Runda 2 - slicice za kolo 7 - rok 22.7.2012. (pic heavy)

Moderators: Shunka, bojan, Dzon Vejn

Dzon Vejn

Runda 2 - slicice za kolo 7 - rok 22.7.2012. (pic heavy)

Post by Dzon Vejn »

Odavde kacite slicice za 1. kolo runde 2.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
milosh

Re: Runda 2 - slicice za kolo 1 - rok 29.4.2012. (pic heavy)

Post by milosh »

Da otvorimo sezonu

hindza

Post by hindza »

Ovog puta orkovi za drugara:

Sve u svemu 32 boyza, 5 nobova, 3 bajka i warboss.

I mali bonus :) Završena (a neiskorišćena) postolja:
Smrt fašizmu, Sloboda : Rad - 2 : 0...
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Prvo ce da bije a onda ce da... :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Mandragoran

Post by Mandragoran »

D&D Troll :mrgreen:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo kolo slabasno, samo 1 pistolier. Mislim da cu i sledecih par kola biti slab na farbanju, usled nedostatka vremena (ali barem mora da se ispostuje 1 cika na 2 nedelje :D).

That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
lezilebowski

Post by lezilebowski »

Moj doprinos FOW sekciji za prvo kolo. German heavy machine gun platoon - Late.

za sada bez dobrog potpisa...

Lezilebowski
Hertz

Post by Hertz »

Evo još jednog novog takmičara i FoW-ovca.

Ovo je vod Panzer dvojki u DAK kamuflaži.
badtaste

Post by badtaste »

British Paratroopers Platoon - Mid War (North Africa)
Prvi put farbam 15mm pa mi je svaki komentar, preporuka, savet, ideja... dobrodošla ;)

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da pocnemo sa necim malim. A i da Kirganov model ima sta da spasava :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Re: Runda 2 - slicice za kolo 2 - rok 13.5.2012. (pic heavy)

Post by Dzon Vejn »

Odavde slicice za 2. kolo.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Pošto vam se mnogo svideo biker iz prvog kola evo ga jos jedan (poslednji iz serije od 6 komada). Ostaje mi jos da ofarbam konvertovanog painboya na bike-u ali to ce morati da saceka da HS dobije porudzbinu jer mi je nestalo bele boje.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo i jedne od mojih, iz kolekcije "jesen 2000" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Mnogo davno kupih figuru, ali je tek sad stigla na red. Konj mi se jako svidja kako je ispao, a jahac mislim da sa onako losim izbljuvkom ne moze bolje (ne, nije Odliver u pitanju, original je...).

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

:twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
hindza

Post by hindza »

Ovog puta jedan lone rider, trebao je da ima drugare, ali ipak nisam imao vremena za sve...

Dr. Nick Riviera MD

Post by Dr. Nick Riviera MD »

Evo i ja se prikljucujem trci polako :) Dark Eldar HQ 8-)

"Seriously honey, I can prescribe anything." :-)
"If you want to have an exclusive surgery with me,dial 1-800-DOCTORB.Note the extra B is for BARGAIN"
Don't worry you won't feel a thing:-)

Image Image
Mandragoran

Post by Mandragoran »

znam, slike su grozne.. ali ne propustam drugo kolo ;)

Drizzt i Guen :mrgreen:
Dorian

Post by Dorian »

Za mene, ovog puta kuce umesto kokosi...

"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

U pitanju je samo jedan model, ali je konverzija u pitanju. Delovi su od raznih modela, servo-arm je napravljen, ranac je zamenljiv po potrebi sa jump packom.

Damn, trebao sam bazu pod drugim uglom, da se vide detalji bolje. Kasno sad, ko mi kriv >.<
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Hertz

Post by Hertz »

U 15 minuta do 12 stizu nemacki minobacaci.
lezilebowski

Post by lezilebowski »

Fow StuG late war

Evo ja postovah ko Mrkonjic... 12 minuta pre roka.

