In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

Dellamorte

Re: Warhammer Liga

Post by Dellamorte »

Dimitrije- Imperija
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Jagos

Post by Jagos »

Jagos - Beastmen
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dobro, osim prijava, da li ima zainteresovanih da se pojave u petak od 18h (u kom slucaju ocekujem da ne kasnite, da bismo mogli lepo komotno da zavrsimo na vreme), ili u subotu ili nedelju posle 14.30h npr.?

U petak iz ociglednih razloga mogu da odigram samo 1 partiju. U subotu i nedelju mogu po 2. Zena nije tu ta tri dana, tako da mogu da dodjem sva tri ukoliko ima zainteresovanih.

edit: postoji li u klubu army builder & stampac?

edit: kako se detachmenti tretiraju sto se tice limita za 0-3 core choice-a? edit3: u FAQ-u vidim samo da ne kaze nista za minimum poena, tako da predpostavljam da se "vaze" za minimum poena, a samim tim i za maksimalni broj od 3 ista unita.
Last edited by Dzon Vejn on Mon Oct 15, 2012 10:37 pm, edited 1 time in total.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Chaos, cim ugrabim malo vremena tu sam :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Jagos

Post by Jagos »

Dzon Vejn wrote:Dobro, osim prijava, da li ima zainteresovanih da se pojave u petak od 18h (u kom slucaju ocekujem da ne kasnite, da bismo mogli lepo komotno da zavrsimo na vreme), ili u subotu ili nedelju posle 14.30h npr.?

U petak iz ociglednih razloga mogu da odigram samo 1 partiju. U subotu i nedelju mogu po 2. Zena nije tu ta tri dana, tako da mogu da dodjem sva tri ukoliko ima zainteresovanih.

edit: postoji li u klubu army builder & stampac?

edit: kako se detachmenti tretiraju sto se tice limita za 0-3 core choice-a? edit3: u FAQ-u vidim samo da ne kaze nista za minimum poena, tako da predpostavljam da se "vaze" za minimum poena, a samim tim i za maksimalni broj od 3 ista unita.
Evo, ja cu da dodjem u petak u 18h, pa da nas dvojica odigramo prvu. OK?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, dogovoreno, vidimo se u 18h.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

da li ima interesanata iz moje grupe za subotu? ja bi dosao oko 15h
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Ota

Post by Ota »

Mozda bi ja mogao u 15h ili malo ranije - ali javljam ti u svamok slucaju da potvrdim ili otkazem.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
No 1

Post by No 1 »

No1 - Patuljci
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Yogurt

Post by Yogurt »

Dule jel bi mozda mogao da editujes prvi post sa grupama?
Jer se zahteva ofarbane figure?

I jos jedno pitanje? Jel bi neko hteo u nedelju ili u petak od 18h da odigra protiv mene?

-Bogdan
Yogurt

Post by Yogurt »

Da bilo je sliucaj gde je jedan imperiski igrac imao listu sa 6 detachemnta strelca. Potvrdjeno je da je ta lista ilegalna i da mora da napravi novu listu. Potvrdjeno je bilo da smes da imas 3 jedinice necega maximum i svi detachmenti se racunaju u taj maximum.

A Nenade, ako zelis partiju u nedelju mozemo da odigramo.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Yogurt wrote:
Da bilo je sliucaj gde je jedan imperiski igrac imao listu sa 6 detachemnta strelca. Potvrdjeno je da je ta lista ilegalna i da mora da napravi novu listu. Potvrdjeno je bilo da smes da imas 3 jedinice necega maximum i svi detachmenti se racunaju u taj maximum.

A Nenade, ako zelis partiju u nedelju mozemo da odigramo.
Dogovoreno za nedelju. Jel ti odgovara 15h?

Jel ima neko kome bi odgovaralo 18h za drugu partiju?

Glory to Arstotzka!
Yogurt

Post by Yogurt »

Vidimo se u 15h.
Pozzzzzz
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ja se izvinjavam ali evo malih izmena grupa, da ne bi igrale iste armije.

I grupa:

1. Ogi - High elf
2. Igor - Dark elf
3. Jagos - Beastman
4. Kirgan - Warriors of chaos
5. Nenad - Empire
6. No1 - Dwarf
7. Ceda - Bretonnia

II grupa:

1. Dimitrije - Empire
2. Nikola - Vampire Counts
3. Teklis - Tomb King
4. Josip - High elf
5. Vukan - Dwarf
6. Bogdan - Wood elf
7. Ota - Warriors of chaos
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ok, dakle onda ostaje moja partija za petak sa Jagosem u 18h. Yogurt otpada jer je u drugoj grupi. A ostali, da li ima zainteresovanih za igranje od 15h u nedelju?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Niko za nedelju?

