Youtube filmovi

sa virtuelnim prijateljima

Moderator: Megabaja

Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Re: Youtube filmovi

Post by Pendargon »

http://www.youtube.com/watch?v=e2CigZ_1keA

desetine minuta smeha.... unapred se izvinjavam prozvanoj manjini (ili se to samo racuna u njjihovu grim svakodnevnicu, in wich case :" remember children, down the road, not across") :lol: :lol: 8) 8) :twisted: :twisted:
ImageImageImageImageImage
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

http://www.youtube.com/watch?v=UYfV8mJx4lo

Prvi klip koji okacih na youtube...
Inace, vece je bilo fenomenalno - brzo su zavrsili sa izvodjenjem Rastkovih pesama, te bez njega nastavili sa ruskim, makedonskim i svim ostalim prikladnim pesmama...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Rat with a tool

Post by Rat with a tool »

http://www.youtube.com/watch?v=AfS7VyzRp0E
8O :lol: \:D/ :roll:

Ako je ovo vec postovano, izvinjavam se...
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Rat with a tool wrote:http://www.youtube.com/watch?v=AfS7VyzRp0E
8O :lol: \:D/ :roll:
8O 8O 8O
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A pracenjem slicnih clipova dosao sam do ovoga:

http://www.youtube.com/watch?v=2vZZ13sD ... re=related

8O 8O 8O
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Rat with a tool

Jbm ti krv... 8O 8O 8O
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mene brine cinjenica da je neka televizija to emitovala.... :!:
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
teclis

Post by teclis »

tema je youtube filmovi, ali kad bi svako postovao banalne klipove, gde bi bio kraj??? Znamo kakvu je reakciju izazvao onaj snimak - "Two girls, one cup" :roll:
Barrel Dragon

Post by Barrel Dragon »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

http://www.youtube.com/watch?v=aVqkDez- ... re=related

I kako se zovu ljudi koji zive u Africi? :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

oni su se svi tu zgurali... engleska, srbija, japan... i to se onda zvala jugoslavija :D

Kako se zovu ljudi koji zive u Americi?
-U Americi? Pa ja imam jednu moju drugaricu iz Amerike - ona se zove Lana.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

teclis

Post by teclis »

ah ti amerikanci... :twisted:
teclis

Post by teclis »

Sort of Dunno Nothing
...neki ludi australijanac i njegov urnebesni spot (tekst pesme je izvrstan :) )
http://www.youtube.com/watch?v=_veIGGP1Uh4
Rat with a tool

http://www.youtube.com/watch?v=4WJlml_PvMs

Obavezno pogledati(pogotovu ko voli Killswitch Engage)! Valjao sam se od smeha! Koje legende, sami sebe prozivaju! :D
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ovo odgledajte do kraja

http://www.youtube.com/watch?v=XcidD2HFK8M&NR=1

Da bi ste videli strava cice kako se trljaju o dva stormtroopera
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Slovitju.... no comment :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

kad je u pitanje pevanje - ovaj lik je kralj :D
http://www.youtube.com/watch?v=-ruSTPYBb-0

*evo i njegovog nastupa pred narodnim masama (i onda kazu da je film Borat izlozio potpuno pogresnu sliku o Kazahstanu :) )
http://www.youtube.com/watch?v=rakXAPQL ... re=related
Resurrection

Post by Resurrection »

Gitak TV CI.ES.AJ Croatia
parodija na CSI serije
http://www.youtube.com/watch?v=-3mbEzM_0AA
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zubor je MVP :lol:

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Dobro se nije javio peglom i na drugo uvo :D :D
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imam ja jedan klip nekog klinca koji seda da igra igricu, zabulji se u ekran u fazonu: a zasto nece da se pomera tamo gde ja idem??? I onda se desi isto ovo... mali je krenuo da vristi, udara ekran i place :lol:

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Imam ja jedan klip nekog klinca koji seda da igra igricu, zabulji se u ekran u fazonu: a zasto nece da se pomera tamo gde ja idem??? I onda se desi isto ovo... mali je krenuo da vristi, udara ekran i place :lol:
to su uradili i moja zena i dete ... vristanje (obe) a zatim i skoro petominutno plakanje (dete)
ZergLord

Post by ZergLord »

Dzon Vejn wrote:Imam ja jedan klip nekog klinca koji seda da igra igricu, zabulji se u ekran u fazonu: a zasto nece da se pomera tamo gde ja idem??? I onda se desi isto ovo... mali je krenuo da vristi, udara ekran i place :lol:
Nekako si me podsetio na ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=DwMcePx8ezE
Rover

Post by Rover »

"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

ZergLord wrote:
Nekako si me podsetio na ovo:
Ma jok, taj je samo retard kome treba nalupati samare, zabraniti mu pristup racunaru mesec dana, pa kad prodje mesec dana, onda mu ne dati da se igra dok ne zaradi pare barem za tastaturu i misa (ako ne i ceo komp)... i to teskim fizickim poslovima - pa da nauci kako izgleda zaraditi, pre nego sto uhvati da lomi nesto.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ZergLord wrote:Nekako si me podsetio na ovo:

8O 8O 8O

:?

:cry:
žubor

Post by žubor »

žubor

Post by žubor »

žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovaj je kralj :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=vPFkmGRdwus

edit: pogresan copy->paste... u pitanju je neki od filmova do kojih sam dosao preko ovog filma...

edit2:

ovo je pravi link:

http://www.youtube.com/watch?v=nPo648py ... re=related

Glory to Arstotzka!
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mislim da je ovo najgenijalniji proizvod City Recordsa, a i sire. Hit za sva vremena. Ko prezivi, nek siri legendu :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=KdHBbNB2Jqo
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Za sve koji obozavaju 40k, a bogme i za sve ostale zeljne dobrog smeha :D :D
http://youtube.com/watch?v=ZtLVfOCh-SU

Valjao sam se od smeha :lol:
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

OK, nisam se smejao.
Mozda je zato sto sam gledao TA:WP...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
teclis

Post by teclis »

http://uk.youtube.com/watch?v=nojrb4sBH ... re=related
obavezno pogledati malog rockstara :mrgreen:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Video odlicno pokazuje inteligenciju dece i glupost odraslih...

Glory to Arstotzka!

Return to “Druženje”