(WFB,40K)(30.-31.05.) WCG HS turniri

Obaveštenja o najnovijim turnirima u Zmaju i prijateljskim klubovima.
Mrzimsvee

(WFB,40K)(30.-31.05.) WCG HS turniri

Post by Mrzimsvee »

Na ovogodisnjem WCG koji ce se odrzati u hali sportova na Novom Beogradu (kod Fontane)
bice odrzani mini turniru u WFB i 40k i to:

30.05. WFB turnir sa pocetkom u 11h, max 12 igraca, 2500pts (sve mora da bude ofarbano), prijave ovde, 3 bitke
31.05. 40k turnir sa pocetkom u 11h, max 12 igraca, 1850pts (sve mora da bude ofarbano), prijave ovde, 3 bitke

Sva pitanja mozete postaviti na ovoj temi.
Hvala unapred.

Vas Hobby Store
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: (WFB,40K)(30.-31.05.) WCG HS turniri

Post by Hypodermic »

Tamo sam, BA ili bube, cega bude vise pristojno ofarbano.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Tamo sam. Nekroni, naravno :wink:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ultramarines 3'rd Company dolaze...
Image Image
stalker
High Seas Commander
High Seas Commander

Post by stalker »

ja , eldar
Bolje missat vino nego beton! - mudrost jednog neznanog dalmtinskog strucnjaka
BoltaFodda

Post by BoltaFodda »

Tamo sam, oba dana.

Lizardmeni i Tiranidi, tim redosledom..
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Prijave:

Warhammer:

1. Uros Marjanovic
2. No1
3. Beta
4. Jagos
5. Srbenda
6. Joske
7. Bogdan Urosevic
8. Livada
9. Luka
10. Milenko
11. Snotling
12. Milos
13. Teclis

40K:

1. Boca
2. Pera
3. Milinovic
4. Uros Marjanovic
5. Beta
6. Dorian
7. Zerg
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dorian

Post by Dorian »

Ja bih rado isprobao svoju gardu... ali...
Sta se podrazumeva pod ofarbanim? Da li moze samo basecoat?
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
No 1

Post by No 1 »

Eto ja za WFB.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Dorian wrote:Ja bih rado isprobao svoju gardu... ali...
Moze.

"Yes...yes."

Dorian

Post by Dorian »

"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
ZergLord

Post by ZergLord »

Dolazim.
Giga

Post by Giga »

Ja do tada necu imati ofarbanih 1850 poena, tako da nista od ucestva. :(

Ali zato verovatno dolazim kao moralna podrska. :D
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Dolazim i dolazim. :)
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dexter

Post by Dexter »

Aj navraticu i ja.
"Jebes ti Cak Norisa kad Jelena Karleusa spava a budna je sasvim!" - Hitler

"On the first day, Man created the machine in his own image." - Library keeper, Animatrix
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Igraj sa maximumom poena koje imas u pravilima pise da ti je to max a ne obavezan broj poena 8) :roll: :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Jagos

Post by Jagos »

I ja bih dosao na WFB.
SRBENDA

Post by SRBENDA »

Pa zar bez mene da prodje fantasy, dolazim :mrgreen:
Joske

Post by Joske »

high elves... nista ofarbano, stići cu da sastavim sve do tada, vise ne mogu da obećam... ako može, računajte na mene...
Zeleni

Post by Zeleni »

Livada DE :D
No 1

Post by No 1 »

Kako stoje stvari sa specijalnim karakterima, dozvoljeni ili ne.

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Ja mislim da je sve dozvoljeno...
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

No 1 wrote:Kako stoje stvari sa specijalnim karakterima, dozvoljeni ili ne.
Dozvoljeni.

"Yes...yes."

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

:twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
No 1

Post by No 1 »

I naravno Torek kao najveci baja oslabljen.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Bas tako.

"Yes...yes."

Ridji

Post by Ridji »

Dosli bi da pikamo WFB u subotu i ja i Mladja ako ima mesta...ja bih poveo Orke,a Mladja patuljcice
Valten

Post by Valten »

Evo i ja da se prijavim, kao poslednji, izgleda...

Bogdan Urošević, patuljci
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima jos mesta za warhammer.

"Yes...yes."

Giga

Post by Giga »

Ovaj... Hoce li HS raditi na dan turnira? =P
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Jos ne znam.
Veceras cu znati.

"Yes...yes."

milosh

Post by milosh »

Ako ima još mesta za fantasy dolazim i ja sa gušterima.
milosh

Post by milosh »

Mrzimsvee wrote:
Dorian wrote:Ja bih rado isprobao svoju gardu... ali...
Moze.
Jel ovo važi i za fantasy?
Snotling

Post by Snotling »

Ajde i ja da pitam. Imam viverna koji je crn, da li bih mogao da ga koristim?
On bi bio jedina figura koja nije ofarbana...
Ako moze onda se prijavljujem...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze ljudi.

HS ce raditi za vreme turnira.

"Yes...yes."

Ridji

Post by Ridji »

Moram da se izvinim,ali ja i Mladja necemo moci da dodjemo. Imam neki kolokvijum u subotu u 16h...jbg
Dexter

Post by Dexter »

Moram i ja da otkazem, sry. :|
"Jebes ti Cak Norisa kad Jelena Karleusa spava a budna je sasvim!" - Hitler

"On the first day, Man created the machine in his own image." - Library keeper, Animatrix
Zeleni

Post by Zeleni »

E prijavljuje se moj ortak takodje:

Dakle Milenko DE
Giga

Post by Giga »

Sta se dogadja? Oce izaci rezultati turnira? :D
Zeleni

Post by Zeleni »

Rezultati turnira:

Dominatrix Luke Pacova, Etheral VC.

Ovom prilikom bih voleo da se zahvalim puno Velikom Duletu Kosci i Svemocnom Moesesseu na lepom turniru!

:D :D :D :D :D :D :D

Return to “Turniri i dešavanja: Bez paljenja kartica i prevrtanja stolova od 2003.”