ETC tim 2013

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

Joske

Re: ETC tim 2013

Post by Joske »

Uprising je zakazan i pošto je ideja bila da bude 3 nedelje posle kvalifikacionog turnira u beogradu, da li se slažete za vikend 9.-10. februar? Dule nam je dao zeleno svetlo, samo da odaberemo subotu ili nedelju :)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Nedelja :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
teclis

Post by teclis »

Nedelja bi bila fina. Iz razloga:
1) hrišćanski dan za odmor
2) dešava se da ljudi rade subotom (evo ovaj turnir u novom sadu četvorica iz BGa nisu došla zbog posla). Pa bi bilo red da i oni učestvuju na nekom turniru, makar ovde u bgu
3) ne može ispit da padne u nedelju

Dakle ja bih onako tiraninski objavio na podforumu "Turniri i Dešavanja" :

Kvalifikacioni turnir WHF 10.02.2013. Beograd

Ako ima neko nešto protiv nek se oglasi ovde do kraja nedelje 8-)
Yogurt

Post by Yogurt »

Jel mozda moze sledeci vikend? Taj vikend sam u Somboru na takmicenju za plivanje :( . Inace ja ni nemam puno vremena da idem na te kvalifikicaione turnire jer ih ima puno a svaki je za vikend. Mogao bi jedan turnir da se odrzi na primer sredom za one u mojoj poziciji.

Ako ce se tim izabrati do naprimer Juna ne mora da bude svake 3 nedelje. To je puno turnira, pa puno neradnih vikenda a jos i dodatno jatacenje, uprising i ostali turniri. Sada nisam mogao da odem u NS jer je vikend pred jatacenje. Cuo sam da je bila dobra zabava i realno sto se vise igra sto smo bolji.
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

+1 za nedelju 10.2. :)
Yogurt

Post by Yogurt »

-1 za 10.2. Aj da bude 17.2.
teclis

Post by teclis »

Dule, da li se neki turnir odvija 17. u nedelju?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

ne
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Joske

Post by Joske »

nedelja 10.2.
bilo bi dobro da se ljudi izjasne do kraja nedelje da bi moglo, kako teklis kaže, da se tiraninski objavi :)
Yogurt

Post by Yogurt »

Mrzimsvee wrote:ne
:(
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne razumem sta si hteo da kazes Bogdane. Valjda me je Teklis pitao da li je zauzet terminu u nedelju 17.02.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Yogurt

Post by Yogurt »

Posto sam ja zauzet 10og pa sam tuzan sto necu moci da se pojavim tada.
milosh

Post by milosh »

Ali teclis je pitao za nedelju 17. 2.
Yogurt

Post by Yogurt »

Hahahaha. Procitao sam Teclisovo pitanje pogresno. Ucinilo mi se da je pitao jer je slobodan 17.2. i da je odgovor ne. :oops:
Jagos

Post by Jagos »

I meni se svidja 10. februar, pa i ja glasam za taj datum. A moze i subota, 09. februar.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Meni bilo koja nedelja odgovara, samo javite na vreme zbog potencijalnih situacija na poslu :twisted:

Joske

Post by Joske »

Mislim da je prošlo dovoljno vremena za želje, čestitke i pozdrave i da je vreme da poslušamo Teklisa :)
teclis wrote:
Dakle ja bih onako tiraninski objavio na podforumu "Turniri i Dešavanja" :

Kvalifikacioni turnir WHF 10.02.2013. Beograd
kgkid

Post by kgkid »

Momci,
Pravila kazu da najavimo te neke turnircice bar mesec dana unapred.
Necemo da cepidlacimo, ali moram da planiram odmor i neradne dane i da plan predam do kraja nedelje. Bilo bi lepo da zakucate datum i najavite turnir.
Hvala.

:D
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
teclis

Post by teclis »

Rezultati sa I beogradskog kvalifikacionog WHFB turnira.

1. kgkid 55
2. jagos 49
3. kiwi 39
4. maxa 37
5. dele iskusinjo i andrija 31 (po +200vp i jedan i drugi)
6. teklis 28 (-310vp)
7. igor 28 (-383vp)
8. ota 28 (-1806vp)
9. josip 27
10. filip 26
11. kirgan 23
12. dopudja 18
teclis

Post by teclis »

Dakle da li vam odgovara da poslednji kvalifikacioni mini turnir bude 23. (subota) ili 24. (nedelja) marta? (ovo vazi i za duleta da odgovori dal su slobodni termini u klubu)?

Videcu da nabavim i rezervnog igraca.
milosh

Post by milosh »

teclis wrote:Dakle da li vam odgovara da poslednji kvalifikacioni mini turnir bude 23. (subota) ili 24. (nedelja) marta? (ovo vazi i za duleta da odgovori dal su slobodni termini u klubu)?

Mislim da su za 23. mart planirali 40k turnir.
Joske

Post by Joske »

teclis wrote:Dakle da li vam odgovara da poslednji kvalifikacioni mini turnir bude 23. (subota) ili 24. (nedelja) marta? (ovo vazi i za duleta da odgovori dal su slobodni termini u klubu)?

