Cenovnik

Hobbystore je prestao sa radom. Za informacije o proizvodima Games Workshop-a pogledajte forum Obavestenja.

Moderator: Moderators

Lukarus

Re: Cenovnik

Post by Lukarus »

Sta imate od Nurgle-a i od Chaos Space Marinaca?
"Bolje ispasti budala nego iz aviona."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nista
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Filipenda

Post by Filipenda »

Da li imate vampirskog lorda sa krilima i koliko je?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nema.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Brother Coa

Post by Brother Coa »

Plasim se da pitam, ali da li vi imate nekih problema sto se tice uvoza minijatura?
United we stand!!!
Enemies of Man, fear our wrath!!!
Filipenda

Post by Filipenda »

Je l' imate kosture?
Joske

Post by Joske »

ima li bistmenska kočija i koliko love ako ima?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1800din

"Yes...yes."

Myth

Post by Myth »

Koliko su metalni Wood Elfovi?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

koji?

"Yes...yes."

Myth

Post by Myth »

Pa koje imate :D , video sam neke Waywatchers, War Dancers, Eternal Guard....
Ako ima jos necega, slobodno reci
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Spisak stvari na lageru:
(racunajte da su cene u funtama puta 155din)

D/ELDAR HAEMONCULUS x 2
D.E WRACKS
IG DEMOLISHER
LEMAN RUSS TANK
SM COMMANDER
IRONCLAD DREADNOUGHT
TERMINATOR LIBRARIAN
NECRON LYCHGUARD 2
NECRON OVERLORD
NECRON CRYPTEK 2
TRAZYN THE INFINITE
ORK BATTLEWAGON
MODULAR MOVMNT TRAY 2
CITADEL SNOW x2
GLADE GRASS 15g 3
SCORCHED GRASS 3
MIDDENLAND TUFTS (3)
MORDHEIM TURF (X2)
DICE CUBE x7
GREY KNIGHTS
ORK BOYZ
CITADEL FINE DETAIL brush x 49
CITADEL DETAIL BRUSH x 20
CIT STANDARD BRUSH x10
CERAMITE WHITE (X6
CELESTRA GREY (X6)
AVERLAND SUNSET (X6)
MEPHISTON RED (X6)
KHORNE RED (6-PACK)
KANTOR BLUE (6-PACK)
MACRAGGE BLUE X6
CALEDOR SKY (6-PACK)
CALIBAN GREEN (X6)
WAAAGH! FLESH (X6)
STEEL LEGION DRAB X6
MOURNFANG BROWN (x6)
XV-88 (6-PACK
RHINOX HIDE (6-PACK
ABADDON BLACK (X18)
RAKARTH FLESH (X6)
LEADBELCHER (x 12)
BALTHASAR GOLD (X6
SCREAMING BELL (X6)
WARPLOCK BRONZE (X6)
THE FANG (6-PACK)
WHITE SCAR (6-PACK)
EVIL SUNZ SCARLET X6
XEREUS PURPLE (6PK)
SLAANESH GREY (X6)
CALGAR BLUE (6-PACK)
KABALITE GREEN (X6)
WARPSTONE GLOW (X6)
WARBOSS GREEN (X6)
SCREAMING SKULL (X6)
KISLEV FLESH (6PACK)
CADIAN FLESHTONE X6
BESTIGOR FLESH (X6)
SKRAG BROWN (6-PACK)
DOOMBULL BROWN (X6)
DAWNSTONE (6-PACK)
ESHIN GREY (6-PACK
PALLID WYCH (X6)
RUNEFANG STEEL (X6)
IRONBREAKER x 12
GEHENNA'S GOLD (X6)
AURIC ARMOUR GOLD X6
RUNELORD BRASS (X6)
RUSS GREY (6-PACK)
FENRISIAN GREY (X6)
CARROBURG CRIMSON X6
DRUCHII VIOLET (X6)
BIEL-TAN GREEN (X6)
SERAPHIM SEPIA (X6)
AGRAX EARTHSHADE X18
NULN OIL x 18
PRAXETI WHITE (6PCK
ELDAR FLESH (6-PACK)
LONGBEARD GREY (X6)
NECRON COMPOUND (X6)
STIRLAND MUD (6PACK
ARMAGEDDON DUST (X6)
LUSTRIAN UNDERGROWTH
MOURN MOUNTAIN SNOW
WAYWATCHER GREEN X6
BLOODLETTER (6-PACK)
GUILLIMAN BLUE (X6)
LAHMIAN MEDIUM (X6)
CITADEL HOBBY KNIFE
CITADEL HOBBY DRILL
NURGLE CHAOS LORD
CHAOS BATTALION
DARK ELF BATTALION
SAURUS OLDBLOOD x2
BLACK ORCS 2007
O.K: THUNDERTUSK
BRAGG THE GUTSMAN
GOLGFAG
SKVN SCREAMING BELL
HELL PIT ABOMINATION
NECROPOLIS KNIGHTS
CAIRN WRAITH
TOMB BANSHEE
V.C. WIGHT KING 2
VAMP COUNTS SKELETNS 2
VARGHEISTS/CRYPT HOR 2
BLACK KNIGHTS/HEXWRA
VAMPIRE ON DRAGON
VLAD VON CARSTEIN
KRELL LORD UNDEATH
THE EMPIRE (ENGLISH)
CAPTAIN OF THE EMPRE 3
EMPIRE MASTER ENGINR 2
CANOPTEK SPYDER 2
KARL FRANZ DEATHCLAW
DEMIGRYPH KNIGHTS
VOLKMAR ON WAR ALTAR
GREEN STUFF
NEMESOR ZAHNDREKH
VARGARD OBYRON
ILLUMINOR SZERAS 2
EMPIRE WITCH HUNTER x2
MARKUS WULFHART
EMPIRE WRRIOR PRIEST

