Pitanja i Primedbe

Hobbystore je prestao sa radom. Za informacije o proizvodima Games Workshop-a pogledajte forum Obavestenja.

Moderator: Moderators

Mrzimsvee

Pitanja i Primedbe

Post by Mrzimsvee »

Ako imate bilo kakva pitanja i primedbe u vezi Hobby Store-a i naseg poslovanja mozete ih ovde postaviti.

Hvala unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Nindza

Re: Pitanja i Primedbe

Post by Nindza »

Nabavite jos jednu peć :wink:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da znas.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Civiluk?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Stroza zabrana pusenja bi bila dobra stvar.
U jednog Bocu, mi verujemo!
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Pusti mi poruku kada dobijete kofere za figure
ImageImage
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

mladjano bugarce wrote:Pusti mi poruku kada dobijete kofere za figure
Vazi se.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hypodermic wrote:Civiluk?
Videcu sta mogu da uradim.

"Yes...yes."

Giga

Post by Giga »

Nemojte da zabranjujete pusenje. Ako pusaci nesto vole, a to je da pripale kada igraju igricu ili slicno. Nije fer to im oduzimati.
JTFCUP

Post by JTFCUP »

Jeste fer kad je sto pored tebe nepusac pa ga ti lepo udavis tvojim dimom i onda ne moze da igra.

Da ne pominjem "fog of war" dok se igra u prostoriji sa vise pusaca. Pa niti moze da se prica, a kamoli normalno igra.

I izreka:
"Imati odeljak za pusenje u restoranu je isto kao i imati odeljak za pishanje u bazenu!"
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Predlozio sam zabranu pusenja iz jako sebicnog razloga. Kada negde nesme da se duhani, ja mnogo manje duhanim jer me mrzi da napustam odredjeno mesto.
slayer king

Post by slayer king »

JTFCUP wrote:Jeste fer kad je sto pored tebe nepusac pa ga ti lepo udavis tvojim dimom i onda ne moze da igra.

Da ne pominjem "fog of war" dok se igra u prostoriji sa vise pusaca. Pa niti moze da se prica, a kamoli normalno igra.

I izreka:
"Imati odeljak za pusenje u restoranu je isto kao i imati odeljak za pishanje u bazenu!"
Mislim da malo preteruješ (bar kad je u pitanju Hobby Store). Nismo mi udruženje pušača nargila pa svaki dan deset ljudi pravi gasnu komoru dok igra.

Mislim da bi ovo pitanje bilo najbolje rešiti kroz samoregulaciju pušača, odnosno kad se skupi odredjena količina nepušača da pušači kulturno izadju napolje. Ako to nije moguće uvek postoji opcija već pomenute totalne zabrane pušenja.
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
JTFCUP

Post by JTFCUP »

slayer king wrote:
Mislim da bi ovo pitanje bilo najbolje rešiti kroz samoregulaciju pušača, odnosno kad se skupi odredjena količina nepušača da pušači kulturno izadju napolje. Ako to nije moguće uvek postoji opcija već pomenute totalne zabrane pušenja.
Ovo i nije toliko losa ideja. Dodje mu kao neko alternativno resenje.

I da, verovatno sam malo preterao. Ovde u Nisu gde mi igramo je prostorija dosta manja nego u Hobby store-u pa je nama dosta i dva pusaca da ja jedva mogu da disem.
Giga

Post by Giga »

Jeste fer kad je sto pored tebe nepusac pa ga ti lepo udavis tvojim dimom i onda ne moze da igra.

Gluposti. Hobby Store je dovoljno prostran i distanca izmedju dva igraca dok igraju dovoljno velika da tebe protivnik nikako ne moze da udavi svojim dimom osim ako ti sa namerom ne duva direktno u lice.

A "fog of war" nikada u zivotu nisam video u hobby storeu. I kada bih video, to bi znacilo da pusaca u prostoriji ima mnogo vise nego nepusaca.
shilja

Post by shilja »

Ah, nisi ti igrao MtG protiv Dede i njegovih shadow-a koji se pojavljuju niotkuda i ponovo nestaju u magli rata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A Gigo, mozes li ti shvatiti da ima ljudi kojima nije neophodan fog of war da bi im jako smetao duvanski dim ili koji imaju zdravstvenih problema (npr. astmu)? Ne kazem da sam ja jedan od tih, i svakako ne kazem da meni licno ultra-neizdrzljivo smeta dim, ali mi svakako ne prija, i svakako bih radije sedeo u prostoriji u kojoj nema dima. Uopste nije potrebno da bude 20 pusaca da se napravi smrad koji nepusacima smeta - 2 su sasvim dovoljna (ili cak 1 koji ne gasi cigaru).

