(Flames of War) (09. maj 2009. god.) u klubu ''Sigil''

Obaveštenja o najnovijim turnirima u Zmaju i prijateljskim klubovima.
opsidiannight
Чика Дринки

(Flames of War) (09. maj 2009. god.) u klubu ''Sigil''

Post by opsidiannight »

Još jednom mi se ukazala prilika i čast da javno obzanim održavanje 2. tradicionalnog, ove godine jubilarnog, beogradskog „Flames of War” turnira.

Turnir će se održati dana 9. maja, o Dan pobede, u klubu „Sigil’’, Pop Lukina 6. sa početkom u 11,00 časova.

Maksimalni broj učesnika je 16, madaje moguć i veći broj uz napomenu da je prijavljivanje unapred obavezno. Učešće se plaća 350 dinara a svi novci se slivaju u nagradni fond koji će ove godine biti bogatiji na zadovoljstvo učesnika a uz dužnu zahvalnost klubu „Sigil’’ i firmi „Battlefront’’.

Svaki je učesnik dužan da ima, pored svoje vojske, čitku armijsku listu u duplikatu. Igraće se MW u 1500 poena, znači liste moraju biti napravljene po knjigama „Africa’’ i ili „Ostfront’’, odnosno po oficijelnim armijskim listama objavljenim na „Battlefront„ sajtu http://www.flamesofwar.com za period rata 1942.-3. god.

Svaki igrač je obavezan da pored osnovne armijske liste vrednosti od 1500 poena ima i sekundarnu listu vrednosti od 1000 poena pravljenu po pravilima za male bitke iz knjige osnovnih pravila, odnosno obavezno je imati komandu i jedan „weapon’’ vod u toj listi.
Igrači osovine se mole da, ukoliko žele naprave glavnu listu po obe oficijelne knjige za ovaj period.
Dozvoljena je upotreba specijalnih karaktera.

Okupljanje učesnika počinje od 10 časova i traje narednih 45 minuta. Početak turnira je u 11,00 časova. Pauze su po 15 minuta, odnosno 30 minuta između 2. i 3. partije. Trajanje samih bitaka je ograničeno na dva sata striktno. Igraće se tri partije.

Igraju se tri misije sledećim redosledom:
1. misija je „Breakthrough’’, „Hold the Line’’ ili Encounter na osnovu bacanja sudija,
2. misija je „Fighting Withdrowal’’, ‘’Cauldron’’ ili „Free For All’’ opet po odluci sudija,
3. misija se ne zna unapred i biće odlučena na samom turniru od strane, pogodili ste, sudija,
4. misija će se možda igrati u zavisnosti od raspoloživog vremena i to po maloj listi od 1000 poena na tabli 4’x4’.
Svi igrači će igrati istu misiju u datoj bitci turnira osim ukoliko se obojica slože da igraju „malu’’ partiju na 4’x4’ stolu, misija za ove bitke se baca po tabeli. U slučaju da je broj učesnika bude velik jedan do dva para će morati igrati „malu’’ partiju u svakom krugu turnira zbog raspoloživog prostora odnosno terena.

Za svaku ostvarenu pobedu učesnici dobijaju po jedan poen, a u slučaju nerešenog rezultata pobednik ukupnog plasmana će biti odlučen po količini ostvarenih “Victory” poena. Ocenjivaće se kompozicija vojske.

Dobro nam došli i srećno.

P.S. Organizator zadržava pravo da na osnovu dogovora sa učesnicima izmeni pravila turnira o čemu će svi prijavljeni igrači biti blagovremeno obavešteni.

Onec again an opportunity and honor of announcing 2. traditional Belgrade FoW Tournament has been given to me.

Tournament will be held on the 9. of may, the Victory Day, in club Sigil, address: Pop Lukina 6. Belgrade, Serbia.

Maximum number of competitors is 16, although there is always room for a few more. Advanced registration is mandatory. Entrance fee is 4 euro's, all fee money goes to awards fund.

Each participant must have official 1500 pt. MW army list + official 1000 pt. MW list made using the rules for 600. points game. Axis players are encouraged to have lists made for both war theaters that is Russian front and Mediterranean front lists. Use of special characters is allowed. Tree battles will be played, four if time allows.

Tournament will begin at 11 AM, pleas show up between 10,00 and 10,45 AM. Games are limited to two hours with 15-30 min brake between each battle.

Welcome and good luck.

For additional information pleas contact:
[email protected]
or
[email protected]
Last edited by opsidiannight on Fri Mar 13, 2009 6:52 pm, edited 1 time in total.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
opsidiannight
Чика Дринки

Re: (Flames of War) (09. maj 2009. god.) u klubu ''Sigil''

Post by opsidiannight »

Prijavljeni učesnici:
- Pedja
- Slovic
- Minja
- Vlada
- Dzoni
- Ubica Indijanaca, aka Dzon Vejn, aka Lepi Dzoni
- Milos
- Bathori, aka Capitano Bertoreli
- Homer
- Nikola - AKA Melekith
- Cempres
- Skobra
- Miroslav
- Takeda
- Goran

Dobro, za sada 14. Ako broj ostane znaci da za sada imamo 6 velikih i jednu malu tablu.
Last edited by opsidiannight on Mon May 04, 2009 11:28 am, edited 10 times in total.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

ja
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Žuuuuuuuubooooooooooor
dolazi :-)
Mikaan

Post by Mikaan »

Me too
Bathory

Post by Bathory »

Io!

(za one koji ne razumeju italijanski: Ja! )
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Ja!
U jednog Bocu, mi verujemo!
Homer

Post by Homer »

Moja malenkost.

PS:Cisto da obavestim ostatak da nije moguce prebaciti desavanja u Vojni Muzej, jer je on zauzet do 15.06.
Chempress

Post by Chempress »

deder dodaj me na listu!
žubor

Post by žubor »

deder :D obrisi me sa liste :-(

Ronjenje mi je produzeno za jedan dan, tj. krecemo nazad u Srbiju tek 9. Maja :(
Skobra

Post by Skobra »

ajd i ja sa FJ
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Minja

Post by Minja »

Dolazi i oklopna ceta 70.samostalnog US bataljona!
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kako ce se ocenjivati kompozicija armije? I gde se na kraju igra turnir?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Igra se u Sigilu.

Return to “Turniri i dešavanja: Bez paljenja kartica i prevrtanja stolova od 2003.”