Mini Warhammer Age of Sigmar turniri u klubu Zmaj

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

Jagos

Re: Mini warhammer turniri u klubu Zmaj

Post by Jagos »

Prijava - Vampiri ili Bistmeni, videcu vec sa cim cu da igram.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mogli bi da razmrdamo stare kosti.
Prijava - Tomb Kings
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Monsterman

Post by Monsterman »

Vala nisu se dugo bacale kockice!
Prijava - Dwarfs
No one leaves...the Monsterican Dream
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Prijava High Elves
Snotling

Post by Snotling »

Prijava.
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Пријава.
Ovo znaci rat!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Prijava - orcs & goblins
Monsterman

Post by Monsterman »

ajde zivlje ljudi, da nas bude barem 8 :)
Myth

Post by Myth »

Dolazim verovatno i ja sa HE.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Hoce li biti turnira na kraju?
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Jagos
2. Pera
3. Vukan
4. Pencic
5. Ceda
6. Ogi
7. Igor
8. Mitar
9. Voja
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

Myth

Post by Myth »

Bilo je super, opustene partije, saigraci odlicni.
Bilo je i zanimljivih momentata, kad dule baca 5 keceva na dispelu i kada dva velika pauka charge-uju i izgube kombat od 5 princeza+BSB i brejkuju se oba :)

Hajde u skorije vreme ponovo nesto slicno, sada odziv ljudi nije bio nesto, ali znam sigurno barem 3-4 koji ce sledeci put da dodju.
teclis

Post by teclis »

ko je pobedio?
teclis

Post by teclis »

Ovo bi trebalo primeniti na nekom mini turniru. Tipa 2 igre se igra obicno + treca army swap :D
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Sorry, ali ne. Ja nekim ljudima u zivotu ne bih dao da se igraju mojim figurama.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Yogurt

Post by Yogurt »

Ja bi dao. U Australiji na Mastersu su bile 2 partije od 6 koje su bile army swap. Interesantna ideja i veoma positivno da se primeni na turnirima.
teclis

Post by teclis »

bojan wrote:Sorry, ali ne. Ja nekim ljudima u zivotu ne bih dao da se igraju mojim figurama.
Pobogu, to su samo figure. Kao sto su i kockice samo kockice. Ne mora se ici dublje od toga...

Ima li jos (ne)zainteresovanih za ovu ideju?
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

teclis wrote:...Pobogu, to su samo figure.
Lepo ofarbane i sredjene figure, zasto bi ih ikada dao nekome ko se sve vreme igra sa opiljcima metala i bas ga briga za hobi deo WH-a?
Kao sto su i kockice samo kockice....
Ogromna je razlika, nisam potrosio pola godine zivota da sredim kockice, za figure jesam,stoga ih nikada ne bih dao nekom savage-u ili nepoznatoj osobi.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
teclis

Post by teclis »

bojan wrote:
Lepo ofarbane i sredjene figure, zasto bi ih ikada dao nekome ko se sve vreme igra sa opiljcima metala i bas ga briga za hobi deo WH-a?
Ogromna je razlika, nisam potrosio pola godine zivota da sredim kockice, za figure jesam,stoga ih nikada ne bih dao nekom savage-u ili nepoznatoj osobi.

Ja mislim da chainmail_drybrush izlizane figure imaju samo veze sa transportom. Ne verujem da postoje ljudi koji gule figuru za vreme partije ili je trpaju u usta i glodju. Uostalom, u warhammeru se uglavnom pipa za movement tray (osim ako nisu monsteri ili skirmisheri).
Monsterman

Post by Monsterman »

Pa to stoji sve, al geg je u tome sto se u ovom sportu, kao i u svakom, ne voli svako sa svakim (neko vise, neko manje, neko potajno, neko zvanicno, jbga, ljudi smo)...ok je da army swapujes sa nekim ortakom, frendli partija i sve to, al ako ti zapadne neko koga ne gotivis (na nekom turniru il sta ga znam cemu, kad je vec ovo tema za turnire), i sad treba da mu das svoje figure...crvc... :/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa mislim da upravo u tome i lezi problem, sto ljudi mesaju turnirsku igru i friendly, kucno, igranje (sto ne znaci da i na turniru neces imati neke friendly partije). U ovoj drugoj varijanti neces imati problem, jer neces imati kontakt sa ljudima sa kojima ti nije prijatno. A za onu prvu varijantu ne trebas da se prijavis ako si hejter koji ne moze da izdrzi da sa bilo kim odigra partiju warhammera / cega god, u cemu najgore sto moze da ti se desi jeste da izgubis (partiju / 2-3 sata svog zivot).

