Radno Vreme

Hobbystore je prestao sa radom. Za informacije o proizvodima Games Workshop-a pogledajte forum Obavestenja.

Moderator: Moderators

Mrzimsvee

Radno Vreme

Post by Mrzimsvee »

Radno vreme Hobby Store-a:

Zvecanska 1a, tel. 011/265-22-36
email: [email protected]

Ponedeljak-cetvrtak 11h-20h
Petak-nedelja 11h-23h
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Re: Radno Vreme

Post by Mrzimsvee »

Za one koje interesuje ko kad radi, pocevsi od ove nedelje:

Ponedeljak,Utorak,Cetvrtak,Petak,Subota - Dule
Sreda, Nedelja - Kirgan
Sledeca nedelja:
Ponedeljak,Sreda,Cetvrtak,Subota - Dule
Utorak,Petak,Nedelja - Kirgan

i onda tako sve u krug.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi 1.-3.05.2010.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Posto Kirgan trenutno ne radi sad je raspored ovakav:

Ponedeljak, utorak, sreda, cetvrtak i subota: Dule
Petak i nedelja: Mojsije

i tako svake nedelje.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store ce u ponedeljak 20.12. raditi do 17:30h.

HS nece raditi 01.-02.01.2011. kao i u petak 7.01.2011.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Petak 31.12. HS radi do 18h.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi 07.-08.01.2011.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store i C22 nece raditi 22. i 24.04.2011. zbog uskrsnjih praznika.

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

dule kako radite tokom praznika?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Normalno radimo.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi 7. i 8.maja.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U petak 27.05. HS ce raditi od 15h.
U subotu i nedelju 28. i 29.05. HS nece raditi.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U ponedeljak 06.06. HS ce raditi od 16h.

"Yes...yes."

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mrzimsvee wrote:U ponedeljak 06.06. HS ce raditi od 16h.

:mrgreen: .... O:)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
codefxx

Post by codefxx »

Da nemate mozda neki cenovnik?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne. Ali sve mozes uporediti cene na UK GW sajtu, koliko je u funtama pa puta 130din.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi sutra u nedelju 26.06.2011.

"Yes...yes."

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

:mrgreen:

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
Millenium

Post by Millenium »

Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
milosh

Post by milosh »

:mrgreen: :mrgreen: :D :D :applause: :applause: \:D/
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

A sutra? Ili da postujemo josh jazavaca?
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi u nedelju 17.07. zbog odlaska na turnir u Zagreb.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi 05,06. i 07.11.(subota, nedelja i ponedeljak) zbog turnira u WFB.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

danas nije radio hobi store - smem da pitam zasto?
Snotling

Post by Snotling »

teclis wrote:danas nije radio hobi store - smem da pitam zasto?
+1. Poljubio vrata u 4. :?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ljudi izvinjavam se se svima. Ogi je trebao da dodje ali se razboleo. Nisam znao za taj detalj, a bio sam na Fruskoj Gori.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi ni sutra, ponedeljak 26.12.

"Yes...yes."

Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Znao sam da zbog neceg treba citati ovaj deo foruma...
Ja jos video Pneku i Stravicnog kroz prozor tramvaja kako tabanaju ka Slaviji, i mislio da li da ih zovem da ih pitam zasto nisu u HSu, al' rekoh ipak necu, imaju valjda oni neki zivot i van HSa...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Gaja98

Post by Gaja98 »

jer radi danas hobby store
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

da
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Hoce li HS raditi u subotu, 14.1. ?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

da

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi u sredu, cetvrtak i petak.(08.-10.02.2012.)

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi u nedelju i ponedeljak (12.-13.02.2012.)

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi u sredu 15.02.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Novi telefon Hobby Store-a je 011/265-21-26

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hobby Store nece raditi sutra 29.03.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U petak 30.03. hs ce raditi od 14h

"Yes...yes."

Myth

Post by Myth »

Pozdrav,
4 godine sam pauzirao i sad za vikend bio dva puta do Zvecanske, vidim radnja zatvorena.
Da li je doslo do promene lokacije HS-a i koje je radno vreme? Zvao sam i na novi telefon, ali bez uspeha....

Kad vec pisem, imate li boje za figurice i koja je cena?

Return to “Hobby Store”