Kings of War - Alternativa WHFB?

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

Dzon Vejn

Re: Kings of War - Alternativa WHFB?

Post by Dzon Vejn »

Evo, uz novu ediciju... necega (sto nije WHFB)... red je i ova tema da se malo ozivi. Musa mi je poslao WIP5 verziju, lepo formatiranu, koju mozete videti u attachmentu:
KOW-2nd-Ed-WIP5.2.pdf
(2.28 MiB) Downloaded 136 times
Za one koji su manje skloni estetici, na ovom linku se nalaze WIP7 pravila i armije:
https://manticforum.com/forum/kings-of- ... core-lists

Ja sam KOW2 pravila procitao i moj utisak je da je ovo ispeglana 7. edicija, sa tuned-down magijom i dodatim nekim sitnijim zanimljivostima.

Imamo li zainteresovane da ovo procitaju i igraju?

Inace, 10.7. izlaze "full" pravila za KOW.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Prijavljujem se, cim izadju full pravila, da ih isprobamo.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

:cthulhu:
pa cim imam vremena javnem se za KoW partiju ;)
ali neka manja poentaza dok pohvatam pravila
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U ovom attachu:
kow2.zip
(988.61 KiB) Downloaded 119 times
Imate sve sto su stavili besplatno do sada.

Pravila su kompletna, a naravno, stavili su samo delimicno armijske liste, kako bi ljudi kupili i knjigu. Ipak, na onom prethodnom linku postoji znatno veci spisak unita, tako da mozemo da koristimo njega za ono sto nema ovde.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za zainteresovane: danas cemo igrati malo kow2 u klubu. Manje poentaze za pocetak.

Glory to Arstotzka!
PfcParatrooper

Post by PfcParatrooper »

Ako moze neki battle report sa fotografijama...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Izbacili su skavene za playtesting:

http://www.manticgames.com/free-rules.h ... -201500985

Glory to Arstotzka!
Jagos

Post by Jagos »

Svima na ETC-u su podelili knjige za drugu ediciju. E sad, ja nisam citao, samo sam prelistao, ali mislim da su tu sva pravila i sve armije. Mozemo jedan dan da se dogovorimo pa da donesem u klub da vidite.
Bathory

Post by Bathory »

Donesi, donesi...

Još da izdaju armiju za dark elfove....
GangstaWizard

Post by GangstaWizard »

Moze da bude. Imaju jeftinije figure od GW-a, ali jednako zamrsena pravila.
Severian

Post by Severian »

Pozdrav,
ja samo da prijavim da se u Valhali u zadnjim mesec dana igra KOW sve više. Pravila su jednostavna ali je gameplay dovoljno kompleksan da drži inteesovanje. Za sada su u pitanju eksperimenti i igramo se sa isečenim postoljim od foamcore-a ali super se zabavljamo. Ako ima zainteresovanih ogli bi se nekada i naći pa igrati zajedno :).
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

posto postoji uputstvo kako da aos koristis u KOW, ja sam za
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Severian

Post by Severian »

Kao figure iz AOS-a ili kao neke nove armije ili ?
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

mislim na okrugla postolja
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Severian

Post by Severian »

Jel može neki link ?
www.valhala.eu
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Rolle

Post by Rolle »

Da li neko još uvek igra KoW?
Pojavili su se dosta povoljni paketi u games4you za ovu igru.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Orkovi su vec kupljeni ;). Mada se igramo AoS umesto KoW. Verujem da bi Musa i Nemanja bili voljni za KoW

Glory to Arstotzka!

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”