U Sigilu je recimo totalno zabranjeno pusenje, pa ne vidim da bilo koji pusac ima problema sa time - kulturno izadje, popusi cigaru, i vrati se. Ne vidim gde je problem? Na poslu, dok nisu uveli zakon protiv pusenja, 1 pusac koji ne gasi cigaru je bio sasvim dovoljan da napravi haos koji ne mogu da izdrzim. Ne zato sto hocu da teram inat, ili zato sto hocu da isterujem neku pravdu, vec jednostavno zato sto posle 4 sata negasenja cigara meni krene da se okrece stomak koliko mi muka bude. Sad lepo kulturno izadju u hodnik, zapale, vrate se, i svima ok. A posebna je prica sto su svi pusaci zimogrozljivi, pa jos kad ne mozes da otvoris prozor, to bude zaista haos.

Kontas? Dakle samo malo kulture, zaista nije na odmet, a svima ce biti bolje - nepusaci se nece buniti, a pusaci ce em manje pusiti sto je bolje po njih, em im niko nece kenjati bespotrebno ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Giga

Post by Giga »

Iskren da budem, to meni nikakve veze nema sa kulturom.

Ako naidje neko kome bas smeta zato sto ima tipa astmu, dakle konkretan razlog zasto mu smeta, onda sam siguran da ce mu ljudi u HS-u rado izaci u susret i odneti svoje cigare napolje. Ali konkretno ZABRANJIVATI pusenje? Jako los fazon.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A ja cu ti opet reci da nisi ti taj koji odredjuje sta je "konkretan razlog" a sta nije ;). Ako imas imalo svesti, shvatices sta to znaci. I opet cu ti reci da i u Sigil dolaze pusaci, i da niko nema problem sa tim da izadje napolje i zapali cigaru. I jeste stvar kulture, jer 99% pusaca ne pita, pre nego sto zapali, da li nekome prisutnom smeta.

Za mene je to vrlo prosta stvar - ako ti ja kazem "ej, slusaj druze, zaista mi smeta, nije da hocu da te drkam, ali jednostavno smeta mi" (sto sam do sada rekao otprilike 2 puta u zivotu, oba puta na poslu, kada mi je zaista smetalo jer mi se stomak okretao od smrada (a ako kazem da sam se igrao sa Steam Boletom, kraljem pusaca, i da mi to nije smetalo, onda mislim da bi ljudi trebali da steknu sliku kada i u kakvim uslovima sam se zalio) ) i ti nakon toga nastavis da pusis - onda ti i ja nemamo sta da se "igramo" niti "druzimo". Dakle ja se onda lepo pokupim i odem. Ako se pusi u nekoj kolicini koja ni jednom prisutnom nepusacu ne smeta - pa pusi... mislim, bas me briga.

Nije da ce ista od ovoga odluciti da li cu ja doci u neki klub ili necu, ali da je nesto vredno spominjanja - definitivno jeste.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Dakle da zanemarimo kulturu al recimo zdravlje pušač truje sve oko sebe a ne samo sebe eto banalan primer :roll: 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Giga

Post by Giga »

Nisam ja taj koji odredjuje sta je konkretan razlog? Sreca pa imamo tebe da nam tu pomognes. :lol:

Pazi, ja licno nisam pusac, al' ostajem pri svome, a to je da ako nekome smetaju pljuge do te mere da to ne moze da ignorise, onda se on lepo pozali i ljudi ce mu, siguran sam, uciniti te izaci i pusiti napolju. Izricita zabrana pusenja je po meni teror nepusaca nad pusacima, isto kao kada bi neki pusac namerno krenuo nekom nepusacu da duva dim u lice.

