Kampanja farbanja - runda 1 - kolo 10 - rok 15.4.2012. 23:59

Moderators: Shunka, bojan, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Re: Kampanja farbanja - kolo 4 - rok 22.1.2012. 23:59

Post by Dzon Vejn »

OK, rok je 22.1., u 00:00:00 ne prihvatam vise radove. Slikajte pre toga. Mozete poceti sa ocenama za ovo kolo.

I ako niko nema nista promenio bih samo nesto:
- u slucaju da neko ima isto "victory poena", tie breaker 1 je koliko ima best overall medalja, tie breaker 2 je koliko ima best sprinter medalja, tie breaker 3 je ko ima najmanje best chicken medalja, tie breaker 4 je koliko ima ukupno poena, tie breaker 5 je koja je najveca ocena.

- ako dvojca ne postave sliku, obojca dobijaju 0 poena, umesto predjasnjeg plana da tu bude po 1 poen.

Molim vas da ako neko ima nesto protiv ove 2 izmene, da kaze sta, kako i zasto ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mandragoran

Post by Mandragoran »

Dzone, ako dobro vidim, u tabeli mi nisi sabrao ocene iz drugog kola..

p.s. obe izmene koje si naveo su na mestu. pogotovo ova druga. :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ispravljena epska nepravda ;). Izvinjavam se sto sam te propustio ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mandragoran

Post by Mandragoran »

u trenutku sam se oladio! ;) hvala! :D
uruk-hai

Post by uruk-hai »

ma ja zafarbao postolje jos u ponedeljak, no nisam zamenio fotku, eto sad sam i to resio, ako se ne vazi vraticu staru sliku nije nikakav problem..
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li imamo zamenu za jednog igraca?

Dr Nick mi se ranije javio na PM da je zainteresovan da popuni neko mesto ako se uprazni, pa ako on i dalje zeli da popuni mesto, imace prednost. Ako ne, voleo bih da se jave ostali potencijalno zainteresovani, pa ako ne za popunjavanje ovog mesta, onda mozda za neko mesto ubuduce ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zamena za Olsianona je Strigoi 7904.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li ima jos neko ko odustaje?

Glory to Arstotzka!
Snotling

Post by Snotling »

Ja moram da odustanem jer nisam u tehnickoj mogucnosti da nastavim. :?
milosh

Post by milosh »

Snotling wrote:Ja moram da odustanem jer nisam u tehnickoj mogucnosti da nastavim. :?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Okies, tu rupu popunjava onda Dr Nick.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zaboravih da dodam: bilo bi mi drago da mi se, na PM, jave potencijalno zainteresovane zamene, u slucaju jos odustajanja ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li ima jos neko ko odustaje?

Glory to Arstotzka!
Mandragoran

Post by Mandragoran »

milosh wrote:
Snotling wrote:Ja moram da odustanem jer nisam u tehnickoj mogucnosti da nastavim. :?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D
lajk :mrgreen:
Rover

Post by Rover »

paa meni ide jako slabo sa vremenom... kao sto se moze videti iz prilozenog, pa mogu da odustanem, tj budem zamenjen ako se neko javi da zeli da me zameni...
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To zavisi samo od tebe ;). Ti valjda najbolje znas da li zelis da ucestvujes dalje ili ne ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo podsetnik da imate jos samo par dana za farbanje I slicice. Ovo kolo se zavrsava u nedelju u 23:59:59. Slike postavljene od 00:00:00 na dalje se prihvataju kao slike za 5. kolo.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

E u muški polni organ, neu stići da završim svemirski brod do tada. Bananananana!
"This time, next year, we'll be millionaires!"
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

A što je turnir u odbranu Amerike?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

:?: :?: :?:

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

To Slovic replicira na poruku iz FoW foruma ;)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

I to sasvim trezan. Nešto se čudno dešava, možda smak sveta, možda smene od šest ujutru? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
slobodanns

Re: Kampanja farbanja - ocene za 3. kolo

Post by slobodanns »

Da li prihvatate nekoga od nekog narednog kola? Za par nedelja cu biti potpuno funkcionalan sto se tice farbanja, pa ako primate, eto mene...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

slobodanns wrote:Da li prihvatate nekoga od nekog narednog kola? Za par nedelja cu biti potpuno funkcionalan sto se tice farbanja, pa ako primate, eto mene...
Ne, jer ne mogu da organizujem u pola lige dodatnog igraca. Ukoliko zelis, mogu da te imam u vidu kao rezervnog igraca, ukoliko neko odustane?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto mi je Rover upravo javio da odustaje, onda sam prvo pozvao korisnika "Yowza", posto je on bio prvi prijavljen preko PM kao rezerva. Ukoliko se on u medjuvremenu predomislio, i ne zeli vise da ucestvuje, onda upadas ti.

