Rasprava o AC-u

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

Mrzimsvee

Rasprava o AC-u

Post by Mrzimsvee »

Rules changes:
- 2 Characters in a unit will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.
- Folding Fortress is not allowed

Army Restrictions:
- No Special or Named Characters.
- Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event, except for Chaos Dwarves.
- All BSBs can take all the Equipment, their unit type has acces to as if they weren't BSBs.
- Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.
- Unit can only have 1 character in them. BSB doesn't count.
- All units are 0-1 choice, except where otherwise is noted in army specific rules.
- All lord characters are 0-1 choice, except where otherwise is noted in army specific rules.
- Max 1 level 4 mage in army.
- Max 1 lord character.
- All hero characters are 0-1 choice, except where otherwise is noted in army specific rules (BSB doesn't count for this limit if it has magic banner; BSB doesn't count for this limit if it doesn't have magic items and is of infantry / cavalry type (no MC / MB / fly, etc. !)
- Magic items that give you bolt thrower equivallent are counted as bolt thrower choice in army (so you can't have 2 bolt throwers and magical bolt thrower).
- The best ward save that you can have, ever, against magic is 4+ ward save. No matter what combination of items / spells / anything else you have, you can't get ward save that is better than 4+.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
- Player can use maximum 5 PD to cast a spell. For death & shadow spells this max is lowered to 4 power dice.
- An army may use up to 12 PD during each phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, can’t take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
- If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.
- Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
- you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.

Army Specific Restrictions:

Beastmen:
Gor herds are 0-2.
Tuskog chariots are 0-2.
Ungor herd are 0-2.
Spawn of chaos are 0-2.

Bretonnia:
Man at arms are 0-2.
Max 20 bowmen.
Max 20 bowmen skirmishers.

Daemons:
Bloodletters of Khorne are 0-2.
Daemonnetes of Slaanesh are 0-2.
Pink Horrors of Tzeentch are 0-2.
Plaguebearers of Nurgle are 0-2.

Dark Elf:
Max 20 total repeater crossbows in army (total up corsairs, warriors, shadows....).
Dark elf warriors are 0-2.
Corsairs are 0-2.
Chariots are 0-2.
Bolt throwers are 0-2.
Max 10 Shadows.

Dwarf:
Longbeards are 0-2.
Warriors are 0-2.
Max 10 Rangers.
Max 10 Quarrellers.
Max 10 Thunderers.

Empire:
Free company are 0-2.
Halberdiers are 0-2.
Swordsmen are 0-2.
Spearmen are 0-2.
Max 10 archers or Max 10 huntsmen.
Max 10 handgunners.
Max 10 crossbowmen.
Max 5 outriders or Max 10 pistoliers.
Knights & Inner Circle knights are 0-1. So you can't have both choices.

High elf:
Spearmen are 0-2.
Repeater bolter are 0-2.
Max 2 total of Lion & Tiranoc Chariots.
Ellyrian Reavers are max 10 if they have bows.
Max 10 Shadow Warriors.
Max 10 archers.
Max 10 Lothern Sea Guard.

Lizardmen:
Saurus Warriors are 0-2.
Skinks (note: not Skink Skirmishers!) are 0-2 (maxium of 1 unit with Kroxigors).

Ogre:
Ogres are 0-2.
Max 20 gnoblars.

Orcs and Goblins:
Goblins are 0-2.
Night Goblins are 0-2 (maximum of 1 unit with fanatics).
Orc Boyz are 0-2.
Maximum total of 40 orcs / goblins with shooting weapons.
All hero choices are 0-1 (except for BSB under same restriction as noted in army restrictions).

Skaven:
Clanrats are 0-2.
All weapons teams are also 0-1.
Max 10 nigh runners.
Stormvermin are 0-2.
Slaves are 0-2.
Max 10 gutter runners.
Max 10 Globadiers.
Max 10 Jezzails.
You can't take both night runners and gutter runners.

Tomb Kings:
Skeleton Warriors are 0-2.
Max 10 horse archers.
Max 20 skeleton bowmen.
Max 2 units of chariots.
Max 3 ushabti with great bow.

Vampires:
Skeletons are 0-2.
Zombies are 0-2.

Warriors of Chaos:
Marauders are 0-2.
Chaos Warriors are 0-2.
Chariots are 0-2.