Al' dobro. Nema sta ja i ti tu vise da se prepucavamo. Ako se uvede zabrana, uvesce se, ako ne, onda ne.
mladjano bugarce

A da delimo pusacima besplatne upaljace kada hoce da zapale, cisto kao mali znak paznje? O:)
ImageImage
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Pa pazi ovako pusenje jeste zabranjeno a ovo sto ti ljudi puse je nas vid tolernacije dok nema male dece a inace razlika u teroru nepusaca jeste sto kad ga oteraju on ne truje tudje zdravlje a kad mu duva u lice truje i svoje i tudje zdravlje :roll: 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ko me terao da daje predloge...
Dule aj pobrisi sve ovo, a mene javno opomeni molim te...
Skobra

Post by Skobra »

pa majku mu valjda je sve to stvar neke kulture. Normalno je da pre nego sto zapalis pitas saigraca "E jel ti smeta ako zapalim?" a i neki normalan odgovor je: "smeta mi dim ali hajde napravicemo pauzu 5 minuta kad hoces". I sve se lako resi...
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Giga

Post by Giga »

Skobra wrote:pa majku mu valjda je sve to stvar neke kulture. Normalno je da pre nego sto zapalis pitas saigraca "E jel ti smeta ako zapalim?" a i neki normalan odgovor je: "smeta mi dim ali hajde napravicemo pauzu 5 minuta kad hoces". I sve se lako resi...
Quoted for truth.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Ajde dosta vise o pusenju u prostorijama. Imali smo jednu ovakvu temu na Druzenju, zapocetu od strane The One Who Shall Not Be Named. Nije ispalo na dobro. :wink:

On topic : grejanje (pec,klima, sta god). Civiluk je ok ideja, garderoba bi vec bilo preterivanje. :D
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
mladjano bugarce

Jel` stigao kofer?
ImageImage
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Jos ne.

"Yes...yes."

Millenium

Post by Millenium »

Pa da i ja nesto predlozim renoviranje toaleta tj 1.staviti neku rucku na slavinu za toplu vodu lavaboa bar zarad estetike.
2.popraviti vodokotlic.

Za ostalo popraviti neonke u sali za igre i u izlozbenom prostoru kako bi ljudi lakse farbali podrzavam predlog i o jos jednoj peci za zimu +ganjati vlasnika zgrade da oko iste cisti zimi ili organizovati "fine komsije" na zajednicki poduhvat u tom cilju

Postaviti bar jos 2 ormana za minijature a mozda i 4 ako se stave i u salu za igre takodje organizovati prostor za terene racionalnije.

Znam da je dosta toga previse i pusta zelja no ako niko ne uputi na problem nikad ne valja stoga to je bilo mojih 50cents :)
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa da i ja nesto predlozim renoviranje toaleta tj 1.staviti neku rucku na slavinu za toplu vodu lavaboa bar zarad estetike.
2.popraviti vodokotlic.
pa onda ce ga neko koristiti...
Postaviti bar jos 2 ormana za minijature a mozda i 4 ako se stave i u salu za igre takodje organizovati prostor za terene racionalnije.
za ovo nema mesta. a terena svakako nema dovoljno.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dexter

Post by Dexter »

Nije mnogo Anticu, ako uloze bar 10% onoga sto si ti ostavio tamo, mogli bi da renoviraju prostor da izgleda u rangu Delta city-ja! :geek:
Megabaja wrote:
2.popraviti vodokotlic.
pa onda ce ga neko koristiti...
:lol: :lol: :lol: :lol:
"Jebes ti Cak Norisa kad Jelena Karleusa spava a budna je sasvim!" - Hitler

"On the first day, Man created the machine in his own image." - Library keeper, Animatrix
Verterdegete

Post by Verterdegete »

Jel stigo koji Rhino?
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Kad će stići boje, poimenice, Devilan Mud? :(
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Verterdegete

Post by Verterdegete »

Jel vam stigla nova roba ?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne.

"Yes...yes."

Verterdegete

Post by Verterdegete »

FEANOR

Post by FEANOR »

Jel ima trenutno boja na prodaju? ... nevezano za hoby store, jel smeju plastične figure da se lepe super-lepkom i da se undercoutuju sprejom?
"The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently"... Friedrich Nietzsche, genius of mankind
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo da proverim, da li ce shining gold dolaziti do 40k turnira?

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da, roba bi trebala da dodje u petak.

"Yes...yes."

Skobra

Post by Skobra »

Jel ima okruglih baza (male i velike)? I da li ima drveca (mislim da je zitadel)?
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Return to “Hobby Store”