Mini Warhammer Age of Sigmar turniri u klubu Zmaj

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

bojan
WH rulesmaster

Re: Mini warhammer turniri u klubu Zmaj

Post by bojan »

RatGod wrote:E Bogdane koga boli nispe, sta se igra i kako se boduje. Ajde lepo da dodjete napravite sarene liste, potrudite se da bude cela ili skoro cela vojiska ofarbana i bacamo neke kockice...
:applause:
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Yogurt wrote:Biće dosta ljudi!

Jel se igraju senarije ili samo battleline? Ako da koje?

Jel se boduje 0-20 ili 0-3?

Hvala.
O kapitenu samo na pobedu mislis. :)
Reci mi lepo sa kojom vojskom igras, pa da mi onu drugu doneses da ja igram sa njom ili da zamolim Duleta za ogreve :) ;)
Baneblade

Post by Baneblade »

Histericni Istoricar wrote:Bane izazvan si!
pa to ce biti sudar titana,će se tepamo!
Александар Велики је заправо српски војсковођа Александар Карановић и он је трећи српски војсковођа који је у свом походу на исток дошао до Индије. Пре њега су то учинили Нино Белов и Сербо Макаридов.
Hertz

Post by Hertz »

Ajd i ja da probam WHFB :idea:
DE
teclis

Post by teclis »

Prijava - TK ili VC.
Yogurt

Post by Yogurt »

igor wrote:

Hvala.
Reci mi lepo sa kojom vojskom igras, pa da mi onu drugu doneses da ja igram sa njom ili da zamolim Duleta za ogreve :) ;)
Igram verovatno sa DE. Mogu da ti pozajmim WE ili WoC, možda ako baš želiš da nastaviš uspeh sa DE onda mogu i ja WE. Samo nisam ja kapiten....
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

bojan wrote:
RatGod wrote:E Bogdane koga boli nispe, sta se igra i kako se boduje. Ajde lepo da dodjete napravite sarene liste, potrudite se da bude cela ili skoro cela vojiska ofarbana i bacamo neke kockice...
:applause:
Sudnji dan je pred nama...

:lol: :lol: :lol:

I da..drago mi je da vidim ovoliki odziv za WHFB turnir.. 8-)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sudnji, ali ozbiljno ako je igra vec slabo igrana ne treba gasirati kompetitivnost ! Nije bas tesko napraviti dominatorsku listu ;)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dorian

Post by Dorian »

Prijava!
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
Yogurt

Post by Yogurt »

RatGod wrote:E Bogdane koga boli nispe, sta se igra i kako se boduje. Ajde lepo da dodjete napravite sarene liste, potrudite se da bude cela ili skoro cela vojiska ofarbana i bacamo neke kockice ( pogotovu sto ovaj turnir, reprezentativcima ne moze nikako da bude priprema :D ) ! ! !
Hehe Luka, zbog izgled liste. Sve je priprema! Ali lepo je igrati bez restrikcija za promenu.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Igor
2. Nikola
3. No1
4. Paki
5. Milan
6. Dimitrije
7. Histericni
8. Nemanja
9. Dule
10. Vlada
11. Bogdan
12. Bane
13. Luka
14. Sutic
15. Nenad?
16. Jagos
17. Zerg
18. Milan
19. Teklis
20. Dorian

Ovo je krajnji spisak. Klub ne moze da podrzi vise igraca. Hvala svima na velikom odzivu, ako hoce jos neko da igra ja mu prepustam mesto cisto da se zna.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hvala.
Hvala Luka. :applause:
Ali Bogdan zasluzuje odgovor.
Igraju se 3 scenarija, Battleline, Dawn attack i Meeting engagement.
Boduje se 30,10,1.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
No 1

Post by No 1 »

A jesmo se uželeli...
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

A da ne bude bodovanja ili neka bude neko cudno skriveno da NIKO ne zna kako i koji je ? :D
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
No 1

Post by No 1 »

Pa šta će nam onda turnir?

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da bi se 20 lenjivaca, koji inace ne bi dosli, naterali da dodju?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Bas kao sto Dzon kaze :D
No 1

Post by No 1 »

U osnovi u pitanju je takmičenje, igraš da bi pobedio i usput se zabavio. Sad nekome je zabavno da napravi što nabudženiju listu, nekome što šareniju, nekome sa jedinicama koje voli, ali UVEK igraš da pobediš. A ovo tipa dođi pa igraj a možda i nemoj prođe jednom, već sledeći put neće doći dvadeset ljudi već 5-6.

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Mislim da gresis No1, ova igra je previse broken i ne moze svako svakog da dobije upravo zbog LISTE a ne umeca. Opet vecina igraca kod nas je usla u ovaj hobi upravo preko ne pa su kasnije krenuli da se igraju drugi sistemi, e sad kad vec su se ljudi uzeleli mislim da nije cilj da se neko pojavi da maltretira ljude kao sto bi mogao Dzon sa svojom Imperijom, Igor sa neki DE, itd. ( ovo su ljudi koji su se igrali skoro ove igre, a ubedjen sam da bi i Ota, Sutic i ja mogli nesto da napravimo ali to nije cilj).
Takodje primetno je da se ljudi ne igraju ni zbog zabave, u klubu bar, vec da su to sve visoko kompetativne liste ( sto je ok ) ali ne bas konstantno, toliko od mene ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ljudi, budimo iskreni- da smo napisali EVENT: Warhammer fantasy- dodjite da se igramo WHFB! ne verujem da bi se odazvalo ovoliko ljudi.

