Kampanja - warmachines / hordes

Moderators: Shunka, bojan, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Kampanja - warmachines / hordes

Post by Dzon Vejn »

Planiram sa Nikolom da zapocnem nekoliko sistema i da se to sve pofarba. Svi ostali koji zele da se prikljuce - vise su nego dobrodosli.

Ovde cemo kaciti progres za warmachines / hordes. Planiramo da radimo po escalations modelu (15 poena, pa 25, pa....).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Re: Kampanja - warmachines / hordes

Post by Dzon Vejn »

Nenadov progres:

U posedu / skloljeno / ofarbano
1 Ratko / da / zapocet
1 Kaya / da / ne
1 Argus / da / ne
1 Winter Argus / da / ne
1 Feral Warpwolf / da / ne
1 Gnarlhorn Satyr / da / zapocet
1 Gorax / da / ne
1 Woldwarden / da / da
1 Blackclad Wayfarer / da / zapocet
6 Druids of Orboros / da / zapoceti
1 Druids UA / da / ne
7 shifting stones / da / vecina pri kraju
1 Shifting stones UA / da / ne
3 tharn wolf riders / da / ne
6 tharn bloodweavers / da / ne
5 warpborn skinchangers / da / ne
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kupovina P.A.C.K. torbe me je ultra motivisala da posle vise od godinu dana ponovo dohvatim cetkicu airbrush u ruke i malo bojim warmachine figure. Ovo je rezultat vecerasnjeg napada kreativnosti:
IMG_9549.JPG
Oko coveculjaka za Orboros (koje sam do sada obojio) sam se bas trudio, i onda doziveo potpuno razocarenje kada mi se boja sa par njih ogulila usled neposedovanja odgovarajuceg "skladista" za iste. To smo sad prevazisli ovom torbom :D. Popravicu i modele koje sam vec obojio i konacno zavrsiti finalne detalje na druidima pa kacim ovih dana i te slike.

Nadam se da cu uskoro imati sliku cele obojene armije ovde :D.

Glory to Arstotzka!
DeathJester

Post by DeathJester »

E ali za metalne figure torba realno nije najbolja stvar jer se trljaju o sundjer i boja zna da se izguli. Ne mora da znaci ali moze se desiti. Najbolje ti je da namagnetises postolja i da tablu lima ili necega ubacis medju sundjere i prenosis ih tako da se nigde ne trljaju.

P.S. totalno gotivim bakin stolnjak :-D
Open mind is like a fortress with it's gates unbarred and unguarded.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma uz bezbojni lak na kraju nece vise biti guljenja, znam po GW koferu. Ovi su do sada transportovani u kutijama od sladoleda i rancu. I nisu imali lak, jer nisam "bas skroz zavrsio farbanje".

"Treba mi neki stolnjak." :-({|=
"Za sta?" 8O
"Da ga unistim. Da podmecem za bojenje figura, kad farbam onom novom alatkom na koju sam 'opet bacio pare'." O:)
"WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Vec si 2 sjebao!!! Ne dam!!!" [-(

Taj je bio jedini koje su moje pregovaracke sposobnosti uspele da otudje :P :D.

P.A.C.K. torba je fenomenalna. Popakovao sam sve Orboros figure, sve CSM koje iole cesto koristim, dobar deo vozila, i ostalo mi je nepluckovano cela 1 tabla, i pola jos jedne. Najbolja kupovina u zadnje vreme :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

MOAAAAAAAAAAAARRRRRR GREEEEEENS :D

Jucerasnji ucinak: danas finale zelene, pa da predjemo na braon tonove:
IMG_9551.jpg

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

MOAR greens!!! MOAR browns!!! MOAR greys!!! MOAR whites!!!
IMG_9552.JPG
Provericu sutra da li ima jos nesto sto mogu airbrushom, ali mislim da je to to - sad se prelazi na cetkicu.

3 dana bojenja za redom (dobrovoljnog, ne pred turnir) je nesto sto se skoro nije desilo...

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Feral Warpwolf - preostale jos samo braon povrsine da se zavrse i neki sitniji detalji.
IMG_9555.JPG

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Bas lepo izgleda. Samo ja bih obavezno doooobro posvetlio ovu braon kozu, jer ovako tamna dodaje utisak nezavrsenosti figuri (znam da si napisao da to jos treba da se doradi nego samo onako pisem :) ).

Inace, nisam ni znao da je pokrenuta ova wm/hordes kampanja farbanja, a sada je i malo kasno da se ukljucujem. Ja sam tokom prethodne godine (uz jednu malu pauzu kada sam farbao lizardmene) ofarbao skoro sve prasice koje imam (a imam ih skoro sve koje su izbacili :) ). Upravo farbam drugog Goraxa i cekam da mi stignu Helga i Maximus. Kada to ofarbam moci cu da kazem da imam jednu celu ofarbanu vojsku za neki sistem :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, da, bez brige, bice svetlijih nijansi braon na kozi.

Ma ovo sam pokrenuo pre godinu+ dana, kada sam kupio Orboros figure, i od tada stoji :D. Vise onako za sebe, da se kao teram da bojim. Sad me malo uhvatila inspiracija opet, pa koristim priliku :D.

Glory to Arstotzka!
joca☻

Post by joca☻ »

Izgleda do jaja. Jedva cekam da vidim kako ce da izgleda sa zavrsenom braon. :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Juce i prekjuce jos po malo; ostalo jos samo postolje i provera svih detalja:

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Par slika, na brzaka. Bice bolje slike kad zavrsim sve orborose ;).

I dok nije radio forum:

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jos jedan unit gotov. Bice boljih slika u nekom trenutku.
IMG_9618 copy.jpg
IMG_9619 copy.jpg
IMG_9620 copy.jpg

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prvi kompletno gotovi model; mozda samo promenim sivu boju na bazi u nekom trenutku, kad vidim kako ce izgledati ostale baze:
IMG_9648.JPG
IMG_9645.JPG

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nakon duzeg vremena, juce su konacno kompletirane i obe verzije Kromaca.
IMG_9679.JPG

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

prefarbaj ovom desnom nos molim te, ovako izgleda ko iz crtanog filma (ne mogu da se setim na kog lika me podseca, ali na nekog me podseca mnogo)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Na Rudolfa, znam ja :).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nakon beskonacno mnogo meseci, druidi i blackclad su konacno gotovi :)
IMG_9680.JPG
IMG_9683.JPG
IMG_9681.JPG

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Par dana farbanja sa Jocom. Nadam se da ce do kraja vikenda biti dovrseno i preostalih 6 nedobojenih figura, cime bih prvi put u zivotu stigao do toga da za neku armiju imam apsolutno sve ofarbano :).
3.jpg
4.jpg
Forum iz nekog razloga razvuce slike koje uploadujem. Klik na njih za pravu velicinu.

Glory to Arstotzka!
PfcParatrooper

Post by PfcParatrooper »

Baze mi se posebno svidjaju!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cela armija je na takvim. Ostalo mi je jos 6 figura da dovrsim, pa cu slikati celu armiju.

Glory to Arstotzka!

Return to “Kampanja Farbanja”