WIP - FOW US Platoon 1 [update]

ovde možete da postujete i pogledate sve fotografije, skice i dizajn koji prikazuju modele i terene

Moderators: Shunka, bojan

ZorzSERBIA

WIP - FOW US Platoon 1 [update]

Post by ZorzSERBIA »

Evo posle gotovo mesec dana ponovo se vracam na bojanje FOW :oops:
U par narednih dana bice dosta novih slika.
Svako dobro!!!

WIP

Last edited by ZorzSERBIA on Tue Sep 04, 2007 8:00 am, edited 2 times in total.
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Super izgledaju!
Samo nastavi.
I imamo istu knjigu.
žubor

Re: WIP - FOW US Fire Support Team

Post by žubor »

ZorzSERBIA wrote: Image
stvarno izgleda extra ...

no pravi razlog ovog reply-a je molba da nam odgovoris:

Igras li ti ovo ili samo farbas za kintu

Cisto da znam dal da te pridodam na listu igraca?

Zubor
ZorzSERBIA

Post by ZorzSERBIA »

Sta reci!
Pravila znam
ali trenutno nemam vojsku u posedu :oops:
Sve sto sam imao sam rasprodao preko eBay-a.
Ovo sto farbam je commission work....
ZorzSERBIA

Post by ZorzSERBIA »

Podrska uradjena prelazim na VOD 1 :lol:

Last edited by ZorzSERBIA on Tue Sep 04, 2007 8:02 am, edited 3 times in total.
žubor

Post by žubor »

ovo je bolesno ...

taman sam se napenalio danas da farbam ali posle ovoga nema sanse ...

ovo je toliko dobro da nemam reci ... i ubija ma pe spoznaja da moje figure nikada nece izgledati ni kao 10-ti deo gore navedenih amerikanaca ...

ne pomazu ni one fore ... zubore to je samo podstrek za tebe da farbas jos bolje i bolje ...

ee... sta cu sada da radim celo posle podne kod kuce sam ...

BRAVO ZORZ!!!
Last edited by žubor on Wed Jun 13, 2007 4:13 pm, edited 1 time in total.
Balder

Post by Balder »

Meni super obojene figure bas daju podstreka da bojim... Inace ovi momci su sjajni...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Balder wrote:Meni super obojene figure bas daju podstreka da bojim... Inace ovi momci su sjajni...
Slazem se... mozda danas ofarbam ponovo neku figuru za bretonce...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Stvarno super izgledaju.
:applause:
Za nas koji nemamo tu vestinu: Boj ne bije svijetlo oruzije no boj bije srce u junaka!
Prevedeno: to sto su super ofarbani ne znaci da ce bolje dejstvovati :wink:
Zekina banda

Post by Zekina banda »

@duc..
Svi wargameri dobor znaju da dobro obojene figure mnogo bolje dejstvuju :twisted:
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
ZorzSERBIA

Post by ZorzSERBIA »

hm.....VOD 1

Last edited by ZorzSERBIA on Tue Sep 04, 2007 8:03 am, edited 1 time in total.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja samo da napomenem da su i prvi englezi uradjeni ;)... Prilicno sam zadovoljan izgledom, pogotovu ako uzmem u obzir vreme-kvalitet faktor...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Ja samo da napomenem da su i prvi englezi uradjeni ;)... Prilicno sam zadovoljan izgledom, pogotovu ako uzmem u obzir vreme-kvalitet faktor...
Budi covek, psotavi sliku...

Ja se vratih sa mora i sutra pocinjem da farbam...

Ciaooo
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

E pa nemam digitalni fotoapart inace bih ;)... uradio sam 2 postolja heavy mortar tima... tj. 1 section.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Uradjena je cela jedinica (full komplet sas sve) heavy mortaraca... plus ford V8 od heroja (ford je ispao mnogo do jaja)... sutra planiram da zalepim travu na ona postolja na koja nisam (jer mi ista izrazito iritira kozu, te se trudim da joj se ne priblizavam pred spavanje :lol: ), i verovatno heroja...

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Uradjeno tuto kompleto heavy mortar jedinica i heroj sa svojim kolima. Cak sam i zapoceo tenak da radim... za vikend slike (kad se vidim sa Zuborom).

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Cisto informativno, kada i gde se vidjate? Navratio bih i ja.
žubor

Post by žubor »

Duc d' Elchingen wrote:Cisto informativno, kada i gde se vidjate? Navratio bih i ja.
HS, Subota ili Nedelja posle podne ... ja bih licno voleo da to bude Subota oko 19h. Ali posto treba da dodje i Debeli Corak ... moramo se i sa njim dogovoriti ... tj videti dal njemu vreme odgovara ...
Duc d' Elchingen

Kada bude datum i vreme dogovoreno javite pa da se malo druzimo.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Gotof je jos 1 od 3 tima unutar 1. platuna, kao i dodatni mortar choice u okviru 1. platuna.... Dodsue ovima nisu gotova postolja... Slike (valjda) sutra, ako Zubor ne zaboravi fotoaparat...

Glory to Arstotzka!

Return to “Galerija modela i terena”