40k TIM SRBIJA 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

PeraNekron

Re: 40k TIM SRBIJA 2014

Post by PeraNekron »

RatGod wrote:Kartice za objektive ce se kupovati na licu mesta izgleda sa ETC logom 10e spil jos nije 100% samo da imate u vidu i morace one da se koriste ako krene zvanicno.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Kartice za objektive ce se kupovati na licu mesta izgleda sa ETC logom 10e spil jos nije 100% samo da imate u vidu i morace one da se koriste ako krene zvanicno.

Jos se nisu usaglasili oko misterioznih objektiva inace ! ! !
Pod jedan, ozbiljno sam razmisljao o tim karticama - ne da ja na svojim partijama necu dopustiti da ih neki genije izvlaci, nego cu traziti da rola kockice svaki put, pa on posle nek drzi karticu sa brojem koji je dobio... i tacka.

Pod dva, kad nameravaju da se usaglase, liste se predaju za nedelju dana?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
igor
Mental midžit

Post by igor »

Nikola su uplacene pare za ucesce?
igor
Mental midžit

Post by igor »

Luka - ima nekih vesti oko ponudjenog menija za rucak? Vidim da hrvati biraju vec 4 dana sta da jedu, mi nismo dobili to ili?
Jel za nas singles 10e ili 28e koliko pise na profilima kada se ulogujes preko etc events sajta? Da li je to sigurno ostalo na 10e da ne bude neprijatnih iznenadjenja tamo?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Meni je stigao ali ne mogu da ga otvorim. A mi smo uplatili ja se nadam pare koje smo dali i svako ko je dao 10e igrace singles za te pare!
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa prosledi meni ponudu, mozda neko od nas moze da otvori.

Npr. Chronos da iskrivi vreme do trenutka kada je meni bio otvorljiv :lol: :lol: :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

A da ja nisam pitao ti se ne bi ni setio da nam uopste kazes!? :D
Mozemo samo da se nadamo da je Nikola uplatio jer nema odgovora od njega i da nije skuplje za nas (nadam se sa imas pismeni dokaz tj mail da je za nas 10e ako budu tamo pravili problem :) )
Isto vazi i za majice..no updates
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pare sam upravo uplatio na racun koji mi je Nikola dostavio. Poslao sam mu scan uplate, da proveri samo sa Tamarom da li je sve ok.
Majice naravno za sada nije ni pogledao, ali je to "sve u redu". Sad cu da ga bicujem za to.
Luka daj prosledi nam taj jelovnik, da ljudi odaberu sta hoce, pa da im prosledimo. Npr. moj mail je dzonvejn011 na gugletu.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Majice ce da vidi do petka.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Hvala Nenade, imas od mene pivo :D
CheMilan

Post by CheMilan »

Bambi se stresira oko svega :D
...pa i nisi bas najbolji...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pitanje izgleda ovako:

What would you like for lunch on the ETC ? *
There are multiple choices for you. Three meals that get most votes will be served on three days of the ETC. Keep in mind that each day you will be served different meal, but it will be same for all the participants. Vegans will have different vegetarian meal every day. Additional info: Every meal includes two slices of bread. Meals served from 08.08.-10.08. will include either a fruit or a candy bar.

Pork chop with sauce and mashed potatotes
Pilav (Serbian style risotto with chicken) and lettuce salad
Catfish with bechamel sauce and steamed potatoes
Roasted chicken and green peas
Meat roll, rice, carrots and seasonal salad
Moussaka (potato-based dish with minced meat), lettuce salad
Grilled vegetables, baked potatoes
Stew (paprilka, tomatoes, onions), mashed potatotes
Pasta Milanese
Potato pie with vegetables

Which system are you playing ? *
Which country do you represent ? *

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja bih najpre da nam kazu gde uzimaju tu hranu, onu od prosle godine jednostavno necu da jedem
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Pa nije da imas neki izbor. U cenu ucesca ukljucena je hrana, odakle god je nabavljaju (verovatno neka ketering sluzba u Novom Sadu, vrlo verovatno ista kao prosle godine), a sad da li ti zelis to da jedes ili ne- verujem da njih bas boli k***c. :|

Elem, moja tri izbora su:
1. Pasta Milanese
2. Roasted chicken and green peas
3. Pork chop with sauce and mashed potatotes

