40k TIM SRBIJA 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

Akooll

Re: 40k TIM SRBIJA 2014

Post by Akooll »

Ovako da javim svima ovde. Ja necu moci da idem na ETC ni kao rezerva ove godine isl, primljen sam u Coca Cola Internship program i to krece od kraja jula :) U svakom slucaju zelim vam mnogo srece i mozda dodjem jedan vikend dan ako imam slobodno da navijam.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Srecno matori.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
igor
Mental midžit

Post by igor »

Opa svaka cast, cestitam. Potrudi se tamo pa da ti ponude onu sestomesecnu obuku posle. ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sve cestitke druze! Sledece godine u ovo doba, kada budes bio direktor, da imamo direktnu vezu za sponzorstvo reprezentacije :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ili bar Kole do iznemoglosti...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Akooll

Post by Akooll »

Hvala, i iscimacu se maximalno za dalje naravno :)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Molim vas da pare za ETC ostavite u toku ove nedelje u klubu, ko ide na singles cena je 10e po osobi. Pare ce skupiti Igor, i zamolio bi Nikolu da to plati preko banke.

Detalje oko placanja cu znati kad se Nikola prijavi da je u timu na ETC sajtu, i stigne mi mail kao potvrda, tad cu mu proslediti detalje.

Sto se majica tice isto obratite se Igoru koristicemo iste kao prosle godine, ko nema ili hoce jednu dodatnu za razmenu sa nekim protivnikom neka mu se obrati na pm.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

RatGod wrote:Molim vas da pare za ETC ostavite u toku ove nedelje u klubu, ko ide na singles cena je 10e po osobi. Pare ce skupiti Igor, i zamolio bi Nikolu da to plati preko banke.

Detalje oko placanja cu znati kad se Nikola prijavi da je u timu na ETC sajtu, i stigne mi mail kao potvrda, tad cu mu proslediti detalje.

Sto se majica tice isto obratite se Igoru koristicemo iste kao prosle godine, ko nema ili hoce jednu dodatnu za razmenu sa nekim protivnikom neka mu se obrati na pm.

Igor ne skuplja pare, Igor ce pare pokupiti iz kluba - nadam se da si rekao Duletu da skuplja pare u neku kovertu?

Sto se majica tice, ja cu otvoriti novi topic - da se vidi kako i sta ko zeli. Mislim da nije fer da se samo kaze "koristicemo iste kao prosle godine" ?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Tako je bilo dogovoreno poslednji put kad smo se videli tj vecina 8-)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ja sam se prijavio na ETC sajtu i kaze sajt 75e. Elem, koliko nas ukupno izadje ucesce? Prosle godine smo mi igraci placali za trenera, a mislim da je tako posteno i ove godine...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

igor
Mental midžit

Post by igor »

Megabaja wrote:ja sam se prijavio na ETC sajtu i kaze sajt 75e. Elem, koliko nas ukupno izadje ucesce? Prosle godine smo mi igraci placali za trenera, a mislim da je tako posteno i ove godine...
Meni je Luka danas rekao da nemamo non-playing coach tj trenera.. :|
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Za sada nemamo coacha, ako ga budemo nasli doplaticemo za njega tamo ( moze ), i da platicemo mi medjusobno cemo podeliti za to.
igor
Mental midžit

Post by igor »

RatGod wrote:Za sada nemamo coacha, ako ga budemo nasli doplaticemo za njega tamo ( moze ), i da platicemo mi medjusobno cemo podeliti za to.
Javiti ljudima u klubu da sto pre pocnu potragu - mozda se krije negde. :lol: :lol: :lol: :lol:
Hmm.. Pero? 8-)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Verovatno ce nam se pera pridruziti u tome, ali to cemo da obavimo direktno tamo. Zato sto to trenutno komplikuje neke druge stvari ali 90% da ce on biti :wink:
igor
Mental midžit

Post by igor »

Mislim da bi bas bilo lose i glupo da nemamo trenera. Svi znate koliko je prosle godine znacio Nemanja za tim!
Treba sa Perom videti da se sada zna.
Ako bude trebalo ja mogu da ne igram - da bi imali. (hvala Bogu tu je Milan kao opcija da me zameni u tom slucaju)
Sve u svemu - treba nam coach. ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Milan je strani placenik. 8-)
Ali Pera verovatno. :D
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
igor
Mental midžit

Post by igor »

Telion wrote:Milan je strani placenik. 8-)
Ali Pera verovatno. :D

C,c,c.. strani placenik.. nista onda, cekamo ga na singles :twisted:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nemati team coacha = posrali smo se u zivot Nikoli (tj onome ko bude postavljan kao prvi igrac).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ma imacemo team coacha. 8-)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi ajde vi se bavite malo listama i igranjem, plus jos nekim stvarima tipa da donesete pare u toku nedelje, sredite majice a ovo cemo lako srediti pristao je Pera da bude tako da ne brinite.

