.yu/euro/jedna_vest.as ... IDNews=618

Pobednicki rad predat je pod sifrom "mama 2008"

BRATE..... :lol: 8O \:D/
Chamilov FAQ:

Chamil

Post by Chamil »

e ovo me je toliko razveselilo....
Idem po forumima i umirem od smeha citajuci komentare.
Evo par da se i vi nasmejete:

Okej truba-pesma. Shljiva-Srbija. Al usta? Shta usta predstavljaju? xD
To me sad okupira.

Ja se samo nadam da ce prvoplasirani imati dovoljno sredstava(koje je zaradio ovim logoom) da uspesno zavrsi cetvrti i peti razred osnovne skole.

A izgleda da je sledeca ekipa zasluzna za ovaj "fantastican" dizajnerski podvig:

http://www.brandmama.com/

Necu vise da postujem, m'jke mi...
Chamilov FAQ:

ZergLord

Post by ZergLord »

Chamil wrote:http://ww1.rts.co.yu/euro/jedna_vest.as ... IDNews=618

Pobednicki rad predat je pod sifrom "mama 2008"

BRATE..... :lol: 8O \:D/
8O 8O 8O

To sve objasnjava...
teclis

Post by teclis »

#-o #-o =; ](*,) ](*,)
novot

Post by novot »

Nesrecnica
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Oce li neko da mi preprica taj klip, jerbo mi ne radi flash :cry:
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ne moze to da se preprica. Nisam siguran na koji od dvesta hiljada verzija snimka ovaj link tacno vodi, ali ima na YouTube-u i titlovana verzija koja ne pomaze mnogo ali ti barem besmisao bude prihvatljiviji.

Inace, kako vec zivotni vek bilo koje Internet meme stvarcice postaje sve kraci i kraci, to je kanda mesec dana stara stvar. U medjuvremenu se davojka pojavila i u par navrata na TV-u i cini se kao ne bas glupo devojce. Po svemu sudeci, samo je imala strasnu tremu i nije ni znala sta prica. Sto celu stvar ne cini nista manje smesnom, naravno.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Luka_Pancevo

Post by Luka_Pancevo »

Q: Recent polls have shown a fifth of Americans can't locate the U.S. on a world map. Why do you think this is?

During the pageant: "I personally believe that U.S. Americans are unable to do so because, um, some people out there in our nation don't have maps and, uh, I believe that our, uh, education like such as, uh, South Africa and, uh, the Iraq and everywhere like such as, and I believe that they should, uh, our education over here in the U.S. should help the U.S., uh, should help South Africa and should help Iraq and the Asian countries, so we will be able to build up our future."
xclub

Post by xclub »

drzava na u je Uzberkistan....
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ali Utopija jeste zemlja na U. Nigde nije specificirano da treba da se navede ne-fiktivna zemlja.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

"Again, another neo-con trick. Again I can't actually point out how it's a trick, but I don't actually need to. I just have to say it's a trick."

George W. Bush

Apelujem na administratore da povecaju broj karaktera za potpis, ne mogu sve velike misli da mi stanu u isti :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Kad smo vec kod zanimljivih Bush citata, evo par meni veoma dragih:

"I believe that human being and fish can coexist peacefully."

"They misunderestimated me."

"Space is still a big priority for NASA."

"Free countries don't make weapons of mass destruction."

"Many OB/GYNs are unable to practice their love for women."
(OB/GYN je ginekolog)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

"I think you'd be suprised to know that quite a few people in the military I asked about a draft agreed with me"

Bush

No, I would never compare Bush to someone like Hitler. Hitler served in the military. He had to work hard for his job. He didn't get it from his dad. Also, he improved the German economy, and he could form a sentence when he talked.

Komentar sa youtube-a...

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

At least when he is no longer president, he could have a very successful career as a comedian.

Komentar sa youtube-a :lol:

Glory to Arstotzka!
Gassalasca Jape

Post by Gassalasca Jape »

Dawngreeter wrote:Kad smo vec kod zanimljivih Bush citata, evo par meni veoma dragih:

"I believe that human being and fish can coexist peacefully."

"They misunderestimated me."

"Space is still a big priority for NASA."

"Free countries don't make weapons of mass destruction."

"Many OB/GYNs are unable to practice their love for women."
(OB/GYN je ginekolog)

Ok, prva i cetvrta su vec standard i nisu zanimljive, druga je zapravo genijalna - mislim neko disleksican iznedruje sasvim kul novu rec engleskog. Ali treca i peta.... zlato, cisto zlato.
Dawngreeter wrote:
U ovoj prici Evropa je kao drugi Isus Hrist. Zrtvovala se za grehe Sovjeta.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Peta moze komotno da se koristi kao budusticka mantra ili tako nesto. Ono, sednes i ponavljas dok ne dostignes nirvanu. Toliko je bizarno na toliko razlicitih nacina da covek prosto ne moze da poveruje. Potrebno je duboko duhovno prosvetljenje da bi celokupna ideja te recenice mogla odjednom da ti stoji u glavi.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Original bi trebao da glasi - misunderstatement. Valjda... Neverdles :)
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
valhalla

Post by valhalla »

kako se zove prvi cigan?

Alfa Romeo
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Jako bedan i gadan nacionalni momenat. Mora da su svi ukljuceni strasno ponosni. Drago mi je takodje da ovako homofobicna nacija ipak ima bolje poznavanje analnih otvora od komsiluka.
Aman

Post by Aman »

vratimo se na temu.

zasto kamila nejede pesak?

pa nece
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."
SRBENDA

Post by SRBENDA »

Zasto ajkula nema rogove?

Koji ce joj ku*ac?
Changeling

Post by Changeling »

http://www.neatorama.com/2007/10/15/dar ... en-talent/

Ako niste vec videli... dosta je dobro :)
I should like to see the last king
strangled with the guts of the last priest.
Aman

Post by Aman »

"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."
milos

Post by milos »

teclis

Post by teclis »

Xardas

Post by Xardas »

Moj omiljeni latinski citat :

"PERIKUR ACDATIS ENEUS MRDI"

Mnogo istine u jednom tako jednostavnom citatu...stari rimljani su, vaistinu, bili cudo... Image

X
Omiljeni latinski citat : "Perikur acdatis eneus mrdi!"
:)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ove tri djene, djene... ali cetvrta rec sigurno nije latinski :wink:
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Chamil

Post by Chamil »

Ego tibi pro teram debeo.
Chamilov FAQ:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U mojoj firmi poceli sa pricom kako treba backupovati stvari radi sigurnosti, kako nije dobro to sto pojedinci (citaj ja) ne rade backupe itd.

Kako nisam hteo da se nastavljam, pristanem na back up mog harda, a ujedno su hteli da mi ubace i veci hard.

Sledeca scena: stavljamo hard disku u rack od kompjutera na kome smo trebali da napravimo imidz mog harda. Ukljucujemo rack. PUFFFFF!!!!

Odose podaci :lol:.... Naravucenije: sigurnije je bez mera sigurnosti :lol:

I tako... evo sada trebam 3 dana da vracam sve instalacije nazad, a koliko je nestalo u nepovrat boga pitaj :lol:

Glory to Arstotzka!

Return to “Druženje”