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ove boje trenutno imamo (zao mi je zbog lose slike):

"Yes...yes."

vanTodor

Post by vanTodor »

gde mogu da kupim ove stvari sto su na lageru?
Army status:

Nids
2x Flyrant 1x Hive Tyrant 1x Swarmlord 1x WPrime 1x Tervigon 1xTrygon Prime 1xTrygon 1x Mawloc 5x Fex 5x Revener 1x Venomthrope 1x Zoanthrope 1x Doom 72x Termagant 74x Hormagaunt 24x Genestealer 12x Ymgarl 1x Broodlord 9x Warrior 3x Biovore 3x Tyrant guard 3x Hive guard 2x Lictor | Assembled: 90% Primed: 75% Painted: 10%
Tau
2x Hammerhead 1x Devilfish 9x Crisis 1x Commander 1x Shadowsun 1x Ethereal 1x Piranha 48x Fire warrior 24x Kroot 1x Riptide 10x Pathfinders 2x Broadsides | Assembled: 95% Primed: 95% Painted: 30%
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Pošalji PM (personal message) Mrzimsvee, pa ćeš dalje da se dogovoriš s' njim...
Image Image
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Ima li ovih boja?
chainmail, mithril silver, skull white, badab black, shining gold, burnished gold, devlan mud, scorched brown (ili nesto slicno iz ove nove palete sto bi moglo da ih zameni)?
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

orome pancevo wrote:Ima li ovih boja?
chainmail, mithril silver, skull white, badab black, shining gold, burnished gold, devlan mud, scorched brown (ili nesto slicno iz ove nove palete sto bi moglo da ih zameni)?
Pogledaj ovaj PDF:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... sion_Chart

Pa smisli šta ti odgovara, pošto nove boje nisu baš 1:1 sa starim...
Image Image
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

orome pancevo wrote:Ima li ovih boja?
Imam sve to, tj. njihove zamene.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Od ponedeljka sve cene u funtama puta 155din