Plus, svi nesto brinete za "mindset" drugih ljudi umesto da se pozabavite svojim- ako vec VI ne dolazite da dominirate, zasto biste se potresali ako neko drugi dodje da dominira, cepidlaci oko najsitnijih pravila itd itd..jednostavno cete ga pustiti sve sto trazi i to je to.
Ono sto hocu da kazem je: Nemojte se truditi da ogranicavate druge ljude sa raznim "prijateljskim restrikcijama", ogranicite sebe.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sa prvim se slazem, a vezano za drugi ono sto imam da kazem jeste da se ne preteruje jer ce opet oterati ljude ( pa to nije nikakav AC, nego komentar koji je potreban po trenutnom stanju u ovoj igri).
vladamex

Post by vladamex »

Mnogo mi je drago sto ima puno ljudi za turnir, I to sto se na WFB turnire vracaju neki ljudi koji se nisu pojavljivali neko vreme. To je sjajno!

Sa druge strane, kao sto je No.1 rekao, I kao sto mi vec odlicno znamo, ljudi na turnir dolaze sa razlicitim motivima/ciljevima/pristupom i sa listama razlicite "tvrdoce".

Imam predlog - hajde da dodamo Swedish Comp score uz svaku listu i da uparimo ljude u prvom kolu na taj nacin. Tako necemo imati situacije da je partija dobijena pre nego sto je pocela (ako ultra hard lista dodje protiv ultra flafi liste).

Takmicarski nastrojeni igraci se nece ljutiti (naprotiv), a ostalima ovo (nadam se) nece smetati.

Sta mislite?
milosh

Post by milosh »

Ja ne znam sta vam nije jasno o propozicijama turnira. Jel pise da je sve dozvoljeno? Sto sada svi pametujete i trazite neke dodatne restrikcije? Dodjite sa listom kakva vam se igra i tako cete se provesti na turniru. Ako hocete da dominirate bice onih koji ce imati istu zelju pa cete na kraju igrati protiv njih. Ako vam se igra zabave radi napravite takvu listu pa cete igrati protiv ljudi koji ce izvesti slicne liste. Igra je nebalansirana i pomirite se sa tim, samo nemojte praviti dodatne disbalanse ubacivanjem restrikcija. A kada turnir prodje sedite pa se dogovorite sa ljudima o tome kakav sledeci turnir treba da bude.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Ja nosim sikiru samnom, ko mi pokvari dan pravim mu razdeljak.
U jednog Bocu, mi verujemo!
vladamex

Post by vladamex »

Izvinjavam se, izvinjavam se - povlacim predlog! :) Samo opusteno i veselo :)

Sto se mene licno tice - ovo je sjajna prilika (jedna od retkih) da se povedu specijalni karakteri - cisto sumnjam da cu je propustiti ;)

V.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Yogurt wrote:
igor wrote:

Hvala.
Igram verovatno sa DE. Mogu da ti pozajmim WE ili WoC, možda ako baš želiš da nastaviš uspeh sa DE onda mogu i ja WE. Samo nisam ja kapiten....
Hajde mi daj WE plz. hocu combat listu da izvedem. :)
Yogurt

Post by Yogurt »

Aj javi se kada smisliš šta ćeš da vodiš oa mi javi. Pozovi me sutra preko dana pa ću ti reći koje figure imam, ali verujem da znaš većinu.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Znam vec sve sta imas, toliko sam vec puta igrao protiv istih. Cim namestim AB, javim ti listu.
Hvala :)
Ota

Post by Ota »

Prijava, ukoliko ima mesta.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ota wrote:Prijava, ukoliko ima mesta.
Za tebe nema jer si veliki i nabildovan i dominiras Ogija. :lol:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Igor
2. Nikola
3. No1
4. Paki
5. Milan
6. Dimitrije
7. Josip
8. Nemanja
9. Pera
10. Vlada
11. Bogdan
12. Bane
13. Luka
14. Sutic
15. Sloba
16. Branislav
17. Zerg
18. Milan
19. Teklis
20. Dorian

"Yes...yes."

sstorm

Post by sstorm »

prijava
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ako neko zeli jos da se igra ja cu se povuci. Npr Jospi, koji lurkuje ternutno.
Joske

Post by Joske »

Ako neko zeli jos da se igra ja cu se povuci. Npr Jospi, koji lurkuje ternutno.
zahvaljujem ako ponuda stoji i prijavljujem se u tom slučaju...
čini mi se da nema dovoljno kojekakvih elfova :)
da li specijalni karakteri moraju biti baš te figure ili je neka wysiwyg zamena u redu?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze i zamena ali bi bilo lepo da bude original model ako postoji.

"Yes...yes."

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ja cu biti prva rezerva, ako ovaj Nedzad (vuna) ispali.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Posto je turnir preko sutra, cisto da proverim da li ima neko ko nece moci da dodje?

Hvala unapred.

"Yes...yes."

Jagos

Post by Jagos »

Drugari, zbog licnih obaveza na zalost necu moci da ucestvujem na turniru. Nadam se da nisam ovim napravio problem.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam zaboravio da javim da necu postici.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Znaci ima jos dva mesta ako neko hoce.

"Yes...yes."

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”