Wood Elf:
Dryads are 0-2.
Eternal Guard are 0-2.
Glade Guard are 0-3 & each unit can have max of 10 models. Don't include Scouts in this limit!
Max 10 Glade Riders.
Max 10 Scouts.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
teclis

Re: Nova Warhammer liga

Post by teclis »

na kolko se poena igra?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Verovatno 2500 ali moguce je da bude i 2000. Medjutim tada ce se smanjiti max broj poena po unitu na 300 ili 350.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Gorebeast chariots je 0-2 ili 0-1 :roll: :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

0-1

"Yes...yes."

kgkid

Post by kgkid »

Ima tu dosta dobrih ideja.

Medju najboljima je limit na najvise jednog L4 po armiji, ali koliko je razlicito i blaze imati 2xL3 od 2xL4?

Mislim da ima previse besmislenih restrikcija, dok neke stvari mogu i dalje da prodju.

A - Kod Patuljka:
1. Premalo DD.
Obrazlozenje:
Za armiju koja nema magicnu fazu u smislu napada i ne moze da izvuce +4 na dispel, preterano je isecena magijska odbrana:
- Ukoliko povedem Runlorda ne mogu da ponesem nikakvu runu za brobu protiv magje, niti runsmita, niti Anvil.
- Ne postoji nacin da povedem dva runsmita, tako da ako resim da idem na runsmita, imam samo jednu kocku "viska".
Predlog: +4DD za patuljke, kao i u svim drugim ACovima koji postoje.

2. Preterano isecene masine:
Obzirom da patuljak nema magijski napad, da nije nesto u CC, da su modeli relativno skupi, neophodno je da puca malo jace. limit na jednu masinu po timu je simpatican na prvi pogled, ali pogledajmo sta ostaje:
- jedan top
- jedan katapult
- jedan organ
- bolteri su prakticno neupotrebljivi, jer imaju ocajnu balistiku
- flejm kenon je djubre koje nema premca u wh svetu. 140 poena za nesto sto najcesce ne stigne da opali, jer ne moze da dobaci pre nego sto ga ucardzuju. Trebalo bi platiti ljudima koji ga izvedu.
Predlog: ETC restrikcije (proslogodisnje, ne ove) na masine: 4 masine max. katapult 0-2, top 0-2

3. Bezrazlozno isecene jedinice strelaca:
- Patuljacko pucanje je isuvise lose BS.
- Jedinice 10 patuljackih strelaca su bile smejurija jos u sestoj ediciji.
- bez razloga su isecene opcije (npr. 20 xbow patuljaka sa GW i punom komandom) nit ovakva jedinica preterano dobro puca, niti je strasno tvrda, a odlicna je multifunkcionalana jedinica za podrsku. Predlog za limite? 15 Thunderers i 20 Quarellers, Rendzeri se racunaju kao osnovna jedinica, max 20 skauta (implicitno je ovo jedna jedinica, jer patuljci ne mogu da imaju vise od jedne).

B - U isto vreme magije nisu nicim oslabljene i lako je izvesti sve zle varijante magije.
Limitirati Ward protiv magije, nije nuzno, narocito ako ukinete zvezde smrti pravilima koja ste uveli. Ukoliko vec limitirate ward, onda cinite besmislenim ceo koncept MRa, a jacim cinite magije koje su i inace prejake. Zasto onda ne reci "limitiramo ward i MR, ali sve sto je 'no saves whatsoever' postaje 'no armor or regeneration save'", cime wardu i MR vracate malo smisla?

C - Treba li u takvom teskom secenju limitirati upotrebu svih Daemonic Giftova, Bloodline Powera, Virtues i slicnih stvari na 0-1?

D - Koji je limit na MC jedinice? 450 poena? Do 6 novih SC u jednoj jedinici, ili 6 Mornfangova?

E - Wood Elf, cak i u ovakvom sistemu, mora da ima vise prostora za strelce, narocito ako smisleni fajteri imaju 0-1 limit. mislim, 70, kao u novom draftu za ETC je sumanuto, ali 50 GG max je realna cifra.

F - Neke armije su prakticno netaknute ovakvim ACom: VC, WOC, DE...