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Spisak stvari na lageru:
(racunajte da su cene u funtama puta 155din)

D/ELDAR HAEMONCULUS x 2
D.E WRACKS
IG DEMOLISHER
LEMAN RUSS TANK
SM COMMANDER
IRONCLAD DREADNOUGHT
TERMINATOR LIBRARIAN
NECRON LYCHGUARD 2
NECRON CRYPTEK
TRAZYN THE INFINITE
ORK BATTLEWAGON
MODULAR MOVMNT TRAY x2
CITADEL SNOW x2
GLADE GRASS 15g 3
SCORCHED GRASS 3
MIDDENLAND TUFTS x2
MORDHEIM TURF (X2)
DICE CUBE x7
GREY KNIGHTS
ORK BOYZ
CITADEL FINE DETAIL brush x 46
CIT STANDARD BRUSH x9
CERAMITE WHITE (X6
CELESTRA GREY (X6)
AVERLAND SUNSET (X6)
MEPHISTON RED (X6)
KHORNE RED (6-PACK)
KANTOR BLUE (6-PACK)
MACRAGGE BLUE X6
CALEDOR SKY (6-PACK)
CALIBAN GREEN (X6)
WAAAGH! FLESH (X6)
STEEL LEGION DRAB X6
MOURNFANG BROWN (x6)
XV-88 (6-PACK
RHINOX HIDE (6-PACK
ABADDON BLACK (X18)
RAKARTH FLESH (X6)
LEADBELCHER (x 12)
BALTHASAR GOLD (X6
SCREAMING BELL (X6)
WARPLOCK BRONZE (X6)
THE FANG (6-PACK)
WHITE SCAR (6-PACK)
EVIL SUNZ SCARLET X6
XEREUS PURPLE (6PK)
SLAANESH GREY (X6)
CALGAR BLUE (6-PACK)
KABALITE GREEN (X6)
WARPSTONE GLOW (X6)
WARBOSS GREEN (X6)
SCREAMING SKULL (X6)
KISLEV FLESH (6PACK)
CADIAN FLESHTONE X6
BESTIGOR FLESH (X6)
SKRAG BROWN (6-PACK)
DOOMBULL BROWN (X6)
DAWNSTONE (6-PACK)
ESHIN GREY (6-PACK
PALLID WYCH (X6)
RUNEFANG STEEL (X6)
IRONBREAKER x 12
GEHENNA'S GOLD (X6)
AURIC ARMOUR GOLD X6
RUNELORD BRASS (X6)
RUSS GREY (6-PACK)
FENRISIAN GREY (X6)
CARROBURG CRIMSON X6
DRUCHII VIOLET (X6)
BIEL-TAN GREEN (X6)
AGRAX EARTHSHADE X6
NULN OIL x 6
PRAXETI WHITE (6PCK
ELDAR FLESH (6-PACK)
LONGBEARD GREY (X6)
NECRON COMPOUND (X6)
STIRLAND MUD (6PACK
ARMAGEDDON DUST (X6)
LUSTRIAN UNDERGROWTH x6
MOURN MOUNTAIN SNOW x6
WAYWATCHER GREEN X6
BLOODLETTER (6-PACK)
GUILLIMAN BLUE (X6)
LAHMIAN MEDIUM (X6)
CITADEL HOBBY KNIFE
CITADEL HOBBY DRILL
NURGLE CHAOS LORD
CHAOS BATTALION
DARK ELF BATTALION
SAURUS OLDBLOOD x2
BLACK ORCS 2007
O.K: THUNDERTUSK
BRAGG THE GUTSMAN
GOLGFAG
SKVN SCREAMING BELL
HELL PIT ABOMINATION
NECROPOLIS KNIGHTS
CAIRN WRAITH
TOMB BANSHEE
V.C. WIGHT KING 2
VAMP COUNTS SKELETNS 2
VARGHEISTS/CRYPT HOR 2
BLACK KNIGHTS/HEXWRA
VAMPIRE ON DRAGON
VLAD VON CARSTEIN
KRELL LORD UNDEATH
THE EMPIRE (ENGLISH)
CAPTAIN OF THE EMPRE 3
EMPIRE MASTER ENGINR 2
KARL FRANZ DEATHCLAW
VOLKMAR ON WAR ALTAR
GREEN STUFF
NEMESOR ZAHNDREKH
VARGARD OBYRON
ILLUMINOR SZERAS 2
EMPIRE WITCH HUNTER x2
MARKUS WULFHART
EMPIRE WRRIOR PRIEST

