Pitanja i Primedbe

Hobbystore je prestao sa radom. Za informacije o proizvodima Games Workshop-a pogledajte forum Obavestenja.

Moderator: Moderators

warlord

Re: Pitanja i Primedbe

Post by warlord »

Da li postoji mogucnost porucivanja boja i slanja istih putem Posrt expresa za Novi Sad?

Platio bih sve troskove i boje pouzecem. Ne isplati mi se da dolazim do BG zarad kupovine boja pa ako postoji opcija, extra!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mozemo nesto da se dogovorimo.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
warlord

Post by warlord »

OK, hvala puno!

Videcu sta mi sve treba, napravicu spisak, pa ako ima, extra...
ND999

Post by ND999 »

Dobar dan, ja bih želeo da počnem sa Tau Empire vojskom (za Warhammer 40k), ali od prijatelja sam čuo da je neko došao i kupio sve njih odjendom, mada to je bilo pre jedno nedelju-dve, zato se pitam, da li ste dobili neke nove (barem Battleforce i Codex) Tau figurice tako da bih mogao lepo da igram, hvala (imam Rulebook pa sam već naučio kako da se igra)

I još jedno pitanje, pre nekoliko meseci sam kupio gomilu Tyranid figurica kod Sigila, ali nemam njihov Codex niti Hive Tyrant-a da bih mogao sa njima da igram, da li imate i te dve stvari? Bilo bi jako lepo posedovati dve vojske tako da bi ja i jedan drug mogli lepo da se igramo kod kuće :D

Hvala ponovo!
I don't hate you, I just love to hurt you :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

ND999 wrote:Dobar dan, ja bih želeo da počnem sa Tau Empire vojskom (za Warhammer 40k), ali od prijatelja sam čuo da je neko došao i kupio sve njih odjendom, mada to je bilo pre jedno nedelju-dve, zato se pitam, da li ste dobili neke nove (barem Battleforce i Codex) Tau figurice tako da bih mogao lepo da igram, hvala (imam Rulebook pa sam već naučio kako da se igra)

I još jedno pitanje, pre nekoliko meseci sam kupio gomilu Tyranid figurica kod Sigila, ali nemam njihov Codex niti Hive Tyrant-a da bih mogao sa njima da igram, da li imate i te dve stvari? Bilo bi jako lepo posedovati dve vojske tako da bi ja i jedan drug mogli lepo da se igramo kod kuće :D

Hvala ponovo!
Nazalost od tau imamo samo Fire warriore i Codex, ne zanm kada cemo dobiti ostalo.
Sto se tice Tyranida imamo i codex i hive tyranta i to finecast.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
ND999

Post by ND999 »

Hvala na pomoći i brzim odgovorom, mogao bih da kupim Tau Battleforce kasnije, ali do tada, moraću da igram sa Tiranidima. Mada kupiti Tau Codex je dobra ideja, da bih mogao lepše da naučim o njima pre nego što počnem da igram, i Fire Team da bih eksperimentisao da bojama.
I don't hate you, I just love to hurt you :)
Yowza

Post by Yowza »

ND999 wrote:Hvala na pomoći i brzim odgovorom, mogao bih da kupim Tau Battleforce kasnije, ali do tada, moraću da igram sa Tiranidima. Mada kupiti Tau Codex je dobra ideja, da bih mogao lepše da naučim o njima pre nego što počnem da igram, i Fire Team da bih eksperimentisao da bojama.
gledaj malo glasine po webu, tau će u idućih godinu-godinu i po dobiti novi codex, a to znači (ako su necroni i DE ikakav pokazatelj) da će se dosta toga u vojsci promijeniti ;)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Stigao li je kakav ćumur u HS?
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne

"Yes...yes."

Kuga

Post by Kuga »

Dobar dan svima,

naleteo sam na ovaj forum trazeci hobby store, secam se da je nekada postojao na autokomandi pored dafa, da li je i dalje tu? Videh da ima radno vreme u drugom topicu postovanom pre par dana, pa sam se obradovao sto radi i dalje, nisam bio u ovom svetu dugo pa bih da se vratim :D
I da li postoji jos klubova po Beogradu?
novot

Post by novot »

Postojalo je do pre nekoliko dana. Trenutno je Hobi stor jedini ovog tipa u Beogradu.
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
vanTodor

Post by vanTodor »

Gde mogu da kupim boje sad kad Hobby Store zatvoren? Konkretno mi treba crna, bilo da je iz novog ili starog serijala boja
Da li postoji mogucnost narucivanja iz UK i kako to funkcionise?
Army status:

Nids
2x Flyrant 1x Hive Tyrant 1x Swarmlord 1x WPrime 1x Tervigon 1xTrygon Prime 1xTrygon 1x Mawloc 5x Fex 5x Revener 1x Venomthrope 1x Zoanthrope 1x Doom 72x Termagant 74x Hormagaunt 24x Genestealer 12x Ymgarl 1x Broodlord 9x Warrior 3x Biovore 3x Tyrant guard 3x Hive guard 2x Lictor | Assembled: 90% Primed: 75% Painted: 10%
Tau
2x Hammerhead 1x Devilfish 9x Crisis 1x Commander 1x Shadowsun 1x Ethereal 1x Piranha 48x Fire warrior 24x Kroot 1x Riptide 10x Pathfinders 2x Broadsides | Assembled: 95% Primed: 95% Painted: 30%
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Hobby Store je samo privremeno zatvoren, tako da možeš da budeš bez brige...

U toku je preseljenje na novu lokaciju, tako da treba da se strpiš par dana...

Nakon preseljenja, a to će Dule objaviti čim se desi zajedno sa adresom nove lokacije, bićeš u mogućnosti da si pribaviš željene boje...
Image Image
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Bas kao sto je Deka napisao.

"Yes...yes."

vanTodor

Post by vanTodor »

Hvala!

Da li ce na novoj lokaciji biti prostora za igru?
Army status:

Nids
2x Flyrant 1x Hive Tyrant 1x Swarmlord 1x WPrime 1x Tervigon 1xTrygon Prime 1xTrygon 1x Mawloc 5x Fex 5x Revener 1x Venomthrope 1x Zoanthrope 1x Doom 72x Termagant 74x Hormagaunt 24x Genestealer 12x Ymgarl 1x Broodlord 9x Warrior 3x Biovore 3x Tyrant guard 3x Hive guard 2x Lictor | Assembled: 90% Primed: 75% Painted: 10%
Tau
2x Hammerhead 1x Devilfish 9x Crisis 1x Commander 1x Shadowsun 1x Ethereal 1x Piranha 48x Fire warrior 24x Kroot 1x Riptide 10x Pathfinders 2x Broadsides | Assembled: 95% Primed: 95% Painted: 30%
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Da.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Oliver

Post by Oliver »

pozdrav,
posto su sada boje, nisam dugo nista kupovao?
hvala.
"Necromunda" and "Starcraft the Board Game" player
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

Return to “Hobby Store”