Pausalno "kisobransko" secenje nije mudra stvar.
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Ja sam za(Demoni) i mislim da ima propusta ali generalno ideja je super

btw nikako se ne moze imati 2 l3 jer su i oni Lordovi.

a ovo taman ubija mogucnosti djidanja koje ETC omogucava,samo zato sto su neke armije na margini..pa i autori Wh-a su ih zaboravili..jbg..tako je kako je..
Neke armije su osismljene za ljude koji ih vole,a neke da budu uber..i uvek ce biti tako

ja sam generalno pobornih GW-ovih pravila,i samo njih..ali ovo vredi probati
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imali smo vise verzija pravila, pa se provukla neka medjuverzija.
Svuda gde pise "Doesn't apply..." ignorisite sve sto pise ispred (tu je limit 0-1).
I zaboravljeno je da se doda da je max 1 lord choice, tako da ne moze da se ima 2 lvl 3 maga, kao sto ne moze ni da se ima fighter karakter + mag karakter.
Izvinjavamo se na propustu.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Men' se čini da ovoj opskurnoj igri fale misije nalik na one iz PRAVOG Warhammer-a (a to je 40K)...

- Imaš npr. D3+1 objectiva koje mogu da drže samo unit-i iz troop choice-a, a to su ovde ako sam dobro skont'o Core Units...
- Jedan unit može da drži samo 1 objektiv, ma koliko veliki i nabudžen bio...

Pa onda nek neko napravi unit od 40, 50 ili još više modela, i slične gadne stvari...

Za draw (ukoliko je l' te ne počisti protivnika sa table) mu trebaju bar 2, a nekada i 3 core unit-a, koji ne smaju biti minimalni da ne bili lako sklonjeni sa table, ali ne bi smeli ni da budu preveliki pošto treba da ih bude bar 2-3, i to je to...

Eto Vam toliko za početak...
Image Image
teclis

Post by teclis »

deka wrote:Men' se čini da ovoj opskurnoj igri fale misije nalik na one iz PRAVOG Warhammer-a (a to je 40K)...

- Imaš npr. D3+1 objectiva koje mogu da drže samo unit-i iz troop choice-a, a to su ovde ako sam dobro skont'o Core Units...
- Jedan unit može da drži samo 1 objektiv, ma koliko veliki i nabudžen bio...

Pa onda nek neko napravi unit od 40, 50 ili još više modela, i slične gadne stvari...

Za draw (ukoliko je l' te ne počisti protivnika sa table) mu trebaju bar 2, a nekada i 3 core unit-a, koji ne smaju biti minimalni da ne bili lako sklonjeni sa table, ali ne bi smeli ni da budu preveliki pošto treba da ih bude bar 2-3, i to je to...

Eto Vam toliko za početak...

+1
Dellamorte

Post by Dellamorte »

