sa virtuelnim prijateljima

Moderator: Megabaja

Megabaja
Baja

Re: DA SE MALO NASMEJETE A MOZETE I VI DA DODATE NESTO

Post by Megabaja »

:lol: :lol: :lol:
Sigil, Pop Lukina 6, podrum

pokusaj tamo sutra popodne, mozda ima necega...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Megabaja wrote:podrum
Zapravo, da li smo mi u zadnjih 10 godina imali nesto sto nije podrum :oops: :oops: :oops:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Zmaj je bio na spratu - zato je propao 8)
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ko visoko leti visocije pada :lol:

Posto su ostale prostorije vec u podrumu, to znaci da ne mogu da propadnu :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Rover

Post by Rover »

http://www.larryleadhead.org/index.html

web comic za war gejmere :mrgreen: :mrgreen:
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
No 1

Post by No 1 »

Jeste malo bezobrazno ali ja sam uvenuo od smeha.

Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sta je ovo sa gej parade :lol:

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Koliko se ja sećam takva manifestacija kod nas nema baš velike šanse da uspe pošto su navijačke grupe uvek spremne da im daju bezrezervnu podršku doduše u batinama.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Barrel Dragon

Post by Barrel Dragon »

Novi film Monike Beluci: SHUT "EM UP.

NE PROPUSTITE!!!
valhalla

Post by valhalla »

Ciga: "Ruzo,aj mi po*usis pa cu ti dam mobilni"
Ciganka: "Ajd"

*push* *push* *push*

Ciganka: "Aj daj mi sad mobilni!"
Ciga: "Pisi Ruzo: 063229173"
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

:lol:

Evo, na istu temu:
Otisla ciganka kod tate da trazi kola da izadje u grad...
"Tako tatko, daj mi kola da se provozam do grad."
Ciga: "Moze, al da mi po*usis."

Ciganka, kud ce, sta ce, mora se u grad, nista skine tati gace i krene, kad...
Ciganka:"Fuj tatko pa ovo ima ukus na govna!"
Ciga:"Auh, zaboravih, kola su ti kod brata."
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ah ovu sliku moram posedovati :lol:

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Sram da me bude, citam neke blogove.
Ali ovo mi je bilo presmesno, te cu podeliti sa vama:
"Panels have been fine--light attendance, except for the one I shared with George R.R. Martin. (Dude. Talk about being outclassed on stage...) I figured it was my job to be funny, and his to be actually informative. Fortunately the man has a great sense of humor. The title of the panel was "Character Abuse." He turns to me at the opening and says "I don't feel I'm particularly abusive. Are you abusive?"

I couldn't help it. Here I am, wearing black leather from head to toe, looking like an advertisement for the House of Consensual Pain, and the man feeds me a straight line like that in front of a hundred people. I HAD to say it... "Not unless you buy me dinner first, honey."

...I blame the boots."

U pitanju je Ursula Vernon, moj veliki idol i vecita inspiracija. Nekima mozda poznata po 'Digger' webcomicu i Battle Hamsters (i slicnim) ilustracijama...
http://ursulav.livejournal.com/
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Leteli avionom amerikanac,m francuz i srbin... i krene avion da pada negde iznad dzungle. kako su pali zarobi ih pleme grbavih čupavaca. vodja plemena im kaze: ako znamo odale dolazite, bicete postedjeni, u suprotnom cemo vas pojesti...
prvi krene amerikanac - ja sam iz Nju jorka - ujedinjene nacije, bruklinski most, kip slobode... gledaju ga oni belo, i strpaju u lonac...
kaze francuz - ja sam iz Pariza - ajfelova kula, versaj, luvr... medjutim, nemaju čupavci pojma... pa i njega strpaju...
krene srbin sam da ulazi u kazan, a čupavac ga zaustavi - kaze mu - gde ces ti? kaze srbin - pa u lonac, ako niste znali za njih odakle su necete znati ni za mene... pitaju ga ovi - pa odakle si? a on kaze - iz Niša... gleda ga čupavac pa ga pita - a jel Niš u srbiji? ovaj odgovara, pa jeste - otkuda ti, bre, znas gde je Niš? A čupavac kaže: ... pa Neša Galija mi je brat od tetke...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Hteli Peričini da se tucaju, pa njega poslali na terasu da im priča šta se dešava napolju. Stoji Perica na terasi i priča:
- Eno vidim jednog čiku sa šeširom, neka deca igraju fudbal, komšinica ide u prodavnicu, vidim susedni soliter, a eno ga Mikica na terasi, mora da se i njegovi opet tucaju.
Resurrection

