Nova tura robe

Klub Sigil je prestao sa radom. Forum je ostavljen kao arhiva.

Moderator: Moderators

Nemanja

Re: Nova tura robe

Post by Nemanja »

Ko, jel' ja? wrote:Stigle su nove stvari u radnju kao i vasi customer orderi.

Spisak mozete pogledati ovde

pa da li su stigle War of the ring LCG?
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

nažalost ne
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Nemanja

Post by Nemanja »

molim vas da dodate za sledeću narudžbinu AGOT packove:
Sacred bonds, Epic battles, Battle of Ruby ford,Calling the banners,A change of seasons, The ravens song,Refugees of war i Scattered armies.
Naravno, ostaje i ono što sam ranije naručio
uruk-hai

Post by uruk-hai »

Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

6.760 dinara. Nazalost, trenutno je nemaju.
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Šaljemo porudžbinu za koji dan, tako da je poslednji trenutak da nešto poručite! :)
Nemanja

Post by Nemanja »

Ko, jel' ja? wrote:Šaljemo porudžbinu za koji dan, tako da je poslednji trenutak da nešto poručite! :)
pa ti reče da bi za koji dan trebala da stigne :lol:
Nemanja

Post by Nemanja »

umesto onih AGOT packova koji nisu dostupni stavite:A song of silence,Of snakes and sand,Dradford betrayal,Citz of secrets, A time of trials, The tower of hand, Tales from red keep i Secrets and spies i WH invasion Sings in stars,The eclipse of hope i Fiery dawn
Ridji

Post by Ridji »

Jel mozete da mi porucite Arkham horor:Dunwich horor ekspanziju? Ili je jos uvek out of print?
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Ridji wrote:Jel mozete da mi porucite Arkham horor:Dunwich horor ekspanziju? Ili je jos uvek out of print?
Nema je trenutno a i porudžbina je već poslata.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da li mozete da porucite ili ste vec porucili Mansions of Madness: Season of the Witch i Elder Sign?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Elder sign nije jos izasao, koliko znam. Ova ekspanzija za Mansions je print on demand i nabavicemo je kad nas dobavljac bude to imao.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hvala.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hull

Post by Hull »

Pozdrav,

Jel moze da se naruci ovo: http://estore.genreconnections.com/Prod ... 2nd_UPG_DX ?

Hvala unapred.
uruk-hai

Post by uruk-hai »

kada ce ici nova porudzbina?
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Nazalost novu robu dobijamo tek krajem avgusta, najverovatnije.
uruk-hai

Post by uruk-hai »

danas porucujem, kada mi stize?
Yowza

Post by Yowza »

može li se znati kada stižu nove warmachine stvari?
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Rekoh ti ja Ivane da se ljudi raspituju :wink:
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

ne moze se znati posto trenutno nemam nikakve informacije.
kada budem znao vise postovacu ovde.
Yowza

Post by Yowza »

Ko, jel' ja? wrote:ne moze se znati posto trenutno nemam nikakve informacije.
kada budem znao vise postovacu ovde.
ajde mi samo reci, pošto na spisku robe vidim da ga imate, mogu li rezervirati retribucijskog heavy myrmidona? iz Zagreba sam, pa se možemo preko PM-a dogovoriti oko primopredaje
žubor

Post by žubor »

Narucite mi Ninjato pa kad stigne ;)
B.
Nemanja

Post by Nemanja »

žubor wrote:Narucite mi Ninjato pa kad stigne ;)
B.
Žubore, da li si ga igrao?Izgleda interesantno.Javi utiske.
I zaboravih da pitam-jesi počeo sa Twilight struggleom?
uruk-hai

Post by uruk-hai »

znaci ne zna se kad stize nova tura robe?
Faldang

Post by Faldang »

Krajem ove ili početkom sledeće nedelje :)
Nemanja

Post by Nemanja »

Faldang wrote:Krajem ove ili početkom sledeće nedelje :)
momci,molim vas da mi pošaljete spisak stvari za AGOT i WH:I koji su mi stigle.nisam u Bgd, a značilo bi mi da znam zbog daljih planova
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Krajem ove ili početkom sledeće nedelje :)

...ili krajem sledece :wink:
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Nemanja

Post by Nemanja »

koliko košta Britannia u izdanju F.Flighta
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Stigla nova roba. Spisak možete pogledati ovde
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moram postviti jedno retoricko pitanje - zasto prodavnica koja se bavi prodajom boardgamesa nema na lageru barem po 1 kopiju od svih top 10 igara?