+1
za dekinu ideju
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Moze li pored BSB-a i mag da se ne racuna :roll: :twisted:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Postoji i nekoliko ideja za scenarije, samo jos nisu u dovoljno razvijenom stadiumu da bi bile predstavljene.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U dogovoru sa Duletom, saljem vam odgovore na neka od pitanja koja ste postavili. Zelimo da vam se zaista zahvalimo za sve predloge / komentare koje dajete. Ako se nesto ne nalazi na ovoj listi, ne znaci da nije primeceno. Elem:
poentaza?
2000 poena. Limit za unite je 350 poena. I 40 modela.
Predlog: +4DD za patuljke, kao i u svim drugim ACovima koji postoje.
Ovo sigurno ne. Ali ce se na patuljke dodatno obratiti paznja, mozda bude nekih izmena.
Predlog: ETC restrikcije (proslogodisnje, ne ove) na masine: 4 masine max. katapult 0-2, top 0-2
Ne. Od svake masine po 1.
3. Bezrazlozno isecene jedinice strelaca:
Ne.
B - U isto vreme magije nisu nicim oslabljene i lako je izvesti sve zle varijante magije.
Ne. Nije ideja da "ukinemo" neke faze. Samo da se sve svede u neku "normalnu granicu". Postojace i scenario koji ce biti malo tricky za magije. I jos neki itemi ce se penalizovati. I ako imas maga lorda, nemas fighter lorda (time najcesce nemas ni max LD koji bi mogao da imas). Naravno, ako se sve to play-testiranjem pokaze kao nedovoljno, magija ce naknadno biti dalje oslabljivana.
C - Treba li u takvom teskom secenju limitirati upotrebu svih Daemonic Giftova, Bloodline Powera, Virtues i slicnih stvari na 0-1?
Da. Samo to isto vazi i za patuljke i ostale koji se zbog starih pravila mogu umnozavati (3x dispell scroll isl.).
D - Koji je limit na MC jedinice? 450 poena? Do 6 novih SC u jednoj jedinici, ili 6 Mornfangova?
350 poena. Kao i za sve druge.
E - Wood Elf, cak i u ovakvom sistemu, mora da ima vise prostora za strelce, narocito ako smisleni fajteri imaju 0-1 limit. mislim, 70, kao u novom draftu za ETC je sumanuto, ali 50 GG max je realna cifra.
Wood elf ima 30 GG + 10 scouts + 10 waywatchers. Plus karakteri i ostalo sitno pucanje.
F - Neke armije su prakticno netaknute ovakvim ACom: VC, WOC, DE...
Apsolutno smo svesni da ovo nije "savrsen" AC. Tako nesto verovatno ne moze ni da postoji. Ali smatramo da je bolje od ETC-a. I uz play-testiranje ce se stvari stimovati. Na armije koje si spomenuo, plus jos par nekih drugih, ce se dodatno obratiti paznja.
Kao i obicno predlog da MR radi protiv SVIH magija.
Ne.
Moze li pored BSB-a i mag da se ne racuna
Ne.

Teclisovi komentari (necu ih ponaosob citirati):
- wood elf sam vec opisao gore.
- skaven predlozi ne.
- goblin predlozi ne.
- MC limit ne.
- Tomb Kingovi ce biti dodatno pregledani. Neki od predloga su ti zaista na mestu.
- za VC, osim ako se nije potrkala greska, ghouls trebaju biti 0-1. Komentar za eteralce ti je na mestu, bice jos razmotreno oko toga.
- za imperiju: pucacke jedinice su vec limitirane. Core truperi ce ostati 0-2. Za konjicu ce se uvesti da je obicna konjica i inner circle ili / ili izbor (ne mozes oba).
DE mogu uzeti 20 ripitera, 12 od RBT, i od korsira mogu uzeti ripiter handbow
Ne, DE ima limit na broj ripitera u armiji. Bez obzira odakle dolaze (corsairs, warriors, shadows....)
Imperija moze uzeti 40 strelaca, 20 outridera, i 10 pistoljera i 4 pucachke mashine. Malo?
Apsolutni propust za outridere i pistolere. Bice ograniceno.

Hvala jos jednom na svim predlozima i komentarima. Svi su dobrodosli, i na sve se obrati paznja.

Glory to Arstotzka!
kgkid

Post by kgkid »

Znaci, AoD je zabranjen?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odakle ti to?

Glory to Arstotzka!
Snotling

Post by Snotling »

Da li kao ork mogu da imam vise heroja, jer su svi razlicitog tipa (orc, black orc, savage orc, itd) ili mogu da imam samo jedan HEROJ SLOT, ne racunajuci BSB ako je bez itema ili sa mag zastavom?

I vezano za bretonce: da li se BSB koji uzme magicnu zastavu I VIRTUE (da li se to racuna ka magicni item) racuna kao heroj za restrikciju ili ne?

I isto vezano za sve armije: da li je ovo ogranicenje za heroje vezano za njihov tip (npr, paladin i damselka) ili za SLOT (tj koliko maks karaktere tipa HERO mozes da imas)? Posto ste lepo napisalo za LORDove da moze da se ima samo jedan, a za heroje je malo ne jasno.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da za orkove. 1 ovakav, 1 onakav,... medjutim, i dalje mozes da imas samo jednog karaktera u unitu (opet, BSB se ne racuna).
BSB se ne racuna ni u sta. Nevezano koje iteme ima (nesto u tom smislu ce biti dopisano, radi pojasnjenja). Znaci nema veze da li si uzeo magic banner ili neke iteme / virtues / nesto trece.
Ogranicenje je za tip. 1 kapetan, 1 witch hunter, 1 paladin, 1 damselka, 1 wizard,.... BSB se ne racuna za to. Kod lordova bas jeste 1 slot.

