40k TIM SRBIJA 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

40k TIM SRBIJA 2014

Post by RatGod »

Molim svi koji zele da ucestvuju kao igraci da se prijave ovde ( ako bude previse zaintresovanih bice odrzane kvalifikacije, trenutno se nemojte opterecivati gde se odrzava i ostalim finansijskim stvarima sem vasih armija) :

1. RatGod
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Re: 40k TIM SRBIJA 2014

Post by Dzon Vejn »

Ja.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

jaaaa :mrgreen:
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Ota

Post by Ota »

Ja.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ja.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

RatGod wrote:..trenutno se nemojte opterecivati gde se odrzava i ostalim finansijskim stvarima sem vasih armija..
Onda i ja.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ridji

Post by Ridji »

I ja
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Pa ako imam realnu sansu da udjem u tim,ja bih voleo.Ali bi zeleo od kapitena i dva vec izabrana clana tima da mi to i potvrde,ako nemam realne sanse onda nista.
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pazi sansu da udjes u tim niko ne dobija na lepe oci, nego lepo modele na sto pa se igraj sto vise odigras i pobedis to ti je veca sansa.
Iz onoga sto sam ja video od poslednje partije protiv tebe jeste da ima tu potencijala, a sad mlo se baci na pravljenje kombinacija razlicitih i dolazi na turnir ;)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Za vikend cu ti ostavim bikere u klub, do sada nisam mogao zbog posla - eto ti unit vise da eksperimentises. Kao sto Luka rece, dodji i igraj, pitaj ljude preko PM za partiju I nemoj da te je sramota da proxujes dosta modela zarad isprobavanja neke "uber" liste. ;)
Ako ti i trebaju falconi da ti "glume" serpente za spam i to ti donesem. ;)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

kao sto vec rekoh, nikome pozicija u timu nije uklesana u kamenu. Naravno da ces biti uzet u obzir kao i svi koji zele da idu na ETC. Tema i jeste otvorena da se vidi ko bi hteo da ucestvuje pa da se shodno tome organizujemo.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Akooll

Post by Akooll »

Hteo bih da ucestvujem na ETC-u makar kao singles, ne bi li otisao na neki tako veliki turnir ali sto se tice timskog ne znam nista o tome, tj kako funkcionise, sta se ocekuje od clana tima ( finansijski i vremenski ) i da li se liste posebno skupljaju za taj event. Voleo bi da mi neko pojasni kako sve to funkcionise ako nije problem :)

Smatram to velikom obavezom pa ne bi olako usao u istu :)

Hvala.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Kontaktiraj me preko pm da ne sirimo pricu.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Akooll wrote:Hteo bih da ucestvujem na ETC-u makar kao singles, ne bi li otisao na neki tako veliki turnir ali sto se tice timskog ne znam nista o tome, tj kako funkcionise, sta se ocekuje od clana tima ( finansijski i vremenski ) i da li se liste posebno skupljaju za taj event. Voleo bi da mi neko pojasni kako sve to funkcionise ako nije problem :)

Smatram to velikom obavezom pa ne bi olako usao u istu :)

Hvala.
Pazi, najbolje bi bilo da dodjes neki dan do kluba Zmaj, ako si negde u Beograd/okolini Beograda, obicno bude ljudi koji su ucestvovali na ETC-u, kao sudije ili kao igraci..pa mozes njih da pitas sve sto te zanima.
Ukratko ESC ne zavisi nista od timskog, moze da se igr ko god zeli, kao i svaki drugi "obcan" turnir, sa specificnim misijama koje se kasnije igraju i na timskom takmicenju..

Dok ETC je malo komplikovaniji, pravi se tim, prijavljuje sa svojim army listama jedno 2-3 meseca ranije, i od tada je sve "locked". Na samom takmicenju se radi uparivanje i ceo tim od 8 igraca zajedno sakuplja poene koji se kasnije uporedjuju i gleda se da li je pobeda-nereseno-poraz. Za timski se prave dedicated liste, jer nesto poput, npr, fudbala, treba da budu liste koje cuvaju te poene ("odbrana") i one koje uzimaju poene ("napad")..vise-manje to bi bilo to, da te ne davim vise, slobodno svrati u klub i pitaj sve sto te zanima.. ;)
Akooll

Post by Akooll »

E hvala :) manje vise to je ono generalno sto me zanima, videcu kad dodjem do kluba da igram pa pitam nekoga :P
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja odustajem od ucestvovanja, iz razloga koje necu da objasnjavam.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Daj nemoj me zajebavati nego iskuliraj se malo i opusti :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Vrlo sam ozbiljan, ne zajebavam se, dobro sam razmislio o svojoj odluci (nije ragequit), i nemam sta da iskuliram, jer nisam besan ni na koga (osim mozda na samog sebe, sto je moj licni problem).