Ja ne smatram nikoga ko se ovime bavi divljakom, i ne bih imao problem da odigram army swap sa bilo kime. Bez obzira da li se radi o mojoj armiji koja je dobila best painted award ili neofarbanim figurama.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Kao sto Dzon kaze, ako vec neko ima problem sa nekim odredjenim ljudima, zasto se onda prijavljuje na obican turnir kad postoji sansa da igra sa ljudima sa kojima se ne slaze? Ili je isuvishe traumatichno iskustvo posmatrati nekog kojeg ne gotivis kako te sahranjuje tvojim figurama?

Poenta ove ideje je da se pokazu ko su pravi snalazljivi i fleksibilni takticari. Recimo ti truce igras sa svojim patuljcima i sad dobijes da igras sa nekom drugom armijom koja ima potpuno drugi pristup igri. Da li ces se snaci? To ne znamo dok ne probamo, zar ne?

Meni je ova ideja super zato sto 4 godine nisam imao iskustva sa psihologijom i bash me zanima kako bih se poneo sa fleeovanjem itd. Pretpotstavljam da i nekim drugim ljudima prija promena.

Dakle za sad zainteresovani:
1. Dzon Vejn
2. Bogdan
3. ja
milosh

Post by milosh »

teclis wrote:Meni je ova ideja super zato sto 4 godine nisam imao iskustva sa psihologijom i bash me zanima kako bih se poneo sa fleeovanjem itd. Pretpotstavljam da i nekim drugim ljudima prija promena.
A ko ti garantuje da neces menjati armiju sa nekim ko igra sa demonima ili drugim nemrtvim stvorenjima :)
Jagos

Post by Jagos »

I ja bih se igrao.

Mislim da je poenta svega ovoga da se ne prave neke iber liste, jer ako se sretnes sa nekim ko je napravio ok listu i zamenite se, pristojno receno obrao si bostan, pa sasvim sigurno neces da imas sve pobede. Znaci da ce liste da budu "pobedive".

Ovo smo Joske i ja vise puta probali, i zanimljivo je. Mislim, nije toliko zanimljivo jer uglavnom on mene pobedi, ali u teoriji je sasvim ok. Uostalom, ne mora neko da igra sa mojim figurama da bi ih ostetio, moze i samo da prodje pored stola da bi zavrsio posao. Cak mogu ljudi da se dogovore da svako mrda svoje figure ali onako kako protivnik kaze (sto otvara prostor za djidanje, sto mi se cini da je u ovoj situaciji mnogo zabavno).
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

bojan wrote:Sorry, ali ne. Ja nekim ljudima u zivotu ne bih dao da se igraju mojim figurama.
Agree :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

bojan wrote:
Istina, samo sto bi ja imao razumevanja za nekog ko je tek kupio armiju pa nije stigao ili iz nekih realnih razloga nije imao vremena. :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
teclis

Post by teclis »

milosh wrote:
teclis wrote:Meni je ova ideja super zato sto 4 godine nisam imao iskustva sa psihologijom i bash me zanima kako bih se poneo sa fleeovanjem itd. Pretpotstavljam da i nekim drugim ljudima prija promena.
A ko ti garantuje da neces menjati armiju sa nekim ko igra sa demonima ili drugim nemrtvim stvorenjima :)
Niko.
teclis

Post by teclis »

Jagos wrote: Mislim da je poenta svega ovoga da se ne prave neke iber liste, jer ako se sretnes sa nekim ko je napravio ok listu i zamenite se, pristojno receno obrao si bostan, pa sasvim sigurno neces da imas sve pobede. Znaci da ce liste da budu "pobedive".
Vidim neko je skapirao o chemu se ovde zapravo radi!