Glory to Arstotzka!
kgkid

Post by kgkid »

Rune Lord + AoD = +3 DD bez ijednog skrola, napisao sam gore...
No 1

Post by No 1 »

A što i orci da nemaju "Chariots are 0-2"?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Snotling

Post by Snotling »

No 1 wrote:A što i orci da nemaju "Chariots are 0-2"?
Zato sto su SVE jedinice uglavnom 0-1 osim ako im u specificnim pravilima to nije povecano. Tako da za sada mozes da imas jednu orc i jednu goblin kociju/jedinicu kocija.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

@Darko: To ce naravno moci. Nece moci 3 dispell scrolla ili nesto slicno.

@Broj 1: Zato sto imaju ork chariot, wolf chariot i pump wagon koji je kind-of-chariot.

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Stvarno ispadoše patuljci najjača i najizbagovanija armija, neophodno je bilo da im se ubije i magijska odbrana i pucanje jer su oni odlični u CC fazi zbog velike pokretljivosti i inicijative ili pak u magijskoj fazi gde su nenadmašni.

kgkid

Post by kgkid »

No 1 wrote:Stvarno ispadoše patuljci najjača i najizbagovanija armija, neophodno je bilo da im se ubije i magijska odbrana i pucanje jer su oni odlični u CC fazi zbog velike pokretljivosti i inicijative ili pak u magijskoj fazi gde su nenadmašni.
To. Mora da je zbog Zirokoptera. :D
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Super vam je to sto radite, svaka cast, vidim puno je truda i razmisljanja ulozeno, evo da vam malo pomognem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Warhammer_ ... l_Wargames
Nadam se da ce vam ova ideja biti od pomoci :twisted:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dodao bih da rulespack nije jos konacan. Apsolutno sam svestan da sta god da je predlozeno, bilo bi negativnih komentara, jer kao sto je neko drugi rekao: mi smo narod koji je sklon tome da se lako dogovori.

U narednih par dana, bice predlozena neka konkretna finalna verzija. Ukoliko bude zainteresovanih, prijavice se, i probacemo nesto novo (to ne znaci da ce to nesto biti dobro niti savrseno). Ukoliko ne bude zainteresovanih, nece se probati i to je to. Nema razloga da ovo shvatate kao licni napad na vase persone / armije / sta god.

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Pa koliko vidim postoje neki predlozi koji su sasvim fino obrazloženi ali je odgovor bio jednostavno NE. Opet GW sindrom, pričajte vi šta hoćete, biće kako ja kažem.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Isto tako su neki odgovori prihvaceni sa jednostavnim "da". A odgovori su bili sto jednostavniji moguci bas zato sto smo narod koji je sklon tome da se lako dogovori. I neki ce biti promenjeni (npr. MC limit 4 modela u unitu, bolteri 0-1 isl.).

Nije ni bitno mnogo - kao sto rekoh, bice dat neki finalni predlog za koji dan. Ako nema zainteresovanih, nema zainteresovanih, boze moj. Ovo je bila neka Duletova i moja ideja da se proba nesto drugacije. Ako ljudi nisu zainteresovani za igranje tako necega tu je kraj svakom daljem polemisanju ;).

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Ama hoćemo da igramo po tim pravilima. Ali ako smo već pošli od ETC AC-a (koliko vidim) zar nije indikativno da su tu ostavljene neke olakšice armijama za koje se smatra da su slabije u odnosu na neke druge (patuljci 5 mašina, orci +200 poena isl) dok su probali da neke oslabe (zabranama nekih kombinacija magičnih predmeta, ograničavanje eterala i sl.). Zamisli te strašne patuljke sa dve mašine i +2 na dispel protiv L4 vampirskog maga i 4-5 eteral jedinica, baš balansirano.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo upravo prerasta u raspravku koju sam zeleo da izbegnem... Sad ako ja tebi kazem da patuljak ima nekih 7 masina na raspolaganju (anvil, top, bolter, organ gun, flame cannon, gyro, katapult), ako neku nisam i zaboravio, ti ces meni da odgovoris da onaj tamo ima nesto deseto, sto je po nekim proracunima jace od <ubaciti dwarf jedinicu>. I tako idemo u nedogled. Jer ce uvek biti nesto sto je jace od neceg drugog.