Glory to Arstotzka!
slobodanns

Post by slobodanns »

Vejn, nije problem, ionako nisam jos uvek spreman za farbanje, jos mi je selidba u toku tih stvari...
Samo sam hteo da pitam, jer je ovo zaista dobra motivacija da se farba redovno. Kada budem sredio stvari i zavrsio gaming sobu, javicu se, pa ako bude mesta, pod tim uslovima, odlicno, ako ne, nastavljam da vas pratim. Zaista najinteresantnija tema na forumu posle dugo, dugo vremena...
nastavite svi sa odlicnim radom!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Yowza vise nije zainteresoan, pa posto slobodanns trenutno nije u mogucnosti da ucestvuje u sledecem kolu, imamo li nekog drugog ko bi mogao da bude zamena?

Slobodanns nek se javi ovde kad bude u mogucnosti, pa cu ga racunati kao prvu zamenu za dalje ;). Mislim, svakako ce biti jos dosta odustajanja, nije da je to nesto sto nisam ocekivao ;). Shodno tome, svi koji su potencijalno zainteresovani da budu rezerve - slobodno nek se jave ;).

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ja cu, kao i obicno izgleda, da postujem u minut do dvanaest :P samo je pitanje da li cu 4 ili 10 modela da postujem.

Dzone, zakasnim li minut zbog neta/edb-a/meteora/neceg, ima da te sanjam :P
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Hypodermic wrote:Dzone, zakasnim li minut zbog neta/edb-a/meteora/neceg, ima da te sanjam :P
Ne, nego ces onda za sledece kolo poceti sa farbanjem minut ranije :P.

Evo, meni bi prvom odgovaralo da sutra stavim slike, jer bih do sutra zavrsio i steam tenk, pored flaglanata ;)... dakle sledeci put cu gledati dan ranije da mislim o svemu ;).

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

njok ja, ja svoje curke volim pecene i sa krompirom :P

Kao sto rekoh pitanje je da li ce 4 modela ili 10 modela, a to sad sto se ja pravdam za potencijalni minut nije isto sto i kasnjenje od 5 dana khm khm :P

Bilo bi epic da forum ne radi, onda zakasnimo obojca :mrgreen:
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
badtaste

Post by badtaste »

Ja cu preskociti ovo kolo, uradio basepaint, ali bez vremena i mogucnosti da dovrsim... -.-
nista, sledece kolo vise figura...
Dzon Vejn

Re: Kampanja farbanja - kolo 5 - rok 5.2.2012. 23:59

Post by Dzon Vejn »

Tabela i ostala azuriranja ce biti uradjena sutra ujtru, posto mi je na poslu ostala excel tabela, a izrazito me mrzi da ponovo popunjavam sve ocene :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za ljubitelje tabela i statistike - azurirane su tabele ;).

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

uruk-hai wrote: Teclis - 7 ( jednostavno ne vidim sta je ovo, deluje yanimljivo, ali ako ne vidim, ne mogu da prosudim :( )
jako male bube, scarabi, skorpije sve na 40mm bazi :)

msm da je slika prilicno dobra s obzirom da su jako sitne te bubice
Dark Angels

Post by Dark Angels »

Ja bi upao kao rezerva,ali sam se nafarbao posteno jos od kako vam je krenulo takmicenje,a bilo bi stvarno slepacki da pokacim neke slike "starog" painting....a znajuci sebe,cim mi se zada neki rok ja sam odma u fazonu "Fuck the rules" i onda ne uradim nista. :D

Ali ne brinite nista,ja supportujem takmicenje iz senke svoje Mrmotske laboratorije.... (znam da vam je ovo trebalo kao podsticaj xD )

BTW pohvala svima,lepo radite te modele! Red,rad i disciplina-sto se ceni! :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bilo kako bilo, jedno upraznjeno mesto i dalje stoji.

Glory to Arstotzka!
Dark Angels

Post by Dark Angels »

Dzon Vejn wrote:Bilo kako bilo, jedno upraznjeno mesto i dalje stoji.
Nek neko bude dobar i nek se klonira.... :lol:
teclis

Post by teclis »

stefaz wrote: teclis - 8.5 Dobro postolje, a gde je figura?! :D
to je tomb swarm, tako se zove model. otidji do sajta pa vidi :) :D
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1190076a

edit: jeeeeebote kolko zivine u ovom kolu!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Kq4NeqOX ... re=related
Dellamorte

Post by Dellamorte »

e pa dragi moji nocas mi muda otpadose od bojenja..(izvinjavam se na vulgarizmu)...
a stavih ovako je mi se za kampanju vise svidja ideja monster diorame(zato fali goblin crew,a i ne planiram da ih lepim ,posto fino i ovako na pauku stoje,pa stavim komplet slike u temi "sta trenutno farbate kad zavrsim)...
uzivajte

..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
milosh

Post by milosh »

teclis wrote:milos - no comment! pravi orkovski izgled to je sve sto imam da dodam (komentar je Ctrl+C => Ctrl+V jer su isti modeli i isto farbanje :wink: )
Evo jos dva komada i nema ih vise prelazim na druge modele :)

Return to “Kampanja Farbanja”