Runda 3 kampanje farbanja - ocene samo opisno za sada

Moderators: Shunka, bojan, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Runda 3 kampanje farbanja - ocene samo opisno za sada

Post by Dzon Vejn »

Ispod ocene za 1. kolo runde 3.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Re: Runda 3 kampanje farbanja - ocene za kolo 1, rok 11.11.2

Post by teclis »

Dr. Nick Riviera MD - 9.5
Dzon Vejn - 8
Viking - 6
Dorian - 9

Dr. Nick Riviera MD - Sjajno!
Dzon Vejn - super su ovi mali pasuljcici. Buduci da sam ja bojio jednu figuru, znam kolko je to malo. I buduci da sam video tvoju imperiju uzivo, nesto mi se cini da slike nisu bash najsjajnije.
Viking - Jasno se vidi da je previse boje na njima. Da li je to do super-makro moda na aparatu ili je stvarno tako, nem pojma. Kvalitet je za sedmicu.
Dorian - Nekako mi ove biljke na postolju suvise drecavo izgledaju.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dr Nick - 9.5 - jedina zamerka koju imam je finalni beli highlight. On mi izgleda nekako previse vestacki, previse naglaseno. Figura izgleda zaista sjajno, bez obzira na to ;).
Viking - 8 - imam slicnu zamerku kao i Teclis. Deluje kao da ima previse boje svuda na sebi. Weathering si uradio f-e-n-o-m-e-n-a-l-n-o ;). Mnogo je bolje nego prethodni marauderi.
Dorian - 9.5 - krv je uradjena bolesno dobro. Postolje je isto sjajno, izgleda bas, bas dobro. Koza je isto sjajno uradjena. Zelena boja kod ociju je super ispala. Jedina zamerka je braon krzno, koje mi izgleda znatno losije od ostatka figure.
Teclis - 8.75 - vampirica mi izgleda lepo, mada mi se ne svidjaju oci. Lepo si uklopio crvenu boju koja osvezava inace tamnu okolinu. Dark elfovi imaju malo losije slike, ali vidim da su im plastovi (sto sivi sto ljubicasti) odlicno uradjeni. Oklop slabo mogu da prepoznam na ovim slikama sta je radjeno. Mozda je bolji a mozda i gori od onoga kako mi se cini sa slike. Nisam ljubitelj sneznih postolja (odnosno jos nisam video neka snezna postolja koja su me ostavila bez daha), mislim da si oko postolja mogao vise da uradis.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Viking

Post by Viking »

Teclis - 6.5
Dzon Vejn - 7
Dorian - 7
Dr.Nick - 8.5
"All will die,but few will have lived."
Dr. Nick Riviera MD

Post by Dr. Nick Riviera MD »

Teclis - 8.5 za sve,bas je lepo ispalo i narocito mi se svidja Vampirica
Viking - 7.5 ne znam da li je zbog makroa pa i ja imam utisak da na njemu ima previse boje
Dzon Vejn - 8.5 super su ispali s obzirom na velicinu,svaka cast!
Dorian - 9 samo ne znam sta da kazem u vezi one krvi,mislim da bi bolje izgledalo da vidim figuru uzivo
"Seriously honey, I can prescribe anything." :-)
"If you want to have an exclusive surgery with me,dial 1-800-DOCTORB.Note the extra B is for BARGAIN"
Don't worry you won't feel a thing:-)

Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sa obzirom na masovnu zainteresovanost, koristite ovu temu za opise onoga od slicica sto se postavi za svako od kola.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Sa obzirom na masovnu zainteresovanost, koristite ovu temu za opise onoga od slicica sto se postavi za svako od kola.
ne razumem
Dzon Vejn

Re: Runda 3 kampanje farbanja - ocene samo opisno za sada

Post by Dzon Vejn »

Pa ne vidim smisao u ocenjivanju u vidu takmicenja kada imamo ukupno 2 ucesnika ;). Zato kazem da bude u principu opisno. Ako budemo imali vecu zainteresovanost, aktiviracemo opet ocenjivanje i sve ostalo.

Glory to Arstotzka!
teclis

Re: Runda 3 kampanje farbanja - ocene samo opisno za sada

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Pa ne vidim smisao u ocenjivanju u vidu takmicenja kada imamo ukupno 2 ucesnika ;). Zato kazem da bude u principu opisno. Ako budemo imali vecu zainteresovanost, aktiviracemo opet ocenjivanje i sve ostalo.
a to ok. moze :mrgreen:

samo mi udari paint count, na kraju godine da se iznenadim kolko sam figura obojio u 2012. godini :D

Return to “Kampanja Farbanja”