Youtube filmovi

sa virtuelnim prijateljima

Moderator: Megabaja

Shunka
Jožin z bažin

Re: Youtube filmovi

Post by Shunka »

Kakav manijak psihopata od majmuna!
Kapiram da su milionima godina unazad takvi bili Suticevi preci.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ljudi, toje snimano u nekom zoo vrtu. Ti tigrići su mladi i znaju tog majmuna. Kontam da se ovako igraju svaki dan.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Palo je to i meni napamet... Ali ipak.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Kapiram da su milionima godina unazad takvi bili Suticevi preci.
mozda su njegovi preci takvi bili unazad milionoma godina, ali tvoji su takvi i danas...

Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

priznaj da si guglao ''debeli gorila''
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

u stvari "fat gorilla pic" 8-)
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Е, ал сладак је, стварно.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

4:40-4:53....Najbolja scena u istoriji crtanog filma....:D :D

http://www.youtube.com/watch?v=UysGTPfg ... 12FF080FA0
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Nindza

Post by Nindza »

Olsianon

Post by Olsianon »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Olsianon

Post by Olsianon »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Taj mi je odavno ubacen u favorites ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

reklama sa makedonskih izbora

http://www.youtube.com/watch?v=x3wcO-hBAV4
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Instant dodato u favorites :D.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

To je prava stvar. Ne propustite.

http://www.youtube.com/watch?v=ghEEvE_EYXg
žubor

Post by žubor »

:applause: :applause: :applause: :applause:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
teclis

Post by teclis »

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Conan the Barbarian....The Musical! :D

http://www.youtube.com/watch?v=OBGOQ7SsJrw
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Austrian Death Machine - metal bend ciji se tekstovi u potpunosti zasnivaju na replikama iz Schwarzeneggerovih filmova...:D :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=llUV6hPu ... ure=relmfu
Baneblade

Post by Baneblade »

http://www.youtube.com/watch?v=iIhdecs4QME

odgledati celo,ne traje dugo.
Александар Велики је заправо српски војсковођа Александар Карановић и он је трећи српски војсковођа који је у свом походу на исток дошао до Индије. Пре њега су то учинили Нино Белов и Сербо Макаридов.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bolje da ne komentarisem... jer ako budem krenuo da komentarisem bicu banovan :D.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Baneblade wrote:http://www.youtube.com/watch?v=iIhdecs4QME

odgledati celo,ne traje dugo.

AAAAAAAAAAAAAAAAAA kakva gomila morona i nesposobnjakovica :-D. Ovo me podseca kada sam ja polagao pionirsku zakletvu i recitovao po stih-dva pred domom kulture prepunim ponosnih roditelja.
E, mi klinci smo manje gresili nego ovi pajseri...
ImageImageImageImageImage
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

sta reci... upravo sam ga gledao i bome nije mi pravo sto takvi likovi uopste stizu do kamera...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Opasno me izazivate da iznesem svoj stav po pitanju ovog klipa (ali cu se, mestimicno do pretezno suzdrzati :D).
sta reci... upravo sam ga gledao i bome nije mi pravo sto takvi likovi uopste stizu do kamera...
Ne, meni uopste nije problem sto su stigli do kamera, to moze biti posledica puno stvari (procureli snimak, recimo, koji nije ni trebao da se nadje u javnosti).

Problem je sto su pored svih pametnih "omladinaca" u ovoj zemlji (a jebem mu mater, pa na ovom forumu ih vec ima dovoljno da procitaju 2.5 recenice), oni nasli da koriste ona... goveda... kao predstavnike omladine (manji problem) i da prikazuju kako su oni sposobni da slede ideje nekoga ko je svakako bio drasticno ispred svog vremena, i svakako sposoban (veci problem).

Nadobudna kravetina, i mrmot-patuljak koji poziva lift i odvija cokoladu.

"Serem vam se u ton film". Maratonci

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Mrmot zamotava čokoladu. 8-)
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Uzeti mitraljez, dosta municije, uci u doticnu prostoriju, izrecitovati sledece :
You have committed the ultimate heresy. Not only have you turned your back on the Emperor and stepped from his light, you have profaned his name and almost destroyed everything he has striven to build. You have perverted and twisted the path he has laid for Mankind to tread. As your own decrees have stated, there can be no mercy for such a crime, no pity for such a criminal. I renounce your lordship, you walk in the darkness and cannot be allowed to live. Your sentence has been long overdue and it is now time for you to die.
I presuditi svima. 8-) Swiftly, and with style. :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

opsidiannight wrote:Mrmot zamotava čokoladu. 8-)
E ovaj je bogami odmotao... a onda je nastavio sa pozivanjem lifta, samo drugom rukom.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Neeeeeeeeeeeee, omladina DS-a je na sebe navukla prokletstvo i gnev mrmota.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Znaci.... sta reci :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Evo sta Palpatine kaze na to ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=Z23fZSa-QY4
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Petar

Post by Petar »

Ovo je tako pogreshno... 8O

http://www.youtube.com/watch?v=kspPE9E1yGM
Shunka wrote:...Veliki pop. Ali u sustini nije narocito opasan. Sasvim dobro radi u svom coporu...
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

... znao sam ja da su metalci sisice, sto se i pokazalo...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

http://www.youtube.com/watch?v=6SMq37JJaps

Ovaj je zeznuo i Ekrema : da citiram siroki fandom :"faca federera, glas sinana, frizura zeljka sasica i telo konana:

Takodje, umetnicko ime mu je cista pobeda :-)

Return to “Druženje”