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

D/ELDAR HAEMONCULUS
IG DEMOLISHER
LEMAN RUSS TANK
IRONCLAD DREADNOUGHT
TERMINATOR LIBRARIAN
NECRON LYCHGUARD 2
NECRON CRYPTEK
TRAZYN THE INFINITE
ORK BATTLEWAGON
CITADEL SNOW x2
GLADE GRASS 15g 3
SCORCHED GRASS 3
MIDDENLAND TUFTS x2
MORDHEIM TURF
DICE CUBE x4
GREY KNIGHTS
CITADEL FINE DETAIL brush x 39
CIT STANDARD BRUSH x9
CERAMITE WHITE (X6
CELESTRA GREY (X6)
AVERLAND SUNSET (X6)
MEPHISTON RED (X6)
KHORNE RED (6-PACK)
KANTOR BLUE (6-PACK)
MACRAGGE BLUE X6
CALEDOR SKY (6-PACK)
CALIBAN GREEN (X6)
WAAAGH! FLESH (X6)
STEEL LEGION DRAB X6
MOURNFANG BROWN (x6)
XV-88 (6-PACK
RHINOX HIDE (6-PACK
ABADDON BLACK (X18)
RAKARTH FLESH (X6)
LEADBELCHER (x 12)
BALTHASAR GOLD (X6
SCREAMING BELL (X6)
WARPLOCK BRONZE (X6)
THE FANG (6-PACK)
WHITE SCAR (6-PACK)
EVIL SUNZ SCARLET X6
XEREUS PURPLE (6PK)
SLAANESH GREY (X6)
CALGAR BLUE (6-PACK)
KABALITE GREEN (X6)
WARPSTONE GLOW (X6)
WARBOSS GREEN (X6)
SCREAMING SKULL (X6)
KISLEV FLESH (6PACK)
CADIAN FLESHTONE X6
BESTIGOR FLESH (X6)
SKRAG BROWN (6-PACK)
DOOMBULL BROWN (X6)
DAWNSTONE (6-PACK)
ESHIN GREY (6-PACK
PALLID WYCH (X6)
RUNEFANG STEEL (X6)
IRONBREAKER x 12
GEHENNA'S GOLD (X6)
AURIC ARMOUR GOLD X6
RUNELORD BRASS (X6)
RUSS GREY (6-PACK)
FENRISIAN GREY (X6)
CARROBURG CRIMSON X6
DRUCHII VIOLET (X6)
BIEL-TAN GREEN (X6)
AGRAX EARTHSHADE X6
NULN OIL x 6
PRAXETI WHITE (6PCK
ELDAR FLESH (6-PACK)
LONGBEARD GREY (X6)
NECRON COMPOUND (X6)
STIRLAND MUD (6PACK
ARMAGEDDON DUST (X6)
LUSTRIAN UNDERGROWTH x6
MOURN MOUNTAIN SNOW x6
WAYWATCHER GREEN X6
BLOODLETTER (6-PACK)
GUILLIMAN BLUE (X6)
LAHMIAN MEDIUM (X6)
CITADEL HOBBY KNIFE
CITADEL HOBBY DRILL
CHAOS BATTALION
DARK ELF BATTALION
SAURUS OLDBLOOD x2
BLACK ORCS 2007
BRAGG THE GUTSMAN
GOLGFAG
SKVN SCREAMING BELL
HELL PIT ABOMINATION
NECROPOLIS KNIGHTS
CAIRN WRAITH
TOMB BANSHEE
V.C. WIGHT KING 2
CAPTAIN OF THE EMPRE 3
EMPIRE MASTER ENGINR 2
KARL FRANZ DEATHCLAW
VOLKMAR ON WAR ALTAR
NEMESOR ZAHNDREKH
VARGARD OBYRON
ILLUMINOR SZERAS 2
EMPIRE WITCH HUNTER
MARKUS WULFHART
S MARINE WHIRLWIND
SM DROP POD
TYRANID TRYGON/MAWLOC
STEGADON GREEN (X6)
INCUBI DARKNESS (X6)
ZANDRI DUST (6-PACK)
DRYAD BARK (6-PACK)
YRIEL YELLOW (X6)
TROLL SLAYER ORNGE 6
WILD RIDER RED (x6)
GENESTEALER PURPLE
HOETH BLUE (6-PACK)
ALTDORF GUARD BLUE
LOTHERN BLUE (6PACK)
MOOT GREEN (6-PACK)
LOREN FOREST (6PACK)
NURGLING GREEN (X6)
USHABTI BONE (6PACK)
TAU LIGHT OCHRE (X6)
BALOR BROWN (6-PACK)
THUNDERHAWK BLUE X6
HASHUT COPPER (X6)
FUEGAN ORANGE (X6)
DRAKENHOF NIGHTSHADE
ATHONIAN CAMOSHADE
REIKLAND FLESHSHADE
LUCIUS LILAC (6PACK)
TYRANT SKULL (6PACK)
BLACKFIRE EARTH (X6)
ASTROGRANITE (X6)
IMPERIAL PRIMER (X6)
ORK BOMMER
TRIARCH STALKER
CIT SMALL DRYBRUSH x9
WATER EFFECT (3-PK)
CIT. PALETTES (6PK)
WH40K TEMPLATES x2
SM LANDRAIDER

