Storm of Chaos Tribute turnir 26-27.12.2009

Obaveštenja o najnovijim turnirima u Zmaju i prijateljskim klubovima.
Kirgan
Ser

Storm of Chaos Tribute turnir 26-27.12.2009

Post by Kirgan »

Kao sto ime teme kaze napravit cemo Storm of Chaos Tribute turnir 26-27.12.2009 dodjite sa SoC listama od 2500pts :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Snotling

Re: Storm of Chaos Tribute turnir 26-27.12.2009

Post by Snotling »

Dolazim!!!! Orci!!
No 1

Post by No 1 »

Jel se lista za orke pravi po 6. ediciji.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

U cemu je razlika izmedju SoC liste i obicne? Ukljucio sam tu opciju u novom AB-u i ne primecujem nikakvu razliku, barem kada su HE u pitanju.
Ovo znaci rat!
milosh

Post by milosh »

I mene zanima kako SoC deluje na lizardmene? Jel se pravi lista po 6. ediciji ili su to ona Lustria pravila? Pitam zato sto nisam bio u hobiju kada je SoC bio aktuelan.
No 1

Post by No 1 »

Realno Orci po pravilima 6. edicije u SoC su mnogo jaci nego po sedmoj, Black Orc Big Boss ima S5 T5, sampion u jedinici Black Orc-a S5, Big Uns-i su jeftiniji, fanatici no AS, postoji oklop na 1+ i ward na 4+, Grimgor umesto 7 ima 5 napada ali +2 na combat rezoluciju itd...

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Dakle neke stvari biti ko iz doticne knjige znaci stari Hellcanon malo jaci Crni Orci za detalje cemo javiti naknadno 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

High elfovi su po SoC pravilima imali listu koja ima je omogucavala da pucaju sa svime sto imaju u nultom krugu, ignorisuci pri tom sve penale, ukljucujuci tu i terene (mogli su da pucaju i na ono sto ne vide). Gadna lista.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
kgkid

Post by kgkid »

cekaj, cekaj, ja sam shvatio da idu samo SoC liste?

i bas sam krenuo da brojim slejere (tesko da cu da skupim dovoljno :( ali pokusavam) ...
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
Snotling

Post by Snotling »

Jesu SoC liste ali pitanje je po kojoj army knjizi se pravi lista...posebno za orke je ogromna razlika.... :?
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Stare liste sa starim knjigama.
Erantry warr - Bretonska (sadasnja knjiga)
Cult of Ulric & Army of Middenheim - stara imperijalna
Grimgorovi momci - stara orkovska
Arhaonova horda & Cromova vojska - stara haoticka
itd.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
BoltaFodda

Post by BoltaFodda »

To znaci i stara lizardmenska (bez Engine of the gods i sl)?
Po pravilima 6. edicije?
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne, samo liste iz SoC kampanje.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
BoltaFodda

Post by BoltaFodda »

Hmm... onda da vidim koje Arhaonove snage mogu da prikupim... i da li tu ima 2500 poena... vidim da ce decembar da prodje radno, u farbanju...

e, pa ovo znaci povratak Tzeentch lorda na zmaju sa 3+ wardom?
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
Livada Ivan

Post by Livada Ivan »

KgKid,

Kod mene imas oko 30 slayera ako treba , + slayer axe trower mi je kod Kirgana na farbanju(ako ti je potreban nadam se da ce Kirgan Veliki zavrsiti ist do turnira, bar da ga sklopi da bude igriv)
"Ko radi vredi"
No 1

Post by No 1 »

pa ovo znaci povratak Tzeentch lorda na zmaju sa 3+ wardom?
Mislim da u SoC listi moze samo Deamon Princ i Greater Deamon plus specijalni karakteri od lordova, sa lordom na zmaju samo mortal armija.

Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Jel bi mogao neko da mi da pravila ta za SoC u pdf formatu ili kako vec?
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

I meni.
Ovo znaci rat!
No 1

Post by No 1 »

Ja imam ali je oko 80 mega pa nije bas za postu.

Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

pa onda jedino preko flesa,ako moze
kgkid

Post by kgkid »

@Livada:
Hvala Kralju! Imam Malakaia, a za Slejere cu da napravim listu, pa ako bude imalo smisla da dopunjavam javicu ti se! Zasto se ti ne igras? Obicno uzmes ovakve turnire?
Livada Ivan

Post by Livada Ivan »

@KgKid

Ako zatreba samo javi. Ne igram jer me obaveze stisle, poso, zena, mala deca...
Proci ce i to, a onda eto me opet na vecini WH desavanja. \:D/
"Ko radi vredi"
kgkid

Post by kgkid »

Jesu li dozvoljeni specijalni karakteri poput Garagrima, Valtena, Arhaona, Belakora?

Hoce li se igrati po opstim pravilima seste edicije (izbor meta za pucanje i magije, zajednicke kockice za magijanje i slicno)?

I da, ja najverovatnije dolazim, da ne zaboravim da se prijavim ;) ...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Igra se po 7 ediciji samo sto s eprave liste iz storm of chaos tako da su dozvoljeni svi SP caracteri.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
No 1

Post by No 1 »

A koji magic itemi se koriste npr. za orke, 6. ili 7. edicija, da li demonski instability iz 6. iz edicije i slicne stvari?

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

No 1 wrote:A koji magic itemi se koriste npr. za orke, 6. ili 7. edicija, da li demonski instability iz 6. iz edicije i slicne stvari?
Koriste se relevantne knjige znaci - 6. i 6.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
teclis

Post by teclis »

a vi meni recite da li mogu tumb kingsi da ucestvuju u ovom desavanju?
PeraNekron

Post by PeraNekron »

teclis wrote:a vi meni recite da li mogu tumb kingsi da ucestvuju u ovom desavanju?
Nemaju oni storm of chaos varijante. :(
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

a vi meni recite da li mogu tumb kingsi da ucestvuju u ovom desavanju?
sto? da ponovo otkazes?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Oce li biti ovog turnira ili ne?
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne.

"Yes...yes."

Snotling

Post by Snotling »

Hoce li mozda biti ponovo pokusaja da se ovo organizuje?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne.

"Yes...yes."

Return to “Turniri i dešavanja: Bez paljenja kartica i prevrtanja stolova od 2003.”