Glory to Arstotzka!
Snotling

Post by Snotling »

Dzon Vejn wrote:Niko za nedelju?
Mogao bih ja ali tek oko pola 6. Pa ako si za vidimo se.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moze, dogovoreno.

Ima li jos neko ko bi hteo u nedelju od 14:30 ?

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Teklis - Truc 13:7 oko četiristo i nešto pojena :) U principu sve sam mu odneo sem 2 bloka pešadije.
Snotling

Post by Snotling »

Hoce neko iz moje grupe da se igra sutra. Neka napise vreme, meni sve jedno
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

11:9 za mene protiv beastmena. Ova nova edicija je smejurija, samo to imam da iznajvim :D. 5 milicionera koji okrenu charge gorgona.... Mmmm yeah right :D. Charge koji ide move +2d6 (znaci ako te ukenja komotno mozes u prvom krugu da chargeujes kada igras drugi), itd., itd.

Ipak, lepo je odigrati par partija posle duze pauze :D.

Protivniku cestitke jos jednom, vrlo rado bih igrao i neku "normalnu" partiju ;).

Duletu i protivniku izvinjenje zbog moje sporoce, predugo nisam igrao WH, bas sam sve zaboravio, mnogo mi treba da se setim ko sta radi.

Glory to Arstotzka!
Snotling

Post by Snotling »

Neko iz moje grupe da se igra danas?
Ota

Post by Ota »

Ne znam u kojoj si grupi (ime?!), ali ja danas u 15h igram sa Nikolom, pa posle mogu jos jednu ako si u mojoj grupi.

Sada vidim da igras sa Bretonijom (tvoj potpis) onda nista jbga nismo zajedno u grupi.
Yogurt

Post by Yogurt »

Hvala Otovicu na super partiju. Bilo je zanimljivo i bas interesantno.

I jer neko iz moje ili druge grupe zeli partiju sutra?

-Bogdan
Ota

Post by Ota »

Kao i na 40k temi :

Ukoliko neko iz moje grupe ima vremena, igrao bi' sutra ligasku partiju, od 10 -12 da se pojavimo i zavrsimo do 15h. Tako da ako ima zainteresovanih ili bacite ovde poruku ili PM meni, "ko prvi njemu partija/devojka". :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

19:1 za mene protiv bretonije. 1445 razlike. Upisano je u excel.

P.S.: Snajperi su najtezi oblik prevare.

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Ko želi da igra, mogu svaki radni dan posle 4 a subotom i nedeljom kako se dogovorimo.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

teclis

Post by teclis »

Takodje, ko zeli da igra mogu svaki dan osim cetvrtka. To vazi od sledece nedelje, posto sam ove kao bolestan.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Hoce neko iz moje grupe partiju sutra od 2 popodne :)
I ko jos hoce u sredu/cetvrtak od 2? :)
Igor - Dark Elves :P
Last edited by igor on Mon Oct 22, 2012 8:14 pm, edited 1 time in total.
Jagos

Post by Jagos »

Kirganovi Haotici : Jagosevi Bistmeni, 200 poena za Kirgana. Cenim da je to 11:9 za Kirgana. Super partija, potepali smo se do kraja, nista pucanje, samo kombat.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dal niko nije slobodan da igra? :roll:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja bih dosao, ali nisam bas sa zdravljem najbolje, tako da se zato ne javljam. Verovatno celu ovu nedelju necu uopste nista igrati.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ok, ozdravi sto pre! :)
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Imperija pocistila patuljke ko da su elfovi ;)

Dellamorte 20-0 protiv Truca
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Ota

Post by Ota »

Moze li ko iz moje grupe u Cetvrtak da "bacimo" partiju - od 2 (otvaranja) pa na dalje? I/ili u Subotu od 12 pa na dalje - do nekih 7 uvece?
Monsterman

Post by Monsterman »

Ako neki nesrecnik iz moje grupe (druga grupa) moze u petak partiju, oko 3h, neka vice :)
No one leaves...the Monsterican Dream
igor
Mental midžit

Post by igor »

Igor : No1 20:0 za Dark elfove :)
Ota

Post by Ota »

Monsterman wrote:Ako neki nesrecnik iz moje grupe (druga grupa) moze u petak partiju, oko 3h, neka vice :)
Meni se "otvorio" termin, ali mogu biti u klubu izmedju 16h - 16:30h, ako ti to odgovara, samo mi javi ( i reci koju armiju vodis - lista grupe je po imenima, ali ne znam svaciji nik sa foruma). :D

Javi mi ili PMom ili porukom ovde na forumu, ja cu svakako proveravati forum redovno do 16h.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Dellamorte protiv Ote
2-18 pobeda Ote
predobra partija (i protivnik) u kojoj se moglo desiti svasta do kraja igre :)
..we have purpose
-----------------------
igor
Mental midžit

Post by igor »

Igor : Jagos
20: 0 za Dark elfove :)

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”