Molim vas ne gushite temu sa tom pricom o figurama... Osecam se ko da slusam razgovor petogodisnjaka na igralistu ("moj chips, ne dam!"). Naravno da svako ima pravo da kaze nesto protivno ovoj ideji, ali treba li ponoviti da je ovo bila samo ideja za turnir u WHFB (koji je vec iovako slabo igriv). Ako niste zainteresovani, ne morate se ni javljati/gushiti temu.

Bilo bi lepo kad bi na se skupilo makar osmoro. Za sad nas ima pola koji su zainteresovani...
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

teclis wrote: ...Ja mislim da chainmail_drybrush izlizane figure imaju samo veze sa transportom. Ne verujem da postoje ljudi koji gule figuru za vreme partije ili je trpaju u usta i glodju. Uostalom, u warhammeru se uglavnom pipa za movement tray (osim ako nisu monsteri ili skirmisheri).
Masis poentu.
Ima ljudi (kod nas na svu srecu jako malo) koga bas briga za figure i koji nece paiti na moje figure za vreme partije bas kao sto ne paze ni na svoje.
Zasto bih ja proveo pola godine farbajuci vojsku da je neko koga bas briga i za svoje i za tudje figure drnda?

PS. U zemlji Srbiji postoje jedna sigurna i mozda josh dve osobe (od svih njih koliko mi je poznato samo jedna aktivno igra trenutno) kojima ne bih dao da se igraju mojim figurama.
Problem je sto na turniru ne znas kakvog si protivnika dobio u smislu sto ne znas koliko ce da pazi na figure. A da rizikujem sa figurama za koje sam odvojio ihahaj vremena, ne pada mi na pamet, i tu nisam jedini. Ko hoce - samo napred.
CYNIC, n.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

teclis wrote: ...Molim vas ne gushite temu sa tom pricom o figurama...
Da ne gusimo pricu o figurama koje su makar meni jedna od poenti hobija? OK, necemo, hade da se igramo papiricima... :roll:
Osecam se ko da slusam razgovor petogodisnjaka na igralistu ("moj chips, ne dam!").
Ne, jednostavno je poenta da kada vidim kako se neko lose odnosi sa svojim figurama (baca "mrtve" na gomilu, razbacuje figure na sve strane, samo ih izruci na sto kada ih postavlje - da sve sam to video za 9 godina igranja) da mi ne pada na pamet da mu dam moje da ih isto tako drnda.

Postoji i dodaatni problem da ovde ljudi ne znaju ni pravila za svoje vojske a treba da igraju sa vojskom koju pre toga u zivotu nisu videli...
Naravno da svako ima pravo da kaze nesto protivno ovoj ideji, ali treba li ponoviti da je ovo bila samo ideja za turnir u WHFB (koji je vec iovako slabo igriv). Ako niste zainteresovani, ne morate se ni javljati/gushiti temu.
Da li shvatas da takav stav i izvodjenje besnih glista samo smanjiti odziv ljudi na turnira? Ja sam siguran da ne bih dosao, kao i josh jedno 2-3 ljudi koji bi inace dosli.
Pogledaj realno, u BG najveci odziv je bio na "by the book" turnire. Kada se pocelo sa raznim cudima - odziv je krenuo da opada.

