Mini Warhammer Age of Sigmar turniri u klubu Zmaj

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

CheMilan

Re: Mini warhammer turniri u klubu Zmaj

Post by CheMilan »

sto bez End of Times-a? pa to je aktuelno u svetu?!
...pa i nisi bas najbolji...
No 1

Post by No 1 »

Karl Franz bi baš voleo da upozna Nagasha.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

CheMilan

Post by CheMilan »

:D tooo!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mini turnir 28.02. pocetak u 12h. Max 16 ucesnika. 3 bitke, 2000pts, po GW pravilima (znaci i End Times). Ucesce 300din, za clanove kluba 200din.
Prijave ovde.

Hvala unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
No 1

Post by No 1 »

Evo ja

CheMilan

Post by CheMilan »

i ja sam za :)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

o/
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Monsterman

Post by Monsterman »

prijava
No one leaves...the Monsterican Dream
jorgurt hlebozvak

Post by jorgurt hlebozvak »

Prijava. Orci.
orks rules!!! Osim kad to nije slučaj.
Hertz

Post by Hertz »

Prijava, DE
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Пријава х2
Госпођа са Патуљцима
Ја са Бретонцима
"Пoкa цapь Hикoлaй вoйнy вoeвaл,
Pacпутин eму жeну пoeбaл!"
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Prijava!
U jednog Bocu, mi verujemo!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

prijava.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Joske

Post by Joske »

Mrzimsvee wrote:po GW pravilima (znaci i End Times)
Ima li u End Times nekih posebnih pravila za magiju, nisam ispratio posle Glotkina?
Ako obaveze dozvole i bude još mesta prijaviću se za koji dan kad budem znao da li sam u mogućnosti...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima u zavisnosti koje liste vidiš i naravno lore od undeath. Možeš skinuti sve knjige na kickass-u.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
No 1

Post by No 1 »

Pa ono 4D6 i 2D6 za winds of magic, možeš istu magiju više puta ako je prethodno nisi fejlovao ili ti treba 15+ kockica da je baciš i bacaš D6 pre svake magije da vidiš sa koliko kockica možeš da je baciš, ako fejluješ možeš da bacaš druge magije samo ne tu.

CheMilan

Post by CheMilan »

No1 a sta 4D6 i 2D6?
No 1

Post by No 1 »

Pa kao što smo igrali u velikim bitkama, 4D6 za power kockice a 2 najveće za dispel.

CheMilan

Post by CheMilan »

jel si siguran da je tako po End of Times? mislim da smo mi igrali to po custom pravilima :D
Joske

Post by Joske »

Clipboard01.jpg
Skinuh Khaine knjigu i ovo piše tamo... Sad ne znam da li će neko voditi neku od miksovanih elfovskih armija ili jedinice/karaktere iz Khaine-a i da li neko baš želi da se igra sa 4d6 magičnih kocaka...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mislim da nece niko....

"Yes...yes."

No 1

Post by No 1 »

Pa ovo bez obzira na 4D6 ustvari može da oslabi magiju ili da je učini random u svakom slučaju. Najjače magije koje bacaš (potrebno 15+ za kast) imaju taj problem što ih prvo najaviš pa onda baciš D6 da vidiš sa koliko kockica možeš da ih baciš pa ako dobiješ 2, 3 pitanje da li ćeš uopšte uspeti, a ako i uspeš lako se mogu dispelovati a to opet znači da više ne možeš da ih baciš u tom krugu.

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Prijava.
Da se podsetimo koliko su Tomb Kings ubogi. :D
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

nazalost, ipak moram da radim u subotu :(
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
jorgurt hlebozvak

Da li smeta da moji plastični orci glume savage orke big uns-e? Nego znamo li koliko ima učesnika? Neka zvanična potvrda turnira?
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Због обавеза на послу се, нажалост, одјављујем. Испоставило се да ово повлачи и госпођино одјављивање.
"Пoкa цapь Hикoлaй вoйнy вoeвaл,
Pacпутин eму жeну пoeбaл!"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

jorgurt hlebozvak wrote:Da li smeta da moji plastični orci glume savage orke big uns-e? Nego znamo li koliko ima učesnika? Neka zvanična potvrda turnira?
Možeš.

Ima 10 prijavljenih za turnir.

1. Musa
2. Shutic
3. Pera
4. Histericni
5. Vukan
6. Milan
7. Hertz
8. No1
9. Lasica
10. Dule

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hvala svima na turniru. Bilo je lepo igrati opet malo warhammera za promenu.

