Re: Rasprava o WH40K ETC u nacelu

Post by Histericni Istoricar »

Nadam se da ste svi obojeni u 3 boje?
Jesu jesu, kada padnu niz stepenice kao ja. :mrgreen:
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dajte, nemojte da zajebavate, ima jos malo vremena, nemoj da bude 9. iznenadjenja "ja nemam ofarbano"...

Meni je ostao jos lord koga trebam da pokupim iz kluba, 5 spawnova koji su konvertovani i primeovani i 5 spawnova koji su 70% gotovi u full coloru :D (ne 3 boje).

Molim vas sve da se uozbiljite, ukoliko vec niste ofarbani!
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja imam samo par postolja da uradim ali generalno sve ce biti gotovo, znam da je i Otino gotovo, da ce Igorovo biti gotovo, Suticevo takodje. Ridjem se farbaju minijature, a sta cemo sa malim Lukom ne znam mislim da je ne ozbiljan previse i da ce biti problema (nadam se da gresim).
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Meni su sve figure ofarbane, samo hocu da ih zavrsim u full-u, znaci da ne bude samo 3+ boja. U toku sledece nedelje moram da zavrsim zbog obaveza kasnije.
Sto se tice malog Luke, farbanje tih nekrona je po meni blago retardirano. Donecu ja ako treba airbrush i sa 2 metalik boje se oni odrade. Posle samo neko da lepo washuje i odradi par detalja na svakoj figuri (to je jos max 2-3 boje). Mislim da tu cela armija moze da se odradi za dva dana..
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Igore - znam ja da bilo kome moze da se uradi armija u 3 boje za 2 dana, ako se pojavi vise ljudi da mu pomogne. Ali ajde da se toga setimo sada, a ne 9. ujtru ;).

Ja imam jos neobojenog lorda koga uzimam od Luke (doci cu u utorak u klub po figuru). Imam konvertovane i primeovane 5 spawns, koji nisu zapoceti. I imam 5 spawns koji su daleko ispred 3 boje, ali i njih hocu da uradim "kako treba". Sve skupa 11 figura. Ostalo sam danas zavrsio (ukljucujuci i postolja).

Neke figure su "they look great on the tabletop", neke imaju srednje detalja, neke puno, itd., ali bitno je da sve bude obojeno makar u taj "they look great on the tabletop" ;). Ili ti u prevodu 3-4-5 boja.

Zaista - molim sve ucesnike tima da provere svoje stanje ofarbanosti i ukoliko imaju problem sa neofarbanoscu, da ga rese do 9.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja mogu do kraja sledece nedelje da pomazem ljudima oko farbanja, posle sam zauzet do pocetka ETC-a.
Ako nekome nesto treba neka se javi, tu sam da ubrzamo preko airbrusha koliko je god moguce. :wink:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa nemoj da zaboravis moje screamere Igo :oops:
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Staaa, kakvi screameri??? :lol: :mrgreen:
Severian

Post by Severian »

Stigle su kockice i koštaju 65 dinara komad, Cena je nešto veća od obećane jer su dodati trasport, carina i pdv. Mogu da se preuzmu od sada do ETC-a. Ako se neke kockice ne preuzmu 09.08. izjutra ja ih puštam u slobodnu prodaju.

Bilo bi lepo da, ako neko odustane da mi kaže što pre pa da ja mogu da rasprodam ostalima.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

da li neko dolazi za beograd ili neko ide u Novi Sad? ja ostajem pri svojih 30 komata
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Zasto bi neko odustao, bas je super cena! Znaci dodjem 1950 dinara za 30 kockica, opusteno. :mrgreen:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajd samo provere radi: Grey Knight Strike Squad i Grey Knight Interceptor Squad nemaju ili imaju one iteme koje imaju Suticevi paladini (1w = instakill, ako prodju LD)?

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja koliko znam imaju svi GK to u kombatu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ok, mislio sam da truperima onaj weapon daje samo snagu 6.

Posto planiram nocas da nanesem 3 boje na preostalih 5 spawnova, u subotu cu biti ceo dan u klubu i planiram da probam jos par kombinacija. Neki vuk bi mi dobro dosao i zamolicu Duleta za sestre i Bocu za tyranide. Glumci su mi ok, bitno mi je samo da probam protiv odredjenih listi, protiv kojih jos nisam. Dosao bih i u nedelju, tako da bih probao i protiv nekih odredjenih Tau i CSM / Necron listi.

Molim sve zainteresovane da se pojave. Protiv nekih armija (verovatno Tau), ocekujte da ce vam mozda i 3 kruga biti dovoljno :D. Ne moramo sve partije odigrati do kraja, vise mi je bitno da vidim kako tece mehanika nekih vojski dok se prilazim ili dok se stekam.

Hvala svima koji se budu odazvali!

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Svedska 2008 3 na ETC, 2009 rangirana kao prva reprezentacija po bodovima, 2010 i 2011 cetvrta rangirana reprezentacija, 2012 pali na osmo mesto.

Ove godine planiraju da se vrate na vrh, spadaju u top 5 timova po imenima ( nas nisu racunali :D ), pored Poljaka (koji su gubili od njih a generalno najbolje plasirana reprezentacija), uvek neugodnih Engleza ( koji dolaze prvi put ove godine u najboljem sastavu, kao i Amerikanci), Italijani (cigani) i Francuzi ( ciji tim igra sa vrlo mali kadrovskim izmenama 5+ godina na ETC-u).
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Najbolji igrac Svedske je onaj sto vodi Necrone/GK tj. on im je nacionalni sampion, od ove godine ( ne znam za predhodne).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je ok - uposlicemo onu taktiku - prvu partiju izgubis najmasnije moguce, i onda ostale igras sa nekim random likovima, i na kraju dodjes u top par :P :D.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Oni koji imaju vozila nemoj te da zaboravite markere za wreck tih vozila !

Kucici demona idu na 40mm po pravilima sad sam tek video!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

When Using "long” or “oval"
cavalry/bikes/monstrous creatures bases, it is not
allowed to pivot the base on the spot to gain
additional movement like vehicles without base
would. In assault, it is not allowed to move them
laterally in order to facilitate combi-charges :
measure movements from initial position, and then
do orientate the base so that the smaller side of t
he
base is touching an enemy model

Blast weapons can be placed partially off table
as long as the centre of the blast is above the tab
le.

Vector strike je no cover (osnovni FAQ)

Return to “ETC 2014 40K”