Vratite se na osnove, bez 75 strana dodatnih pravila i igrajte se.
Ko shvati da ne mora da uvek ima "uber listu" i da moze pobediti (ili biti dobro plasiran i sa obicnom listom - primer Kirgan sa Ogrima koji se uvek dobro plasirao bez obzira na "Krvavi Armagedon Turnir" bez AC-ova) i dobro cete se provesti. Kako neko rece, od 6 partija odigrate prve dve protiv "uber" listi, izgubite ih i onda se 4 partije igrate ko ljudi.
CYNIC, n.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Kirgan wrote:...Istina, samo sto bi ja imao razumevanja za nekog ko je tek kupio armiju pa nije stigao ili iz nekih realnih razloga nije imao vremena. :twisted:
Nije to problem (neofarbana vojska) vec ponasanje ljudi prema svoji figurama - a tu si i ti video svasta, da li bi nekome ko baca figure na gomilu, istresa ih iz kofera itd ikada dao svoje haotike?
Naravno da ne.
E tu je problem, super je to kada se igra nas 10 koji se svi znamo, sta se desava kada se igra 30+ ljudi?
CYNIC, n.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Beta, ovo je tema za mini turnire. Znaci u startu ne moze da bude 30+ ljudi. I u startu je ograniceno, pa mogu slobodno reci, na BG igrace (jer ostali ne dodju ni na velike turnire, a kamoli na mini). Ni jednog od njih (a i sire) ne smatram divljakom. Kakav je odziv na "by the book" turnire bio, najbolje smo videli na poslednjem, najmanje posecenom ikada turniru (samo usput spominjem). U svakom slucaju ne vidim kako ce bilo kakva inicijativa da (dalje) ugrozi hobi kod nas. Moze samo da poboljsa. I ne lazimo se - turniri su sve slabije poseceni, jer nam je standard sve bedniji i bedniji, a GW cene sve vece i vece. Ljudi nemaju pare za figure i to je to. Nema tu nikakve teorije zavere da ljudi ne dolaze zbog neofarbanih figura / loshi rulesetova / nevidljivih zlih i podlih protivnika.

U svakom slucaju niko te ne tera da dodjes (postoje razliciti rulesetovi, pa ces se valjda prijaviti tamo gde ti prija, a neces tamo gde ti ne prija). Koliko znam niko nije negde potpisao da mora da prisustvuje svim turnirima u zemlji. Pa zbog toga ne vidim cemu text-wall-rage. Jako ruzno deluje. Sad ti kako hoces, ne kazem da ne trebas da ucestvujes u diskusiji (tome forum sluzi valjda), ali mislim da sam u ovih par recenica sve lepo opisao i objasnio.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Teklis je mislio na mini WHFB turnire u klubu na koje se nije pojavilo vise od osam ljudi zadnje 3 godine kakva god pravila da su bila, jednom je bilo 10 ucesnika stim sto sam trebao i ja da se igram da bi bio paran broj.
Tim ljudima koji se igraju bi svako dao vojsku da je pomera za tu jednu bitku jer je ne nosi kuci niti je van tvoje kontorle.
Mislim da je ova rasprava ne potrebna i ne konstuktivna.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Jedina otezavajuca okolnost (da izuzmemo ovaj jibberish vezan za figure koji je nekima ocigledno problem) za odrzanje jedne 'army_swap' bitke je to sto ce vrv dosta duze da traje (za neke ljude manje, za neke vise). A to se tesko vremenski uklapa u jedan mini-turnir dan koji seuglavnom sastoji od 3 bitke.
milosh

Post by milosh »

teclis wrote:Jedina otezavajuca okolnost (da izuzmemo ovaj jibberish vezan za figure koji je nekima ocigledno problem) za odrzanje jedne 'army_swap' bitke je to sto ce vrv dosta duze da traje (za neke ljude manje, za neke vise). A to se tesko vremenski uklapa u jedan mini-turnir dan koji seuglavnom sastoji od 3 bitke.
Ne mora da znaci. U petak pred turnir se vidi lista prijavljenih sto je najverovatnije 8 ljudi. Vidis sa kojim armijama je moguce igrati i onda obnovis malo pravila za svaku od njih. Cak moze da se dogovori da se igra sa otvorenim listama pa da se one posalju Duletu i on ih postavi recimo u cetvrtak ili petak. Taman mogu igraci da se pripreme za svaku listu sa kojom mogu da igraju, bar da znaju sta da ocekuju ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A mogu i da se odrede parovi unapred, da se liste posalju par dana unapred i da se prve 2 partije igraju swap. I onda automatski znas koju armiju trebas da proucis ;).

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Subota 23.02. Mini turnir u klubu.
1500pts, max 16 ucesnika, ucesce 200din za clanove kluba i 300 za one koji to nisu (sav novac ide u nagrade).
Figure ne moraju da budu ofarbane ali molim Vas bez proxija.
Prijave ovde.

Hvala unapred.

"Yes...yes."

prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Ja.
Ovo znaci rat!

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”