Što poslednji? Zar nije bilo ideja da budi još po jedan u BG i NS i eventualno jedan u KG? Oni mali, jednodnevni...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

moze ali reci samo da li ce biti subota ili nedelja.

"Yes...yes."

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Meni taj vikend ne odgovara uopste zbog rodjendana :twisted:

teclis

Post by teclis »

Joske wrote:
Što poslednji? Zar nije bilo ideja da budi još po jedan u BG i NS i eventualno jedan u KG? Oni mali, jednodnevni...

Poslednji beogradski. Pogreshno sam se izrazio :oops:

Mrzimsvee wrote:
moze ali reci samo da li ce biti subota ili nedelja.

Meni je svejedno. Ako je subota 40k onda je nedelja. Ako nikom ne odgovara nedelja, onda urgiram drugi datum. Zato molim ljude da se sto pre oglase

Ista je situacija - dodjem ranije, postavim terene to nije frka za 20min se odradi. Samo cu se ovaj put truditi da bude i neki rezervni igrach.
Kirgan wrote:
Meni taj vikend ne odgovara uopste zbog rodjendana
Moze da ne odgovara ako slavish 2 cela dana i 2 vecheri :wink: .
Dellamorte

Post by Dellamorte »

e Djole,javljam se ja za rezervu ;)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Mislim da tim treba da se sastavi do kraja aprila, da bi ljudi mogli da oslobode potrebno vreme u avgustu, smisle i uigraju liste na vreme, nabave figurie... . Ako sam dobro razumeo 13.-14. aprila je Spring Gathering. Pa imajuci to u vidu voleo bi da sad dogovorimo koliko jos jednodnevnih turnira mozemo organizovati kao njihove tacne dadume i mesto.
teclis

Post by teclis »

Brain Damage wrote:Mislim da tim treba da se sastavi do kraja aprila, da bi ljudi mogli da oslobode potrebno vreme u avgustu, smisle i uigraju liste na vreme, nabave figurie... . Ako sam dobro razumeo 13.-14. aprila je Spring Gathering. Pa imajuci to u vidu voleo bi da sad dogovorimo koliko jos jednodnevnih turnira mozemo organizovati kao njihove tacne dadume i mesto.

Mozemo jedan sredinom marta - (16. ili 17. mart). Mozemo jedan krajem marta (30. ili 31. mart) u novom sadu. I jedan posle spring gateringa (27. ili 28. april) negde (da li kragujevac zeli?)

Ja sam za to da 16. ili 17. bude u BGu a 30. ili 31. bude u Novom Sadu. Taman ima dve nedelje lufta do spring gateringa
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Samo kad ulazi u upotrebu nova knjiga za Haos nekima je to bas bitno :twisted:

Brain Damage

Post by Brain Damage »

Od sad pa na dalje se WoC igraju po novoj knjizi. Trenutno po ovim restrikcijam

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 47&start=0
teclis

Post by teclis »

Warhammer ETC kvalifiakcioni turnir 17.03.2013.
Odrzace se u prostorijama kluba Zmaj sa pocetkom u 12h.

(prvo da potvrdi dulence)

Ako se javi vise ljudi protiv kao i za 23. 24. onda ne znam sta da vam kazem, nekog cu morati da ostetim jer se Turniri moraju odigrati sto pre!!! :twisted:
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Meni je 17ti ok :twisted:

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nedelja 17. je ok.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Molim ljude da se izjasne do petka.

Za sada su dva termina u opticaju - 17. i 31. mart.

17. je bolje da ne bude 3 turnira za redom (31. mart BG, 07. april NS, 13-14. april Slavonski brod)
Jagos

Post by Jagos »

Ja sam za 17. mart, te se ovom prilikom i prijavljujem :)
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Mislim da je 17. mart malo preblizu da se ljudi dobro organizuju, takodje je drugi trening u istom mestu zaredom.
teclis

Post by teclis »

Brain Damage wrote:Mislim da je 17. mart malo preblizu da se ljudi dobro organizuju, takodje je drugi trening u istom mestu zaredom.
U redu. Ja sam mislio zbog broda da se ne zgusne sve to. Jeste, u istom je mestu i ideja je da bude u BGu zbog uprisinga i odlaska u Novi sad. Mada meni je svejedno :)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Brain Damage wrote:Mislim da je 17. mart malo preblizu da se ljudi dobro organizuju, takodje je drugi trening u istom mestu zaredom.
Pojasni... :twisted:

igor
Mental midžit

Post by igor »

teclis wrote:17. je bolje da ne bude 3 turnira za redom (31. mart BG, 07. april NS, 13-14. april Slavonski brod)
Ima jos 11 dana. Svakako ce biti preblizu ako pomerimo na gornje datume ^^ (jos manja razlika u danima)
Svakako ce biti preblizu trening u NS pa slavonski brod - u koji ce svi morati da idu zbog bodova.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

11-12 dana je mnogo malje od pozeljnih mesec dana ili bar 3 nedelje za najavu. U Kregujevcu nije jos odrzan ni jedan trening. Mislim da bi 24. ili 31. mart i 21 april bili najbolji datumi.

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”