Star Wars: X-Wing Turnir 24.08.

Moderator: Mago

Faldang

Star Wars: X-Wing Turnir 24.08.

Post by Faldang »

Pozivamo vas na još jedan opušteni X-Wing turnir koji će se održati u subotu 24.08. u Grenadier Games-u sa početkom u 11 časova. Propozicije su iste kao ranije: liste od 100 poena i tako dalje :) Turnir je ograničen na osam učesnika, mada su rezerve dobrodošle za slučaj da nekom nešto iskrsne.

Prijavljujte se ovde, preko mejla, preko FBa, kako god vam zgodno; da se još malo izigramo brodićima pre nego što Wave 3 stigne ;)

Prijavljeni:
1. Shukaku
2. Uroš
3. Antić
4. Hertz
5. +1 (sa Hertzom)
6. Olsianon
7. Dorian
8. Nemanja
badtaste

Re: Star Wars: X-Wing Turnir 24.08.

Post by badtaste »

Prijava
Hertz

Post by Hertz »

Prijava hertz + prijava jedan novi igrač
Olsianon

Post by Olsianon »

Prijava!
Hertz

Post by Hertz »

_+1_

Post by _+1_ »

Pozdrav svima i od novog člana ekipe :D Jel će Igor ovde da okači slike ili kako? :)

Gledao sam u pravilima za neke stvari oko kojih je bilo nedoumica danas, i evo šta sam našao.
Pretpostavljam da se podaci sa sajta themetalbikini.com uzimaju kao relevantni? :D

1. Attacking Through Obstacles - da li se meri razdaljina ivicom lenjira ili se računa da puca kroz Obstacle ako i samo deo širine lenjira prolazi kroz Obstacle.
Iz Core Rulebook-a
Attacking Through Obstacles
When measuring range during combat, if the edge of
the range ruler
between the closest points
of the two ships overlaps an obstacle token, the
attack is considered obstructed. Because of this
obstruction, the defender rolls one additional defense
die during the “Roll Defense Dice” step of this attack.
metal bikini kaže (http://www.themetalbikini.com/2013/03/b ... s-and.html - pretposlednji pasus )
This got FAQ'ed a little bit in reference to the width of the X-Wing Miniatures range ruler. If it's an issue, like the ruler only partially overlaps the obstacle, turn the ruler on its side and use the skinny edge to draw the shortest path between the bases and see if you overlap, and use the rule as appropriate.
2. 8ica X-Wing - Luke Skywalker-ov special: Pretvara samo jedan fokus u evade, ne sve fokuse !!!

3. Crew Members - Gunner
After you perform an attack that does not hit, immediately perform a primary weapon attack. You cannot perform another attack this round.
Ovaj na metal bikiniju kaže da sa Gunnerom može da se rerolluje ne samo ako u bacanju niste dobili ni jedan ''hit'' ili ''critical hit'', nego cak i ako ste to dobili, ali se ovaj odbranio i nije popio damage (Hit u bukvalnom smislu te reči).
Ovo mi je bas nejasno i zato sam i pitao jel mozemo da se oslonimo na taj sajt, da li to neki lik lupeta ili je to neki kao official sajt?
http://www.themetalbikini.com/2013/03/c ... ch-results
1. You've performed an attack that doesn't hit.
Ok- what does that mean though? Like I missed with all my dice or I got some hits, but they were mitigated by the target's defense dice, Evade tokens, Draw Their Fire, etc?
Right. When we play this game, if you're like me, you roll the Attack dice and say stuff like, "2 hits, 1 crit." This isn't entirely accurate if you read the Combat Phase steps. What you've really got are filled explosion symbols and unfilled explosion symbols. If those results aren't Cancelled then those symbol results become capital-H Hits and Critical Damage, respectively.
So what does the card text mean by "doesn't hit?" An attack that nets no hits against the defender. That is, you didn't roll any explosion symbols or you didn't roll enough to get past his wavy arrow die rolls, eyeball results and he burns a Focus, his Evade tokens, or any combination thereof. If you didn't register a hit against the target ship in the Combat Phase sense of the word, then you can trigger Gunner, so something like Draw Their Fire wouldn't work as a trigger for Gunner's ability- the attack hit, it just gets moved to another ship.
Olsianon

Post by Olsianon »

_+1_ wrote:Pozdrav svima i od novog člana ekipe :D Jel će Igor ovde da okači slike ili kako? :)
link ka slikama sa turnira :)
http://olsianon.blogspot.com/2013/08/st ... 82013.html
_+1_

Post by _+1_ »

Hvala! Odlične su slike i blog :)
Jedva čekam sledece druzenje! :)

Return to “Grenadier Games”