"Yes...yes."

Dimco

Post by Dimco »

Jel SKVN SCREAMING BELL u stvari ovo novo zvono koje je kombinacija su Plague Furnacom i ako jeste koja je cena?

P.S. Mislim na ovo:
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod290024a
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da to je to. 5810din

"Yes...yes."

milosh

Post by milosh »

Dule jel ima glos varnish?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne

"Yes...yes."

kekenda

Post by kekenda »

koliko je modular movement tray?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

kekenda

Post by kekenda »

Mrzimsvee wrote:1550
super,sacuvaj mi i to ko nije frka.
Gorbash

Post by Gorbash »

Koliko kostaju boje?
There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

350din

"Yes...yes."

crnaguja

Post by crnaguja »

jel to stigla sva roba ili samo 40k?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Stigla je roba ali ne i battlemat, sorry. Izgleda da imaju problema sa njim, ovo je drugi put da ga ne salju.

"Yes...yes."

crnaguja

Post by crnaguja »

e do jaja...smaraci
hindza

Post by hindza »

Jesu li stigle nove kockice i ako jesu po kojoj ceni?
Smrt fašizmu, Sloboda : Rad - 2 : 0...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Kockice su prodate sve nazalost, ostali su objective markeri i vehicle damage dice i vidu kockica. Cena 1550din

"Yes...yes."

hindza

Post by hindza »

Ih, šteta. Hoće li dolaziti opet kockice?
Smrt fašizmu, Sloboda : Rad - 2 : 0...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Pokušaću da ih nabavim u sledećoj porudžbini.

"Yes...yes."

Brother Coa

Post by Brother Coa »

Jer ima Chaos Black u spreju?
United we stand!!!
Enemies of Man, fear our wrath!!!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne, to ne mozemo da nabavimo.

"Yes...yes."

Return to “Hobby Store”