"Yes...yes."

jorgurt hlebozvak

Hvala klubu na organizaciji. Turnir je bio zabavan. Podržavam da se ovakvi mini turniri nastave. Po ovakvim pravilima. Znači, knjige bez kalkulisanja. Zadovoljan sam svojim učinkom. Najmanji minus, koji to nije morao ni da bude da su orci u trećoj partiji hteli da ratuju umesto da se svađaju. Ali krenimo redom.
Prva partija protiv Pere nekrona i "ubogih" Egipćana. Scenario - Napad u zoru - zornjak. Kocka je htela da mi dve udarne jedinice savage orci big unsi i obični savage orci budu razdvojeni na krilima. U centru su ostali night goblini - 3 jedinice i dva menglera. Sa komandnom jedinicom sam čučao u ćošku i do pred kraj bitke nisam ni mrdao. Ta jedinica je inače bila na nebitnom, levom krilu na kojem se gotovo ništa nije ni događalo. U šumi i pored nje, na centru, malo prema levom krilu, našle su se dve škorpije i zapodenule boj sa jedinicom night goblina. Herojski se braneći, goblini su ubili zlotvore. Na centru iskočiše dve ljute guje i umreše od fanatika. Ali centar nije mogao da opstane od terora sfinge. Na desnom krilu savage orci gube nerve zbog blizine nemrtve konjice i uprkos zdravoj logici kreću ka istoj. Odvojeni od ostatka vojske, u poluokruženju od kostura, džina koji nosi neispravan kantar sa kojim vara narod na pijaci i uz latentnu pretnju da Sfinga udari sa leđa, Savage orci formiraju hordu, povlače se maksimalno unazad prema bočnoj ivici table i dočekuju juriš kostura i džina varalice. Sfinga ne stiže da postavi zagonetku. U junačkoj odbrani, orci nanose ozbiljne, ali nedovoljne gubitke. Padaju moral, i beže sa table. Gubim za 359 od čega 349 vredi ova jedinica. Lekcija: kad su ti glavne jedinice razdvojene, ne junači se, beži ćoškari, čuvaj poene. Namesto nerešenog, poraz.

Druga partija protiv Histeričnog imperijalca. Scenario - Susretni spoj - randevu na 12 inča dijagonalno. E da ne bi. Napred mećem gobiline i menglere, pa izvoli jurišaj. Skroz pozadi i iza brda, dva bloka savage oraka. Ako hoćeš da se biješ, može ali ako te ima jedan do dva. Histerični je vodio blok od jedno 19, 20 oklopljenih vitezova na konjima, koji imaju save 1+. Neću da se bijem, ali bacam Foot of gork. I to uspešno. Padaju, jedan po jedan. Kada sam procenio da je bezbedno, ulazim u "herojski" sukob sa generalom i još jednim likom koji obilno krvari i sa tenkom. Ostaje mu general i tenk. I artiljerija koja nije uradila bog zna šta. Pobeda sa 938 razlike. Lekcija: Tako se to radi. Ne tuci se ako baš ne moraš.

Treća partija protiv Nagaša. Scenario - borbena linija - kom obojci Tom i Džeri. Orci poučeni u prethodnoj bici, lekciju shvataju bukvalno. I neće da se biju, već više vole da se svađaju i pletu goblene. U toj svađi padne i poneka orkovska glava. Ali još i nekako ide do pred kraj bitke, kada je trebalo da se trgnu i dođu sebi i da objasne Nagašu da nije sve u veličini. On fakat i nije načinio previše štete. I kada je trebalo da oba bloka naprave juriš, posvađeše se najstrašnije i ukopaše. Gulovi udariše, ali neuspešno i nestadoše. Ali drugi blok Savage oraka nije hteo da se bije nikako. Da je udario u Zombije...da baba ima trolu bila bi deda. Zbog svađe izgubih za 709. Lekcija: Nauči da bacaš kocku.
CheMilan

Post by CheMilan »

Super je sto koristis sve vreme aorist :D
Telion
Commissar Weasel

Re: Mini Warhammer Age of Sigmar turniri u klubu Zmaj

Post by Telion »

Ima li zainteresovanih za prvi Age of Sigmar turnir u septembru? :)
(o propozicijama turnira cemo kasnije, ukoliko se pokaze dovoljno interesovanje)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Ja sam zainteresovan. Ali po kom sistemu igrati...? :iiam:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Snotling

Post by Snotling »

+1
milosh

Post by milosh »

i ja
Bathory

Post by Bathory »

ja
Hertz

Post by Hertz »

+1 :applause:
No 1

Post by No 1 »

Takođe, valjda ću stići da naučim pravila. O:)

Dorian

Post by Dorian »

+1
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
PfcParatrooper

Post by PfcParatrooper »

Dosao bih i ja.

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”