Zainteresovanost... edit: runda 4, opsta diskusija

Moderators: Shunka, bojan, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Zainteresovanost... edit: runda 4, opsta diskusija

Post by Dzon Vejn »

...postoji li ista, sa obzirom na to da su prosli odmori, letovanja, itd.?

Molim samo one koji ce nakon 2 dana od pocetka shvatiti da moraju "samo tetki da odnesu lek", da se i ne prijavljuju. Dakle zanima me da vidim koliko je ljudi zaista zainteresovano.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Zainteresovanost...

Post by Hypodermic »

+1

ako cemo nesto po principu da imas nedelju dana da ofarbas neki broj/set poena/anything, i'm in. nedelju dana je vise nego dovoljno.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
teclis

Post by teclis »

+1

Niste svesni kolko ste mrtvi ove sezone :twisted: :twisted: :twisted:
Mandragoran

Post by Mandragoran »

+1 ako je kao ona prva kampanja, ja sam za :)
milosh

Post by milosh »

Ja sam zainteresovan i učestvovaću. Istina možda neću postavljati fotografije svako kolo pošto ću sada da farbam figure za koje mi je potrebno duže od nedelju-dve za ofarbati ali tu sam (ja ću svakako farbati bila kampanja ili ne tako da mi je svejedno učestvujem li, ali bolje je da se što više nas prijavi).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jos neko? Npr. ovi koji imaju problem sa ofarbanoscu svojih armija?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Jos neko? Npr. ovi koji imaju problem sa ofarbanoscu svojih armija?

Evo sad ću probati da iscimam ljude \:D/ .
Olsianon

Post by Olsianon »

Generalno sebi farbam samo Commandose za Bolt Action i nešto Infinity-ja, a sve ostalo je Commission Job...
Mogu da se prijavim čisto da podržim kampanju pošto i onako konstantno farbammmm
Dakle +1 i od mene :)
Možda bi ste mogli jednom mesečno da napravite u Klubu Zmaj kreativni skup da se izlože figure i modeli uživo?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je sasvim ok. Podrzavam i ideju sa mesecnim okupljanjem. Tvoja prijava cini da imamo bar 8 zainteresovanih.

Ajde da pocnemo mi onda sa time. Rok farbanja 2 nedelje. Nedelja je dan za upload. U toku dana cu pootvarati sve relevantne teme. Ocenjivanje po principu: ako ima npr 8 ucesnika onome koji ti se najvise dopada das 7 poena, sledecem 6, itd. Sem sebi 0, naravno. Cilj je ofarbati sto vise (uzimte to u obzir pri glasanju).

Glory to Arstotzka!
žubor

Re: Zainteresovanost... edit: runda 4, opsta diskusija

Post by žubor »

Ja bih mogao da vam se prikljucim od drugog kola. Ocekujem uvek poslednje mesto ali i podsticaj da farbam coveculjke :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je ok ;). Po iskustvu znam da ce biti onih koji se prikljucuju i onih koji odustaju.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo kao teaser, sredicu slike malo bolje do roka:

linky-linky

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kolo 1 kaze:

Igor: 4+4+4+4 = 16
Dzon Vejn: 3+3+4+1 = 11
Boca: 3+1+3+2 = 9
Mandragoran: 1+2+2+2 = 7
Teclis: 3+1+1+2 = 7

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kolo 2:

Igor: 2+2 = 4
Boca: 2+1 = 3
Dzon Vejn: 1+1 = 2

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Usled opste nezainteresovanosti, proglasavam ovo jos jednom fail kampanjom.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

ja sam skapirao da imam loshu kameru, pa mi je takmicarski deo sa ocenjivanjem nije nesto primamljiv :?

Return to “Kampanja Farbanja”