Nekako mi se ovo cini najbolje..ostali? :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja ne znam sta da zaokruzim, jer ne znam kakva ce hrana biti. Ako opet bude ono sranje kao prosle godine, mogu i da ne prave nista. Ali kao ajde ovo neka bude moja lista:
1. Pork chop with sauce and mashed potatotes
2. Roasted chicken and green peas
3. Meat roll, rice, carrots and seasonal salad

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Jer imamo rucak i za singles? (ja mislim da imamo)
Elem:

Moussaka (potato-based dish with minced meat), lettuce salad
Grilled vegetables, baked potatoes
Pork chop with sauce and mashed potatotes
Ota

Post by Ota »

Evo za mene:

1)Catfish with bechamel sauce and steamed potatoes
2)Roasted chicken and green peas
3)Pilav (Serbian style risotto with chicken) and lettuce salad
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi vi ste svesni da nije ponaosob nego svi timovi glasaju ( imaju po glas, za svaki dan ) i onda sta je najvise izglasano to se jede ( tako da ne morate ovim da se bavite previse nego plz igrajte malo vise >D ).
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jasno, a za tim glasas valjda ono sto vecina hoce da jede.

Za vezbu mi je potrebno jos par partija da bih odlucio finalni odabir itema za tau / broja kultista. Za vikend cu odigrati jos par partija, potrebno mi je testiranje protiv listi koje su bazirane na flyerima (eldar, dark eldar, necron).

Osnova liste je:
typhus
35 zombie kultista
22 zombi kultista
5 nurgle spawnova
3 nurgle obliteratora
3 nurgle obliteratora
1114 poena

+tau detachemnt osnova:
commander sa 2 oruzja od po 15 poena (trenutno se premisljam da li da mu jedan ML zamenim sa 1 meltom), puretide engram neurochip, multi-spectrum sensor suite
krootovi sa kucetom
riptide, ion accelerator, melta, early warning override
3 XV88 sa bonding knife, svaki po 2 missile drone-a
1789 poena

Ostane mi 61 poen da rasporedim na nesto od opcija:
- XV88 da dobiju sampiona (10 poena)
- XV88 da dobiju target lock svaki (15 poena)
- riptide da dobije da gadja flyere normalnom BS (20 poena)
- sistemi za commandera (intercept 5 + target lock 5 / skyfire 20 + target lock 5 / skyfire 20 + intercept 5 / neka cetvrta kombinacije)
- izmedu 1 i 13 dodatnih kultista (4 poena svaki)

Opcija koja najbolje puca je (najverovatnije cu se za ovo odluciti):
Commander da dobije 25 poena u sistemima, riptide 20 poena za skyfire i XV88 da dobiju za 15 poena target lockove. Medjutim onda je drugi skvod plague zombija nesto tanji ("samo" 22 njih). To mozda resim time sto smanjim onaj prvi na 30, da bi drugi bio 27 njih.

Opcija koja vise zadrzava je da maksujem broj kultista (najmanje verovatna opcija):
12 kultista za 48 poena i commander da dobije target lock i intercept za 10 poena.

Nesto izmedju je da ili commander ili riptide nemaju skyfire, a za te poene da ubacim jos 5 kultista (ako se pokaze da bez jednog od njih imam dovoljno pucanja da poskidam flyere, mozda uzmem ovo).

Finalna odluka o ovim finim detaljima nakon jos par partija protiv flyer listi.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Imaj u vidu da se liste predaju do subote u ponoc.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Promena- liste treba da su ovde na forumu objavljene najkasnije do petka 23h
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Dzon Vejn wrote:Jasno, a za tim glasas valjda ono sto vecina hoce da jede.

Osnova liste je:
typhus
35 zombie kultista
22 zombi kultista
5 nurgle spawnova
3 nurgle obliteratora
3 nurgle obliteratora
1114 poena

@Za hranu: Bas tako, zato bi trebali svi da kazu neka 3 jela, kako bi Lukisa mogao da im javi nas izbor, a sad da li cete vi jesti tamo, negde napolju tokom pauze ili cete crci od gladi- nije bitno.