Post by Resurrection »

It's funny couse it's true!

www.theultimatetest.com
valhalla

Post by valhalla »

Resurrection wrote:It's funny couse it's true!

www.theultimatetest.com

bolji je fazon

http://www.imeiprezime.homo.com

Pa krenes da lozis nekog da si mu napravio sajt...
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Resurrection wrote:It's funny couse it's true!

www.theultimatetest.com
Video sam gif gde sa leve strane imas decu koja igraju novu Wii konzolu i mrdaju daljince u istom ritmu kao ovo sa linka (koji je desni deo gif-a).... strahota.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

teclis

Post by teclis »

brate na zapadu (Norveska, Svedska, nisam siguran...) imaju usred pisoara nacrtanu musicu - da gosti znaju gde da ciljaju :lol:
Rover

Post by Rover »

pa dobro imash staru foru iz ksta gde imash flashu od piva u pisoaru, i jednostavno kad je vidish pripit morash da probash da naciljash :D
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Resurrection

Post by Resurrection »

teclis wrote:brate na zapadu (Norveska, Svedska, nisam siguran...) imaju usred pisoara nacrtanu musicu - da gosti znaju gde da ciljaju :lol:
Ipak ce to biti sever.
teclis

Post by teclis »

najjaci lik na myspaceu! ah ta propaganda protiv toma... DOLE TOM :D
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... 184e741c65
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

valhalla

Post by valhalla »

Balkanski spijun sa novim glumcima...Ismejah se do suza :lol:

http://users.hemo.net/shale/kosovskispijun.rar
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Objavljeno 204 dobitnika novog pasosa, od strane komisije procenjenih najzasluznijih gradjana Srbije. http://www.novosti.co.yu/code/navigate. ... 2008-04-13

Moji omiljeni:
70. Nemanja Borić, Lukićevo, tvorac programa “Bibliotekar“
79. Rastko Petković, Niš, bavi se proizvodnjom jaja japanske prepelice
85. Miroslav Nikolić, Novi Sad, vratio je pronađeni novac
108. otac Ilarion Đurica, Zemun - izlečio dosta narkomana
143. Ivan Đurđević, Jagodina, poklonio stotine internet sajtova
201. Božo Vlaisavljević, Beograd, poštar
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
teclis

Post by teclis »

kako dobro... o Gospode, gde mi zivimo :lol:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prilicno su dobri, ali moram priznati da ima jos boljih :lol:...

MVP je svakako:
79. Rastko Petković, Niš, bavi se proizvodnjom jaja japanske prepelice

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

123. Smiljka Isaković, Beograd, kraljica čembala
suvo zlato...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ne znam gde da prestanem da se smejem :D :D Ok, dosta onih ljudi jesu uradili nesto dobro na svetu, ali ostatak.... :lol:
Recimo:
14. Dragoslav Jovanović, Beograd, radnik MUP RS, autor knjige „Policajac i bonton“
Tu knjigu cu morati da nabavim :D :D

Zatim:
59. Marko Nikolić, Bela Palanka, iz zapaljene kuće dva puta spasao staricu
Kako bre dva puta?!

I moj najdrazi:
183. Zoran Veljković, Beograd, kuvar
Svaka mu cast. Jedini kuvar na celom onom spisku :D
ifke

Post by ifke »

7. Svetislav Taškovski, Smederevo, spasio život kolegi koji je nastradao u požaru
8O pa sta sad, je l' ga spasio ili je nastradao?
ili mu je prvo spasio zivot, pa je onda ovaj nastradao u pozaru? :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo cu morati da prekopiram na hard pre nego sto neko obrise sa sajta :lol:

edit: evo i celog spiska, slozenog tako da moze da se cita:

SPISAK 204 DOBITNIKA NOVIH PUTNIH ISPRAVA U AKCIJI “NOVOSTI”, VLADE SRBIJE I RTS

1. spasao trojicu radnika RTS-a posle bombardovanja,
2. istraživač u oblasti onkologije,
3. operisao je na hiljade i hiljade ranjenih i bolesnih Srba na Kosovu,
4. uspešan student Fakulteta tehničkih nauka,
5. spasio decu iz bugarskog autobusa u Limu,
6. osnivač sopstvene fondacije za majke koje rode troje ili više dece,
7. spasio život kolegi koji je nastradao u požaru,
8. spasila je život Strahinji Polovini i njegovim drugovima, koji su goreli u zapaljenom automobilu,
9. najbolji student, doktorat u Podsdamu, radi na Kolumbija Univerzitetu,
10. član Akademije izumitelja Srbije,
11. izuzetan student, bavi se i naučnim radom,
12. dobitnik mnogobrojnih nagrada na međunarodnim takmičenjima,
13. jedan od 5 najboljih studenata na Jejlu,
14. radnik MUP RS, autor knjige „Policajac i bonton“,
15. prva žena iz jugoistočne Evrope, koja je osvojila najviši vrh sveta Mont Everest,
16. prvi uveo razbijanje kamena u bubregu,
17. pokrenuo je proizvodnju „Nove Topličanke“ u Prokuplju,
18. spasao ženu iz nabujalog Ibra,
19. izgradio je crkvu u Brestovcu i obnovio je Sabornu crkvu u Nišu,
20. donator svih škola sa imenom "Mihajlo Pupin“,
21. članica humanitarnog FK Kluba "Lavice",
22. sprečio potapanje Sr.Kamenice za vreme poplava,
23. spasio đorđa Popovića i njegovog oca Nebojšu iz Zlatarskog jezera,
24. izvukao dva pilota iz zapaljenog aviona,
* 25. rekorder u dobrovoljnom davanju krvi,
26. iz Zlatarskog jezera spasio sedmogodišnjeg đorđa Popovića i njegovog oca Nebojšu,
27. donirao kožu Stajić Stefanu, dečaku iz Niša,
28. svake godine podeli pomoć u iznosu od 1.500.000 evra,
29. spasao dva ljudska života sigurne smrti iz reke đetinje u Užicu,
30. legendarni pilot koji je uspeo da izvuče oko 4.000 ljudi iz sarajevskog ratnog haosa,
31. jedan od najboljih studenata Srbije, objavio je pet naučnih radova,
32. najbolji student hemijskog fakulteta, član Srpskog hemijskog društva, član Hemijskog društva SAD,
33. magistar matematičkih nauka na UCLA u Los Anđelesu, gde sada radi kao predavač asistent,
34. za dve godine zavrišio Matematički fakultet sa prosekom 10.00, trenutno je doktorant na Kembridžu,
35. rukovodilac Jedinice za industrijsku sterilizaciju gama zračenjem,
36. najpoznatiji neonatolog u Srbiji,
37. ugledan srpski lekar na Kosovu i Metohiji,
38. koreograf, učio decu folklorom u Srbiji, a i u inostranstvu,
39. obišao svet motociklom i uručivali domaćinima srpske zastave,
40. kapiten reprezentacije Crvenog krsta,
41. isporučio IMLEK-u rekordnih 666.372 litara mleka,
42. o njoj je snimljen dokumentarni film
43. spasao je na hiljade života za vreme ratnih operacija,
44. spasao mnoge “samoubice” ispod Pančevackog mosta,
45. vodi brigu o ocu i mnogim drugim gluvonemima,
46. spasao život trogodišnjoj devojčici u požaru,
47. dobrovoljni davalac krvi 115 puta, zaveštao organe na VMA,
48. direktor „Telegroup“,
49. spasio je troje dece koje se davilo na kupalištu Bećova stijena kod Brodareva,
50. dobrovoljni davalac krvi 114 puta,
51. dečiji lekar,
52. istaknuta humanitarna radnica,
53. dobrovoljni davalac kože,
54. spasao troje dece u železničkoj saobraćajnoj nesreći kod Bioča,
* 55. svetski i Ginisov rekorder u dobrovoljnom davanju krvi (329 puta),
56. obezbedio više stotina hiljada evra humanitarne pomoći,