Ideja je bila da se uzmu neke dobre ideje iz ETC AC-a. I da se ogranici ono sto svi rade - uzimanje "next best thing". Jer trenutno ide po principu:

"Aha, ne mogu 70 handgunnera, mogu 30. Dobro, uzimam 30. Ne mogu 200 pucaca, mogu 45. Dobro, znaci 30 handgunnera + 15 crossbows (jer su oni sledeci najbolji). Aha ne moze 5 topova, vec 3, aha onda uzimam 3. Ali Steam Tank je cannon, ok onda 2 topa i ST. Ostane mi jos 1 slot za masine. Aha, to je hellblaster, on je sledeci najbolji."

Kada imas (skoro) sve 0-1 onda to ne mozes da radis. Odnosno mozes, ali vrlo brzo ostanes bez opcija, pa moras da pocnes da uzimas i nesto sto nije "next best thing". Jer u nekom trenutku ponestane "best" opcija. Takodje, nemas opcije da gasis protivniku magiju. Nemas opcije da pucas ko lud (shooting uniti su limitirani na 40 pucanja po armiji - plus/minus nesto sitno kod pojedinih armija). Nemas opciju da imas 20 magova (mozes jednog malog i jednog velikog, u kom slucaju imas manji LD, jer je to jedini lord choice). Itd., itd.

Ne sumnjam da sad verovatno sledi net rage zasto 1 lord, zasto 1 mag, zasto ne moze da se gasi magija, a sa druge strane Warriors of Chaos mogu da uzmu 10 chosena, koji matematicki imaju.... blablabla.

Nadam se da sada razumes zasto sam odgovarao sa da/ne koliko god je bilo moguce, i bez dodatnih objasnjenja (a posebno uzevsi u obzir svoju izuzetno pozitivnu reputaciju na forumu :D, i cinjenicu da se nas narod sve olako dogovori)?

Ono sto bih ja voleo da zamolim sve ljude jeste da se manje drze "zasto ovo moze, a ono ne moze" i "zasto ja ne mogu ovo". Da se ide vise u pravcu "mislim da je ovo prejako, to dodatno ogranicite". Da niko ne dozviljava ovo kao licni napad na sebe / svoju armiju. I da pokusamo da sve ovo ide u pozitivnom pravcu, ako je ikako moguce. Ovo nije nesto sto treba bilo kome da sluzi za licnu promociju niti dokazivanje da je pametan a drugi glupi, vec da se stvori neka atmosfera u kojoj je prijatno igrati partije. Ono sto sam ja video u ligi, sa ovim ETC partijama, meni nije delovalo tako. Jedinice koje imaju 2+ ward od magije, armije koje potpuno gase magic fazu, 7-8 snajpera, magije snage beskonacno, uniti od 1500 poena, shooting uniti koji pogadjaju na 2+ sa 60 napada u krugu, itd., itd.

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

OK, haje ovako
2X pink horori, L4 mag, L2 mag, kako je tu ubijena magična faza?
Sve preko 2 jedinice eterala je previše.
Da li se heroj na kočiji računa u kočije?

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eterali ce biti ograniceni 0-2. Nece moci i hexwraiths i duhovi. Karakteri ce se racunati za ovaj limit.
Svi modeli tog tipa ce se racunati u 0-1 (npr. lizard mzoe da ima samo 1 stegadon, ne 1 rare stegadon i 1 na magu).
Za horore za sada bez odgovora.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

No 1 wrote:Stvarno ispadoše patuljci najjača i najizbagovanija armija, neophodno je bilo da im se ubije i magijska odbrana i pucanje jer su oni odlični u CC fazi zbog velike pokretljivosti i inicijative ili pak u magijskoj fazi gde su nenadmašni.
Pricaj sta god oces ali ona Darkova lista radi po ovom acu (jeste mora da skine runesmitha, jedan katapult, 10 rangera = ~400pts kojih moze uloziti u 10 quarallera, 10 thunderera i jedan gyrocopter, ili pak 25 longbirda i 10 warriora sa hw and shield koji stite mashine).