@Za listu: Aaa, zasto ne ubacis jos Cultista? Bar dva puta po 35? To ti je dodatno ulaganje od oko 52 poena ako se ne varam. :?
CheMilan

Post by CheMilan »

1) Pilav (Serbian style risotto with chicken) and lettuce salad
2) Roasted chicken and green peas
3) Meat roll, rice, carrots and seasonal salad
...pa i nisi bas najbolji...
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

1. Pork chop with sauce and mashed potatotes 3
2. Pilav (Serbian style risotto with chicken) and lettuce salad 2
3. Catfish with bechamel sauce and steamed potatoes 1
4. Roasted chicken and green peas 4
5. Meat roll, rice, carrots and seasonal salad 2
6. Moussaka (potato-based dish with minced meat), lettuce salad 1
7. Grilled vegetables, baked potatoes 1
8. Stew (paprilka, tomatoes, onions), mashed potatotes
9. Pasta Milanese 1
10. Potato pie with vegetables

Za sada ovako stoji nas izbor jela.
Molim ostale (Nikolu, Luku, Sutica- Dule nije tu) da se izjasne. :D
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja se uzdrzavam od glasanja
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

I ja isto
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sutra hocu jos jedan test da uradim, i onda saljem listu. Ionako nam je sutra rok.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Inace najverovatnija lista ce biti:
1 tifus
35 zombija
27 zombija
5 nurgle spawnova
3 nurgle obliteratora
3 nurgle obliteratora
1 tau commander skyfire intercept 2 missile poda, engram chip i multispectrum
1 riptide sa ion cannon, intercept, melta
1 unit krutova sa kerom
1 full unit XV88, sa missile dronovima, svaki XV88 ima target lock, imaju bonding ritual

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Liste Nemaca PREBRUTALNE ! ! !
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

i nisu nesto... ovaj DA ima neregularnu listu - ne moze coteaz da bude warlord.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Megabaja wrote:i nisu nesto... ovaj DA ima neregularnu listu - ne moze coteaz da bude warlord.
Moze po ETC FAQ-u. :mrgreen:
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ne mogu da nadjem gde je pisalo da ne moze... ali ovo menjanje rulspeka na 10 dana do turnira me opasno nervira...

EDIT
Nasao sam gde pise... Ne mogu da verujem da je lik promenio pravilo od juce do danas. U poslednjem rulspeku, koji je juce vazio je bilo zabranjeno...
When a model has a Power or Force weapon the chosen type must be specified on the army list, and
comply to the WYSIWYG rule. Every army list MUST make clear mention of who is to be the army's
warlord.
Any character model in your army (except those from Allied detachments) can be your warlord.
kakav je to nacin? bice ozbiljnih problema na ETCu zbog ovoga.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

PeraNekron

Post by PeraNekron »

To je njihov cirkus i mogu da rade sta god pozele, kada god pozele, kao sto se da primetiti. :lol:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Daj link ka svim listama
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma sve je ok. Kad krenemo ka NS, taj dan cemo prelistati poslednju verziju rulespacka (posto ce to biti aktuelna :D), i onda cemo uredno da dobijamo 160:0, posto ce opet negde imati neke propuste :D.

Sa bezobrazlukom se samo tako regulisu stvari... prebijes ga njegovim oruzjem ;).

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Malo je bezveze da se u poslednji trenutak promeni da warlord moze da bude iz ally i da samo vidis jednu listu tako.. Kojoj je to bas trebalo.. Treba im skrenuti paznju..
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zasto je glupo, pa prosle godine su na dan turnira promenili isto neka pravila. Sta je tu cudno, to su oni...?

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Veceras cete dobiti excel tabelu od Milana koju SVI treba da popunite tako sto markirate zeleno sta pobedjujete , zuto nereseno i crveno ako gubite.

U sredu je u 18 u klubu sastanak tima i ocekuje se prisustvo svih kao i da donesete popunjene tabele da bi ih zajedno pogledali (ovo uradite i time ispostujte ostale koji ce to uraditi kao i Milana koji priprema tabele da ne bude uzalud). Takodje na sastanku pripremite pitanja povodom nekih listi ako vam nije jasno ili ako vam je zanimljivo pa zelite da prodiskutujemo o njima.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Nisam siguran da ce Milan stici da obradi svih 29 reprezentacija do veceras. Ja bih ipak racunao na to do sutra, pa onda imamo utorak i deo srede za nase tabele.
Takodje, SVI koji zele da dobiju word file-ove sa full listama svih 29. reprezentacija neka mi posalje na PM svoj e-mail kako bih vam prosledio.

Hvala. 8-)

Takodje, bilo mi je dosadno, pa sam uradio ovaj cover/banner/stagod..mozda nekome posluzi za nesto. :)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

molim te okaci taj dokument na google doc da svi mozemo lepo da vidimo bez cimanja

Return to “ETC podforum”