Kampanja farbanja - runda 1 - slicice (warning: pic heavy)

Moderators: Shunka, bojan, Dzon Vejn

teclis

Re: Kampanja farbanja - slicice (warning: pic heavy)

Post by teclis »

eve jos edan carrion.

jos slika:
ImageImage

izvinjavam se na zutim fotkama, nesto je zab'o fotoaparat (ili ja nisam stavio 'inside' effect).
Dr. Nick Riviera MD

Post by Dr. Nick Riviera MD »

Evo i mojih inkuba :D :

"Seriously honey, I can prescribe anything." :-)
"If you want to have an exclusive surgery with me,dial 1-800-DOCTORB.Note the extra B is for BARGAIN"
Don't worry you won't feel a thing:-)

Image Image
Mandragoran

Post by Mandragoran »

cetiri goblina iz the legend of drizzt board game-a.. ovo je za frp, tako da su baze crne..

badtaste

Post by badtaste »

Tau Pathfinders - Vior`la Sept

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Odrzavamo tradiciju postovanja u minut do dvanaest :mrgreen:
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dorian

Post by Dorian »

I ja odrzavam tradiciju od par minuta zakasnjenja:

"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
hindza

Post by hindza »

Izvinjavam se na kašnjenju nadam se da će se priznati :/

Edit: Hvala Džone! ;)

Last edited by hindza on Mon Feb 06, 2012 12:24 am, edited 1 time in total.
Smrt fašizmu, Sloboda : Rad - 2 : 0...
strigoi7904

Post by strigoi7904 »

ja kasnim isto, imao sam problem sa postavljanjem slika...
nadam se da ce se vaziti... izvinjavam se....

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ok, ovde stvarno ide tacka: odavde slike za 6. kolo, a ja odo polagano na spavanje ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

austrijski general (Italeri napoleonic wars 1:72 one male chikice) za drugara sam uradio. boje najverovatnije nisu istorijski tacne boli me karinndjula :)

jako mala figura, oci mi ispadose al je bilo i zadovoljstvo bojiti je.

ostale slike:
Last edited by teclis on Wed Feb 08, 2012 11:13 pm, edited 2 times in total.
teclis

Post by teclis »

dupli posty

edit: moja prva istorijska figura i moja prva figura iz te razmere

edit edit: ovo je zapravo austrijski general iz napoleonovih ratova

edit edit edit: bice jos figura za ovo kolo
Last edited by teclis on Wed Feb 08, 2012 2:15 am, edited 2 times in total.
milosh

Post by milosh »

Evo da malo odmorim od bikera:
Ghazghkull Mag Uruk Thraka, samo-proklamovani Prophet of the Waaagh!, poznat širom Imperijuma kao Zver sa Armagedona! :mrgreen:
Slike su malo žućkaste ali tako pada svetlost na Armagedonu a Big Mekovi još uvek nisu savladali korišćenje PS-a.

Dellamorte

Post by Dellamorte »

e evo tokom ove 2 nedelje.... malko vise stvari bojih pa sve stavih na jednu sliku
-sto se korsara tice na slici su i onih starih 10 obojenih + 26 novoobojenih-cisto d se zna(a svi su istog kvaliteta...ostalo mi jos 4 da izhajlajtujem,al reko bolje da ne zurim da ih ne zeznem..a i smorih se od njih pravo da vam kazem)
-ima 5 bloodlettera + herald(matora figura metalni)
-10 Demoneta
-5 Plagberera
i to bi bilo to

i malo bolja slika korsarse kraken zastave

i evo malko vecih slika :)
Last edited by Dellamorte on Wed Feb 15, 2012 8:50 pm, edited 1 time in total.
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo je ono sto sam vec uradio i sto za sada sigurno znam da ce stici da bude gotovo za ovo kolo ;). Ako budem stigao jos nesto, editovacu ovaj post ;).

Elem, radi se o Radagast The Brown-u (za one koji eventualno ne znaju - lik iz gospodara prstenova), pa jelte zato preovladjuju braon nijanse na njemu ;). Ima dosta freehanda na figuri, nadam se da ce vam se svideti kako je ispalo (primera radi drska na nozu je prakticno flat, pa sam ja uradio da izgleda... malo bolje :D). Grane iscrtane na plastu sam uklapao sa bojom staff-a, a lisce uglavnom svuda ima razlicitu boju, mada ne znam koliko se to vidi na slikama (lisce na plastu nije iste boje kao ono oko vrha staffa koje nije isto kao ono po telu). Ni jedna braon nije ista (tunika, plast, robe, kosa,...). Gotovo sve boje na modelu su radjene uz mnogo mesanja mnogo boja :D. Postolje sam radio sa green stuffom da ispadne neki cobblestone ;). Figura je za LOTRO igru, tako da je malo manja od standardnih GW (25mm je). Toliko od mene, ostale komentare ocekujem od vas ;).