Patuljci imaju rroll na sve moguce na svakoj mashini. Imperijalac (jedina armija koju mogu porediti sa patuljcima sto se tice mashina) moze jednog inzenjera, a patuljci na svakoj mashini po jednog i master inzinjera na sve to. Ja mislim da ti patuljci stvarno mogu ojaditi protivnika. Stavise siguran sam u to.

Za sad mi se svidja ovaj AC. Ima neku poentu.

Molim da procitate flaf za skavene. Ne vidim kako ce jedan rob da se baci i da umre umesto Greyseera. Oni su em robovi, em su kanibali i backstabberi. Samim tim resavate da greyseer mora uci u combat jedinice i da moze da se ubije. Jer za sada ove restrikcije ne rade nista protiv skavena, stavise Ona pavelova vojska koja je osvojila aprajzing apsoultno prolazi (uz eliminisanje jedne jedinice slejvova kojih je imao 3 i dvojice inzenjera kojih je imao 3).

Knights & Inner Circle knights are 0-1. So you can't have both choices.
Nista niste resili ovim. Evo ja mogu da vam turnem jednu jedinicu od 16 ICK i jednu jedinicu od 10 Reiksgarde, sa sve karakterima unutra. Recimo - u reiksgardi jedan wizard. U ICK jedan kapetan BSB i warrior priest sa krunom, 1+ save i 6+ regen. I pored toga imam 4 demigrifa, kapetana na pegazu, lvl4 wizard u 10 crossbowmena sa dva detacha archera, jedan top, jedan tenk, jedan huricanum, i mozda stanu jos i 10 handgunnera i onaj luminark pa ti vidi.

Glade Guard are 0-3 & each unit can have max of 10 models. Don't include Scouts in this limit!
gde da krije karaktera wood elf? Mislim da treba dozvoliti da jedinice mogu ici do 15 modela (kao sto je nacrtano na boxu GamesWorkshopa) i da i dalje ostane 35 models max. (1x15 & 2x10 GG)

Max 10 Lothern Sea Guard.
Mitar ima poentu. Povecati na max 20 Lother sea guard.

- Unit can only have 1 character in them. BSB doesn't count.
Napokon cu koristiti ovog obojenog Icon Bearera 8-)

Lizardmen:
Saurus Warriors are 0-2.
Skinks (note: not Skink Skirmishers!) are 0-2 (maxium of 1 unit with Kroxigors).
80 otrovnih sranjca. Jel jos neko vidi ovo? 40 skink skirmishera u jednoj jedinici.

Na kraju. Vidim da ste protivnici redirectovanja. Samo jedni kucici za haotike? seems harsh
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Teclise, u pravu si za veliki deo stvari, skoro sve ce biti uvrsteno.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

teclis wrote:
Lizardmen:
Saurus Warriors are 0-2.
80 otrovnih sranjca. Jel jos neko vidi ovo? 40 skink skirmishera u jednoj jedinici.
Nije da ce neko igrati ligu sa lizardmenima ali zar stvarno mislis da je nenormalno jaka stvar pucanje koje ima domet 8 inca??? Da ne pricam da je to ubedljivo najgori core izbor koji lizardmen ima. Pa nek je to pucanje i najjace moguce, a nije... I zar je potrebno dodatno ogranicavati vojsku koja ima samo tri core opcije? Ne pricam zbog jacine tih jedinica vec zbog raznolikosti (koju vidim da svi potencirate). Ukinite dve jedinice skinkova i kao core choice bi u svakoj listi morali da budu jedni skirmiseri, jedni obicni skinkovi i jedna ili dve jedinice saurusa. Opet kazem nije da ce neko igrati sa ovom vojskom ali opet i u teoriji je bezveze.
teclis

Post by teclis »

milosh wrote:
teclis wrote:
Lizardmen:
Saurus Warriors are 0-2.
Nije da ce neko igrati ligu sa lizardmenima ali zar stvarno mislis da je nenormalno jaka stvar pucanje koje ima domet 8 inca??? Da ne pricam da je to ubedljivo najgori core izbor koji lizardmen ima. Pa nek je to pucanje i najjace moguce, a nije... I zar je potrebno dodatno ogranicavati vojsku koja ima samo tri core opcije? Ne pricam zbog jacine tih jedinica vec zbog raznolikosti (koju vidim da svi potencirate). Ukinite dve jedinice skinkova i kao core choice bi u svakoj listi morali da budu jedni skirmiseri, jedni obicni skinkovi i jedna ili dve jedinice saurusa. Opet kazem nije da ce neko igrati sa ovom vojskom ali opet i u teoriji je bezveze.