Prosto, ne mogu da poverujem kakva sranja postoje na spisku, a da nema svih top 10 igara (ok, ukusi su razliciti i ne treba raspravljati o njima, ali valjda bi po svim zakonima verovatnoce i logike, manja sansa trebala biti da se ne proda igra iz top 10, nego neki random bullshit?!).

edit: samo jos jedna napomena, koju ne mogu da ne prokomentarisem - iz top 10 igara nemate ni jednu jedinu na lageru, a od prvih 30 igara, imate cele 2 igre na lageru (race for the galaxy i twilight imperium - ukoliko su vam azurni spiskovi, novi i stari).
Last edited by Dzon Vejn on Tue Aug 16, 2011 11:14 pm, edited 1 time in total.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Post by Nemanja »

ajd pls odgovorite na moja 2 prosta pitanja :?: :!:
uruk-hai

Post by uruk-hai »

a da nije kojim slucajem stigla ron&bones, koju sam prvi put porucio cini mi se decembra 2010??
žubor

Post by žubor »

Ko, jel' ja? wrote:Stigla nova roba. Spisak možete pogledati ovde
ako nije kasno ... odvojite mi Ticket to Ride ... dolazim danas nesto pre 17h :D
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Nemanja wrote:koliko košta Britannia u izdanju F.Flighta
Cena 5.200 dinara. Reci samo ako zelis da je porucis.
uruk-hai wrote:a da nije kojim slucajem stigla ron&bones, koju sam prvi put porucio cini mi se decembra 2010??
Nije jos, valjda do kraja septembra. Inace cena je 3.640 dinara.
Nemanja

Post by Nemanja »

stavi Britaniju na spisak, valjda ću sa njom biti bolje sreće
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ko, jel' ja? wrote:
uruk-hai wrote:a da nije kojim slucajem stigla ron&bones, koju sam prvi put porucio cini mi se decembra 2010??
Nemoj mi zameriti Ivane, znam da nije do tebe, i da se ne pitas ti, ali ovaj odgovor je zaista vrhunski :D :mrgreen: ... pravo poslovanje, nema sta :D... sacekaj jos malo Darko, pa ces mozda za koji mesec biti u mogucnosti da odes i odneses im profit za prodavnicu, posto ionako ne porucujes ti zbog sebe, nego zbog prodavnice ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
uruk-hai

Post by uruk-hai »

Ko, jel' ja? wrote:

stvarno je odgovor za "DA SE MALO NASMEJETE"
žubor

Post by žubor »

Narucite mi za sledeci put: Ticket to Ride USA 1920.
B.
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

uruk-hai wrote:
Ko, jel' ja? wrote:

stvarno je odgovor za "DA SE MALO NASMEJETE"
Samo napred ali, po svemu sudeci tesko da ces videti ron & bones. Pricao sam sa Rikom i rekao je da nikad nemaju igru kad god narucuje robu (mozda ti je Miroslav ovo vec rekao).
žubor wrote:Narucite mi za sledeci put: Ticket to Ride USA 1920.
B.
Ubelezeno
Nemanja wrote:stavi Britaniju na spisak, valjda ću sa njom biti bolje sreće
Takodje ubelezeno

@Vejn: Ne ljutim se. Stvari su takve kakve su, ja tu nista ne mogu da promenim. S druge strane, tek sam se vratio sa odmora pa nisam ni imao sve informacije.

Return to “Sigil”