57. već pedeset godina dobrovoljno daje krv,
58. neumorno sakupljanje humanitarne pomoći za majke i decu sa Kosova i Metohije,
59. iz zapaljene kuće dva puta spasao staricu,
60. sa 12 godina postao Laureat Srbije u klarinetu.
61. uspešan student i asistent na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu,
62. najbolji student Hemijskog fakulteta, poslediplomske studije u Pitsburgu, objavio nekoliko stručnih radova,
63. student doktorskih studija Univerziteta u Drezdenu, član MENSE,
64. diplomirala na Kolumbija univerzitetu,
65. najbolji student na Medicinskom fakultetu, osvojio je mnogo nagrada u oblasti medicine,
66. jedan od predstavnika Srbije kao kulturni ambasador u SAD,
67. predavač u Matematičkoj radionici mladih u Kragujevcu,
68. osvajač mnogobrojnih nagrada sa nacionalnih takmičenja,
69. već sedam godina osvaja najviše nagrade na nacionalnim takmičenjima,
70. tvorac programa “Bibliotekar“,
71. osvaja velike rezultate u tekvondu,
72. izuzetan privrednik,
73. višestruki je pronalazač para i nijedan dinar nije zadržao za sebe,
74. najstručniji i najplemenitiji lekar u bolnici u Gračanici,
75. pronalazač "rotirajućeg trofaznog motora sa sagorevanjem“,
76. oficir Vojske Srbije,
77. medicinska sestra u Tiršovoj,
78. Predstavljao Srbiju u inostranstvu u oblasti šumarstva,
79. bavi se proizvodnjom jaja japanske prepelice,
80. veslač naše reprezentacije,
81. profesor klasične gitare,
82. doktorant je na Tehnološko-metalurškom fakultetu,
83. motorciklista obišao svet,
84. motorciklista obišao svet,
85. vratio je pronađeni novac,
86. volonter Crvenog krsta Stari grad,
87. radi sa omladinom na suzbijanju poroka,
88. pomaže stare i bolesne na Kosovu i Metohiji,
89. radi Urgentnom prihvatilištu za zlostavljanu decu,
90. diplomirala u Londonskoj školi ekonomije, magistrirala na Univerzitety u Budimpešti,
91. posvećena brizi o ostavljenoj i nezbrinutoj deci iz cele Srbije,
92. osnivač Fonda za studente i bolesne,
93. predsednik Crvenog Krsta Srbije,
94. spasio selo Zočište d terorista 1998. godine,
95. vanredni profesor na Tehničkom fakultetu u Boru,
96. organizovao 130 humanitarnih akcija,
97. Kosovska Mitrovica, donator je i priložnik novoizgrađene crkve Svetog
98. biolog,
99. direktor „D kompani“,
100. šef carinske ispostave u Smederevu, objavio više knjiga,
101. direktor kompanije „Alfasoft“,
102. direktor firme „Termometal“,
103. pisac „Internacionalne biografske enciklopedije“,
104. državni reprezentativac u džudou,
105. suvlasnik „Spektra“,
106. srpski rekorder u spasavanju,
107. uspešan student na prestižnom univerzitetu u Francuskoj,
108. izlečio dosta narkomana,
109. spasao prijatelja od strujnog udara,
110. dobrovoljni davalac krvi 104 puta,
111. osnivač i predsednik društva dobrovoljnih davalaca krvi,
112. spasavao ministra policije u saobraćajnoj nesreći,
113. šef spasilaca Savskog jezera, spasio najmanje 2.000 ljudi,
114. studirao paralelno fakultete u Beogradu i Šefildu,
115. magistrirao u Atini gde sada pohađa doktorske studije,
116. najbolji student fizike,
117. ratni veteran i najbolji student Geografskog fakulteta,
118. Diplomirala na Fakultetu umetnosti, sa prosečnom ocenom 10,
119. izuzetan student Pravnog fakulteta, mnogobrojne nagrade u literarnom stvaralaštvu,
120. student u inostranstvu,