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Molim sve clanove tima da se registruju na sajtu ( ne na forum nego za turnir ) : http://www.etc-events.com/events/etc-2014

Takodje i da ovde objave da su se registrovali !
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo jos jednom da proverim - ja da se prijavim kao nonplaying (coach)?

I imaju gresku u aplikaciji (nista novo :D), jer kada nonplaying hoce da igra singles, cena mu je 10EUR, a verujem da ne treba da bude tako.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Poslao Vladi pitanje.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Poslao sam ja vladi pm oko toga koliko placamo singles jer je to bilo prosle godine jeftinije za nas iz srbije, nemojte se sad opterecivati parama nego samo se prijavite, da tako se prijavi sad pa cemo menjati ako bude trebalo :P
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Kao sto rekoh ETC placamo normalno a ESC ce biti verovatno 10e po coveku ali tek treba da mi potvrdi. Sto se placanja tice javice mi na koji racun pa cemo skupiti pare i uplatiti svi zajedno ( verovatno Nikola ako moze posto radi u banci :D ).
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ako se dobro secam, tamo treba da se navede armija sa kojom ces igrati...a mi to jos uvek ne znamo sa sigurnoscu (makar ja i Bojan)..jel ima tu neka varijanta da se to promeni do predaje listi ili tako nesto..?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prijavio se.

Inace sam vec i rezervisao hostel za sebe i zenu. Razmisljajte i o tome na vreme (ko zeli da noci u NS).

Sve ostale opcije sam cekirao da nisam zainteresovan.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Navedite vas dvojica bilo koju listu tj ti DE ili Necrone sta mislis da je realnije, a Bojan isto sta misli da mu se svidja jer nije to za sad mnogo bitno ( eventualno zbog znaka na karticama, a to kad budu radili mogu da im javim da promene ).
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Mislim da se u jednoj listi Bojan i ja preklapamo sa CSM, tako da cu ja verovatno da stavim DE kao vojsku..
Takodje, u zavisnosti od misija moze da se koriguje lista, jer je ona sa deep strike Raiderima dobra samo za one Malestorm of War misije, posto 4x5 Wyches u Raiderima tesko drze objective do kraja bitke..vidi 'leba ti, da saznas to sto pre.. :wink:
Ota

Post by Ota »

Ja se registrovah.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Jos jednom molim sve da se registruju.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja sam sw registrovao. Jel treba jos nesto ili je to to?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Trenutno stanje tima :

1.RatGod - CD/SM
2.Igor - Tau
3.Ota - Eldar
4.Megabaja - GK
5.Joggy - AM
6.Telion - Necron
7.Bojan Donevski ?
8.Ridicully SW ( ceka da vidi da li je dobio posao ? )

Dzon Vejn nam je rezerva sa CSM/Tau.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ko se ne prijavi nece moci da igra na ESC-u koliko sam shvatio.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Cuo sam se sa Bojanom i on ne moze da garantuje da ce moci, ali bi da ide. Pa smo se dogovorili da ide kao rezerva za sada ili coach ako bude mogao voljan je da se ukljuci na bilo koji nacin, ali ima problem zbog ne fiksnog radnog vremena oko posla.

Tako da je Nenad zapravo na njegovom mestu, sa CSM/Tau.
žubor

Post by žubor »

A kad se Ridicully zaposli ... sta onda :(?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Javio mi je da ide upravo :D

Jbg ako se desi da nekom nesto iskrsne trazicemo igrace prvo ovde a onda i van nase zemlje ako nas ne bude dovoljno ali vec ja imam jos jednu rezervu 8-)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Azurirao sam prijavu kao igrac, sa CSM armijom. Ne postoji podopcija za unosenje ally armije. Takodje, cenovnik im je i dalje neispravan za Srbiju.

edit: sad cu Vladi da posaljem jos jedan mail :D.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Prijavio se.

Videćemo još samo sa čim idem... :)

Btw, kakva je opciona žurka i šta se očekuje na sastanku kapitena? Da li ste se prijavljivali i za to?
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sastanak kapitena je za kapitene o tome sta u buducnosti itd. , tu cemo mozda prisustvovati ja i Nemanja, videcemo.

Sto se tice vecere to je sausage party :P Te s toga mozda je bolje da lepo izadjemo mi ;) , ali to cemo videti naknadno.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam isto izabrao sve opcije ne, verujem da ce i svi ostali iz BG isto uraditi.

Glory to Arstotzka!

Return to “ETC podforum”