28.-29.05. Turnir u Domu omladine

Obaveštenja o najnovijim turnirima u Zmaju i prijateljskim klubovima.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

28.05. - Warhammer 40k turnir 1500pts 3 bitke, max 12 ucesnika
29.05. - Warhammer turnir 2500pts 3 bitke, max 12 ucesnika

Prijave na ovoj temi.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
PeraNekron

Re: 28.-29.05. Turnir u Domu omladine

Post by PeraNekron »

Prijava za oba (ako moze).
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ultramarines - 3'rd Company
Image Image
Dorian

Post by Dorian »

Prijava za 40k.
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
No 1

Post by No 1 »

No 1 za 40k
No 1 i No 2 za WHFB
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

prijava za 40k. BA ili bube, zavisno od toga sta bude celo ofarbano.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
VicTheTrader

Post by VicTheTrader »

Prijava za 40k.
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout. - parody of the litany of command

Hurry up before we all come to our senses! - King Julien
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Prijava za oba.
Ovo znaci rat!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

jel to onaj turnir gde treba da se prikazu lepe figure?
Ja bi dosao, ako treba sve ofarbano onda najverovatnije sa imperijalnom gardom (za 40k)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Stole

Post by Stole »

Prijava za 40k
shukaku

Post by shukaku »

prijava za 40k
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1.Pera
2. Milinovic
3. Boca
4. Dorian
5. No1
6. Vik
7. Ogi
8. Nikola Nikolic
9. Stole
10. Shukaku
11. Zerg
12. Staljin

1. Pera
2. No1
3. No2
4. Ogi
5. Pencic
6. Stravicni
7. Jagos
8. Josip
9. Dimitrije
10. Budza
11. Ceda

"Yes...yes."

ZergLord

Post by ZergLord »

Prijava za 40K.
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Prijavljujem Stravicnog i sebe za WHFB.
Jagos

Post by Jagos »

I ja se prijavljujem za Fantasy. A bogami prijavljujem i Josipa :mrgreen:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Prtijava za WHfantasy -Demoni ;)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Snotling

Post by Snotling »

Prijava za WHF.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hajde ljudi, fali jos jedan igrac za WFB.

"Yes...yes."

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Ja bih, ali nisam siguran da cu moci. Pisi me, pa ako se neko drugi prijavi brisi.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Giga

Post by Giga »

Od koliko sati pocinje 40k turnir?

Ja se bojim da ne mogu da dodjem pre 2 otprilike, tako da kapiram da nece da mogne. :/
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ako giga ne moze mozda bi ja mogao samo neka me organizator obavesti preko pm hvala
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

A da malo čitate postove redom??? :evil:
Mrzimsvee wrote:Hajde ljudi, fali jos jedan igrac za WFB.
Lepo piše da fali jedan igrač za Fantasy, a ne za 40K...
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Druze ne znam na ciji post se odnosi ali ja bi igrao 40k
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

imas Luka na prvoj strani lepo okacen spisak igraca. Nema Gige na njemu, posto je ocigledno zakasnio sa prijavom.
Evo ga spisak dole.

1.Pera
2. Milinovic
3. Boca
4. Dorian
5. No1
6. Vik
7. Ogi
8. Nikola Nikolic
9. Stole
10. Shukaku
11. Zerg
12. Staljin
U jednog Bocu, mi verujemo!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Turnir pocinje u 11h. Okupljanje je od 10h.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1.Pera
2. Milinovic
3. Boca
4. Dorian
5. No1
6. Vik
7. Ogi
8. Nikola Nikolic
9. Stole
10. Shukaku
11. Zerg
12. Staljin

1. Pera
2. No1
3. No2
4. Ogi
5. Pencic
6. Stravicni
7. Jagos
8. Josip
9. Dimitrije
10. Budza
11. Ceda
12. VojaMilan

"Yes...yes."

Jagos

Post by Jagos »

Dule, kada pocinje turnir u WHF-u u nedelju, jel isto kao i 40k u 11h?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da.

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Vidim da niko nista ne pise..a nemam gde drugde da pitam, pa evo ovde.. Ko pobedi na turniru danas..?
I ako neko moze da okaci/ispise konacni plasman.. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Konacni plasman je negde otisao sa djubretom (posto smo ga dule i ja pisali rucno :D)

Prvo mesto je osvojio Dorian, kao jedini igrac sa sve 3 partije sa pobedom. Znam da Pera ima 2 wina i draw, i da zerg i ja imamo sarenilo (win, draw, loss), a za ostale se iskreno ne secam.

Bilo je fun, zezali smo se, pili besplatna energetska pica, slikali se sa hostesama (Iz nekog cudnog razloga organizator je zamolio fotografa da cice stanu poder shukaka i mene... lol :D), i slusali jedan od definitivno najzanimljivijih karaoke sastava za Guitar Hero koji nam je pruzao adekvatnu pozadisnku muziku ceo turnir.

Ukupan utisak: total win :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Drago mi je da cujem da su se svi lepo proveli.. :lol:
Svraticu neki dan do HS-a da cujem sve detalje.. :D
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mislim da nikog nije bilo briga za konacni plasman. :D Super smo se izigrali, bilo je bas cool. Sto se tice Guitar Heroa, recimo samo da smo Milinovic i ja u jednom trenutku ozbiljno razmatrali opciju da pevaljku lisimo bede ovozemaljskog postojanja (pevala je cca 3 sata...i to lose),a u jednom trenutku je bilo nudjeno Staljinu da peva....mislim da vam to sve govori. :lol: Vidimo se sutra na fantasy turniru. :D

Ps. Sutra dolazi oko 80ak yugioh igraca....be prepared...be afraid.... :lol:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.

Return to “Turniri i dešavanja: Bez paljenja kartica i prevrtanja stolova od 2003.”