Mini Warhammer Age of Sigmar turniri u klubu Zmaj

In imaginary world of happy pony land

Moderator: teclis

PeraNekron

Re: Mini warhammer turniri u HS-u

Post by PeraNekron »

Mrzimsvee wrote:Image

Ovo sam morao da postujem jer je Pera Necron pobedio sa Tomb Kingovima, a konacno je na Warhammer mini turnir doslo 10 ljudi sto je lepo jer izgleda da se vracaju igraci warhammerea.

...i Khalida rece..."najedite se strela, p!#$e!". ...stvarno...80 poison strela po potezu, 2 katapulta, skorpije, 5+ inkantacija po potezu....sto je mnogo,mnogo je, majku mu :D
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
No 1

Post by No 1 »

Za Bretonca: ne postoji vrlina koja ponistava redove vec samo nemam +1 ako me ima vise a druga kaze da dobijes dodatni napad za uspesno ranjavanje a ne za pogodak.
Last edited by No 1 on Sun Dec 06, 2009 10:02 am, edited 1 time in total.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

PeraNekron

Post by PeraNekron »

No 1 wrote:Za Bretonca: ne postoji vrlina koja ponistava redove vec samo nemam +1 ako me ima vise a druga kaze da dobijes dodatni napad za uspesno ranjavanje a ne za pogodak, da li je neophodno da se proveravaju svi itemi po knjizi ili da djidamo pa ko koga uhvati.
Nema vrlina, ali ima banner (Banner of the Lady, svi uniti u btb kontaktu gube redove). A za virtue koji dodaje jos napada, dobija samo na ranjavanje. Protiv mene je isto to koristio (desi nam se da pogresimo), ali nije mu bilo preterano bitno (taj cika pobegao na kraju, posto sam sampiona vratio jedno 3 puta iz mrtvih). :)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
No 1

Post by No 1 »

Onda je save na 3+ ali sad ionako nema veze.

Nindza

Post by Nindza »

Jel nije frka da se prijavim za ovaj drugi turnir ako nemam ofarbane sve figure :roll:

P.S. jel ima nekih ogranicenja sto se tice heroja, jedinica i sl. (nisam bas u toku) :P
Ridji

Post by Ridji »

Mislim da sam ja pojeo ubedljivo najvise strela :D
Pero ovo ti necu zaboraviti :D
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Ridji wrote:Mislim da sam ja pojeo ubedljivo najvise strela :D
Pero ovo ti necu zaboraviti :D
Revans ako hoces, u svako doba ;) (igracu sa generickim karakterima, po zelji, ako su ti specijalni toliko mrski :D )

PS. Niko ti nije kriv sto si imao onoliko toughness 3 modela bez savea. Zapamti: toughness 3 bez savea nisu statovi...to je dijagnoza. :)
Ridji

Post by Ridji »

Ma salim se covece :) .
Mada Pero ta dijagnoza bez save-a je ubila boga oca a da pri tom nije nijednom izginula...ne bih ih bas nazvao dijagnozom
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hajde da vidimo ko ce sigurno da dodje na turnir u subotu i nedelju 26.-27.12. Tribute to Storm of Chaos?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Snotling

Post by Snotling »

Dolazim
Grimgor i Borgut... :mrgreen: :twisted:
Snotling

Post by Snotling »

Pa posto izgleda da niko nece doci... onda cu da otkazem sada i moj dolazak... :?
PeraNekron

Post by PeraNekron »

A sto ovo ne bi bio klasican turnir u 2500 ili koliko god poena, pa da se svi igramo?
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Slazem se sa perom :wink:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nisam ja to tako smislio. Sto se mene tice moze.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
BaGer

Post by BaGer »

ja ipak ne mogu da dodjem na turnir :(
Al su super ovi Izvori Magije, em nisu plagijat, em su bolji od originala!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Subota 23.01. mini warhammer turnir, 2500pts, 3 bitke, max 14 ucesnika, pocetak u 12h.

"Yes...yes."

Nindza

Post by Nindza »

Evo ja se prijavljujem sa Skavenima
Samo bih zamolio da mi date neki link sa pravilima za pravljenje armi liste sobzirom da prvi put ucestvujem :P
No 1

Post by No 1 »

Evo ja.

BoltaFodda

Post by BoltaFodda »

Dolazim i ja. Lizardmeni sa kroakom... lesina se nije posteno prosetala od 6. edicije.

Kad smo kod lesina, nadam se da ce Khalida pokazati facu.
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

BoltaFodda wrote: Kad smo kod lesina, nadam se da ce Khalida pokazati facu.
Tesko, taj dan mi je ispit. :mrgreen: Moraces da se strpis za neki drugi put. Na sledeci turnir dolazim sa generickim likovima, da ne uznemiravam Ridjeg. ;)
Ridji

Post by Ridji »

Pero pa ti si dusa od coveka :D
Doci cu i ja,ali ne znam da li cu igrati dark elfovima,ili mozda skavenima,ako stignem da sklopim jos nekih 150 figura do tada...
No 1

Post by No 1 »

Ma Khalida manje vise, ali oni strelci ...

milosh

Post by milosh »

Ja imam ispit tri dana posle ali sam zato siguran za onaj tamo mini turnir. Bas sam se uzeleo warhammera :)
PeraNekron

Post by PeraNekron »

No 1 wrote:Ma Khalida manje vise, ali oni strelci ...
Mislis na one sto prebijaju patuljke u close combatu? 8)
Highborn of Ulthuan

Ja se prijavljujem i dolazim 1/1 8)
Nindza

Post by Nindza »

Znaci nema nikakvih ogranicenja sto se tice armi lista? (izuzev broja poena naravno)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne.

"Yes...yes."

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Nema ovde army compositiona. ;)
teclis

Post by teclis »

dolazim 23., videcu sa kojom armijom
Last edited by teclis on Wed Jan 20, 2010 9:55 am, edited 1 time in total.
milosh

Post by milosh »

Došlo je do promene plana tako da dolazim i ja na ovaj turnir dvadeset trećeg.
Highborn of Ulthuan

Docice i Stefan Petrovic sa patuljcima :wink:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Nindza
2. No1
3. Bolta Foda
4. Milos
5. Highborn of ulthuan
6. Teclis
7. Stefan
8. Ridji

Pa lepo, ako svi dodju mozete da se igrate...

"Yes...yes."

Monsterman

Post by Monsterman »

Verovatno cu i ja doci, valjda nas nece biti neparno na kraju :)
No one leaves...the Monsterican Dream
No 1

Post by No 1 »

Kad pocinje?

milosh

Post by milosh »

U podne
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Sledeci mini turnir je 13.02., 2500 pts.
Pocetak u 12h, max 14 ucesnika, 3 runde.

"Yes...yes."

Highborn of Ulthuan

Prijavljujem se :wink:
Snotling

Post by Snotling »

prijavljujem se.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Prijavljujem se.
milosh

Post by milosh »

Verovatno i ja.

Return to “Warhammer Age of Sigmar's Fantasy Battles”