121. istaknuti naučnik neurobiologije,
122. grafički dizajner,
123. kraljica čembala,
124. nosilac mnogih nagrada kao član folklora,
125. profesor Univerziteta u Beogradu, Novom sadu, Banja Luci, kao i na nekoliko univerziteta u Evropi,
126. direktor Farmaceutsko-fizioterapeutske škole,
127. profesor na Univerzitetu u Engleskoj,
128. najmlađi načelnik Službe za kliničku tranfuziju,
129. prvi čovek srpskog pčelarstva,
130. poljoprivredni proizvođač zdrave hrane,
131. vlasnik firme “Nutriko”,
132. najmlađi nastavnik jedriličarstva u našoj istoriji,
133. muzičarka,
134. uspešan veslač,
135. naučnik iz oblasti turbomašina i termoenergetike,
136. bavi se razvojem seoskog turizma,
137. uradila je na hiljade uspešnih vantelesnih oplodnji,
138. osnivač je Džudo saveza Srbije,
139. slikar naivne umetnosti iz Kovačice,
140. jedan od najpoznatijih neurohirurga u Evropi,
141. padobranac starešina Vojske Srbije,
142. plesač,
143. poklonio stotine internet sajtova,
144. humanitarac,
145. vozač i humanitarac,
146. višestruki davalac krvi,
147. dobrovoljni davalac krvi,
148. predsednica humanitarne organizacije "Životna pomoć",
149. muzičar i humanitarac,
150. spasio ženu,
151. pomaže osobama sa oštećenim sluhom i govorom,
152. humanitarac,
153. dao izbeglicama svoj stan,
154. dobrovoljni davalac krvi,
155. specijalista opšte hirurgije,
156. student prodekan Medicinskog fakulteta,
157. donirao izgradnju crkve sv. Petke
158. student Kembridža
159. glumac i atletičar,
160. član KUD "Šumadija" i nosilac međunarodne nagrade iz fizike,
161. izuzetan student Medicinskog fakulteta, član udruženja Orka,
162. apsolvent FON-a, a trebalo bi da je na drugoj godini,
163. jedan od najboljih studenata psihologije na Šefild univerzitetu,
164. odličan akademac i pijanistkinja,
165. odličan student ETF-a,
166. diplomirala na Tehničkom fakultetu u Boru sa ocenom 10,
167. student finansija u SAD, uspešan vaterpolista,
168. magistrirao na Univerzitetu Vestminster u Londonu,
169. Obišao pola sveta sa KUD "Svetozar Marković",
170. koreograf ,
171. na doktorskim studijama Medicinskog fakulteta u Nišu, pesnikinja,
172. odličan student druge godine Fakulteta muzičkih umetnosti, odsek violina,
173. na poslediplomskim studijama i na Pravnom fakultetu i Fakultetu političkih nauka,
174. filozof sa dva remek-dela,
175. fizičar,
176. izuzetan student Arhitektonskog fakulteta,
177. najtrofejniji takmičar iz oblasti matematike i informatike,
178. umetnik,
179. uspešna pesnikinja i novinarka,
180. fizičar,
181. Student prodekan Medicinskog fakulteta,
182. menadžer jedne od najvećih švajcarskih farmaceutskih kuća u Atini,
183. kuvar,
184. vrhunski veterinar,
185. docent na Fizičkom fakultetu Univerziteta u Beogradu,
186. vatrogasac,
187. profesor na Tehničkom fakultetu,
188. muzičar,
189. pisac,
190. direktor dečije obuće „Pavle“,
191. borac protiv HIV-a,
192. direktor firme „Agli daking“,
193. istraživač u Institutu za književnost i umetnost,
194. instruktor ekipe Crvenog krsta,
195. upravnik klinike u Gračanici,
196. dečiji pisac,
197. predsednik opštine Palilula u Nišu,
198. član Crvenog krsta,
199. profesor,
200. na doktorskim studijama na Fakultetu za fizičku hemiju,
201. poštar,
202. Osnovao je školu mira,
203. osnivač i direktor internet portala http://www.infostud.com
204. direktor firme „Trajal“

