Cenovnik

Hobbystore je prestao sa radom. Za informacije o proizvodima Games Workshop-a pogledajte forum Obavestenja.

Moderator: Moderators

Mrzimsvee

Cenovnik

Post by Mrzimsvee »

Potrudicu se da menjam ovaj spisak jednom nedeljno.
Za one koji ne zanaju, u Hobby Store s mozete uclaniti, clanarina je 200din mesecno(ili 900 ako platite na 6 meseci ili 1200 ako platite na godinu dana), sa clanarinom ostvarujete popust od 10% i mogu vam se pokazati osnove farbanja i sastavljanja minijatura. Sa clanarinom ulazi i igranje u klubu i koriscenje terena i tabli za bilo koju igru. Popusti jedino ne vaze za knjige!!!

Takodje na kupovine preko 10.000din imate 10% popusta
preko 20.000din imate 15% popusta
preko 30.000din imate 20% popusta
naravno ovo se odnosi na kupovinu u toj vrednosti odjednom.

Hvala na razumevanju!
Vas Hobby Store
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Re: Cenovnik

Post by Mrzimsvee »

Sav Lord of the rings je na popustu 25%.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Cene u HS su kao cene u funtama sa GW sajta pa puta 130din.

Od sad nema vise popusta na knjige!!! (ukljucujuci army bookove, cidexe i sl.)

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Cene u HS su sada vece za 8%, znaci kao na UK GW sajtu pa puta 140din.
Clanarina je takodje 300din mesecno.

"Yes...yes."

Fenjer-paša

Post by Fenjer-paša »

A ako se članarina plaća na više meseci...?
I wear my Grudge like a crown of negativity... desperate to control all and everything... unable to forgive...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Na 6 meseci je 250 din mesecno, a na godinu dana 200din.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Cene su opet vracene na staro. Tako da je cena u funtama puta 130din. :D

"Yes...yes."

ZergLord

Post by ZergLord »

:D :dance:
ensXP

Post by ensXP »

interesuje me kako ide ovo sa popustima, jel se sabiraju popusti na clanstvo u klubu i na iznos preko x dinara?

npr. ako je iznos kupovine 12000din -10% za porudzbinu preko 10000 = 10800din -10% za clanstvo = 9720din?

takodje, na topic-u "Porudzbina" sam se raspitivao za neke cene, ali sam zaboravio da pitam za cene super lepka i Chaos Black Spray-a (ili neku zamenu za to)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

ensXP wrote:interesuje me kako ide ovo sa popustima, jel se sabiraju popusti na clanstvo u klubu i na iznos preko x dinara?

npr. ako je iznos kupovine 12000din -10% za porudzbinu preko 10000 = 10800din -10% za clanstvo = 9720din?

takodje, na topic-u "Porudzbina" sam se raspitivao za neke cene, ali sam zaboravio da pitam za cene super lepka i Chaos Black Spray-a (ili neku zamenu za to)
Ne sabiraju se.

Nemamo GW super lepak i primer. Zamena su bilo koji super lepak i cosmos mat sprej.

"Yes...yes."

Filipenda

Post by Filipenda »

Zanimam me cena Vampire Counts army book-a, hvala...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

2600din

"Yes...yes."

dare89a

Post by dare89a »

Pozdrav da li moze da se naruci Magic The Gathering 2012 intro fat pack, i kolika bi mu bila cena? Hvala
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne.

"Yes...yes."

Filipenda

Post by Filipenda »

Zdravo, zanima me cena Grave garde, Varghulfa, i imate li sta od setova boja i cena istih... takodje me zanima da li robu saljete postom s' obzirom da sam iz Kragujevca... hvala unapred...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Filipenda wrote:Zdravo, zanima me cena Grave garde, Varghulfa, i imate li sta od setova boja i cena istih... takodje me zanima da li robu saljete postom s' obzirom da sam iz Kragujevca... hvala unapred...
Imamo i Grave Guardu 3315din i Varghulfa 2800din. Nemamo nikakve setove boja za sad. Pojedinacne boje su 280din.

"Yes...yes."

Filipenda

Post by Filipenda »

Ima li kakve sanse da skorije dobijete onaj set od osam boja i 10 goblina? Ili da pocnem da planiram kupovinu moja na komad...
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Bolje ti je na komad iskreno :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Filipenda wrote:Ima li kakve sanse da skorije dobijete onaj set od osam boja i 10 goblina? Ili da pocnem da planiram kupovinu moja na komad...
Ovaj set imamo kad bolje razmislim.http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod920008a

"Yes...yes."

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Aha nije vise ono cudno pakovano :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Kirgan wrote:Aha nije vise ono cudno pakovano :twisted:
Ajd' sad neka mi neko objasni šta je pesnik 'teo da kaže...
Image Image
Brother Coa

Post by Brother Coa »

Koliko kosta Space Marine Captain?
United we stand!!!
Enemies of Man, fear our wrath!!!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1820din, ali trenutno nemamo nijednog.

"Yes...yes."

Filipenda

Post by Filipenda »

Jos mi nisi samo odgvorio da li saljete postom robu?
killiox

Post by killiox »

Kolika je cena dwarf bataljona?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

7200din

"Yes...yes."

Surfer

Post by Surfer »

Da li imate na prodaju Blood Bowl startere sa terenom i human+orc timovima? I ako imate koja je cena?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nazalost nemamo trenutno.

"Yes...yes."

igor
Mental midžit

Post by igor »

Jel ima box Savage orc boar ridera i jel ima box skaven abominacije?
Koje su cene?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima, boar rideri su 2310din, abominacija 4000din.

"Yes...yes."

Surfer

Post by Surfer »

Da li cete dobijati Blood Bowl, da li moze da se naruci i koja bi bila cena?
dare89a

Post by dare89a »

Da li cete dobijati i da li moze da se naruci Space marine battle-force? I koja mu je cena? Hvala i Srecna nova godina i sve najbolje :D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne u skorije vreme.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Trenutno na popustu 25% sledeci bataljoni:

Empire battalion 6825din
Tomb king battalion 6825din
Lizardmen battalion 5850din
Orc and Goblin battalion stari 5850din

"Yes...yes."

Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Da li ima Eldarkih Lord-ova osim onog za Swooping hawks?I naravno posto je cena,zaboravih da pitam danas...
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
dare89a

Post by dare89a »

A da li imate nesto od warhammer 40000k space marine proizvoda? Hvala
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Trenutno ne. MOzda do kraja januara dobijemo svasta nesto.

"Yes...yes."

milosh

Post by milosh »

Dule jel ima nade da bude boja? :pray:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Izgleda da ima. Pocetkom februara.

"Yes...yes."

hindza

Post by hindza »

Imate li Ork Painboy with Grot Orderly i Ork Gretchin i po kojim cenama?
Smrt fašizmu, Sloboda : Rad - 2 : 0...

Return to “Hobby Store”