Lezilebowski
Dzon Vejn

Re: Runda 2 - slicice za kolo 2 - rok 27.5.2012. (pic heavy)

Post by Dzon Vejn »

Odavde slicice za 3. kolo.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Runda 2 - slicice za kolo 3 - rok 27.5.2012. (pic heavy)

Post by Hypodermic »

Pa da otvorimo trece kolo:

Posto svi trazite close-up za detalje, izvolte i velika slika:
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 5140l9.jpg

Ova je u 6000x4500 pixela, pa ako vam ovo nije dovoljno, onda :P
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo kolo siromasno - zavrsio 2 maga koja sam zapoceo pre iha-ha, i ofarbao jos jednog koji je bio primeovan pre iha-ha :D. Doduse na kraju mi se dopalo kako je ispao ovaj metalni wizard :D.

Sa druge strane zapoceo sam griffona, pa cu vam to ubaciti na drugu temu ;). Elem, slike:

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Za ovo kolo tri grecina uslikana pod oblacnim nebom u nedostatku bele sijalice koju sam koristio do sada :) Razlika je ocigledna.

Mandragoran

Post by Mandragoran »

Hertz

Post by Hertz »

Stuke (Zvezda 1:144)
hindza

Post by hindza »

Kasno sam se setio da slikam pa mi je do jaja loše svetlo, ali šta je tu je...
Ovog puta ostatak bike squada...

I dve grupne fotografije celog sqauda:
lezilebowski

Post by lezilebowski »

Za ovo kolo: 2 x Sd.Kfz. 234/2 - late war

Dorian

Post by Dorian »

Za promenu, da uspesno okacim slike pre ponoci :)
Bjorn the Fell-Handed, konvertovan od AoBR dreke:
I da se iskupim za prethodnu bazu:
... nazalost na slici se ipak ne vidi lepo u koliko je nijansi farban led :)
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odavde slicice za 4. kolo.

Glory to Arstotzka!
milosh

Re: Runda 2 - slicice za kolo 4 - rok 10.6.2012. (pic heavy)

Post by milosh »

Bocinom ljubaznoscu, ovaj Nob sa bacacem plamena nije taman kao prethodne fotke :)

Hertz

Post by Hertz »

Red 40k, red FoW-a ;)

Za ovo kolo sam spremio američku komandu i weapons platoon.

US HQ: 1iC, 2iC, sniper, jeep
Weapons platoon
Svi zajedno, na gomili, HQ & weapons platoon
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odavno zapocet, i nikada zavrsen undead blood bowl tim. Sve je scratch buildovano (uglavnom od gomile bitza koji su seckani, pa lepljeni, i nesto malo green stuffa), a ovo kolo (u kome sam tek danas uzeo cetkicu) sam iskoristio da dovrsim ono sto je ranije bilo zapoceto. Elem, mumije i skeleti za undead blood bowl tim:

Glory to Arstotzka!
hindza

Post by hindza »

lezilebowski

Post by lezilebowski »

Pak 40 platoon late war - na zalost bez komande...

Dorian

Post by Dorian »

I sa ocekivanim zakasnjenjem...

Potrudio sam se da ovog puta slikam model sa svih strana, ali slike opet nisu narocito dobre posto sam ponovo slikao telefonom. Postavljanje svega za normalno slikanje bi mi sada oduzelo previse vremena.

Woody Allen

---
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odavde slicice za 5. kolo.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Re: Runda 2 - slicice za kolo 5 - rok 24.6.2012. (pic heavy)

Post by Dzon Vejn »

Ovo kolo samo par ljudskih zombija za BB tim (bice i orkovski zombiji), radio sam na grifonu (stavicu u svoju galeriju WIP).

Glory to Arstotzka!
milosh

Re: Runda 2 - slicice za kolo 5 - rok 24.6.2012. (pic heavy)

Post by milosh »

Drugi nob od predvidjena tri. Do kraja ovog ciklusa kampanje jos ostalo da ofarbam jednog on foot noba sa big chopom, painboya na bike-u i dva gretchina!

Hvala Boci na sredjivanju fotografija ;)

Return to “Kampanja Farbanja”