* - pa i koje sad rekorder???

Glory to Arstotzka!
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

32. najbolji student hemijskog fakulteta, član Srpskog hemijskog društva, član Hemijskog društva SAD,
Jel ovo Beta? :lol:
22. sprečio potapanje Sr.Kamenice za vreme poplava,
Sta? Sam? Bez icije pomoci? Supermen?
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

10. član Akademije izumitelja Srbije,
Uau... akademija izumitalj, to je nesto...

16. prvi uveo razbijanje kamena u bubregu,
Znam da nisu na to mislili, ali: je'l cekicem ili kako?

21. članica humanitarnog FK Kluba "Lavice",
No comment

75. pronalazač "rotirajućeg trofaznog motora sa sagorevanjem“,
????

106. srpski rekorder u spasavanju,
Od cega...?

109. spasao prijatelja od strujnog udara,
Kako nekog spases od strujnog udara? Kazes mu:"Nemoj da diras steker, drmnuce te struja??"

112. spasavao ministra policije u saobraćajnoj nesreći,
no comment, treba obratiti paznju na to da je ovaj cika direktno IZNAD sledeceg, koji je ocito baja heroj:
113. šef spasilaca Savskog jezera, spasio najmanje 2.000 ljudi,

137. uradila je na hiljade uspešnih vantelesnih oplodnji,
MAjku mu, pa sta radi sa tolikim hiljadama dece koje je izrodila? :D :D (mogli su malo da lepse kazu ovo)

145. vozač i humanitarac,
No comment, baja... :D :D
156. student prodekan Medicinskog fakulteta,
Prvo sam pomislio, ej, pa ovoga znam, ali onda sam naucio da medicinski fakultet ocito ima dva studenta prodekana 8O :
181. Student prodekan Medicinskog fakulteta,

160. član KUD "Šumadija" i nosilac međunarodne nagrade iz fizike,
Sta reci, all round covek...
ImageImageImageImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eto sta ste mi uradili... i sad se opet dvoumim da li je bolje:

42. o njoj je snimljen dokumentarni film

ili:

79. bavi se proizvodnjom jaja japanske prepelice,

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

"YOU MAY BE A TALIBAN IF..."

1. You refine heroin for a living, but you have a moral objection to beer.

2. You own a $300 machine gun and $500 rocket launcher, but you can't afford shoes.

3. You have more wives than teeth.

4. You wipe your butt with your bare left hand but consider bacon "unclean."

5. You think vests come in two styles: bullet-proof and suicide.

6. You can't think of anyone you HAVEN'T declared Jihad against.

7. You consider television dangerous, but routinely carry explosives in your clothing.

8. You were amazed to discover that cell phones have uses other than setting off roadside bombs.

9. You've ever uttered the phrase, "I love what you've done with your cave."

10. You have nothing against women and think every man should own at least one.

11. You bathe at least monthly whether necessary or not.

12.You've ever had a crush on your neighbor's goat.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Dzon Vejn wrote:48. direktor „Telegroup“
Njega zapravo poznajem.
Simpatican co'ek.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
novot

Post by novot »

I ja poznajem "prvu damu chembala" , koja to svakako nije (mislim nit' je dama', nit' je prva)- rospija i guja u najmanju ruku :evil: Ko li je sve dospeo na tu listu 8O 8O 8O - a ovaj se uvatio za ta jaja, pa ne pushta prepelicu :lol: :lol: :lol:
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
teclis

Post by teclis »

ne znam gde ovo da postavim, al mislim da je dosta smesno :mrgreen: :

You know you're obsessed with warhammer when...

..you are having an argument with someone and propose to roll a "D6" for it.

..you are late for school. When the teacher asks you why you are late, you answer: "A Wizard is never late nor early, he arrives exactly when he needs to".

...completing a form for the governement, you write:

Religion: Slaanesh

...you try to amend the constitution to give rights to the Dark Elves

...you want to make a trip to Ulthuan

You are drunk and boast..

.. You have the combat abilities of a Dark Elf Assassin.

.. Your girlfriend is a daughter of Slaanesh

.. Your bicycle is as fast as Landraider

You know when you've played too much Warhammer when..

.. You start to dig in the garden, searching for "Skavenblight"

.. You ask your geography teacher where to find Lustria.

.. You are afraid of Hormagaunts under your bed.

...when you start or participate in threads like this

...when your best friend is your General

...when you look to the football and rate the QB with a BS score

...when you get a car accident and tell your insurance: "It's not my fault he rolled a 6 on it's impact hit and I only had a 6+ save!"

- When you run away from someone while shouting "I failled my fear test".

- When you run away from someone while shouting "I failled my terror test".

- When call water balloons frag grenades.

-When you punch someone smaller than you and knock themout you shout " woot instant death".

-When you call your car a rhino.