That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mandragoran

Post by Mandragoran »

ovoga puta - rendzer :)

ImageImage
Dr. Nick Riviera MD

Dark Eldar Scourge-evi: :D

"If you want to have an exclusive surgery with me,dial 1-800-DOCTORB.Note the extra B is for BARGAIN"

Image Image
Stalin

Post by Stalin »

Staljinisticki templar sa jump pack-om u pozi "In the name of the gulag I have the poweeer" :D :D

Paladin Aleksandar Anderson, dusa od coveka, ruke mu se pozlatile.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Teutogens :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
stefaz

Post by stefaz »

Jos jedno sokocalo za Malifo.
Last edited by stefaz on Fri Mar 02, 2012 10:13 pm, edited 2 times in total.
strigoi7904

Post by strigoi7904 »

badtaste

Post by badtaste »

Ork Nob - iz Ork boyz kutije

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Odrzavamo tradiciju, minut do dvanaest :D

Za ekstra ekstra large fotku, ici ovde:
http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2012/ ... 4qakn7.jpg
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Okies, to je to. Odavde slike za sledece kolo. Update sutra.

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

:twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
milosh

Post by milosh »

Ove nedelje trio duhova za frp. Veoma su zahvalni za farbanje i završeni su ekspresno :) tj nisu završeni jer fali par ljubičasto-belih hajlajtova na haljinama

Dellamorte

Post by Dellamorte »

..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dorian

Post by Dorian »

Da nadoknadim za proslo kolo, evo malo vise minijatura:

"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
teclis

Post by teclis »

ovo je za sad, ako budem stigao u nedelju da aploudujem/slikam jos bice.

18 kochijasha

Mandragoran

Post by Mandragoran »

ImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Har har har, ovo kolo sam bio vredan :D.

Malo da pojasnim par stvari - ono gore na slici je pistolier koga sam do skoro i zaboravio da imam :D (imam jos jednog, al' taj ce za sledece kolo da bidne, posto ne mogu vise da farbam :D). Jos se susi boja na njemu ;).

U drugom redu skroz desno je Kapetan Milicije, Imperijalni Heroj poznatiji kao Gljivica Pacic (on jedini ima i neko parce metalnog oklopa na sebi, zato je kapetan milicije (u mojoj glavi)).

Plavim majcama nisam mogao da odolim (tamo gde se vide) - ipak je ovo milicija :D. Znam da se ne uklapa bas boja u ostatak seme, ali je bilo jace od mene :D. Mada, iskren da budem, na kraju mi se jos i ekstra svidelo kako je ispalo.

Nisam uspeo sve detalje lepo da uhvatim nazalost - ovi sto imaju dugacke kapute imaju mnogo lepe kapute, i detalji na djokama im se ne vide lepo :D. I slabo se vide razlicite nijanse braon boja (ima ukupno 5 razlicitih braon boja na manje-vise svakom modelu - cipele su radjene sa nijansama snebite leather, leather armor sa nijansama dark flesh, sesirici sa bubbonic brown, pantalone sa khommando khaki + chestnut ink pa posvetljivane ka beloj, a drvo na oruzju sa nekim opakim miksom boja, koji ne umem da ponovim, ali uzivo izgleda mnogo kul :D (miks dark flesh i crne, pa dodavanje bele, i bleached bone)).

Sve u svemu, mislim da sam ih ofarbao bolje nego sto to modeli od 5 poena zasluzuju :mrgreen: .

Kad bih i sledece kolo ofarbao isto ovoliko figura to bi bilo bas super :D. Imam beskonacno mnogo milicije da farbam :(.

Elem, slika:

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nikolini grave guardisti koje je farbao za turnir (komada 18):

Glory to Arstotzka!
stefaz

Post by stefaz »

Sonnia Criid
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Nesto na brzaka ovog puta, iz vise razloga nisam imao vremena za ozbiljnija farbanja ove dve nedelje :D Ulgavnom pravim stvari, ne stizem da ih farbam. No dobro, znaci bice vise za sledeca kola.

Par bordica:

badtaste

Post by badtaste »

Kroot Train - ako su slike lose...lose su :)

Dr. Nick Riviera MD

Kabalite warriors :D Nazalost nesto nije bilo u redu sa aparatom pa slike nisu ispale bas najbolje,narocito ova grupna,izvinjavam se drugari.Takodje i postolja nazalost nisam stigao da odradim :(
Sledece sto dolazi je njihov HQ \:D/

Last edited by Dr. Nick Riviera MD on Mon Mar 05, 2012 12:03 am, edited 1 time in total.

Image Image
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Malo za promenu, još Sentinela...

Slike su katastrofa, pošto mi se neko sigrao sas aparata, a ja sam trenutno dovoljno neurozan, da isti podešavam, i uparujem sa svetlom u sobi...

Ostajem "dužan" još jednu figuru, za drugo kolo koje sam propustio...

A, i konačno sam stigao na vreme...

Edit: Sređivao sam photobucket galerije, pa sam morao da promenim linkove na slike...

Takođe sam pomerio i slike za prethodna kola u kojima sam učestvovao, ali to ću da sredim u neki dan od nedelje
Last edited by deka on Mon Mar 05, 2012 1:30 am, edited 1 time in total.
Image Image
strigoi7904

Post by strigoi7904 »

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

na brzaka sredjeno. Nazalost, dekino je mutno po defaultu pa ne moze bolje od ovoga. Ali se sada makar bolje vidi sta je radjeno.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odavde slike za 8. kolo.

Glory to Arstotzka!
Dellamorte

Post by Dellamorte »

bice i updejta ;)-ovo juce i danas radih
----------------------------------------
update
Last edited by Dellamorte on Thu Mar 08, 2012 11:30 pm, edited 1 time in total.
..we have purpose
-----------------------

Return to “Kampanja Farbanja”