Prodaja igara

valhala.eu

Moderators: Boris Radujko, Severian

Boris Radujko

Prodaja igara

Post by Boris Radujko »

Pozdrav!
Verovatno znate ko smo, ako ne znate, trknite do naseg sajta: http://www.valhala.eu
Trenutno skupljamo porudzbine za novembarsku turu.
Ono sto ima na lageru je na ovoj adresi:
http://www.valhala.eu/Riznica/Gaming%20 ... 11%202.xls
Pozdrav!
Dzon Vejn

Re: Prodaja igara

Post by Dzon Vejn »

Ono sto ja mogu reci iz mog iskustva su: sve moguce pohvale za ljude iz NS. Sve sto sam nabavljao od njih imalo je cenu "kao na maticnom sajtu", ili cak i NIZE. I da - to podrazumeva i stvari koje imaju cenu u dolarima. Do sada su uvek bili veoma ljubazni, i generalni utisak je bio pozitivan (ljudi rade posao kako treba). Sve sto su rekli je bilo onako kako su rekli ili bolje.

Jedinu zamerku koju mogu ostaviti je da nije uvek termin dostave bio tacan, ali iskren da budem - za toliku razliku u ceni, generalnom ponasanju i ophodjenju prema musteriji, i sve ostale pozitivne efekte: boli me bas uvo da li ce mi porudzbina stici 2-3 nedelje kasnije (a i 2-3 nedelje nije 9 meseci...).

Sve navedeno znaci da ce Weekend Warriori i dalje ostavljati pare kod vas ;). Nadam se da ce se kvalitet odrzati te da necu morati ponovo da trazim nove opcije ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!

Return to “Valhala”