-when you use warhammer internet forums

You've been playing warhammer to long when you thing that a force of warriors from a huge expanse of land will sweep across the world killing every thing.....oh....wait....AAGGHH! OH S**T!

when your other car is a landraider

-when you watch star wars and wonder why all the space marines are white

- when you build a pyramid of skulls taken from Asda shop assistants because your sandwich was out of date and around the shop with an improvised chainaxe made from a bike chain, drawing pins and a spatula while yelling Blood For The Blood God!

...When you watch LotR and you wonder why those High Elves are beating the Orcs.

...When you watch PotC and you're imagining what special rule a Jar of Dirt would have.

...When you read the story of David and Goliath and you're wondering what BS david would have had.

...When you want to heat some food and you suddenly find a handful of bad-performing dice in your microwave.

-when you think your torch is a las pistol [please note, although it may seem las pistols are just torches with a red filter, that is incorect. las guns are actually a laser pen and a magnifying glass]

-when your in the fast lane of the motorway and you indicate that you are about to enter the Warp!

-when you see a group of ants and panic about an alien invasion.

When you sort your clothes into Light, Heavy and Full Plate Armour

When you play cricket one-handed to avoid striking last

When you annoy an enemy, he runs towards you and you declare a stand and shoot reaction.

When you do so by throwing a stick, and he complains because he claims a Treeman can't stand and shoot.

When the gas company phones up to enquire about your unpaid bills, and you reply "You can't charge me because you can't see me"

...when you call the FBI, to warn them about a Greenskin invasion

...when as an astronaut, you try to go on the warpstone moon.

...when you search for the Grail during the summer your vacation

...when you give up work and school to search for the Grail

...when you decide to vote for the president with the biggest/longest beard, since he's probly the wisest.

...when you actually find the Grail

...You try to compare stats to determine whether you should win a fight

...You use a warhammer based story in an english/whatever language you speak exam (come on, we've all done it)

...You put a reply in the "You know when you've played to much warhammer when..." thread

...You call the north pole the northern wastes

...You actually worship the chaos gods

-you check your back for rear charges.

-when in slow moving traffic you shout "why don't you use all of you movement stats!"

...when a customer starts to annoy you, you shout "Blood for the Blood God!" and jump over the service desk. (I have done this, my boss was confused as hell)

...when you talk to the models your painting and tell them they earned their paint job after thier last performance.

...when you see a horrible car crash, run towards it and start picking through the car parts for things that might "be good for making terrain".

...when your trying to pick a movie to see and decide to consult the Farseer as to which one.

...when you call down an Exterminatus on your neighbors for blasting that god-awful music all night.

...when your three hours late for work and tell your boss "I hit a Warp storm"

...when your playing a game of paintball and decide that you can make it further by running up to your oppoenent and clubbing him with the gun, because you hit just as hard and it saves ammo.

...when you see a car crash and ask your friends if that was a glance or a penatrating hit.

...when you accidently get cut and decide to use it for "realistic" crimson gore on that vampire your painting.

...You draw every different warhammer unit as stickmen and fill A3 pages with huge battles, challenging your mates to make a collage of a siege

You run into someone on the street and say "Haha D3 Impact hits!"

... you call your younger siblings gnoblars and threaten to eat them.

... your mother tells you to clean up your room and you say it is dedicated to nurgle.

... you put scythes on your bike to improve impact hits.

... you stop a fight saying they are not following initiative order.

...when you go to a therapist the deal with your PTS and after 12 sessions he/she finally realizes that "orcs", "dwarfs" and "lizardmen" isn't codewords and that your horrible war memories are all from that warhammer tournament you went to last month.

...you see a psychiatrist because "after the official GW forums closed you just haven't felt any joy in life".

...you join other warhammer forums because the official one closed.

...you started other warhammer forums because the official one closed.

...when you have stories about how you got your war scars in modeling mishaps...

........complete with pictures.

...the reason you started collection BFG was you felt that your 40k army "should have its own ride".

...people you know are actually quite well versed in warhammer mechanics, just by sheer proxy.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

...when you go to a therapist the deal with your PTS and after 12 sessions he/she finally realizes that "orcs", "dwarfs" and "lizardmen" isn't codewords and that your horrible war memories are all from that warhammer tournament you went to last month.
Ova mi je vrh! :D

Return to “Druženje”