12" je range. i marshiranje im je 12". Ne vidim sta je tu loshe za 280pts
milosh

Post by milosh »

teclis wrote:
milosh wrote:
teclis wrote:
Lizardmen:
Saurus Warriors are 0-2.

12" je range. i marshiranje im je 12". Ne vidim sta je tu loshe za 280pts
Dobro 12, u prosloj ediciji bilo 8. Ali svejedno to je jedinica T2 i bednog sejva. Ali kao sto rekoh niko nece ni igrati sa njima tako da mozete da napisete sta god hocete ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo ako su lizardmeni toliki problem, a ima neko ko je voljan da pozajmljuje figure, ja cu igrati sa njima. Ako ima neka druga vojska koju budete smatrali da je najvise penalizovana - igracu sa njom, ukoliko ima voljnih da pozajme figure.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Ko kaže da su lizardmeni problem? Ja nikada nisam kukao ni na slabosti vojske ni na AC koji penalizuje vojske sa kojima igram. Samo sam dao predlog da ne treba dirati tu restrikciju jer će omogućiti (fiktivno, jer ponavljam peti put niko neće igrati sa lizardmenima) veći varijetet lista i izbora core jedinica. Niti mislim da su penalizovani previše, čak mislim da bi trebalo dobro penalizovati neke zle kombinacije itema naročito na slanu. Primedba je bila na raznovrsnost ;)
Snotling

Post by Snotling »

OK!!! Nisam hteo ovo da pisem, posebno ne na ovoj temi ali moram. Dobro ljudi da li vi uopste VOLITE da IGRATE warhammer????

I ne, to ne znaci da kada izadje nova edicija sledece cetiri godine igrate samo sa jednom listom jer je ona najaca!!! (Teklis i ostale tog tipa) Sada ce neko da kaze, da ali ja sam KUPIO nove modele da bih imao tu listu. E pa blago tebi!!! Ja licno za to nemam para. Da imam i da sam igrac kome ce da padnu gace ako ne pobedim, a da ne pricamo o tome da me jos i mrzi da razmisljam o strategiji, brate dam 300-400 evrica za listu sa Teklisom i na svakom vecem (manjem) turniru cu biti u prvih 2,3,5 igraca. CEMU TO!!!!????

Necete da igrate po AC, pa NEMOJTE!!! Ne svidja vam se, super, zaobidjite temu ili dajte konstruktivan predlog. (ali ne tipa: MOJA VOJSKA JE PREVISE OSLABLJENJA A ONA KOJU IMA DJOLE JE SADA PREVISE JAKA) Ako to ne mozete, zaobidjite ovo u velikom luku i pustite one ljude koji to hoce, da probaju da naprave neki AC/dodatak/promenu (drugaciji scenario) koji je OK.
DAKLE, ne super vec ----OK-----!!! Ni jedan nece biti savrsen, i svaki ce nekoga, neku vojski, neku listu da oslabi/ojaca.

Znam da mnogo od vas (NAS) imaju vojske koje imaju odredjen broj modela i samim tim limitiran odabir dobrih kombinacija/lista ali to ne znaci da ne treba da se igra. Ja licno za ovaj AC imam modela da napravim prosecnu ako ne i slabiju varijantu Bretonaca, a isto vazi i za Orke. I sta sad? Dali su mi da mogu da imam dve jedice seljaka, super, sta da radim sa njima??? Ali brate sada moram malo da se POTRUDIM da pobedim (mada sa bretoncima je to uvek tako, a sada samo malo vise). Ali zasto bih se zalio? Necu!! Tako pljujem po Duletu i DzonVejnu koji pokusavaju nesto da naprave, promene. Naravno da ne ispadne da mislim da je cela ova tema bila promasaj, bilo je mnogo konstruktivnih predloga, koji su prihvaceni/odbijeni bez velikih problema a oni koji su prozvani ovde, znaju ko su.
Tako da ljudi nemojte vise da sve novo i drugacije odmah pljujete. Inace ode hobi u 3pm.

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”