Youtube filmovi

sa virtuelnim prijateljima

Moderator: Megabaja

opsidiannight
Чика Дринки

Re: Youtube filmovi

Post by opsidiannight »

Lično mislim da bi Sangvinijus ovo podržao.

http://www.youtube.com/watch?v=Ckds7ZSA ... re=related
"This time, next year, we'll be millionaires!"
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Litanies of Hate....za fudbal. :D

http://www.youtube.com/watch?v=A7EK0Izjh_Y
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Bog fudbala :

http://www.youtube.com/watch?v=LnKW-yVT ... dded#at=65

Obratite paznju na komentatora!
ImageImageImageImageImage
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mnogo dobro :D. Slusao sam ranije ono Hitler VS Darth Vader (ima u related), dobri su :D.

A evo sad jednog koji je za dlaku izbegao onu moju kategoriju specijalnih... njuski:

http://www.youtube.com/watch?v=kyMcdYEdJBA

mislim da su presudne bile kockice u bazenu - mislim da zbog toga nisam stavio u specijalne njuske :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Kad pomenu specijalne njuske....

http://www.youtube.com/watch?v=8xdBmvUDPsY
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

OK Pero objasni ko je i sta je persona ja sam fasciniran cinjenicom da tako nesto postoji!
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Shunka wrote:OK Pero objasni ko je i sta je persona ja sam fasciniran cinjenicom da tako nesto postoji!
Ima ovo u related:

http://www.youtube.com/watch?v=k6GERKNk ... re=related
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Da, pogledao sam i to i jos neke njene pesme... Strasne stvari... Sa druge strane dovoljno je bizarno da mi je drago sto i tako nesto postoji. Dokle god ne moram da imam previse kontakta sa takvim pojavama.
rekurzivno glupilo
Baneblade

Post by Baneblade »

ovo je vecina verovatno videla,ali za slucaj da neko nije:

http://www.youtube.com/watch?v=Uc1f4rkzDgc
http://www.youtube.com/watch?v=idpg-i69ywA
Александар Велики је заправо српски војсковођа Александар Карановић и он је трећи српски војсковођа који је у свом походу на исток дошао до Индије. Пре њега су то учинили Нино Белов и Сербо Макаридов.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Znam da je ovo vec bilo, ali ovaj... psiholoski fenomen... me uvek uveseli, ma koliko puta da pogledam clip :D.

Za one koji ne bi da gledaju duplikate - u pitanju je numa-numa nemac koji lomi sebi plocu o glavu na kraju clipa :D.... a u glavi mu je verovatno :badger: :D

http://www.youtube.com/watch?v=qxt9bJ8ihio
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Rover

Post by Rover »

"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Viking

Post by Viking »

"All will die,but few will have lived."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovi Valhalci imaju fenomenalnu brlj sekciju :D.

http://www.youtube.com/watch?v=JK1w_ft2 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=4EGK7-6h ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=ncmZmt7j ... r_embedded

Sve je jedan isti lik, samo nisam uspeo na kraju da shvatim da li je on spartanac, Brus Li, ili kralj Crne Gore :?

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cekajte, samo mi recite jel ovaj ozbiljan, ili je ovo neka zajebancija? Jer ako je ozbiljan, ovo odmah moram da dodam u onu moju temu sa specijalnim slucajevima... potpuno zasluzuje :D.

edit: raznim relatedima sam dosao i do ovog dragulja 8O :

http://www.youtube.com/watch?v=qRilnp4A ... re=related

ako vam kazem da je naslov "skini mi mini", mislim da vam je odmah jasno da pesma obecava :D :D :D

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

@ Dzon - kakav video, kakva specijalka, kakv tekst, kakva peotika :-).
teclis

Post by teclis »

teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kad i gde ste zadnji put jeli tortu :D ?

http://www.youtube.com/watch?v=6UrF3qLsKyM

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je bas matoro, ali je ekstra :D.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
ZergLord

Post by ZergLord »

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Ovo je za Dzon Vejnovu kolekciju "specijalnih" faca... : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Yt2w5qeSHo#!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U bogami, ova je uspela da me ostavi bez teksta, a to, svi znamo, nije lako postici :P.

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

http://www.youtube.com/watch?v=6QFwo57W ... r_embedded

Preporucuje se ljubiteljima animea (iako su zapravo Francuzi na delu), body horrora, Chtulhua, Slaanesha i srodnih bizarnosti.
Ostali bolje nek se klone jer ce posle da me psuju.
U pitanju je animirani spot.
rekurzivno glupilo
teclis

Post by teclis »

Millenium

Post by Millenium »

E moj Shunak interesantno delo koje basnovito govori o ljudskoj banalnosti i dualizmu realnosti (a verovatno su i nesto teze duvali :D)
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Engri Serbijan serijal:

http://www.youtube.com/watch?v=S10oQoqc85s

batica nije los...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

"brojanica" in english "jew-keep-awayer" :lol:
orome pancevo

Post by orome pancevo »

http://youtu.be/S7sCqSVbGIs
Ovo samo kod nas moze da se vidi :D .
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Nicolas Cage Wants Cake:

http://youtu.be/5PJddmfesaA
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ljubaznoscu uruk-hai-a, evo jedan smesan crtani:
http://www.motika.com.mk/index.php?opti ... t&id=26998

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

ne znam dal je bilo ovo, al mnogo je do jaja
star trek bring me a bottle of sljivovitz
http://www.youtube.com/watch?v=g3sJB2tcoJY

i turbo-folk
http://www.youtube.com/watch?v=ft-sgcx7 ... ideo_title
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Return to “Druženje”