Samo cemo ga prijaviti tamo direktno da se ne bi sad jebavali sa uplatama drukcije, naravno sumu za coacha cemo podeliti i ove godine.

P.S. I lagano na farbanje :oops:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

A jel se zna zasto pare treba da se uplate sada a ne na turniru? Cini mi se da smo prosle godine placali tamo... i kolika je tacno cifra za oba turnira?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sto se placanja tice placa se sada jer su napravili program da bi im bilo lakse da isprate to i da se tamo ne stvara guzva, plus da bi imali uvid za broj ljudi.

Tacna cifra ce mi biti poslata mailom, mislim 10e + koliko je vec karta za ETC mislim 48e.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

prosle godine smo isto platili unapred, na licu mesta se placao singles.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

nismo platili unapred. znam zato sto sam ja tog dana platio za ove sto su kasnili, pa su mi oni vratili novce kasnije...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

mozda mi je neko naknadno platio, ali sve je uplaceno pre turnira
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Secam se da smo na licu mesta dali nesto sitno para naknadno.
p.s. Ko jos cuvq uplatnicu od pre godinu dana :D
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

moguce je da je postojala neka razlika koja se placala tamo, ili bese rucak itd.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Nemam pojma, znam da sam dao 15tak hiljada tog dana, pa sam ih dobio nazad... nije ni bitno za sta. Al vidis, prevario sam se da je za ucesce...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Par dana pred turnir su se setili da im treba jos po 5 EUR po ucesniku. To je verovatno ta doplata koju je Sutic odradio. I mozda uz to i doplata za non-playing coacha.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Svako do petka neka ostavi 47e ako ide samo na ETC, a 57e ako ide i na singles. Neka to potvrdi kad bude predavao pare jer ima nekih problema.

Racuna se najveci kurs.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Kome se ostavlja? Duletu?
Kakvih problema ima?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ma tipa Sutica nisu ubacili da igra singles, sad cu ja da proverim i pisem im mail.

Ostavljamo Duletu pare a Igore ti vidi sa Nikolom i Nenadom ko ce da uplati ja ti saljem detalje oko uplate na pm, posto ja putujem u petak ili subotu.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Aha, okej. Sredice se to za Sutica sigurno. :wink:
Vazi.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Dear all,

Thank you for registering to the ETC 2014!

I am sending you some clarifications concerning the payment procedure:

step 1 - decide whether you will be paying only for yourself or with a group. The joint payment is a much better option because you split the bank transfer costs.

step 2 - one person from your group should create a payment group on the website, by clicking the big red button "Payment group"; include all the members (!they all must be previously registered) and click "Save payment group and request payment instructions".
! Once the payment group is save, you will not be able to make any changes in the members' profiles without contacting me or Vlada ([email protected])

step 3 - wait for the bank transfer instructions to arrive to your email (3 working days)

If you have any questions, feel free to write to me.

Cheers,
Tamara
Nemam pojma, ja sam dobio mejl da sam se registrovao...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Tim 40k Srbija je potpuno formiran i nastupa u sledecem sastavu :

1.RatGod - CD/SM (c)
2.Igor - Tau
3.Ota - Eldar
4.Megabaja - GK
5.Joggy - AM/Inq
6.Telion - DE/Eldar
7.Dzon Vejn - CSM/Tau
8.Ridicully DA/AM

Coach ove godine je Milan Popovic aka CheMilan.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pozdrav ljudi, ono sto sam primetio po netu jeste da ce biti dosta wraithknightova, te stoga molim sve koji vode gardu da ih nakrcaju melta bombama :wink:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Kartice za objektive ce se kupovati na licu mesta izgleda sa ETC logom 10e spil jos nije 100% samo da imate u vidu i morace one da se koriste ako krene zvanicno.

Jos se nisu usaglasili oko misterioznih objektiva inace ! ! !
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Mogu samo da oce.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako taj bezobrazluk naprave, onda cu traziti fiskalne racune za sve zivo (od uplate za singles, za tournament, za te kartice), i uredno zvati inspekciju u suprotnom. Takodje, postavicu razna pitanja na ETC forumu.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ahahahaha...
ahaha..
ha..
Ne.

Return to “ETC podforum”